Ooma
پرسش (1405/03/31):

چقدر من مامان بدی هستم😭😭😭

امروز داشتم دخترمو میبردم خانه بازی لباسای تازش پوشونده بود تو راه افتاد زمین منم دعواش کردم اعصابم خورد شد لباساش تازه خریده بودیم سیاه شد کلا تازه کلی هم باباش غر زد چرا میگیری و فلان بعد دخترم گریه کرد مامان ببخشید دیگه نمیکنم الان اونقدر ناراحتم اینجا نشستم تا تایم مهدانه تموم بشه ببرنش خونه کم مونده گریه کنم چرا دعواش کردم اونکه کاری نکرده بود اعصابم اصلا نمیکشه😭😭😭

جوجه عذرخواهی هم کرده🥺🥺
منم یوقتا لباس نو نو رو دخترم خراب کرده واقعا ادم عصبانی میشه 😂اما دیگه دخترت خیلی کوچیکه انصافا بایدخودت روکنترل کنی فقط درحد یه تذکر بهش بگی
اوووووو من روزی هزار بار دعواش میکنم سر چیزهای الکی بعدم از عذاب وجدان میخوام خودمو بکشم
غصه نخور هممون همینیم
بخاطر خستگیه
دقیقا بقول دوستان برای هممون پیش میاد،مهم ترمیم رابطه ی بعدشه
باهاش صحبت کن و از دلش در بیار
دفعه ی بعد یکم کنترل خواهی داشت
مادر خوبی هستی که اینقدر حالت بده که اومدی تاپیک زدی و به این‌مسئله توجه کردی.
دقیقا 🥲
حس این عذاب وجدان خیلی بده 😞
مخصوصااینک بعداینک دعواکنی بخابه اون لحظه مظلوم ترین موجوددنیا انگارخوابه ومثل چی خودتو فوش میدی ک دیگ دعواش نکنی اما خب نمیشه اعصاب براهیچکی نمونده بخاطرشرایط مسخره جامعه زندگی ولی باید خودمونو کنترل کنیم این بچه ها گناهی ندارن بی دفاع ترینن وپناهشون ماهاییم 🥲
متاسفانه همه مامانا اینو تجربه کردیم ، بهترین کار اینه باهاش وقت بزاری باهاش بازی کنی بچه ها زود فراموش میکنن
عزیزم واقعا درک میکنم ولی همه ممکنه اشتباهاتی بکنن هیچکس کامل نیست حالا که میدونی اشتباه کردی خیلی هم خوبه سعی کن با ی جایزه یا خوراکی کوچیک از دلش دربیاری
و اینکه وقتایی میخای ببریش جایی که ممکنه لباسشو کثیف کنه سعی کن لباس نو تنش نکنی که هم خودت خیالت راحت باشه هم بچه راحت بازی کنه
(منم گاهی اوقات تو ذهنم میگم مردم میبینن میگن لباس بچه رنگ و رو رفته س ولی مهم سلامت روان کوچولوها س نه تفکر بقیع)
عزیزم خب چه اشکال داره تو معذرت خواهی کن ازش
بگو هم تو باید مراقب باشی نیفتی هم مامان باید آروم تر دعوا کنه

اینکه دعوا نکنی نمیشه خب بچه با هم دعواها حواسشو جمع میکنه که تو خیابون توجه کنه حواسش پرت مشه و زمین نخوره

مهم نحوه ی دعوا کردنه خود دعوا مساله ای نداره
مثلا شما بگی باید مراقب وسایلت باشی لباست پاره نشه چه اشکال داره خب بچه اگه اینا رو نبینه بعدا میشه یه بچه شلخته که همه چی شو خراب میکنه
عزیزم خودتو ناراحت نکن
هممون همینیم
ب خاطر خستگیه
منم پیش میاد پسرمو سر ی چیز الکی دعوا کردم و بعدش کلی عذاب وجدان داشتم
سعی کن از دلش دربیاری
من ک انقددرررر خستم گاهی اوقات علاوه بر پسرم و شوهرم ب هرکی ک دم دستم باشه گیر میدم
طبیعیه 😅
مثل منین منم اولش تا یچیزی میشه سریع عصبانی میشم واکنش نشون میدم بعد عذاب وژدان میگیرم دلم میسوزه و حسابی ناراحت میشم
کثیف شد فدای سرش وفدای سرت میری خونه میشوری
همون مراقب باش عزیزم کافیه
خورده زمین دیگه از قصد ک کثیف نکرده(اگرم کنه از قصد باز تذکر کافیه)
نه خودتو اذیت کن نه اونو
اشکال نداره اون ببخشید گفته توام بگو ببخشید ک من عصبانی شدم عزیزم
بخدا که همه همینی م.....فدا سرت دیگه.دخترت رو ببوس بگو تا ابد هرچی که بشه من خیلی دوستت دارم.من پسرم داره۲۱ماهش میشه یک ماهی میشه هرکار بدی انجام میده یا شیطنت می کنه و گاهی واقعا کم میارم دعواش می کنم بعد پشیمون میشم می بوسمش میگم تا همیشه دوستیم....الانم وقتی کاری انجام میده که بدم میاد اخم می کنم یا لحنم عوض میشه میگه مامان دوست؟؟بعد می خنده یعنی اینکه درسته من کار بدی کردم ولی هنوزم دوستیم؟منم بغلش می کنم میگم آره عشق مامان دوستیم تا همیشه دوستیم هرچی ام که بشه.🥲🥹🥺
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.