Ooma
پرسش (1405/03/31):

چقدر دلم میخواد برم مشهد 😭

حالم اصلا خوب نیست....چقدر این چند وقته دکتر و دوا کردم و فایده نداشته...فکر میکنم دیگ اخرین امیدم امام رضا باشه که دست ب دامنش بشم....
هر چی داروی معده بوده خوردم بازم هیچی نمیتونم بخورم....
بخاطر بیماری خودایمنی و داروهایی که تزریق میکنم سیستم ایمنیمو ضعیف میکنه و بدنم میریزه به هم
نمیتونم به اینکه میگن نطلبیده اعتقاد پیدا کنم ....چون وقتی پولش نباشه خودمونم بکشیم جور نمیشه که بریم...

عزیزم ان شالله به طریقی که فکر نمیکنی برات جور بشه،
دعا کنین قسمتم بشه دوستان
۱۱ روز دیگه میریم حرم قابل باشم حتما برات دعا میکنم پولش معجزه وار برات برسه همسرم هم زیارت اولی میگم دعا کنه براتون
اخ گفتی
منم خیلی دلم گرفته
فقط باید برم مشهد تا خوب بشم😭
چقد دلم حرم میخواد😥
چقد خوب انشالله سالم برین برگردین .واسه دختر منم دعا کنین واسه سلامتیش اسمش آیه
راستی عزیزم اگه با قیمت هتل مشکل داری
اگه همسرت بیمه هست میتونید به خانه کارگر نزدیک تون برید ثبت نام کنید برای کارت خانه کارگر بعد که کارت براتون اومد تو سامانه سرا اول هر ماه رزرو داره برای اکثر شهرها با قیمت پایین برای ۳ روز
ما برای مشهد هم همین رو رزرو کردیم ی سوئیت ۱۸۰۰ برای سه شب مامانم اینا دو خوابه اش رو گرفتن ۲۴۰۰
همسرت میتونه زن و بچه اش و حتی پدر و مادرش رو همراه خودش ببره
ینی هر می اسمش تو شناسنامه همسرت باشه
البته بچه های مجرد میتونن با پدر برن متاهل ها هم به عنوان مهمان میتونن هزینه جدا میگیرن هر نفر برای سه شب ۷۵۰ تومن
مرسی عزیزم حتما ان شاءالله سلامت باشن
بیمه چی؟
همسرم کارش ازاده
بیمه هم بیمه سلامت هست
بیمه تامین اجتماعی
برو خانه کارگر بپرس شاید بشه چون من میخواستم برا همسرم ثبت نام کنم اون آقا گف میخوای برای خودت هم ثبت نام کن گفتم من جایی کار نمیکنم که بیمه باشم گف میتونی اشکال نداره
چند سال پیش بود الان باز بپرس
عزیزم من مشهدم برات دعا میکنم انشالله هر چی خیر و صلاح خدا برات محیا کنه و امیدوارم ب زودی زود بیای پابوس امام رضا .
مرسی دوستان گلم
من خونمون مشهده
انشاا... هرچی میخای خدا برات فراهم کنه زودتربیای مشهد پابوس اقاامام رضا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه