حالم اصلا خوب نیست....چقدر این چند وقته دکتر و دوا کردم و فایده نداشته...فکر میکنم دیگ اخرین امیدم امام رضا باشه که دست ب دامنش بشم....
هر چی داروی معده بوده خوردم بازم هیچی نمیتونم بخورم....
بخاطر بیماری خودایمنی و داروهایی که تزریق میکنم سیستم ایمنیمو ضعیف میکنه و بدنم میریزه به هم
نمیتونم به اینکه میگن نطلبیده اعتقاد پیدا کنم ....چون وقتی پولش نباشه خودمونم بکشیم جور نمیشه که بریم...
پرسش (1405/03/31):
چقدر دلم میخواد برم مشهد 😭
392
42
3 روز قبل
سوال کننده
3
3 روز قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
عزیزم ان شالله به طریقی که فکر نمیکنی برات جور بشه،
0
3 روز قبل
سوال کننده
دعا کنین قسمتم بشه دوستان
4
3 روز قبل
پری خانم
۱۱ روز دیگه میریم حرم قابل باشم حتما برات دعا میکنم پولش معجزه وار برات برسه همسرم هم زیارت اولی میگم دعا کنه براتون
3
2 روز قبل
Hani Banoo
اخ گفتی
منم خیلی دلم گرفته
فقط باید برم مشهد تا خوب بشم😭
منم خیلی دلم گرفته
فقط باید برم مشهد تا خوب بشم😭
2
2 روز قبل
زهرا خانوم
چقد دلم حرم میخواد😥
1
2 روز قبل
زهرا خانوم
چقد خوب انشالله سالم برین برگردین .واسه دختر منم دعا کنین واسه سلامتیش اسمش آیه
1
2 روز قبل
پری خانم
راستی عزیزم اگه با قیمت هتل مشکل داری
اگه همسرت بیمه هست میتونید به خانه کارگر نزدیک تون برید ثبت نام کنید برای کارت خانه کارگر بعد که کارت براتون اومد تو سامانه سرا اول هر ماه رزرو داره برای اکثر شهرها با قیمت پایین برای ۳ روز
ما برای مشهد هم همین رو رزرو کردیم ی سوئیت ۱۸۰۰ برای سه شب مامانم اینا دو خوابه اش رو گرفتن ۲۴۰۰
اگه همسرت بیمه هست میتونید به خانه کارگر نزدیک تون برید ثبت نام کنید برای کارت خانه کارگر بعد که کارت براتون اومد تو سامانه سرا اول هر ماه رزرو داره برای اکثر شهرها با قیمت پایین برای ۳ روز
ما برای مشهد هم همین رو رزرو کردیم ی سوئیت ۱۸۰۰ برای سه شب مامانم اینا دو خوابه اش رو گرفتن ۲۴۰۰
1
2 روز قبل
پری خانم
همسرت میتونه زن و بچه اش و حتی پدر و مادرش رو همراه خودش ببره
ینی هر می اسمش تو شناسنامه همسرت باشه
البته بچه های مجرد میتونن با پدر برن متاهل ها هم به عنوان مهمان میتونن هزینه جدا میگیرن هر نفر برای سه شب ۷۵۰ تومن
ینی هر می اسمش تو شناسنامه همسرت باشه
البته بچه های مجرد میتونن با پدر برن متاهل ها هم به عنوان مهمان میتونن هزینه جدا میگیرن هر نفر برای سه شب ۷۵۰ تومن
1
2 روز قبل
پری خانم
مرسی عزیزم حتما ان شاءالله سلامت باشن
0
2 روز قبل
سوال کننده
بیمه چی؟
همسرم کارش ازاده
بیمه هم بیمه سلامت هست
همسرم کارش ازاده
بیمه هم بیمه سلامت هست
0
2 روز قبل
پری خانم
بیمه تامین اجتماعی
0
2 روز قبل
پری خانم
برو خانه کارگر بپرس شاید بشه چون من میخواستم برا همسرم ثبت نام کنم اون آقا گف میخوای برای خودت هم ثبت نام کن گفتم من جایی کار نمیکنم که بیمه باشم گف میتونی اشکال نداره
1
2 روز قبل
پری خانم
چند سال پیش بود الان باز بپرس
4
2 روز قبل
M.A .
عزیزم من مشهدم برات دعا میکنم انشالله هر چی خیر و صلاح خدا برات محیا کنه و امیدوارم ب زودی زود بیای پابوس امام رضا .
0
2 روز قبل
سوال کننده
مرسی دوستان گلم
2
2 روز قبل
مونا هاشمی
من خونمون مشهده
1
2 روز قبل
مونا هاشمی
انشاا... هرچی میخای خدا برات فراهم کنه زودتربیای مشهد پابوس اقاامام رضا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




