قیمه داشتیم دیشب،گفتم دخترم رو می خوابونم ، میام خورش رو می ذارم یخچال ،خوابم برده بود ،حدود ۱۲ ساعت بیرون بوده، ما شبا کولر نمی زنیم ، ولی در تراس بازه همیشه و تراس در آشپزخانه س؟ منظورم اینه به خاطر گرما فاسد نشده که؟ بوش کردم بوی خاصی نمی داد و گوشتش رو هم خوردم طعمش برنگشته بود ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



397
3 روز قبل







