Ooma
پرسش (1405/03/31):

غذام ۱۲ ساعت بیرون یخچال بوده ،خراب شده؟

قیمه داشتیم دیشب،گفتم دخترم رو می خوابونم ، میام خورش رو می ذارم یخچال ،خوابم برده بود ،حدود ۱۲ ساعت بیرون بوده، ما شبا کولر نمی زنیم ، ولی در تراس بازه همیشه و تراس در آشپزخانه س؟ منظورم اینه به خاطر گرما فاسد نشده که؟ بوش کردم بوی خاصی نمی داد و گوشتش رو هم خوردم طعمش برنگشته بود ؟

ممنون ریختم رفت ، با این که دیشب خیلی خوشمزه بود ولی ریسک نکردم
کلا غذا نباید بیرون بمونه حتی توی هوای سرد یا خنک دیگه چه برسه ۱۲ ساعت
کجایین که اینقدر خنکه کولر نمیزنیم؟
ن
صددرصد خراب شده بوده خوبه که نخوردی ریختی رفته
من ناهار درست میکنم بقیه اش میمونه شب یعنی خراب میشه ؟
عزیزم ما ساکن تهرانیم ولی درو پنجره ها رو باز می زاریم، من کولر روشن بودنی سردم می شه
سرماییم
ن‌بابا خونه خنک باشه خراب نمیشه ک
ولی منم ی وقتا میزارم یخچال ی وقتا میزارم بیرون خراب نشد تا حالا ی وقتا کنارش زیاد آشپزی کنم شاید گرم باشه خراب ش
سلام ببخشید مگه دخترتون چند سالشه که شما خوابش میکنید🥲
اگه هوا خنک باشه خراب نمیشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه