Ooma
پرسش (1405/03/31):

سلام خانما یه سوال

سلام.. یه بنده خدایی امروز بهم زنگ زد و از یه موضوعی ناراحت بود میگفت زن داداشش زنگ میزنه بهش و راجع به مادرش یه سری مباحث رو میگه مثلا میگفت که مامانم اگه بره روستا و کسی ازش بخواد از روستا براش ماست بیارن مقدار قابل توجهی روی قیمتش میکشه و از طرف میگیره یا میگفت زن داداشم گفته قراره بوده مامانه براش جاروبرقی بخره الان متوجه شده یه تومن گرونتر بهش داده... یا چیزای دیگه رو که میخواد بخره سود میکشه روش... مغازه و ایناهم نداره ها انگار شده تفریحش.. از نظر مالی هم اوکین.. میگه حتی خالشم همین حرفو میزنه... حالا به نظرتون کار مادره اشتباهه؟ میگه اگه شوهرم بفهمه ابرومون میره اخه واقعا نیاز مالی نداره کاش حداقل یه کاری دست و پا میکرد ولی اینجوری رفتار نمیکرد

نمیدونم چرا خوشم نیومد راجب مادرش غیبت کرده
بنظرم کارشون اشتباه
ولی کسی ک خرید میکنه باید قیمت بازار دستش باشه ک سرش کلاه نره
خب عزیزم اینم یه نوع واسطه است
مثل املاکی ها ، بنگاه دارها و....
چه عیبی داره
اونم زحمت میکشه هزینه تاکسی میده میره از جایی میخره، با زحمت میاره، هزینه زحمت و تلاششو میگیره
چه عیبی داره
مگه همه باید مغازه داشته باشند اونهایی که جنس میارن و کانال میزنن میفروشند هم مغازه ندارند، یه واسطه اند
اون مثلا لباس میاره از طریق کانال و پیج میفروشه
اون ماست و ....میاره میفروشه
ربطی هم به پولداری و فقیری نداره
هرکسی تلاش کنه میتونه بابتش مبلغی دریافت کنه
وقتی طرف ماست رو ازش میخره قیمت مغازه رو داره دیگه و راضی به قیمت هس که ازش میخره. چیزی نیس که بگی طرف سرش کلاه گذاشته. ینی هر دو طرف راضس هس. اونم پول زحمتش رو میگیره. الان ایراد کار کجاس؟
عزیزم خیلی ها این کارو میکنن..
مادرمن از سر زمین کشاورزی پیاز میخره
بعد میفروشه به چند نفر دیگه
روشون سود می‌کشه..

به هرحال داره زحمت می‌کشه دیگه
من که نمیگم ایراد داره میگم یه جوری تو دلشو خالی کردن که نسبت به مادرش دید بدی پیدا کرده
منم😑 هرمشکلی هم داشته باشم نمیذارم به مادرم بی حرمتی کنن
میگه با بچه های خودشم اینجوریه
مطمعن باش بچه های خودش ندار نیستن اگر ندارن و اینکار و میگنه براش متاسفم ولی اگر نه بچه اش نباید انتظار داشته باشه. اگر که زحمت نیس خودشون برن بگیرن بیارن
سلام عزیزم
حالا من بابام برعکسه اگ به سفارش ما یه چیزی واسمون بخره وقتی میگیم چقد شد 500 تومن ازش کم میکنه بعد اعلام میکنه 😅
ولی خب من بهشون حق میدم ادم از مادرش توقع نداره ک بخواد مبلغ قابل توجهی بکشه رو اون کالا
بابای من اصلا ازم پول نمیگیره 🤣
الان زندادشه از مادر خودش ، پیش خاهر شوهرش بد گفته؟؟؟
دوست پریناز به پریناز گفته زنداداشم از مادرش گله میکنه
پری اشکال نداره بگو اهمیت نده خب اینم یه نوع درآمده
نه زن داداش دوستم از مادر دوستم گله کرد۶
نمیدونم والا میگه اگه خانواده شوهرم بفهمن آبروی مادرم میره عیب میدونن
نه کارش اشتباه نیست معامله می‌کنه ازش نخرین والا بعضیا کلا دوست دارن درآمد داشته باشند حتی اگه بهترین وضع مالی رو داشته باشن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه