سلام.. یه بنده خدایی امروز بهم زنگ زد و از یه موضوعی ناراحت بود میگفت زن داداشش زنگ میزنه بهش و راجع به مادرش یه سری مباحث رو میگه مثلا میگفت که مامانم اگه بره روستا و کسی ازش بخواد از روستا براش ماست بیارن مقدار قابل توجهی روی قیمتش میکشه و از طرف میگیره یا میگفت زن داداشم گفته قراره بوده مامانه براش جاروبرقی بخره الان متوجه شده یه تومن گرونتر بهش داده... یا چیزای دیگه رو که میخواد بخره سود میکشه روش... مغازه و ایناهم نداره ها انگار شده تفریحش.. از نظر مالی هم اوکین.. میگه حتی خالشم همین حرفو میزنه... حالا به نظرتون کار مادره اشتباهه؟ میگه اگه شوهرم بفهمه ابرومون میره اخه واقعا نیاز مالی نداره کاش حداقل یه کاری دست و پا میکرد ولی اینجوری رفتار نمیکرد
4
3 روز قبل
مامان هانا❤ ☆☆
نمیدونم چرا خوشم نیومد راجب مادرش غیبت کرده
0
3 روز قبل
مامان هانا❤ ☆☆
بنظرم کارشون اشتباه
ولی کسی ک خرید میکنه باید قیمت بازار دستش باشه ک سرش کلاه نره
ولی کسی ک خرید میکنه باید قیمت بازار دستش باشه ک سرش کلاه نره
11
3 روز قبل
yalda .
خب عزیزم اینم یه نوع واسطه است
مثل املاکی ها ، بنگاه دارها و....
چه عیبی داره
اونم زحمت میکشه هزینه تاکسی میده میره از جایی میخره، با زحمت میاره، هزینه زحمت و تلاششو میگیره
چه عیبی داره
مثل املاکی ها ، بنگاه دارها و....
چه عیبی داره
اونم زحمت میکشه هزینه تاکسی میده میره از جایی میخره، با زحمت میاره، هزینه زحمت و تلاششو میگیره
چه عیبی داره
4
3 روز قبل
yalda .
مگه همه باید مغازه داشته باشند اونهایی که جنس میارن و کانال میزنن میفروشند هم مغازه ندارند، یه واسطه اند
اون مثلا لباس میاره از طریق کانال و پیج میفروشه
اون ماست و ....میاره میفروشه
ربطی هم به پولداری و فقیری نداره
هرکسی تلاش کنه میتونه بابتش مبلغی دریافت کنه
اون مثلا لباس میاره از طریق کانال و پیج میفروشه
اون ماست و ....میاره میفروشه
ربطی هم به پولداری و فقیری نداره
هرکسی تلاش کنه میتونه بابتش مبلغی دریافت کنه
4
3 روز قبل
fariba .
وقتی طرف ماست رو ازش میخره قیمت مغازه رو داره دیگه و راضی به قیمت هس که ازش میخره. چیزی نیس که بگی طرف سرش کلاه گذاشته. ینی هر دو طرف راضس هس. اونم پول زحمتش رو میگیره. الان ایراد کار کجاس؟
0
3 روز قبل
نیلوفر 💅💅
عزیزم خیلی ها این کارو میکنن..
0
3 روز قبل
نیلوفر 💅💅
مادرمن از سر زمین کشاورزی پیاز میخره
بعد میفروشه به چند نفر دیگه
روشون سود میکشه..
به هرحال داره زحمت میکشه دیگه
بعد میفروشه به چند نفر دیگه
روشون سود میکشه..
به هرحال داره زحمت میکشه دیگه
0
3 روز قبل
سوال کننده
من که نمیگم ایراد داره میگم یه جوری تو دلشو خالی کردن که نسبت به مادرش دید بدی پیدا کرده
2
3 روز قبل
سوال کننده
منم😑 هرمشکلی هم داشته باشم نمیذارم به مادرم بی حرمتی کنن
0
3 روز قبل
سوال کننده
میگه با بچه های خودشم اینجوریه
0
3 روز قبل
fariba .
مطمعن باش بچه های خودش ندار نیستن اگر ندارن و اینکار و میگنه براش متاسفم ولی اگر نه بچه اش نباید انتظار داشته باشه. اگر که زحمت نیس خودشون برن بگیرن بیارن
1
2 روز قبل
Hani Banoo
سلام عزیزم
حالا من بابام برعکسه اگ به سفارش ما یه چیزی واسمون بخره وقتی میگیم چقد شد 500 تومن ازش کم میکنه بعد اعلام میکنه 😅
حالا من بابام برعکسه اگ به سفارش ما یه چیزی واسمون بخره وقتی میگیم چقد شد 500 تومن ازش کم میکنه بعد اعلام میکنه 😅
2
2 روز قبل
Hani Banoo
ولی خب من بهشون حق میدم ادم از مادرش توقع نداره ک بخواد مبلغ قابل توجهی بکشه رو اون کالا
1
2 روز قبل
سوال کننده
بابای من اصلا ازم پول نمیگیره 🤣
0
1 روز قبل
عاطفه موسوی
الان زندادشه از مادر خودش ، پیش خاهر شوهرش بد گفته؟؟؟
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
دوست پریناز به پریناز گفته زنداداشم از مادرش گله میکنه
1
1 روز قبل
بانو بزرگی
پری اشکال نداره بگو اهمیت نده خب اینم یه نوع درآمده
0
1 روز قبل
سوال کننده
نه زن داداش دوستم از مادر دوستم گله کرد۶
0
1 روز قبل
سوال کننده
نمیدونم والا میگه اگه خانواده شوهرم بفهمن آبروی مادرم میره عیب میدونن
0
1 روز قبل
مامان بهار خانم
نه کارش اشتباه نیست معامله میکنه ازش نخرین والا بعضیا کلا دوست دارن درآمد داشته باشند حتی اگه بهترین وضع مالی رو داشته باشن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- راجع به بیت کویین میخاستم بپرسم
- آیا الان زمان خوبیه واسه خرید طلا یا نه؟
- دوستان سهام عدالت سودش واریزکردن،کسی گرفته
- مغازه خرازی خوبع سود داره
- کدوم بانک بیشتر از همه سود میده حساب کوتاه مدتو
- سود بانکی ۹۰۰ میلیون در ماه چقدره
- خانم هاسودبانک ۲۴درصدبرا۶۰میلیون چقدمیشه؟
- سلام خانما شبتون بخیر
- خرید طلای ظریف و مینیمال سود داره یانه
- ۱۵۰ میلیون چقد سود بانکی داره



606

