سلام
من ۳۷ هفتمه از همون اول تا الان داشتم اگر قابل تحمله سعی کن با روش های معمولی تحملش کنی مثلا چای زنجبیل٫ یکمی لیمو٫ نون خشک٫ بیسکوییت توک و.....
اگر نه شبی یه فامتودین یا صبح قبل صبحانه یه قرص پنتوپرازول بخور
سلام عزیزم ، من این مشکل و داشتم صبح ناشتا از اپل بارداری تا آخرش پنتوپرازول خارجی میخوردم تاثیر گذار بود برام
عزیزم پرسش شما در بخش پرسشهای عمومی ثبت شده است.
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما میتوانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
منم لانزو پرازول و فاموتیدین میخورم برا نفخ هم دایمتیکون
۳تاهم دکتر فوق تخصص گوارش رفتم خودشون دادن گفتن مشکلی نبست
من جودی اسید معدم بالابود وقتی بالامیاوردم گوش درد میگرفتم ینی ته گوشم میسوخت کلا اسید معدم بالاس اگر نخورم نفخم ۱۰ برابر میشه