بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون
0
1 روز قبل
ترلان ..
🏡 *مربی در منزل* (خانه رشد)
*همه پیشرفت کودک فقط در کلینیک اتفاق نمیافتد؛ *
بخش مهمی از یادگیری و رشد در خانه و در دل فعالیتهای روزمره شکل میگیرد.
اگر فرصت کافی برای اجرای تمرینات آموزشی و توانبخشی در منزل را ندارید، *مربیان* «خانه رشد» میتوانند در کنار شما باشند.
✅ *اجرای تمرینات کاردرمانی، گفتاردرمانی و ABA در منزل*
✅ آموزش و همراهی خانواده
✅ افزایش تمرین، تکرار و تعمیم مهارتها در محیط واقعی زندگی کودک
✅ مناسب برای کودکان دارای نیازهای رشدی، ارتباطی و آموزشی
*تمرین منظم در خانه*، یکی از مهمترین عوامل موفقیت مداخلات توانبخشی است.
📞 دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی:
*۰۹۱۲۱۹۹۵۰۲۲*
*همه پیشرفت کودک فقط در کلینیک اتفاق نمیافتد؛ *
بخش مهمی از یادگیری و رشد در خانه و در دل فعالیتهای روزمره شکل میگیرد.
اگر فرصت کافی برای اجرای تمرینات آموزشی و توانبخشی در منزل را ندارید، *مربیان* «خانه رشد» میتوانند در کنار شما باشند.
✅ *اجرای تمرینات کاردرمانی، گفتاردرمانی و ABA در منزل*
✅ آموزش و همراهی خانواده
✅ افزایش تمرین، تکرار و تعمیم مهارتها در محیط واقعی زندگی کودک
✅ مناسب برای کودکان دارای نیازهای رشدی، ارتباطی و آموزشی
*تمرین منظم در خانه*، یکی از مهمترین عوامل موفقیت مداخلات توانبخشی است.
📞 دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی:
*۰۹۱۲۱۹۹۵۰۲۲*
0
1 روز قبل
ترلان ..
الان پیجشم میدم
0
1 روز قبل
یکی یدونه یکی یدونه
سلام. مشکلش فقط حرف نزدنشه؟
0
1 روز قبل
ترلان ..
اجیمم چندجلسه حضوری برده بود جای دیگه اصلا فایده نداشت بچه بدتر عصبی میشد
0
1 روز قبل
سوال کننده
عزیزم شکر خدا ک نتیجه گرفته من پیجشو میخوام حتما اگه دارین بهم بدین
0
1 روز قبل
سوال کننده
دقیقا زده شده بود بچم تو خونه اصلا نمیشست تمیرن کنیم
0
1 روز قبل
سوال کننده
اره قبلا دستور پذیری نداشت اصلا گفتن اوتیسمت ولی الان داره دستور پذیری
0
1 روز قبل
مهربانو ❤️
یکی از فامیلای ما بچه هاش تا ۴ سال هیچ حرفی نمیزنن، ۴ سالشون که تموم میشه یهو چنان حرف میزنن
0
1 روز قبل
سوال کننده
مربیشون مرده؟
0
1 روز قبل
ترلان ..
فقط حودت باید حیلی صبور باشی چون خودت میشی مربی بچه ت اجیم دیگه کم میورد ولی میگفت بچمم ب حرف بیاد
0
1 روز قبل
سوال کننده
پسر من تازه یاد گرفته بگع اب بده
0
1 روز قبل
ترلان ..
نه ی تیم خیلی بزرگی هستن
0
1 روز قبل
ترلان ..
مدیریتش دکتر خلیلی مرده
0
1 روز قبل
سوال کننده
دقیقا بزرگ شدن زورشون زیدد شده نمیشه کنترل کردشون ک بهشون اموزش بدی
0
1 روز قبل
ترلان ..
خیلی کاربلد حرفه ی هستن
0
1 روز قبل
nilofar i
انشالله که به حاجت دلتون برسین من امسال خیلی دلی یهو به سرم افتاد آش رشته بپزم عاشورا امیدوارم منم به حاجتم برسم خدا ازم قبول کنه
0
1 روز قبل
سوال کننده
الهی آمین خدا دلتو شاد کنه عزیزم
0
1 روز قبل
سوال کننده
ساعت کاریشون کژ هست زنگ بزنم عزیزم اطلاعی دارین؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
زنگ بزنم یا واتساپ پیام بزارم؟
0
1 روز قبل
یکی یدونه یکی یدونه
شما روتاحدودی یادمه راجب اوتیسم تایپیک میزدی میپرسیدی برای همین پرسیدم...تاثیرحضوری خیلی بهتره بشرط اینکه جای خوب ببرید
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
من دو سال ونیم شروع کردم اول روانشناس
یعد گفتار و کار درمان همزمان
البته بگم همه میگفتن زوده صبر کن
ولی خودم شرایطش ک میدیدم قبول نکردم
دکتر هم میکف خوبه ک زود اومدی
خدا رو شکر پیشرفتش خوب بود
اول تک کلمه گفت
دوماه بعدش دو و سه جمله
خودم خیلییی باهاش حرف میزدم
همش مغزش ب چالش می کشیدم
سوال میکردم ازش و تکرار
یعد گفتار و کار درمان همزمان
البته بگم همه میگفتن زوده صبر کن
ولی خودم شرایطش ک میدیدم قبول نکردم
دکتر هم میکف خوبه ک زود اومدی
خدا رو شکر پیشرفتش خوب بود
اول تک کلمه گفت
دوماه بعدش دو و سه جمله
خودم خیلییی باهاش حرف میزدم
همش مغزش ب چالش می کشیدم
سوال میکردم ازش و تکرار
0
1 روز قبل
ترلان ..

0
1 روز قبل
سوال کننده
برا من ک ۶ ماه بردم اصلا تاثیر نداشت چون تنهایی نمینشست من باید پیشش میبودم و این اصلا تمرکز نداشت
0
1 روز قبل
ترلان ..
من مطمینم بهت قول میدم جواب میگیری
0
1 روز قبل
سوال کننده
منم خیلی باهاش کار میکنم ولی چند روزیه اصلا نمیشینه باهاش کار کنم همش میخواد در بره
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
یه نکته
هر چیزی میخات فوری بهش نده
بزار بگه و تکرار کنه
پسر من عادت کرده بود اشاره میکرد
نمیدادم جیغ میزد
دکتر گف ب جیعش اهمیت نده
هر چیزی میخات فوری بهش نده
بزار بگه و تکرار کنه
پسر من عادت کرده بود اشاره میکرد
نمیدادم جیغ میزد
دکتر گف ب جیعش اهمیت نده
0
1 روز قبل
یکی یدونه یکی یدونه
حاجب روا بشید عزیزم، ولی یه نکته دوستانه میگم حتما کار درمانی رو جدی بگیرید و ناامید نشیدپیش برید حضوری خیلی بهتره خداوند هم کمکتون میکنه ان شاالله
0
1 روز قبل
سوال کننده
اهمیت نمیدم ولی باباش کنترل خشم نداره صدای جیغ بچه میره رو اعصابش دادو بیداد میکنه نمیدونم چیکار کنم
0
1 روز قبل
ترلان ..

1
1 روز قبل
سوال کننده
الهی آمین مرسی عزیزم
ان شا الله ❤
ان شا الله ❤
0
1 روز قبل
یکی یدونه یکی یدونه
همون قشم بریدنش؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
اره
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
طبیعیه
پسرن و شیطون
لازم نیس حتما بشینه ها
اون بازی میکنه شما آشپزی
باهاش بلند بلند حرف بزن
همش توضیح بده چکار میکنی
دکتر میکف شاید جوابت نده ولی گوشش میشنوه براش آشنا میشه
نزار توسکوت بازی کنه یا تلوزیون ببینه
پسرن و شیطون
لازم نیس حتما بشینه ها
اون بازی میکنه شما آشپزی
باهاش بلند بلند حرف بزن
همش توضیح بده چکار میکنی
دکتر میکف شاید جوابت نده ولی گوشش میشنوه براش آشنا میشه
نزار توسکوت بازی کنه یا تلوزیون ببینه
0
1 روز قبل
سوال کننده
دو ساعت راه هست یک روز در میان میبردوش
0
1 روز قبل
ترلان ..
اینایی بود که فرستادم فردا یه ارتباطی بگیر حودشون راهنمایی میکنن خیلییی خوب و تخصصی پیگیری میکنن
0
1 روز قبل
حسنا ❤️
عزیزم ان شالله به زودی زود شروع به حرف زدن میکنه برات
پسرِ پسرعمه منم حرف نمیزد تا حدود۳ و۴سالگی
اونم دستورپذیری نداشت
از هیچی نمیترسید
به اسمش واکنش نمیداد
خیلیم گوشی میداد
بردنش گفتاردرمانی و کاردرمانی
تشخیصشون اوتیسم بود
اما الان خداروشکر بعد ۱سال ونینه حدودا خیلی بهتر شده
ارومتر شده
حرف گوش میده
تقریبا هم به حرف اومده
پسرِ پسرعمه منم حرف نمیزد تا حدود۳ و۴سالگی
اونم دستورپذیری نداشت
از هیچی نمیترسید
به اسمش واکنش نمیداد
خیلیم گوشی میداد
بردنش گفتاردرمانی و کاردرمانی
تشخیصشون اوتیسم بود
اما الان خداروشکر بعد ۱سال ونینه حدودا خیلی بهتر شده
ارومتر شده
حرف گوش میده
تقریبا هم به حرف اومده
0
1 روز قبل
حسنا ❤️
اره این خییییلی مهمه
باید مدام باهاش حرف زد
باید مدام باهاش حرف زد
0
1 روز قبل
سوال کننده
این کارارو انجام دادم ولی با دکتر خانه رشد حرف میزنم ببینم چی میگه ان شا الله منم نتیجه بگیرم
0
1 روز قبل
حسنا ❤️
نه جوری که زده بشه یا مجبور شه
حین بازی
مثلا نمایش بازی و جای عروسکا و ماشینا حرف زدن خیلی خوبه
حین بازی
مثلا نمایش بازی و جای عروسکا و ماشینا حرف زدن خیلی خوبه
0
1 روز قبل
سوال کننده
روزی چند ساعت باهاشون کار میکنید
0
1 روز قبل
یکی یدونه یکی یدونه
تقریبا همشهری هستیم هرکاری از دستم بربیاد انجام میدم...اگه میشه یه دفعه هم بیارینش بندر کاردرمانی امتحان کنید اگه مشکل رفت وامد داریدفقط شما با تندرو بیاید من خودم میام میبرمتون و میارمتون هرجا که از شهر باشه بخدا بدون تعارف میگم در منزلمونم به روتون بازه هروقت که بیاید
0
1 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم خیر ببینی قبل این ک این تاپینگ رو بزنم ب خدا گفتم ی راهی نشونم بده بچم حرف بزنه شاید این همون نوره مگه ن
0
1 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم ممنون از لطفتون خیر ببینی
من با حضوری موافق ترم ولی بچم اصلا دوست نداره الان دو ماهه انلاین دارم ادامه میدم با خودم بیشتر راحته
من با حضوری موافق ترم ولی بچم اصلا دوست نداره الان دو ماهه انلاین دارم ادامه میدم با خودم بیشتر راحته
0
1 روز قبل
یکی یدونه یکی یدونه
اگه میخواید ادرس چندجا کاردرمانی و دکتر خوب تو بندر براتون پیدا میکنم و اعلام میکنم شمارمم میزارم هرکاری داشتی بهم بگی بتونم دریغ نمیکنم
0
1 روز قبل
سوال کننده
من پ نمیتونم سری ی صندلی میارم میشونمش و درس میدم این دوس داره بلند شت همش
0
1 روز قبل
یکی یدونه یکی یدونه
خیلی صبروحوصله میخوادخدا بهتون توان بده دورازجون بچتون. برای یکی از بستگان ما که کلا اوضاع بچه خیلی پیچیده وسخت تر بود کاردرمانی میومد تو خونه بچه جیغ و گریه از اول تا اخر تمرینات دیگه هلاک میشد اعضای خانواده هم همراهش گریه میکردن
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
ان شااله عزیزم
میدونم ک کار سختی داری
باید خیلییی صبوری کنی ناامید نشو
راهنماییت میکنن تا زودی نتیجه بگیری
بعدا اقققد برات حرف بزنه ک خسته بشی ولی شیرین هست
پسر من ک الان یکی میگم ۴ تا جوابم میده
ایشالا پسر شما هم همینطور میشه
فقط صبوری میخات و توکل ب خدا
میدونم ک کار سختی داری
باید خیلییی صبوری کنی ناامید نشو
راهنماییت میکنن تا زودی نتیجه بگیری
بعدا اقققد برات حرف بزنه ک خسته بشی ولی شیرین هست
پسر من ک الان یکی میگم ۴ تا جوابم میده
ایشالا پسر شما هم همینطور میشه
فقط صبوری میخات و توکل ب خدا
0
1 روز قبل
ترلان ..
حتما نتیجه میگیری پادسال دخترم رو میبر م ژیناستیک یکی از مامانا بچش رو میورد کلاس ولی بچه صحبت نمیکرد خیلی سخت بود براش دخترم اومد پیش من شروع گرد از کلاس گفتن خانم زد زیر گریه گف یعنی کی میشه منم ببینم بچم صحبت میکنه بهش اینجا رو معرفی گردم من باردارشدم نتونستم ببینمش دیگه چند روز پیش بردم کلاس دخترمو دیدمش اومد بغلم کرد فقط گ یه میکرد میگف هر بار که بچم حرف میزنه فقط برات دعا میکنم دخترش رو دیدم اینقد قشنگ حرف میزد
گف هنوز ادامه میدیم با این مرکز اوایل فشرده بود چون با بازی با بچه کار میکنم اذیت نمیکنه خیلی راضی بود
گف هنوز ادامه میدیم با این مرکز اوایل فشرده بود چون با بازی با بچه کار میکنم اذیت نمیکنه خیلی راضی بود
0
1 روز قبل
سوال کننده
همشهری مون تو بندر برده بود کار درمانی و گفتار درمانی بچشو بچش معلول بود نمیتونس راه بره الان راه میره ماشا الله حرف میزنه خیلی تعریف میکرد اسم دکترش رو یادم نیست
0
1 روز قبل
ترلان ..
از الان میگم کم نیار قوی باش محکم باش صبوری کن شاید یکسال بشه شاید شش ماخ بشه شاید ۱۸ ماه طول بکشه ولی میتونی
0
1 روز قبل
سوال کننده
الهی آمین
الهی عزیزم خیلی سخته خدا شفا بده
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
معلومه ک اینجوری نمیشه
توقع زیادی نداشته باش
من از صبح ک بیدار میشدیم همیجور حرف میزدم باهاش
مثه رادیو
و وسط حرفام ازش سوال میپرسیدم
تلوزیون میدید براش توضیح میدادم
این سگ این گربه صداشون درمیاوردم
صدای بوق ماشین موتور و همه چی
ازش میخاستم تکرار کنه
توقع زیادی نداشته باش
من از صبح ک بیدار میشدیم همیجور حرف میزدم باهاش
مثه رادیو
و وسط حرفام ازش سوال میپرسیدم
تلوزیون میدید براش توضیح میدادم
این سگ این گربه صداشون درمیاوردم
صدای بوق ماشین موتور و همه چی
ازش میخاستم تکرار کنه
0
1 روز قبل
یکی یدونه یکی یدونه
خب این خیلی خوبه کاش میوردیش بندر.قشم خیلی ازلحاظ امکانات و پزشکی ضعیفه.همه میان بندر عزیزم
0
1 روز قبل
سوال کننده
من باید بتونم چون بچم داره عذاب میکشه اذیته خیلی
0
1 روز قبل
یکی یدونه یکی یدونه
الهی آمین همچنین برای شما
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
یه سوال
پسرتون کاری از شما یا باباش تقلید میکنه ؟
پسرتون کاری از شما یا باباش تقلید میکنه ؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
شکر خدا
کاش منم راهم دور نبودو حضوری میبردمش
کاش منم راهم دور نبودو حضوری میبردمش
0
1 روز قبل
سوال کننده
همه چی ماشا الله تقلیدش خیلی خوبه
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
قطعا میشه .. اصلا نگران نباش
ایشالا بزودی میای همینجا تاپیک میزنی
خبر خوش صحبت کردن پسرت بهمون میدی
ایشالا بزودی میای همینجا تاپیک میزنی
خبر خوش صحبت کردن پسرت بهمون میدی
0
1 روز قبل
سوال کننده
اره قشم دکتر نداره بندر خیلی خوبه اگه بتونم میبرم حتما ولی اول ب این مرکز رشد هماهنگ کنم ببینم چی میگه
0
1 روز قبل
سوال کننده
ان شا الله الهییی آمین
0
1 روز قبل
ترلان ..
انلاین هست کلا
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
عالیه
از همین تقلید کردن استفاده کن
دائم از مغزش کار بکش سوال وجواب کن
تکراری هم باشه مهم نیس
از همین تقلید کردن استفاده کن
دائم از مغزش کار بکش سوال وجواب کن
تکراری هم باشه مهم نیس
0
1 روز قبل
یکی یدونه یکی یدونه
بله حتما پیگیرباش عزیزم درخدمتم عزیزم کاری بود تایپیک رو فعال میزارم
0
1 روز قبل
سوال کننده
اها من روشمم اشتباه بوده پ
0
1 روز قبل
سوال کننده
جدی این خانوم هم با انلاین ب نتیجه رسیده بود؟
1
1 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم ❤
0
1 روز قبل
سوال کننده
دلم اروم گرف چقد حرف زدن باهاتون حالمو خوب کرد روحیه گرفتم
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
خود شهر قشم هستین یا اطرافش ؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
دیگه ولی جایی نمیرم ب بچم حرفی بزنن
0
1 روز قبل
سوال کننده
اطرافش تا قشم ۲ ساعت فاصلمونه
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
همینو میخاستم بگم ببرش پیش هم سن های خودش
تو پارک .. خیلی تاثیر داره
تو پارک .. خیلی تاثیر داره
0
1 روز قبل
ترلان ..
خانه رشد کلا حضوری نداره من یادمه اجیم دیگه خیلی گریه میکرد میگفت بچم نمیتونه حضوری فقط رفتن برای مشاوره زمانی که برگشتن از طهران اینقد دلش ارومگدفته بود شروع گرد ب کار درمانی گفتاردرمانی
اسم بچه خواهرم نیکان ظهرابی هست اسم بچه دوستم امیرحسین خادمی
اسم بچه خواهرم نیکان ظهرابی هست اسم بچه دوستم امیرحسین خادمی
0
1 روز قبل
سوال کننده
اره پارک خیلی میبرمش بغل میکنه بچهارو اصلا عشق میکنه میبرمش پارک
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
اوووه .. ما ۷ سال قشم زندگی میکردیم
خیلی خاطره داریم اونجا
بدیش همین بود امکانات درمانی و دکتر نداشت
خیلی خاطره داریم اونجا
بدیش همین بود امکانات درمانی و دکتر نداشت
0
1 روز قبل
سوال کننده
الهی شکرر ک ب نتیجه رسیدن
0
1 روز قبل
ترلان ..
فاطمه جون من مطمینم شماهم نتیجه میگیری فقط صبور باش و هرکاری ازت حاستن کامل انجام بده
0
1 روز قبل
سوال کننده
دقیقا همینش خیلی بده
0
1 روز قبل
سوال کننده
اگه بچه همکاری نکرد چیکار کنم
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
دکتر ب منم گف هر روز ببر پارک
تا با همسن هاش باشه
مهد کودک هم خوبه
در حد روزی نیم ساعت یا یک ساعت شروع کن
نه زیاد .. ک خسته بشه
تا با همسن هاش باشه
مهد کودک هم خوبه
در حد روزی نیم ساعت یا یک ساعت شروع کن
نه زیاد .. ک خسته بشه
0
1 روز قبل
سوال کننده
اره اینکارو میکنم
0
1 روز قبل
ترلان ..
خودشون راهنماییت میکنن
0
1 روز قبل
سوال کننده
مهد ثبت نامش کردم اجازه داد تو اون محیط باشم منم روزی نیم ساعت هم هست
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
ب همون مرکز بگو راهنماییت میکنن
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
هر سوالی داشتی یا برات پیش اومد
از خودشون بپرس
اونا تجربه های زیادی دارن
از خودشون بپرس
اونا تجربه های زیادی دارن
1
1 روز قبل
سوال کننده
مررسی از همپون ممنونم ک بهم روحیه دادین من چند روز بود افسرده سده بودم همش گریه میکرده الان بهتر شدم
0
1 روز قبل
سوال کننده
خیلیم خوب عالیه واقعا
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
توکل کن ب خدا ی
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
یه چیزی بگم دکتر بهم گف اقققد تو طول روز باید باهاش حرف بزنی و تکرار کنی
گفتم از فکر و ناراحتی مریض شدم و همش سردرد دارم
گف روزی ده تا قرص نوافن لازم شد بخوری
بخور ولی ادامه بده و کم نیار
گفتم از فکر و ناراحتی مریض شدم و همش سردرد دارم
گف روزی ده تا قرص نوافن لازم شد بخوری
بخور ولی ادامه بده و کم نیار
0
1 روز قبل
سوال کننده
هزینه هاش چجوریه جلسه چنده و چند دیقه هست
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
مهم استارت اولی هست
بعدش خودت و بچه میفتین رو غلطک حرف زدن
بچه هم ذوق میات و شروع میکنه
بعدش خودت و بچه میفتین رو غلطک حرف زدن
بچه هم ذوق میات و شروع میکنه
0
1 روز قبل
ترلان ..
من تایپینک رو فعال میکنم حتما بیا و از رشد و صحبت کردن بچه ت بگو بازم میگم صبورر باش و مو ب مو انجام بده
0
1 روز قبل
ترلان ..
دقیقا درسته
0
1 روز قبل
سوال کننده
من اگه بتونم هر کار میکنم این حرف بزنه فقط
0
1 روز قبل
سوال کننده
ان شا الله
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
نذر کن ک ب حاجتت برسی بعد مثلا 3بسته نمک نذر میکنی دوبسته پخش میکنی ی بسته گرو نگه میداری بعد ک حاجت گرفتی اون ی بسته روپخش میکنی
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
امسال خبر ندارم
من پارسال جلسه ای ک یک ساعت بود
۴۷۰ تومن میدادم
کار درمانی گرونتر بود ۶۳۰ تومن
من پارسال جلسه ای ک یک ساعت بود
۴۷۰ تومن میدادم
کار درمانی گرونتر بود ۶۳۰ تومن
0
1 روز قبل
سوال کننده
ان شا الله اره حتما میام میگم
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
تو روستای مامانم ایناس.هنیشه سرخاکش پر از سیب قرمزه
1
1 روز قبل
ترلان ..
من نمیدونم چقدر بود ولی هم گفتار درمان داشت نیکان هم کاردرمان
1
1 روز قبل
سوال کننده
حتما انجام میدم
0
1 روز قبل
سوال کننده
شما هم گفتار و هم کار میبردی؟
1
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
اره دوتاش بردم
گفتار بیشتر بردم
ولی بنظرم تاثیر کاردرمان خیلی زیاده
چون رو توجه و تمرکز بچه هم کار میکنن
بازی هایی یادت میده ک راحتن و ساده
ولی تاثیر داره
گفتار بیشتر بردم
ولی بنظرم تاثیر کاردرمان خیلی زیاده
چون رو توجه و تمرکز بچه هم کار میکنن
بازی هایی یادت میده ک راحتن و ساده
ولی تاثیر داره
0
1 روز قبل
leila ♡
سمنو نذر کن عزیزم
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
نماز حضرت زهرا
دعای نادعلی کبیر روز ۷ بار تا ۷ روز
عالیه
دعای نادعلی کبیر روز ۷ بار تا ۷ روز
عالیه
0
1 روز قبل
سوال کننده
توضیح بده عزیزم نمازش چجوریا انجام بدم
0
1 روز قبل
سوال کننده
چجوری توضیح میدی گلم
0
1 روز قبل
سوال کننده
من الان کار درمان میره پسرم انلاین هر دفعه ی چیز جدید میگه بخرم از خرجو مخارجش بر نمیام
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
یه نماز دو رکعتی
رکعت اول بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه سوره قدر
رکعت دوم بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه سوره توحید
و بعد از سلام نماز تسبیح حصرت زهرا و خواستن حاجتت
رکعت اول بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه سوره قدر
رکعت دوم بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه سوره توحید
و بعد از سلام نماز تسبیح حصرت زهرا و خواستن حاجتت
2
1 روز قبل
بانو بزرگی
الهی هر مشکلی داری به خیر و خوشی حل بشه😘
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
من حضوری می بردمش
هیچی هم نخریدم
همونجا وسایل بود کار میکرد
برا بازی تو خونه هم با وسایل خونه
مثلا با گردو با بشقاب
با بالش و .. وسایل دم دستی
هیچی هم نخریدم
همونجا وسایل بود کار میکرد
برا بازی تو خونه هم با وسایل خونه
مثلا با گردو با بشقاب
با بالش و .. وسایل دم دستی
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
شما برا کاردرمان چقد میدی ؟
امسال هزینه ش چقد شده
بعد کجا هس ؟ مرکزش خوب و معتبره
امسال هزینه ش چقد شده
بعد کجا هس ؟ مرکزش خوب و معتبره
0
1 روز قبل
fariba .
به نظرت آنلاین باهاشون کار کنیم بهتره یا یه مرکز خوب تو شهرمون حضوری پیدا کنیم؟
0
1 روز قبل
leila ♡
سخته عزیزم
ولی حتمااااا اگ به خواستت برسی ارزشش رو داره
مادر من برا چند نفر نذر کرد برا بچه دار شدن
همه گرفت و پخت براشون
نیت کن اگ به خواستت برسی سمنو بپزی
ولی حتمااااا اگ به خواستت برسی ارزشش رو داره
مادر من برا چند نفر نذر کرد برا بچه دار شدن
همه گرفت و پخت براشون
نیت کن اگ به خواستت برسی سمنو بپزی
1
1 روز قبل
fariba .
خانه رشد که ترلان جان گفتن برو سایتش. فرم پر کن خودشون باهات تماس میگیرن میتونی صحبت کنی. به نظرم هزینه هاشونم خیلی معقوله
0
1 روز قبل
fariba .
خانم ترلان ببخشید یه سوال دیگه؟ این مرکز فقط برا گفتار خوبه یا سایر اختلالات هم خوبن؟ من برا اختلالات حرکتی لازمشون دارم
0
1 روز قبل
fariba .
صاحب تاپیک منم خیلی تاپیکاتو دیدم و الان خیلی خوشحالم پسرت پیشرفت کرده. خداروشکر . اصلا کم نیار ادامه بده. به بقیه سن نه نه که پسرت چطوره. حرفاشون ول کن و رو پسرت تمرکز کن
0
1 روز قبل
fatemeh 🌹🌹
سلام عزیزم توسل به شهید ابراهیم هادی یکی از کارساز ترین توسل هاست
شما هر روز زیارت عاشورا بخونید به نیت این شهید بزرگوار و هدیه کنید به ایشون ،
قبل از شروع به خواندن هر روز باهاشون صحبت کنید درد و دل کنید
و نذر کنید که حاجت گرفتید برین گلزار شهدا و نذری که در توانتون هست پخش کنید ،
مطمئن باشید حاجت روا میشید
ایشون به درگاه خداوند خیلی آبرو دارند
واسطه کنید ایشون رو در پیشگاه خداوند بزرگ
انشالله که به زودی زود حاجت روا شوید
من خودم از این بزرگوار حاجاتی گرفتم که غیر محال بودن و بس😭😭
شما هر روز زیارت عاشورا بخونید به نیت این شهید بزرگوار و هدیه کنید به ایشون ،
قبل از شروع به خواندن هر روز باهاشون صحبت کنید درد و دل کنید
و نذر کنید که حاجت گرفتید برین گلزار شهدا و نذری که در توانتون هست پخش کنید ،
مطمئن باشید حاجت روا میشید
ایشون به درگاه خداوند خیلی آبرو دارند
واسطه کنید ایشون رو در پیشگاه خداوند بزرگ
انشالله که به زودی زود حاجت روا شوید
من خودم از این بزرگوار حاجاتی گرفتم که غیر محال بودن و بس😭😭
0
1 روز قبل
fatemeh 🌹🌹
البته من وقتی دلم میگیره باهاشون صحبن میکنم میگم آقا ابراهیم پیش حضرت زهرا رفتی منو خیلی یادم کن😭😭
در کنارش هرروز حدیث کسا بخونید تقدیم کنید به خانوم فاطمه ی زهرا 😭
تا ۴۰ روز حدیث کسا بخونید خودتون آثار و برکاتش رو توی زندگی حس میکنید
انشالله حاجت روا شوید عزیزم
در کنارش هرروز حدیث کسا بخونید تقدیم کنید به خانوم فاطمه ی زهرا 😭
تا ۴۰ روز حدیث کسا بخونید خودتون آثار و برکاتش رو توی زندگی حس میکنید
انشالله حاجت روا شوید عزیزم
0
1 روز قبل
هانیه ✨
نذر شیر
شب علی اصغر
شب علی اصغر
0
1 روز قبل
فاطمه فاطمی
من یک پیج روان شناسی دارم که دخترشون تا۵ سالگی حرف نمیزده خودش میگفت اپراکسی شدید داشته ، انگار ارثی بوده چون برادرش هم داشته میگفت برادرم اتفاقا خیلی باهوش هست دانشگاه شزیف قبول شده اما مشکل حرف زدن داشته
ازشون کمک بخواه تا راهنماییت کنن
ازشون کمک بخواه تا راهنماییت کنن
0
1 روز قبل
فاطمه فاطمی
خب توسل به ائمه هم که بسیار خوبه
0
1 روز قبل
فاطمه فاطمی
@academy_tarbiyat
بله پیج دارند
اینستا هم هستند
بله پیج دارند
اینستا هم هستند
0
1 روز قبل
سوال کننده
حضوری پیش همین خانه رشد میبری؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
۹۹۰ کار درمان چهل دیقه
و گفتارم ۷۹۰نیم ساعت
و گفتارم ۷۹۰نیم ساعت
0
1 روز قبل
سوال کننده
انجام میدم سختیش مهم نیست
0
1 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم ان شا الله مشکل شمام حل بشه ❤
0
1 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1 روز قبل
ترلان ..
من چون نتیجه خانه رشد رو دیدم میگم خانه رشد رو اول امتحان کن
0
1 روز قبل
ترلان ..
برای همه چی مشاوره کاربلد دارن
0
1 روز قبل
ترلان ..
مشکلات لامسه مشکلات حسی
من چون خودم نبودم بچه اجیم بود دقیق شاید نتونم بگم مشاوره اولیش رایگانه اگر حیطه کارشون باشه میگن ادامه میدی شما مشاوره بگیر
من چون خودم نبودم بچه اجیم بود دقیق شاید نتونم بگم مشاوره اولیش رایگانه اگر حیطه کارشون باشه میگن ادامه میدی شما مشاوره بگیر
1
1 روز قبل
ترلان ..
ببین خانه رشد همدلی هم داره اگر ب مشکل مالی خوردی ی صندوقی دارن پول جم میکنن مامانایی که بخاطر مشگلات مالی نتونستن ادامه بدن کمک میکنن
0
1 روز قبل
سوال کننده
چقد خوبه اخه الان هیچکی وضعیت مالیش خوب نیست چ کار خوبی کردن
0
1 روز قبل
ترلان ..
اره
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
نه عزیزم .. من شیرازم همینجا میبردمش
البته پارسال بود
گفتم که انگاری احتیاج ب تلنگر و استارت داشتیم دوتامون
من گفتار فقط دوازده جلسه بردمش
کاردرمانی پسرم نمیومد فقط ۶ جلسه رفتیم
ولی بنظرم کار درمانی خیلی خوب وتاثیرگذاره
البته پارسال بود
گفتم که انگاری احتیاج ب تلنگر و استارت داشتیم دوتامون
من گفتار فقط دوازده جلسه بردمش
کاردرمانی پسرم نمیومد فقط ۶ جلسه رفتیم
ولی بنظرم کار درمانی خیلی خوب وتاثیرگذاره
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
گفتار درمانی دو جلسه اول آموزش داره
بقیش همش کار خودت و تلاشت هست
بقیش همش کار خودت و تلاشت هست
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
یه چیز دیگه ..
شما پسرت دست راست هست
یا دست چپ ؟!؟!
شما پسرت دست راست هست
یا دست چپ ؟!؟!
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
پسرم دو تا دستش کار میکنه
هم بازی هم قاشق و هم مداد
خانم دکتر جلسه اول گف
اونایی ک هنوز مشخص نیس کدوم دستشون کاری هس
باعث میشه تاخیر گفتار داشته باشن
پسرم هنوز با دوتا دستش کارمیکنه 😁
منم دیگه اذیتش نکردم
هم بازی هم قاشق و هم مداد
خانم دکتر جلسه اول گف
اونایی ک هنوز مشخص نیس کدوم دستشون کاری هس
باعث میشه تاخیر گفتار داشته باشن
پسرم هنوز با دوتا دستش کارمیکنه 😁
منم دیگه اذیتش نکردم
1
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
خدا خیرشون بده 🙏
چقد خوب
چقد خوب
0
1 روز قبل
سوال کننده
چپه انگار
0
1 روز قبل
سوال کننده
منم هنوز نمیدونم کدوم دسته
0
1 روز قبل
سوال کننده
چپه بیشتر کار میکنه
0
1 روز قبل
سوال کننده
هر روز هست یا هفته
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
بستگی داره ب خودتون و وضعیت بچه
من دو روز گفتار میبردم
دو روز کار درمانی .. ولی خب خسته میشد
همکاری نمیکرد
اذیتش نکن هفته ای دو روز گفتار خوبه
من دو روز گفتار میبردم
دو روز کار درمانی .. ولی خب خسته میشد
همکاری نمیکرد
اذیتش نکن هفته ای دو روز گفتار خوبه
0
1 روز قبل
سوال کننده
شما در طول روز چند ساعت باهاش کار میکردی بگم اصلا دوس نداره دیگه حتی نیم ساعت هم همکاری نمیکنه
0
1 روز قبل
سوال کننده
ی مدت با بازی اوکی بود الان اونم انجام نمیده
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
من نیم ساعت با بازی
بقیش کاری بهش نداشتم
ولی همش باهاش حرف میزدم
مثلا موقع اشپزی مینشست رو کابینت
میگفتم این نمک . این برنج . این روغن
اول اب میریزم ..
همیجور براش توضیح میدادم
وسطش ازش میپرسیدم
دوباره میرفت بازی من کارم انجام میدادم
بقیش کاری بهش نداشتم
ولی همش باهاش حرف میزدم
مثلا موقع اشپزی مینشست رو کابینت
میگفتم این نمک . این برنج . این روغن
اول اب میریزم ..
همیجور براش توضیح میدادم
وسطش ازش میپرسیدم
دوباره میرفت بازی من کارم انجام میدادم
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
یا برنامه کودک میدید کنارش مینشستم
براش میگفتم
مثلا این گربه س
رفت خونشون . پیش مامانش
غذا خورد . چکار کرد و ..
براش میگفتم
مثلا این گربه س
رفت خونشون . پیش مامانش
غذا خورد . چکار کرد و ..
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
نمیزاشتم تو سکوت بمونه
تو حال خودش باشه ..
همش مغزش درگیر کلمه کن
از کلمه های ساده
آب
مامان
بابا
گربه
جوجه
سگ ..
نان
اسم میوه ها
تو حال خودش باشه ..
همش مغزش درگیر کلمه کن
از کلمه های ساده
آب
مامان
بابا
گربه
جوجه
سگ ..
نان
اسم میوه ها
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
راستی تنها چیزی ک دکتر بهم معرفی کرد
خریدم
بازی هوش چین بود
خیلی خوب بود
خریدم
بازی هوش چین بود
خیلی خوب بود
0
1 روز قبل
سوال کننده
پیام دادم خانه رشد هنوز جوابمو ندادن
0
1 روز قبل
سوال کننده
اها اینجوری بهتره همینجوری پیش میرم ان شا الله
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی

این بود
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
باعث شد هم حیوونها بشناسه
هم هر کدوم بلد بودم با صداش یادش دادم
هم هر کدوم بلد بودم با صداش یادش دادم
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
نگران نباش . حتما بهت زنگ میزنن
یا پیام میدن
یا پیام میدن
0
1 روز قبل
ترلان ..
تو سایت پر کردی پرسشنامه رو
0
1 روز قبل
سوال کننده
اینو پارسال براش گرفتیم خرابش کرد تکه هاشو گم کرده
0
1 روز قبل
سوال کننده
ن
0
1 روز قبل
سوال کننده
پیام دادم پیجشوت
0
1 روز قبل
ترلان ..
برو سایت پرسشنامه رو پر کن
0
1 روز قبل
سوال کننده
کردم الان عزیزم مرسی ک گفتی ❤
1
حدود 21 ساعت قبل
ترلان ..
فدات
1
حدود 18 ساعت قبل
samane 🥰🥰
من نذر نمک کردم واسه خونه دار شدن خیلی سریع اتفاق افتاد . یه بار نظر سیب واسه یه شهید بود تو همین اوما خانما گفتن اونم جواب داد
0
حدود 18 ساعت قبل
ترلان ..
نذر نمک چطوریه
0
حدود 18 ساعت قبل
سوال کننده
اینجا توضیح دادن نذر نمکو عزیزم
0
حدود 18 ساعت قبل
مریــم بانـــو
شهید علی جهانیاری
0
حدود 18 ساعت قبل
ترلان ..
کجا باید بدی نمک هارو
0
حدود 18 ساعت قبل
مریــم بانـــو
ب مردم
1
حدود 17 ساعت قبل
سوال کننده
اگه استفاده ننکن چی
0
حدود 17 ساعت قبل
مریــم بانـــو
مهم اینه تو نذرت و ادا کردی
0
حدود 17 ساعت قبل
ترلان ..
مسخره نمیکنن🥺 مثلا بگن نمک چیه میده؟بندازن دور چی
0
حدود 17 ساعت قبل
مریــم بانـــو
نه
تو تجریش تهران مغازه ها فقط نمک مبفروشن
تو تجریش تهران مغازه ها فقط نمک مبفروشن
0
حدود 17 ساعت قبل
سوال کننده
ارع دقیقا پیش ما همینجورین میگن حتما چیزی شده نمک اوردن میندازن دور
0
حدود 17 ساعت قبل
ترلان ..
اره
0
حدود 17 ساعت قبل
سوال کننده
نذر ختم قران چجوریه
0
حدود 17 ساعت قبل
مریــم بانـــو
بین مامان خواهر برادر اینا پخش کن
0
حدود 17 ساعت قبل
سوال کننده
اها اینجوری خوبه
0
حدود 17 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
نمک چیزی هس که همه هررروز ازش استفاده میکنن
دو روز نخوری بدنت بهم میریزه
بعدشم ما نمک رو خیلی محترم میدونیم
مثه نان
حتما شنیدی میگن طرف حرمت نون و نمک نگه میداره
دو روز نخوری بدنت بهم میریزه
بعدشم ما نمک رو خیلی محترم میدونیم
مثه نان
حتما شنیدی میگن طرف حرمت نون و نمک نگه میداره
0
حدود 17 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
دختر خواهرم پارسال نذر آب کرده بود
روز عاشورا پخش کرد
هزار تا آب معدنی کوچیک
بین هیئتا پخش کردن گذاشتن تو یخ
خنک دادن ب مردم
همه میگفتن چ نذر خوبی بود
روز عاشورا پخش کرد
هزار تا آب معدنی کوچیک
بین هیئتا پخش کردن گذاشتن تو یخ
خنک دادن ب مردم
همه میگفتن چ نذر خوبی بود
0
حدود 5 ساعت قبل
سوال کننده
زنگ زدن ماهی ۹ملیون🥲از کجا بیارم این همه پولو فقط گفتار
0
حدود 5 ساعت قبل
سوال کننده
کار درمانی با گفتار چقد میشه یعنی😕
0
حدود 4 ساعت قبل
سوال کننده
این ک الان باهاش جلسه دارم جلسه ۷۹۰هس باز بهتره
1
حدود 4 ساعت قبل
ترلان ..
اره درسته شنیدم میگن نون و نمک
0
حدود 4 ساعت قبل
ترلان ..
جدی چند جلسه
0
حدود 4 ساعت قبل
سوال کننده
یک ماه نمیدونم چند شاید در هفته دو جلسه فک کنم
0
حدود 4 ساعت قبل
ترلان ..
نه بابا بیشتره
0
حدود 4 ساعت قبل
ترلان ..
خوب دقیق مپرسیدی چطوریه
0
حدود 3 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
نپرسیدی هفته ای چند جلسه ؟
0
حدود 3 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
اینو تا حالا چند جلسه رفتی ؟
هفته ای چند روز ؟
تاثیری داشته
هفته ای چند روز ؟
تاثیری داشته
0
حدود 3 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
ازشون کامل بپرس
شاید لازم نباشه همش یکجا بدی
برا کار درمانی هم سوال کن
شاید لازم نباشه همش یکجا بدی
برا کار درمانی هم سوال کن
0
حدود 3 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
شایدم گفتن فعلا کاردرمانی نمیخات
همون گفتار کافیه
همون گفتار کافیه
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
گفت روان شناس و کار درمانی رو هفته دو جلسه یکجا واریز کن ۹ تومون
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
شوهرم ۴ ماهه بیکاره از کجا بیارم
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
۶جلسه اره ۱۰تا کلمه جدید گفته نمیدونم دیگه
0
حدود 1 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
ایشالا خدا کمک کنه عزیزم
شرایط سختیه
شرایط سختیه
0
حدود 1 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
اگه میدونی با خانه رشد نمیتونی
فعلا همینجا ک میبری ادامه بده
ولش نکن
فعلا همینجا ک میبری ادامه بده
ولش نکن
0
حدود 1 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
خودتم تا جایی ک پسرت همکاری میکنه و خسته نشه باهاش تمرین کن
0
حدود 1 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
مدام باهاش صحبت کن
ازش حرف بکش حتی یک کلمه
ازش حرف بکش حتی یک کلمه
0
حدود 56 دقیقه قبل
سوال کننده
اره همین کارو میکنم عزیزم
0
حدود 55 دقیقه قبل
سوال کننده
خسته میشه از بس حرف میزنم باهاش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



516

