Ooma
پرسش (1405/03/30):

سلام خوبین دوستان 💖

بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون

🏡 *مربی در منزل* (خانه رشد)

*همه پیشرفت کودک فقط در کلینیک اتفاق نمی‌افتد؛ *
بخش مهمی از یادگیری و رشد در خانه و در دل فعالیت‌های روزمره شکل می‌گیرد.

اگر فرصت کافی برای اجرای تمرینات آموزشی و توانبخشی در منزل را ندارید، *مربیان* «خانه رشد» می‌توانند در کنار شما باشند.

✅ *اجرای تمرینات کاردرمانی، گفتاردرمانی و ABA در منزل*
✅ آموزش و همراهی خانواده
✅ افزایش تمرین، تکرار و تعمیم مهارت‌ها در محیط واقعی زندگی کودک
✅ مناسب برای کودکان دارای نیازهای رشدی، ارتباطی و آموزشی

*تمرین منظم در خانه*، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت مداخلات توانبخشی است.

📞 دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی:
*۰۹۱۲۱۹۹۵۰۲۲*
الان پیجشم میدم
سلام. مشکلش فقط حرف نزدنشه؟

اجیمم چندجلسه حضوری برده بود جای دیگه اصلا فایده نداشت بچه بدتر عصبی میشد
عزیزم شکر خدا ک نتیجه گرفته من پیجشو میخوام حتما اگه دارین بهم بدین
دقیقا زده شده بود بچم تو خونه اصلا نمیشست تمیرن کنیم
اره قبلا دستور پذیری نداشت اصلا گفتن اوتیسمت ولی الان داره دستور پذیری
یکی از فامیلای ما بچه هاش تا ۴ سال هیچ حرفی نمیزنن، ۴ سالشون که تموم میشه یهو چنان حرف میزنن
مربیشون مرده؟
فقط حودت باید حیلی صبور باشی چون خودت میشی مربی بچه ت اجیم دیگه کم میورد ولی میگفت بچمم ب حرف بیاد
پسر من تازه یاد گرفته بگع اب بده
نه ی تیم خیلی بزرگی هستن
مدیریتش دکتر خلیلی مرده
دقیقا بزرگ شدن زورشون زیدد شده نمیشه کنترل کردشون ک بهشون اموزش بدی
خیلی کاربلد حرفه ی هستن
انشالله که به حاجت دلتون برسین من امسال خیلی دلی یهو به سرم افتاد آش رشته بپزم عاشورا امیدوارم منم به حاجتم برسم خدا ازم قبول کنه
الهی آمین خدا دلتو شاد کنه عزیزم
ساعت کاریشون کژ هست زنگ بزنم عزیزم اطلاعی دارین؟
زنگ بزنم یا واتساپ پیام بزارم؟
شما روتاحدودی یادمه راجب اوتیسم تایپیک میزدی میپرسیدی برای همین پرسیدم...تاثیرحضوری خیلی بهتره بشرط اینکه جای خوب ببرید
من دو سال ونیم شروع کردم اول روانشناس
یعد گفتار و کار درمان همزمان
البته بگم همه میگفتن زوده صبر کن
ولی خودم شرایطش ک میدیدم قبول نکردم
دکتر هم میکف خوبه ک زود اومدی
خدا رو شکر پیشرفتش خوب بود
اول تک کلمه گفت
دوماه بعدش دو و سه جمله
خودم خیلییی باهاش حرف میزدم
همش مغزش ب چالش می کشیدم
سوال میکردم ازش و تکرار
سلام خوبین دوستان 💖
برا من ک ۶ ماه بردم اصلا تاثیر نداشت چون تنهایی نمینشست من باید پیشش میبودم و این اصلا تمرکز نداشت
من مطمینم بهت قول میدم جواب میگیری
منم خیلی باهاش کار میکنم ولی چند روزیه اصلا نمیشینه باهاش کار کنم همش میخواد در بره
یه نکته
هر چیزی میخات فوری بهش نده
بزار بگه و تکرار کنه
پسر من عادت کرده بود اشاره میکرد
نمیدادم جیغ میزد
دکتر گف ب جیعش اهمیت نده
حاجب روا بشید عزیزم، ولی یه نکته دوستانه میگم حتما کار درمانی رو جدی بگیرید و ناامید نشیدپیش برید حضوری خیلی بهتره خداوند هم کمکتون میکنه ان شاالله
اهمیت نمیدم ولی باباش کنترل خشم نداره صدای جیغ بچه میره رو اعصابش دادو بیداد میکنه نمیدونم چیکار کنم
سلام خوبین دوستان 💖
الهی آمین مرسی عزیزم
ان شا الله ❤
همون قشم بریدنش؟
اره
طبیعیه
پسرن و شیطون
لازم نیس حتما بشینه ها
اون بازی میکنه شما آشپزی
باهاش بلند بلند حرف بزن
همش توضیح بده چکار میکنی
دکتر میکف شاید جوابت نده ولی گوشش میشنوه براش آشنا میشه
نزار توسکوت بازی کنه یا تلوزیون ببینه
دو ساعت راه هست یک روز در میان میبردوش
اینایی بود که فرستادم فردا یه ارتباطی بگیر حودشون راهنمایی میکنن خیلییی خوب و تخصصی پیگیری میکنن
عزیزم ان شالله به زودی زود شروع به حرف زدن میکنه برات
پسرِ پسرعمه منم حرف نمیزد تا حدود۳ و۴سالگی
اونم دستورپذیری نداشت
از هیچی نمیترسید
به اسمش واکنش نمیداد
خیلیم گوشی میداد
بردنش گفتاردرمانی و کاردرمانی
تشخیصشون اوتیسم بود
اما الان خداروشکر بعد ۱سال ونینه حدودا خیلی بهتر شده
ارومتر شده
حرف گوش میده
تقریبا هم به حرف اومده
اره این خییییلی مهمه
باید مدام باهاش حرف زد
این کارارو انجام دادم ولی با دکتر خانه رشد حرف میزنم ببینم چی میگه ان شا الله منم نتیجه بگیرم
نه جوری که زده بشه یا مجبور شه
حین بازی
مثلا نمایش بازی و جای عروسکا و ماشینا حرف زدن خیلی خوبه
روزی چند ساعت باهاشون کار میکنید
تقریبا همشهری هستیم هرکاری از دستم بربیاد انجام میدم...اگه میشه یه دفعه هم بیارینش بندر کاردرمانی امتحان کنید اگه مشکل رفت وامد داریدفقط شما با تندرو بیاید من خودم میام میبرمتون و میارمتون هرجا که از شهر باشه بخدا بدون تعارف میگم در منزلمونم به روتون بازه هروقت که بیاید
مرسی عزیزم خیر ببینی قبل این ک این تاپینگ رو بزنم ب خدا گفتم ی راهی نشونم بده بچم حرف بزنه شاید این همون نوره مگه ن
مرسی عزیزم ممنون از لطفتون خیر ببینی
من با حضوری موافق ترم ولی بچم اصلا دوست نداره الان دو ماهه انلاین دارم ادامه میدم با خودم بیشتر راحته
اگه میخواید ادرس چندجا کاردرمانی و دکتر خوب تو بندر براتون پیدا میکنم و اعلام میکنم شمارمم میزارم هرکاری داشتی بهم بگی بتونم دریغ نمیکنم
من پ نمیتونم سری ی صندلی میارم میشونمش و درس میدم این دوس داره بلند شت همش
خیلی صبروحوصله میخوادخدا بهتون توان بده دورازجون بچتون. برای یکی از بستگان ما که کلا اوضاع بچه خیلی پیچیده وسخت تر بود کاردرمانی میومد تو خونه بچه جیغ و گریه از اول تا اخر تمرینات دیگه هلاک میشد اعضای خانواده هم همراهش گریه میکردن
ان شااله عزیزم
میدونم ک کار سختی داری
باید خیلییی صبوری کنی ناامید نشو
راهنماییت میکنن تا زودی نتیجه بگیری
بعدا اقققد برات حرف بزنه ک خسته بشی ولی شیرین هست
پسر من ک الان یکی میگم ۴ تا جوابم میده
ایشالا پسر شما هم همینطور میشه
فقط صبوری میخات و توکل ب خدا
حتما نتیجه میگیری پادسال دخترم رو میبر م ژیناستیک یکی از مامانا بچش رو میورد کلاس ولی بچه صحبت نمیکرد خیلی سخت بود براش دخترم اومد پیش من شروع گرد از کلاس گفتن خانم زد زیر گریه گف یعنی کی میشه منم ببینم بچم صحبت میکنه بهش اینجا رو معرفی گردم من باردارشدم نتونستم ببینمش دیگه چند روز پیش بردم کلاس دخترمو دیدمش اومد بغلم کرد فقط گ یه میکرد میگف هر بار که بچم حرف میزنه فقط برات دعا میکنم دخترش رو دیدم اینقد قشنگ حرف میزد
گف هنوز ادامه میدیم با این مرکز اوایل فشرده بود چون با بازی با بچه کار میکنم اذیت نمیکنه خیلی راضی بود
همشهری مون تو بندر برده بود کار درمانی و گفتار درمانی بچشو بچش معلول بود نمیتونس راه بره الان راه میره ماشا الله حرف میزنه خیلی تعریف میکرد اسم دکترش رو یادم نیست
از الان میگم کم نیار قوی باش محکم باش صبوری کن شاید یکسال بشه شاید شش ماخ بشه شاید ۱۸ ماه طول بکشه ولی میتونی

الهی آمین
الهی عزیزم خیلی سخته خدا شفا بده
معلومه ک اینجوری نمیشه
توقع زیادی نداشته باش
من از صبح ک بیدار میشدیم همیجور حرف میزدم باهاش
مثه رادیو
و وسط حرفام ازش سوال میپرسیدم
تلوزیون میدید براش توضیح میدادم
این سگ این گربه صداشون درمیاوردم
صدای بوق ماشین موتور و همه چی
ازش میخاستم تکرار کنه
خب این خیلی خوبه کاش میوردیش بندر.قشم خیلی ازلحاظ امکانات و پزشکی ضعیفه.همه میان بندر عزیزم
من باید بتونم چون بچم داره عذاب میکشه اذیته خیلی
الهی آمین همچنین برای شما
یه سوال
پسرتون کاری از شما یا باباش تقلید میکنه ؟
شکر خدا
کاش منم راهم دور نبودو حضوری میبردمش
همه چی ماشا الله تقلیدش خیلی خوبه
قطعا میشه .. اصلا نگران نباش
ایشالا بزودی میای همینجا تاپیک میزنی
خبر خوش صحبت کردن پسرت بهمون میدی
اره قشم دکتر نداره بندر خیلی خوبه اگه بتونم میبرم حتما ولی اول ب این مرکز رشد هماهنگ کنم ببینم چی میگه
ان شا الله الهییی آمین
انلاین هست کلا
عالیه
از همین تقلید کردن استفاده کن
دائم از مغزش کار بکش سوال وجواب کن
تکراری هم باشه مهم نیس
بله حتما پیگیرباش عزیزم درخدمتم عزیزم کاری بود تایپیک رو فعال میزارم
اها من روشمم اشتباه بوده پ
جدی این خانوم هم با انلاین ب نتیجه رسیده بود؟
مرسی عزیزم ❤
دلم اروم گرف چقد حرف زدن باهاتون حالمو خوب کرد روحیه گرفتم
خود شهر قشم هستین یا اطرافش ؟
دیگه ولی جایی نمیرم ب بچم حرفی بزنن
اطرافش تا قشم ۲ ساعت فاصلمونه
همینو میخاستم بگم ببرش پیش هم سن های خودش
تو پارک .. خیلی تاثیر داره
خانه رشد کلا حضوری نداره من یادمه اجیم دیگه خیلی گریه میکرد میگفت بچم نمیتونه حضوری فقط رفتن برای مشاوره زمانی که برگشتن از طهران اینقد دلش اروم‌گدفته بود شروع گرد ب کار درمانی گفتاردرمانی
اسم بچه خواهرم نیکان ظهرابی هست اسم بچه دوستم امیرحسین خادمی
اره پارک خیلی میبرمش بغل میکنه بچهارو اصلا عشق میکنه میبرمش پارک
اوووه .. ما ۷ سال قشم زندگی میکردیم
خیلی خاطره داریم اونجا
بدیش همین بود امکانات درمانی و دکتر نداشت
الهی شکرر ک ب نتیجه رسیدن
فاطمه جون من مطمینم شماهم نتیجه میگیری فقط صبور باش و هرکاری ازت حاستن کامل انجام بده
دقیقا همینش خیلی بده
اگه بچه همکاری نکرد چیکار کنم
دکتر ب منم گف هر روز ببر پارک
تا با همسن هاش باشه
مهد کودک هم خوبه
در حد روزی نیم ساعت یا یک ساعت شروع کن
نه زیاد .. ک خسته بشه
اره اینکارو میکنم
خودشون راهنماییت میکنن
مهد ثبت نامش کردم اجازه داد تو اون محیط باشم منم روزی نیم ساعت هم هست
ب همون مرکز بگو راهنماییت میکنن
هر سوالی داشتی یا برات پیش اومد
از خودشون بپرس
اونا تجربه های زیادی دارن
مررسی از همپون ممنونم ک بهم روحیه دادین من چند روز بود افسرده سده بودم همش گریه میکرده الان بهتر شدم
خیلیم خوب عالیه واقعا
توکل کن ب خدا ی
یه چیزی بگم دکتر بهم گف اقققد تو طول روز باید باهاش حرف بزنی و تکرار کنی
گفتم از فکر و ناراحتی مریض شدم و همش سردرد دارم
گف روزی ده تا قرص نوافن لازم شد بخوری
بخور ولی ادامه بده و کم نیار
هزینه هاش چجوریه جلسه چنده و چند دیقه هست
مهم استارت اولی هست
بعدش خودت و بچه میفتین رو غلطک حرف زدن
بچه هم ذوق میات و شروع میکنه
من تایپینک رو فعال میکنم حتما بیا و از رشد و صحبت کردن بچه ت بگو بازم میگم صبورر باش و مو ب مو انجام بده
دقیقا درسته
من اگه بتونم هر کار میکنم این حرف بزنه فقط
ان شا الله
نذر کن ک ب حاجتت برسی بعد مثلا 3بسته نمک نذر می‌کنی دوبسته پخش میکنی ی بسته گرو نگه می‌داری بعد ک حاجت گرفتی اون ی بسته روپخش می‌کنی
امسال خبر ندارم
من پارسال جلسه ای ک یک ساعت بود
۴۷۰ تومن میدادم
کار درمانی گرونتر بود ۶۳۰ تومن
ان شا الله اره حتما میام میگم
تو روستای مامانم ایناس.هنیشه سرخاکش پر از سیب قرمزه
من نمیدونم چقدر بود ولی هم گفتار درمان داشت نیکان هم کاردرمان
حتما انجام میدم
شما هم گفتار و هم کار میبردی؟
اره دوتاش بردم
گفتار بیشتر بردم
ولی بنظرم تاثیر کاردرمان خیلی زیاده
چون رو توجه و تمرکز بچه هم کار میکنن
بازی هایی یادت میده ک راحتن و ساده
ولی تاثیر داره
سمنو نذر کن عزیزم
نماز حضرت زهرا
دعای نادعلی کبیر روز ۷ بار تا ۷ روز
عالیه
توضیح بده عزیزم نمازش چجوریا انجام بدم
چجوری توضیح میدی گلم
من الان کار درمان میره پسرم انلاین هر دفعه ی چیز جدید میگه بخرم از خرجو مخارجش بر نمیام
یه نماز دو رکعتی
رکعت اول بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه سوره قدر
رکعت دوم بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه سوره توحید
و بعد از سلام نماز تسبیح حصرت زهرا و خواستن حاجتت
الهی هر مشکلی داری به خیر و خوشی حل بشه😘
من حضوری می بردمش
هیچی هم نخریدم
همونجا وسایل بود کار میکرد
برا بازی تو خونه هم با وسایل خونه
مثلا با گردو با بشقاب
با بالش و .. وسایل دم دستی
شما برا کاردرمان چقد میدی ؟
امسال هزینه ش چقد شده
بعد کجا هس ؟ مرکزش خوب و معتبره
به نظرت آنلاین باهاشون کار کنیم بهتره یا یه مرکز خوب تو شهرمون حضوری پیدا کنیم؟
سخته عزیزم
ولی حتمااااا اگ به خواستت برسی ارزشش رو داره
مادر من برا چند نفر نذر کرد برا بچه دار شدن
همه گرفت و پخت براشون
نیت کن اگ به خواستت برسی سمنو بپزی
خانه رشد که ترلان جان گفتن برو سایتش. فرم پر کن خودشون باهات تماس میگیرن میتونی صحبت کنی. به نظرم هزینه هاشونم خیلی معقوله
خانم ترلان ببخشید یه سوال دیگه؟ این مرکز فقط برا گفتار خوبه یا سایر اختلالات هم خوبن؟ من برا اختلالات حرکتی لازمشون دارم
صاحب تاپیک منم خیلی تاپیکاتو دیدم و الان خیلی خوشحالم پسرت پیشرفت کرده. خداروشکر . اصلا کم نیار ادامه بده. به بقیه سن نه نه که پسرت چطوره. حرفاشون ول کن و رو پسرت تمرکز کن
سلام عزیزم توسل به شهید ابراهیم هادی یکی از کارساز ترین توسل هاست
شما هر روز زیارت عاشورا بخونید به نیت این شهید بزرگوار و هدیه کنید به ایشون ،
قبل از شروع به خواندن هر روز باهاشون صحبت کنید درد و دل کنید
و نذر کنید که حاجت گرفتید برین گلزار شهدا و نذری که در توانتون هست پخش کنید ،
مطمئن باشید حاجت روا میشید
ایشون به درگاه خداوند خیلی آبرو دارند
واسطه کنید ایشون رو در پیشگاه خداوند بزرگ
انشالله که به زودی زود حاجت روا شوید
من خودم از این بزرگوار حاجاتی گرفتم که غیر محال بودن و بس😭😭
البته من وقتی دلم میگیره باهاشون صحبن میکنم میگم آقا ابراهیم پیش حضرت زهرا رفتی منو خیلی یادم کن😭😭
در کنارش هرروز حدیث کسا بخونید تقدیم کنید به خانوم فاطمه ی زهرا 😭
تا ۴۰ روز حدیث کسا بخونید خودتون آثار و برکاتش رو توی زندگی حس میکنید
انشالله حاجت روا شوید عزیزم
نذر شیر
شب علی اصغر
من یک پیج روان شناسی دارم که دخترشون تا۵ سالگی حرف نمیزده خودش میگفت اپراکسی شدید داشته ، انگار ارثی بوده چون برادرش هم داشته میگفت برادرم اتفاقا خیلی باهوش هست دانشگاه شزیف قبول شده اما مشکل حرف زدن داشته
ازشون کمک بخواه تا راهنماییت کنن
خب توسل به ائمه هم که بسیار خوبه
@academy_tarbiyat
بله پیج دارند
اینستا هم هستند
حضوری پیش همین خانه رشد میبری؟
۹۹۰ کار درمان چهل دیقه
و گفتارم ۷۹۰نیم ساعت
انجام میدم سختیش مهم نیست
مرسی عزیزم ان شا الله مشکل شمام حل بشه ❤
مرسی عزیزم
من چون نتیجه خانه رشد رو دیدم میگم خانه رشد رو اول امتحان کن
برای همه چی مشاوره کاربلد دارن
مشکلات لامسه مشکلات حسی
من چون خودم نبودم بچه اجیم بود دقیق شاید نتونم بگم مشاوره اولیش رایگانه اگر حیطه کارشون باشه میگن ادامه میدی شما مشاوره بگیر
ببین خانه رشد همدلی هم داره اگر ب مشکل مالی خوردی ی صندوقی دارن پول جم میکنن مامانایی که بخاطر مشگلات مالی نتونستن ادامه بدن کمک میکنن
چقد خوبه اخه الان هیچکی وضعیت مالیش خوب نیست چ کار خوبی کردن
اره
نه عزیزم .. من شیرازم همینجا میبردمش
البته پارسال بود
گفتم که انگاری احتیاج ب تلنگر و استارت داشتیم دوتامون
من گفتار فقط دوازده جلسه بردمش
کاردرمانی پسرم نمیومد فقط ۶ جلسه رفتیم
ولی بنظرم کار درمانی خیلی خوب وتاثیرگذاره
گفتار درمانی دو جلسه اول آموزش داره
بقیش همش کار خودت و تلاشت هست
یه چیز دیگه ..
شما پسرت دست راست هست
یا دست چپ ؟!؟!
پسرم دو تا دستش کار میکنه
هم بازی هم قاشق و هم مداد
خانم دکتر جلسه اول گف
اونایی ک هنوز مشخص نیس کدوم دستشون کاری هس
باعث میشه تاخیر گفتار داشته باشن
پسرم هنوز با دوتا دستش کارمیکنه 😁
منم دیگه اذیتش نکردم
خدا خیرشون بده 🙏
چقد خوب
چپه انگار
منم هنوز نمیدونم کدوم دسته
چپه بیشتر کار میکنه
هر روز هست یا هفته
بستگی داره ب خودتون و وضعیت بچه
من دو روز گفتار میبردم
دو روز کار درمانی .. ولی خب خسته میشد
همکاری نمیکرد
اذیتش نکن هفته ای دو روز گفتار خوبه
شما در طول روز چند ساعت باهاش کار میکردی بگم اصلا دوس نداره دیگه حتی نیم ساعت هم همکاری نمیکنه
ی مدت با بازی اوکی بود الان اونم انجام نمیده
من نیم ساعت با بازی
بقیش کاری بهش نداشتم
ولی همش باهاش حرف میزدم
مثلا موقع اشپزی مینشست رو کابینت
میگفتم این نمک . این برنج . این روغن
اول اب میریزم ..
همیجور براش توضیح میدادم
وسطش ازش میپرسیدم
دوباره میرفت بازی من کارم انجام میدادم
یا برنامه کودک میدید کنارش مینشستم
براش میگفتم
مثلا این گربه س
رفت خونشون . پیش مامانش
غذا خورد . چکار کرد و ..
نمیزاشتم تو سکوت بمونه
تو حال خودش باشه ..
همش مغزش درگیر کلمه کن
از کلمه های ساده
آب
مامان
بابا
گربه
جوجه
سگ ..
نان
اسم میوه ها
راستی تنها چیزی ک دکتر بهم معرفی کرد
خریدم
بازی هوش چین بود
خیلی خوب بود
پیام دادم خانه رشد هنوز جوابمو ندادن
اها اینجوری بهتره همینجوری پیش میرم ان شا الله
این بود
این بود
باعث شد هم حیوونها بشناسه
هم هر کدوم بلد بودم با صداش یادش دادم
نگران نباش . ‌ حتما بهت زنگ میزنن
یا پیام میدن
تو سایت پر کردی پرسشنامه رو
اینو پارسال براش گرفتیم خرابش کرد تکه هاشو گم کرده
ن
پیام دادم پیجشوت
برو سایت پرسشنامه رو پر کن
کردم الان عزیزم مرسی ک گفتی ❤
فدات
من نذر نمک کردم واسه خونه دار شدن خیلی سریع اتفاق افتاد . یه بار نظر سیب واسه یه شهید بود تو همین اوما خانما گفتن اونم جواب داد
نذر نمک چطوریه
اینجا توضیح دادن نذر نمکو عزیزم
شهید علی جهانیاری
کجا باید بدی نمک هارو
ب مردم
اگه استفاده ننکن چی
مهم اینه تو نذرت و ادا کردی
مسخره نمیکنن🥺 مثلا بگن نمک چیه میده؟بندازن دور چی
نه
تو تجریش تهران مغازه ها فقط نمک مبفروشن
ارع دقیقا پیش ما همینجورین میگن حتما چیزی شده نمک اوردن میندازن دور
اره
نذر ختم قران چجوریه
بین مامان خواهر برادر اینا پخش کن
اها اینجوری خوبه
نمک چیزی هس که همه هررروز ازش استفاده میکنن
دو روز نخوری بدنت بهم میریزه
بعدشم ما نمک رو خیلی محترم میدونیم
مثه نان
حتما شنیدی میگن طرف حرمت نون و نمک نگه میداره
دختر خواهرم پارسال نذر آب کرده بود
روز عاشورا پخش کرد
هزار تا آب معدنی کوچیک
بین هیئتا پخش کردن گذاشتن تو یخ
خنک دادن ب مردم
همه میگفتن چ نذر خوبی بود
زنگ زدن ماهی ۹ملیون🥲از کجا بیارم این همه پولو فقط گفتار
کار درمانی با گفتار چقد میشه یعنی😕
این ک الان باهاش جلسه دارم جلسه ۷۹۰هس باز بهتره
اره درسته شنیدم میگن نون و نمک
جدی چند جلسه
یک ماه نمیدونم چند شاید در هفته دو جلسه فک کنم
نه بابا بیشتره
خوب دقیق مپرسیدی چطوریه
نپرسیدی هفته ای چند جلسه ؟
اینو تا حالا چند جلسه رفتی ؟
هفته ای چند روز ؟
تاثیری داشته
ازشون کامل بپرس
شاید لازم نباشه همش یکجا بدی
برا کار درمانی هم سوال کن
شایدم گفتن فعلا کاردرمانی نمیخات
همون گفتار کافیه
گفت روان شناس و کار درمانی رو هفته دو جلسه یکجا واریز کن ۹ تومون
شوهرم ۴ ماهه بیکاره از کجا بیارم
۶جلسه اره ۱۰تا کلمه جدید گفته نمیدونم دیگه
ایشالا خدا کمک کنه عزیزم
شرایط سختیه
اگه میدونی با خانه رشد نمیتونی
فعلا همینجا ک میبری ادامه بده
ولش نکن
خودتم تا جایی ک پسرت همکاری میکنه و خسته نشه باهاش تمرین کن
مدام باهاش صحبت کن
ازش حرف بکش حتی یک کلمه
اره همین کارو میکنم عزیزم
خسته میشه از بس حرف میزنم باهاش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.