سلام گلا
تخت پارک دختر من اویز نداره. از اینا که میچرخه.
حس میکنم دوست داشته باشه
تجربه تون چیه؟
بعد مهمه کنترلی باشه؟ عاخه مدلی خوشم اومده کوکی هس نه کنترلی
پرسش (1405/03/30):
اویز تخت کنار مادر بچه ها بیایین لطغا🤍🙏🏻
324
58
3 روز قبل
سوال کننده
0
3 روز قبل
سوال کننده
بچه ها دوس دارن یا نه بیخوده؟
0
3 روز قبل
Banoo .
واسه من خوشش نیومد
0
3 روز قبل
Banoo .
خیلی گرون خریدم
0
3 روز قبل
Banoo .
ولی به هیچ دردی نخورد
0
3 روز قبل
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
سلام برا پسر من موزیکال بود میچرخید پسرم خیلی باهاش کیف میکرد🙂
0
3 روز قبل
سوال کننده
عاخی زور داره
0
3 روز قبل
سوال کننده
خب کوکی بود یا کنترلی؟
0
3 روز قبل
سوال کننده
من یه مدل کوکی دیدم اما میترسم کوکی خوب نباشه
میخوام وقتی بیدار میشه تو خواب براش با کنترل بزنم خودش سرگرم بشه خودم بخوابم یه خرده😄
میخوام وقتی بیدار میشه تو خواب براش با کنترل بزنم خودش سرگرم بشه خودم بخوابم یه خرده😄
1
3 روز قبل
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
برا پسر من کوکی بود
0
3 روز قبل
دریا جعفری
واس دختر من کوکی، خوشش هم نیومد هنوزم روشن میکنم بدش میاد جیغ میزنه
0
3 روز قبل
Sepeid05200 zar
من دخترم خیلی خیلی دوس داشت ساعتها سرگرمش میکرد الان ک یزرگتر شده خیلی علاقه نشون نمیده مثل اون موقع کنترلی خریدم خیلی خوب بود
0
3 روز قبل
Sepeid05200 zar
فک نکنم توی این ین سرگرمش کنه شتید دخترمن خسته شده
بجاش روی برچسب ربان های رنگی رنگی بزن کوتاه و بلند بخواب زیرش سرگرمش میکنه یا بادکنک هلیومی بگیر به دست و پاش ببند دست و پا ک میزنه دوست داره
بجاش روی برچسب ربان های رنگی رنگی بزن کوتاه و بلند بخواب زیرش سرگرمش میکنه یا بادکنک هلیومی بگیر به دست و پاش ببند دست و پا ک میزنه دوست داره
0
3 روز قبل
سوال کننده
پسرت تا چه سنی دوست داشت؟
0
3 روز قبل
سوال کننده
😄😄😄عزیزم
0
3 روز قبل
سوال کننده
شاید چون همه چیو میخواد بخوره
متوجه نشدم رو برچسب روبان یعنی چی؟
متوجه نشدم رو برچسب روبان یعنی چی؟
0
3 روز قبل
سوال کننده
یعنی میگی نخرم؟
0
3 روز قبل
Sepeid05200 zar
چسب پهن
0
3 روز قبل
Sepeid05200 zar
نمیدونم میخوای کوکی ک ارزون تر رو بخر دوس داشت کنترلی بخر
0
3 روز قبل
Sepeid05200 zar
الی جون غذای کمکی رو برای گل دخترت شروع کردی؟ باچی شروع کردی؟
0
3 روز قبل
Sepeid05200 zar
الان توی این سن بنظرم جغجغه های متنوع بخری جذابتر واسشون
0
3 روز قبل
سوال کننده
اها
0
3 روز قبل
سوال کننده
حدود یک ماه پیش بردم دکتر گفت برو یه ماه دیگه بیا
گفت بهش نده تا اخر 6 ماهگی
گفت بهش نده تا اخر 6 ماهگی
0
3 روز قبل
سوال کننده
خودت چی شروع کردی؟
0
3 روز قبل
سوال کننده
دندونویر گرفتم براش
0
3 روز قبل
سوال کننده
جغجغه هم داره میزنه تو سر و صورت خودش😄
0
3 روز قبل
Sepeid05200 zar
ببین از اینا ک سرش عروسکی و اینا هست بگیر
0
3 روز قبل
سوال کننده
دو سه تا داره
عاخه خیلی زودم خسته میشن
هی نوبتی قایم میکنم بعد درمیارم
عاخه خیلی زودم خسته میشن
هی نوبتی قایم میکنم بعد درمیارم
0
3 روز قبل
Sepeid05200 zar
نه دکتر به من گغت اواخر پنچ البته شیر خوردنش خیلی خیلی خوب شد وای دوباره چندروزه امده ماه جدیدش شیر نمیخوره گفتم از هفته جدید شروع کنم نمیدونم باچی شروع کنم
0
3 روز قبل
سوال کننده
بیشتر دندونگیر صدا دار میخرم راحت کنه دهنش
خودمونم میخواد بخوره
دلم براش کبابه دکتر نذاشت شروع کنن
خودمونم میخواد بخوره
دلم براش کبابه دکتر نذاشت شروع کنن
0
3 روز قبل
سوال کننده
میشه همون دیگه 5 ماهش پر شه
0
3 روز قبل
سوال کننده
من چن روزی دیگه شروع میکنم
0
3 روز قبل
Sepeid05200 zar
اره سریع خسته میشن من ک میزارم تو نینی لای براش اهنگ میزام هم میرقصم هم کارام میکنم وقتیم کار نداشته باشم باهش حرف میزنم کتاب قصه میخونم ولی خوب من دورم شلوغ اکثرا اخر یه نفر درروز هست بیاد پیشش
0
3 روز قبل
Sepeid05200 zar
با پوره یا با فرنی؟
0
3 روز قبل
سوال کننده
من طول روز باید کاملا در اختیارش باشم
مگر وقتی خوابه
تو گهواره و کریر اینا نمیمونه اصلا
مگر وقتی خوابه
تو گهواره و کریر اینا نمیمونه اصلا
0
3 روز قبل
سوال کننده
نمیدونم باید برم دکتر بگه
0
3 روز قبل
سوال کننده
نگفت بهم اون سری
0
3 روز قبل
Sepeid05200 zar
خیلی بد ک تنهایی شهر دیگه هستی اگر شهر خودتون بودی برای خودتم میتونستی وقت بزاری اینجوری خورد میشه ادم من لیشتر یه روز نمیتونم تحمل کنم باید برم بدم به مامانم کارای خودمو انجام بدم
0
3 روز قبل
Sepeid05200 zar
من هرکی میبینم با پوره سبزیجات شروع کرده من احتمالا هفته دیگه با مدو حلوایی یا هویج شروع میکنم دکتر خودش ک عقیده داره با فرنی چندتا پکتر دیگه هم مثل پولادفر و دشتی تو شیراز فرنی رو میگفتن بخاطر همین گیجم
0
3 روز قبل
سوال کننده
بخدا الان نزدیک دو ماهه تک و تنها
همسرمم همش کار و درس
خسته شدیم از تنهایییییی
همسرمم همش کار و درس
خسته شدیم از تنهایییییی
1
3 روز قبل
سوال کننده
من که هرچی دکترش بگه میدم.
ببین دکترش چی میگه
حدس میزنم دکترش با فرنی و حریره شروع کنه
ببین دکترش چی میگه
حدس میزنم دکترش با فرنی و حریره شروع کنه
0
3 روز قبل
Sepeid05200 zar
چرا نمیای یع چند هفته بمون بعد دوباره بگرد تنهایی توی این سن نوزادا خیلی سخت میگزره
0
3 روز قبل
سوال کننده
فاصله ام 18 ساعتیه
با پروازم بیام میبینی که بچه کوچیک چقد وسایل داره و چقد پرواز ناامن و گرونه
اونجام کسی نیس بیاد دنبالم وسایلمو بگیره
با پروازم بیام میبینی که بچه کوچیک چقد وسایل داره و چقد پرواز ناامن و گرونه
اونجام کسی نیس بیاد دنبالم وسایلمو بگیره
0
3 روز قبل
سوال کننده
کلا هم خانواده خودم درست بلد نیستن بچه بگیرن بچه گریه میکنه
خونواده شوهرمه که راحت نیسم تنها برم اونجا
خونواده شوهرمه که راحت نیسم تنها برم اونجا
0
3 روز قبل
Sepeid05200 zar
ای بابا
😵💫
😵💫
0
3 روز قبل
فیبی بوفی
دختر من خوشش نیومد
من از دختر خالم گرفته بودم
پسر اونم خوشش نیومده بود
من از دختر خالم گرفته بودم
پسر اونم خوشش نیومده بود
0
3 روز قبل
fariba .
بنظرم از اینا که خودت آویزن میکنی بگیر. البته اگر تختش میله داره. من اونو با یه نخ وصل کردم که پایین تر بیاد بیدار میشه خوشش میاد دستاشو میزنه میگیرتش و تکون میخوره صدا میده یکم باهاش مشغول میشه هم من متوجه بیدار شدنش میشم
0
3 روز قبل
fariba .
البته نگا کن صداش خوب باشه نه بلند باشه نه کم و جذاب باشه رنگی رنگی باشه خلاصه سلیقه دخترت باشه
0
3 روز قبل
سوال کننده
تهت و پارکه
0
3 روز قبل
سوال کننده
از کدوما متوجه نشدم؟
0
3 روز قبل
سوال کننده
بیاد پایین دختر من جیغ میزنه بیدارم میکنهربکن بده بخورم
0
3 روز قبل
سوال کننده
برم دکتر زودتر برنامه غذایی بده کشته منو
0
3 روز قبل
بهار 💞
سلام اصلا به درد نمیخوره
0
3 روز قبل
بهار 💞
مشکل من این بود که به تخت وصل نشد هر کاری کردیم.
به لوستر اتاق وصل کردیم که اصلا خوشش نیومد ،آخرشم گذاشتم کنار بعدا لا عروسکهاش بازی کنه.
موزیکال هم هستش.
انگار به همه ی تختها وصل نمیشن
به لوستر اتاق وصل کردیم که اصلا خوشش نیومد ،آخرشم گذاشتم کنار بعدا لا عروسکهاش بازی کنه.
موزیکال هم هستش.
انگار به همه ی تختها وصل نمیشن
0
3 روز قبل
بهار 💞

0
3 روز قبل
بهار 💞
برای بچه ی من این تشک بازی ها جوابه ،من دخترمو میزارم زیرش
بازی میکنه.
یه وقتایی انقدر دستو پا میزنه همون زیر خوابش میبره
بازی میکنه.
یه وقتایی انقدر دستو پا میزنه همون زیر خوابش میبره
0
2 روز قبل
فیبی بوفی
اینا خیلی خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دوستای گلم یه راهنمایی برا رنگ تخت وکمد نی نیم میخوام
- 🔔خانمای باتجربه کمکم کنید
- تخت نوجوان میخوام بگیرم راهنمایی کنید لطفا
- سرویس تخت وکمدکودک ونوجوان
- گداشتن بچه در گهواره
- دوستای رشتی گل بیان یه لحظههههه🤗🤗
- تخت کنار مادر چی بگیرم؟
- تخت وکمد فروشی ب قیمت عالی
- بچها نظر سنجی هست و بگید کی از این تخت نوزاد کنار مادر خریده 🤗
- تخت کودک کنار مادر




