Ooma
پرسش (1405/03/30):

اویز تخت کنار مادر بچه ها بیایین لطغا🤍🙏🏻

سلام گلا
تخت پارک دختر من اویز نداره. از اینا که میچرخه.
حس میکنم دوست داشته باشه
تجربه تون چیه؟

بعد مهمه کنترلی باشه؟ عاخه مدلی خوشم اومده کوکی هس نه کنترلی

بچه ها دوس دارن یا نه بیخوده؟
واسه من خوشش نیومد
خیلی گرون خریدم
ولی به هیچ دردی نخورد
سلام برا پسر من موزیکال بود می‌چرخید پسرم خیلی باهاش کیف میکرد🙂
عاخی زور داره
خب کوکی بود یا کنترلی؟
من یه مدل کوکی دیدم اما میترسم کوکی خوب نباشه
میخوام وقتی بیدار میشه تو خواب براش با کنترل بزنم خودش سرگرم بشه خودم بخوابم یه خرده😄
برا پسر من کوکی بود
واس دختر من کوکی، خوشش هم‌ نیومد هنوزم روشن میکنم بدش میاد جیغ میزنه
من دخترم خیلی خیلی دوس داشت ساعتها سرگرمش میکرد الان ک یزرگتر شده خیلی علاقه نشون نمیده مثل اون موقع کنترلی خریدم خیلی خوب بود
فک نکنم توی این ین سرگرمش کنه شتید دخترمن خسته شده
بجاش روی برچسب ربان های رنگی رنگی بزن کوتاه و بلند بخواب زیرش سرگرمش میکنه یا بادکنک هلیومی بگیر به دست و پاش ببند دست و پا ک میزنه دوست داره
پسرت تا چه سنی دوست داشت؟
😄😄😄عزیزم
شاید چون همه چیو میخواد بخوره

متوجه نشدم رو برچسب روبان یعنی چی؟
یعنی میگی نخرم؟
چسب پهن
نمیدونم میخوای کوکی ک ارزون تر رو بخر دوس داشت کنترلی بخر
الی جون غذای کمکی رو برای گل دخترت شروع کردی؟ باچی شروع کردی؟
الان توی این سن بنظرم جغجغه های متنوع بخری جذابتر واسشون
اها
حدود یک ماه پیش بردم دکتر گفت برو یه ماه دیگه بیا
گفت بهش نده تا اخر 6 ماهگی
خودت چی شروع کردی؟
دندونویر گرفتم براش
جغجغه هم داره میزنه تو سر و صورت خودش😄
ببین از اینا ک سرش عروسکی و اینا هست بگیر
دو سه تا داره
عاخه خیلی زودم خسته میشن
هی نوبتی قایم میکنم بعد درمیارم
نه دکتر به من گغت اواخر پنچ البته شیر خوردنش خیلی خیلی خوب شد وای دوباره چندروزه امده ماه جدیدش شیر نمیخوره گفتم از هفته جدید شروع کنم نمیدونم باچی شروع کنم
بیشتر دندونگیر صدا دار میخرم راحت کنه دهنش
خودمونم میخواد بخوره
دلم براش کبابه دکتر نذاشت شروع کنن
میشه همون دیگه 5 ماهش پر شه
من چن روزی دیگه شروع میکنم
اره سریع خسته میشن من ک میزارم تو نینی لای براش اهنگ میزام هم میرقصم هم کارام میکنم وقتیم کار نداشته باشم باهش حرف میزنم کتاب قصه میخونم ولی خوب من دورم شلوغ اکثرا اخر یه نفر درروز هست بیاد پیشش
با پوره یا با فرنی؟
من طول روز باید کاملا در اختیارش باشم
مگر وقتی خوابه
تو گهواره و کریر اینا نمیمونه اصلا
نمیدونم باید برم دکتر بگه
نگفت بهم اون سری
خیلی بد ک تنهایی شهر دیگه هستی اگر شهر خودتون بودی برای خودتم میتونستی وقت بزاری اینجوری خورد میشه ادم من لیشتر یه روز نمیتونم تحمل کنم باید برم بدم به مامانم کارای خودمو انجام بدم
من هرکی میبینم با پوره سبزیجات شروع کرده من احتمالا هفته دیگه با مدو حلوایی یا هویج شروع میکنم دکتر خودش ک عقیده داره با فرنی چندتا پکتر دیگه هم مثل پولادفر و دشتی تو شیراز فرنی رو میگفتن بخاطر همین گیجم
بخدا الان نزدیک دو ماهه تک و تنها
همسرمم همش کار و درس

خسته شدیم از تنهایییییی
من که هرچی دکترش بگه میدم.
ببین دکترش چی میگه
حدس میزنم دکترش با فرنی و حریره شروع کنه
چرا نمیای یع چند هفته بمون بعد دوباره بگرد تنهایی توی این سن نوزادا خیلی سخت میگزره
فاصله ام 18 ساعتیه
با پروازم بیام میبینی که بچه کوچیک چقد وسایل داره و چقد پرواز ناامن و گرونه
اونجام کسی نیس بیاد دنبالم وسایلمو بگیره
کلا هم خانواده خودم درست بلد نیستن بچه بگیرن بچه گریه میکنه
خونواده شوهرمه که راحت نیسم تنها برم اونجا
ای بابا
😵‍💫
دختر من خوشش نیومد
من از دختر خالم گرفته بودم
پسر اونم خوشش نیومده بود
بنظرم از اینا که خودت آویزن میکنی بگیر. البته اگر تختش میله داره. من اونو با یه نخ وصل کردم که پایین تر بیاد بیدار میشه خوشش میاد دستاشو میزنه میگیرتش و تکون میخوره صدا میده یکم باهاش مشغول میشه هم من متوجه بیدار شدنش میشم
البته نگا کن صداش خوب باشه نه بلند باشه نه کم و جذاب باشه رنگی رنگی باشه خلاصه سلیقه دخترت باشه
تهت و پارکه
از کدوما متوجه نشدم؟
بیاد پایین دختر من جیغ میزنه بیدارم میکنهربکن بده بخورم
برم دکتر زودتر برنامه غذایی بده کشته منو
سلام اصلا به درد نمیخوره
مشکل من این بود که به تخت وصل نشد هر کاری کردیم.
به لوستر اتاق وصل کردیم که اصلا خوشش نیومد ،آخرشم گذاشتم کنار بعدا لا عروسکهاش بازی کنه.
موزیکال هم هستش.
انگار به همه ی تختها وصل نمیشن
اویز تخت کنار مادر بچه ها بیایین لطغا🤍🙏🏻
برای بچه ی من این تشک بازی ها جوابه ،من دخترمو میزارم زیرش
بازی میکنه.
یه وقتایی انقدر دستو پا میزنه همون زیر خوابش میبره
اینا خیلی خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه