Ooma
پرسش (1405/03/30):

دخترا بیان از ترس دارم میمیرم

دخترا ما دیشب مهمون داشتیم بعد الان ک داشتیم غذا میخوردم یادم نبود ک تو اون لیوان گِلی ک زعفرون ریختن توش من دارم نوشابه میخورم همسرم برام ریخت ینی و متوجه زعفرون های داخلش نشده بود وقتی آخر نوشابه رو خوردم دیدم ته لیوان ی چیزی هست وقتی دست زدم رنگ دستم قرمز شد و متوجه شدم زعفرونه الان چیکار کنم خیلییی میترسم

هیچی
برو استراحت کن غذات هضم بشه
ینی برا بچم خطرناک نیست استرس کشتممم
🤣🤣🤣
هیچی نمیشه عزیزم اصلا نترس
نه بابااااا
هیچی نمیشه
انقد الکی به خودتون اجازه ی استرس داشتن ندین
یه لیوان زعفرونم می‌خوردی چیزی نمیشد
چیزی که برای اون بچه سمه فقط همون استرس و اضطرابه
حالا میگن نخورید باعث انقباض میشه
ولی اون حجمی که باعث انقباض میشه یه لیوان پر از زعفرونه نه ته لیوان که
استرس نداشته باش
زعفرون در دوز کم حتی روزانه هم بخوری هیچ مشکلی نیست
ولی استرسی ک بابتش بگیری بشدت اسیب میزنه
بگیر استراحت کن و ریلکسیشن انجام بده
والا اونایی ک تو این سن میخوان عمدا هم سقط کنن هرچی زعفرون میخورن فایده ای نداره 😄
خود استرس بدتر ضربه میزنه
اره دقیقا
,والا من اوایل بارداریم هرچی نبات داغ و زعفرون
داروی زایمون خوردم تکون هم نخورد
میترسم خونریزی چیزی بگیرم خدایی نکرده ب خاطرش
خبری نیس
نگران نباش
باش عزیزم
من میخوردم پیاده روی میکردم تکون نخورد
جدی میگن خیلی خطرناکه واسه همینه اینقد استرس گرفتم
حالا چرا از دیشبه لیوانو نشسته بودین🤣
برا ترسات جا نگه دار؛ انقد قراره این بچه تو رو بترسونه که اینا پیشش رقمی نیس؛ یه روز میبینی از گریه کبود شد، یه روز تب داره، با سر میفته زمین، از رو مبل میپره، دستش لای در میذاره و.... .
زعفرونای الان بیشتر رنگه تا اینکه اصب باشن. دمنوشم میکردی چند وعده میخوردی طوری نمیشد
دم کرده زعفرون میگن نخورید نه زعفرون توی غذا یا ته لیوان بیخودی چرا خودتون رو میترسونید تازه من پریود نمیشدم نمیدونستم حاملم شعله زرد پر زعفرون خوردم بعد دیدم ۲ماهه باردارم هیچی نشد حالا شما به دونه های زعفرون گیر میدی دختر
نه بابا هیچی نمیشه استرس نداشته باش نوشابه هم نخور
من نمی‌دونستم باردارم تا دلت بخواد کلی شربت زعفران و خاک شیر خوردم چیزی نشد ...
شماهم نگران نباش
چون بقیه شسته بودن انگاری درست حسابی نشسته بودنش
چون زعفرون محلی بودن از خالص بودنشون شک نداشتم اینقد اذیت شدم
دیگ از بچگی هی میگن واسه زن حامله ی دونشم میتونه باعث سقط بشه واسه همین اینقد ترسیده بودم
باش حتمن
باش چشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.