سلام خانمها خوبین میگم شما ها که سینگ ظرفشویی تو کار دارین برا اون قسمت زیر ابچکون چی کار میکنید که آب میریزه من همیشه باید دستمال دستم باشه هی خشک کنم خسته شدم تو عکس مشخص کردم کجا منظورمه
0
3 روز قبل
fateme 007
مگه با چسب آکواریوم کامل دورشو نچسبوندن؟
0
3 روز قبل
سوال کننده

اون قسمت هایی که با رنگ آبی مشخص کردم
0
3 روز قبل
میترا نیکزاد
چسب اکواریوم بزن
0
3 روز قبل
سوال کننده
نگاه اون تکه که بین سینگ و دیوار خالی میمونه
0
3 روز قبل
fateme 007
اون تیکه راهی نداره، یه دستمال پهن کن، ک آب نره اونجا، ولی منم دستمال میکشم کلا
0
3 روز قبل
سحر اقائی
چسب اکواریوم بزن
مگه ب سینگ نچسپیده اون پشت
مگه ب سینگ نچسپیده اون پشت
1
3 روز قبل
سوال کننده
خسته شدم همش میخواد دستمال به دست باشی
0
3 روز قبل
سوال کننده
نه دیگه یه تکه فاصله است
0
3 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
سینک عوض کردیم رو کار گذاشتیم
0
3 روز قبل
سوال کننده
من این برا مطبخ برا آشپزخونه تمیز سینگآبشاری گذاشتم خود کابینت کار هم گفت این روکار بزارین شوهرم قبول نکرد
0
3 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
دیوونم کرده بود بس که آب میریخت یکسره هم دستمال دستم بود بازم بقیه آب میریختن نمیفهمیدم خراب کرده بود چوب زیرش رو دیگه جفتش باهم عوض کردیم
1
3 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣

از اینا بگیر ببین چطوره
1
3 روز قبل
سوال کننده
من تمیز فقط،دکوری گذاشتم تا به حال آبش هم باز نکردیم ولی این دیوونم کرده همش میخواد دستمال بکشی
1
3 روز قبل
Neda kmp

از اینا بگیر هم مدل حوله ایش هست که بنظرم خوب نیس چون خیس میمونه نم میکشه هی باید عوض کنی هم سیلیکونی هست که بهتره
0
3 روز قبل
سوال کننده
به نظرت جوابه سینگ ما ۱ متری
1
3 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
بگرد شاید بزرگتر هم باشه اندازه سینک
1
3 روز قبل
Neda kmp
این سایزی که اصلا نیست فقط مناسب اطراف شیر هست که بیشتر اب میریزه
2
3 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
ولی اینم باید مراقب باشی زیرش گاهی دستمال بکشی آب نرفته باشه
1
3 روز قبل
الی ام
وای من از اول گفتم من همش سر کارم نمیتونم دستمال دستم باشه دایم نزدم
البته اشپزخونمم خیلی کوچیکه و جای ظرف گذاشتن و اینا درست ندارم
البته اشپزخونمم خیلی کوچیکه و جای ظرف گذاشتن و اینا درست ندارم
1
3 روز قبل
مریــم بانـــو
مال من ک خونم چندسال دست مستاجر بود و مراعات نکرده بود مولد زده کاریشما نمیشه کرد من دستمال پهن میکنم هی خشک میکنم تا قسمت بشه عوض کنم صفحه کابینت و
1
3 روز قبل
ماه بانو ،
منم همیشه دستمال دستمه خشک میکم
1
3 روز قبل
baran .
دقیقا ظرف شویی شیر ظرف شویی منم از مال شماس منم دقیقا مثل شما همین مشکل دارم همه زیر کابینتم بو کپک میده هرروزم دستمال میکشم
0
3 روز قبل
سوال کننده
خوب بگو خدا خیرتون بده این یه طوری میساختین که قشنگ بچسبه به دیوار این فاصله ایجاد نشه نابود شدیم🥲
0
3 روز قبل
baran .
من یه چسب های هست برای دور ظرف شویی و گاز از اونا زدم بدتر شده بود اب رفته بود زیرش بو گند گرفت کندمشون الان واقعا موندم چبکار کنم
0
3 روز قبل
baran .
اونجایی که شما علامت زدین من کابینت کار یه حالت ۳ گوش مانند شیب داری برام زده ولی بازم اب میره همه داخل کابینم بو نم میده این مدت که باردار بودم خودم وارد اشپزخانه نشده بودم کسی که کارامو کرده دستمال نکشیده بود زیر قابلمه ها سیاه شده بود الان تو کابینتم سیاه شده اینقدر حرص خوردم
0
3 روز قبل
سوال کننده
حالا برا من پسر خاله شوهرم اینقدر ترفند زده روش و چسب آکواریوم و از داخل فوم زده که اصلا آب داخل کابینت نمیره ولی همین که آب رو کابینت جمع میشه رو اعصاب هی باید خشک کنی کابینت زیر ظرفشویی جنسش پی وی سی ضد اب زده ولی صحفه کابینت چون چوب همش میترسم خراب بشه
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
مال من ب دیوار چسبیده ولی کابینت خراب میشه
0
3 روز قبل
baran .
نه من میره داخل کابینت رو کابینت هم جمع میشه جنس کابینت چوب اینقدر دیگه عصبی میشم الانم به بو خیلی حساسم بو نم میده حالم بد میشه جرات ورود به مطبخ رو ندارم نمیدونم چیکارش کنم
0
3 روز قبل
سوال کننده
🥲🥲🥲🥲
0
3 روز قبل
مهسا آذین
قرنیز مخصوص صفحه کابینت بزن
1
3 روز قبل
مهسا آذین

1
3 روز قبل
مهسا آذین
باید کابینت کارخودش میزد
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
مال من اینو داره
زیر این سیاه شده
زیر این سیاه شده
0
3 روز قبل
مهسا آذین
باید عوض کنی
0
3 روز قبل
مریــم بانـــو
دیگ کابینت هم خراب کرده صفحشو باید کلشو عوض کنم
0
3 روز قبل
مهسا آذین
باید همیشه خشک کنی امااین قرنیز ها تاحدی جلوی ابومیگیره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



430

