Ooma
پرسش (1405/03/30):

خانم هایی که سینگ ظرفشویی تو کار دارن میشه بیاین

سلام خانمها خوبین میگم شما ها که سینگ ظرفشویی تو کار دارین برا اون قسمت زیر ابچکون چی کار میکنید که آب میریزه من همیشه باید دستمال دستم باشه هی خشک کنم خسته شدم تو عکس مشخص کردم کجا منظورمه

مگه با چسب آکواریوم کامل دورشو نچسبوندن؟
اون قسمت هایی که با رنگ آبی مشخص کردم
اون قسمت هایی که با رنگ آبی مشخص کردم
چسب اکواریوم بزن
نگاه اون تکه که بین سینگ و دیوار خالی میمونه
اون تیکه راهی نداره، یه دستمال پهن کن، ک آب نره اونجا، ولی منم دستمال میکشم کلا
چسب اکواریوم بزن
مگه ب سینگ نچسپیده اون پشت
خسته شدم همش میخواد دستمال به دست باشی
نه دیگه یه تکه فاصله است
سینک عوض کردیم رو کار گذاشتیم
من این برا مطبخ برا آشپزخونه تمیز سینگ‌آبشاری گذاشتم خود کابینت کار هم گفت این روکار بزارین شوهرم قبول نکرد
دیوونم کرده بود بس که آب میریخت یکسره هم دستمال دستم بود بازم بقیه آب میریختن نمیفهمیدم خراب کرده بود چوب زیرش رو دیگه جفتش باهم عوض کردیم
از اینا بگیر ببین چطوره
از اینا بگیر ببین چطوره
من تمیز فقط،دکوری گذاشتم تا به حال آبش هم باز نکردیم ولی این دیوونم کرده همش میخواد دستمال بکشی
از اینا بگیر هم مدل حوله ایش هست که بنظرم خوب نیس چون خیس میمونه نم میکشه هی باید عوض کنی هم سیلیکونی هست که بهتره
از اینا بگیر هم مدل حوله ایش هست که بنظرم خوب نیس چون خیس میمونه نم میکشه هی باید عوض کنی هم سیلیکونی هست که بهتره
به نظرت جوابه سینگ ما ۱ متری
بگرد شاید بزرگتر هم باشه اندازه سینک
این سایزی که اصلا نیست فقط مناسب اطراف شیر هست که بیشتر اب میریزه
ولی اینم باید مراقب باشی زیرش گاهی دستمال بکشی آب نرفته باشه
وای من از اول گفتم من همش سر کارم نمیتونم دستمال دستم باشه دایم نزدم
البته اشپزخونمم خیلی کوچیکه و جای ظرف گذاشتن و اینا درست ندارم
مال من ک خونم چندسال دست مستاجر بود و مراعات نکرده بود مولد زده کاریشما نمیشه کرد من دستمال پهن میکنم هی خشک میکنم تا قسمت بشه عوض کنم صفحه کابینت و
منم همیشه دستمال دستمه خشک میکم
دقیقا ظرف شویی شیر ظرف شویی منم از مال شماس منم دقیقا مثل شما همین مشکل دارم همه زیر کابینتم بو کپک میده هرروزم دستمال میکشم
خوب بگو خدا خیرتون بده این یه طوری میساختین که قشنگ بچسبه به دیوار این فاصله ایجاد نشه نابود شدیم🥲
من یه چسب های هست برای دور ظرف شویی و گاز از اونا زدم بدتر شده بود اب رفته بود زیرش بو گند گرفت کندمشون الان واقعا موندم چبکار کنم
اونجایی که شما علامت زدین من کابینت کار یه حالت ۳ گوش مانند شیب داری برام زده ولی بازم اب میره همه داخل کابینم بو نم میده این مدت که باردار بودم خودم وارد اشپزخانه نشده بودم کسی که کارامو کرده دستمال نکشیده بود زیر قابلمه ها سیاه شده بود الان تو کابینتم سیاه شده اینقدر حرص خوردم
حالا برا من پسر خاله شوهرم اینقدر ترفند زده روش و چسب آکواریوم و از داخل فوم زده که اصلا آب داخل کابینت نمیره ولی همین که آب رو کابینت جمع میشه رو اعصاب هی باید خشک کنی کابینت زیر ظرفشویی جنسش پی وی سی ضد اب زده ولی صحفه کابینت چون چوب همش میترسم خراب بشه
مال من ب دیوار چسبیده ولی کابینت خراب میشه
نه من میره داخل کابینت رو کابینت هم جمع میشه جنس کابینت چوب اینقدر دیگه عصبی میشم الانم به بو خیلی حساسم بو نم میده حالم بد میشه جرات ورود به مطبخ رو ندارم نمیدونم چیکارش کنم
🥲🥲🥲🥲
قرنیز مخصوص صفحه کابینت بزن
خانم هایی که سینگ ظرفشویی تو کار دارن میشه بیاین
باید کابینت کارخودش میزد
مال من اینو داره
زیر این سیاه شده
باید عوض کنی
دیگ کابینت هم خراب کرده صفحشو باید کلشو عوض کنم
باید همیشه خشک کنی امااین قرنیز ها تاحدی جلوی ابومیگیره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.