خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمیذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره
761
175
2 روز قبل
سوال کننده
0
2 روز قبل
لیلا 💕
خواهرام و جاریام دارن. هیچکدوم هم راضی نیستن. عین دکور مونده گوشه آشپزخونه شون. میگن فقط برا مهمونی خوبه که ظرفا زیاد باشه. دو سه قلم بذاری توش دذست نمیشوره. تمیزکردن و چیدنش هم بیشتر وقت گیره. الانم که زیاد مهمون نمیره تازه توی مهمونی هم همه کمک میکنن سریع میشورن عملاً کلا روشنش نمیکنن😀 من خودم نخریدم. احتمالأ کلا هم نخرم.
9
2 روز قبل
فاطمه هستم
ماشین ظرفشویی در کل خیلی عالی و کمک کننده بزرگی هست .تو همون مهمونی هم باعث میشه نیازی به بقیه نداشته باشی سریع ظرفارو میچینی میری بقیه کاراتو میکنی بیشتر پیش مهمونات میشینی و کسی رو خسته نمیکنی
0
2 روز قبل
فاطمه هستم
همون سر سفره با دستمال تمیز کن ظرفارو مرتب بزار تو ماشین چرا سخت میگیرید؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
من مهمون هم زیاد میاد خودمون هم به تنهایی هزاران ظرف کثیف میکنیم، موقع ظرف شستن هم دخترم فقط پاهای منو میگیره و گریه میکنه خسته ام از این وضعیت
نمیدونم چجوری به خودم کمک کنم
نمیدونم چجوری به خودم کمک کنم
2
2 روز قبل
فاطمه هستم
آره دیگه ما خانما به جز ظرف شستن هزارتا کار دیگه هم داریم
چیدن ظرف تو ماشین ۵ دقیقه طول میکشه اما اینکه خودت بشوری باید یساعت یا بیشتر سرپا بمونی
چیدن ظرف تو ماشین ۵ دقیقه طول میکشه اما اینکه خودت بشوری باید یساعت یا بیشتر سرپا بمونی
1
2 روز قبل
🕊☘ELI RAD
ماشین فقط واسه موقعی خوبه مهمون زیادی داشتی باشی وگرنه برای دو سه نفر باید بذاری چند روز ظرفا زیاد بشن جمع کنی تو ماشین بعد بشوری.من دارم ماهی یبارم فکر نکنم استفاده کنم ولی در کل اگه مهمون زیاد داری بخر.
1
2 روز قبل
🕊☘ELI RAD
پس اگه سختته بخر بنظرم خیال خودتو راحت کن ضرری که نداره
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
من ماشین ظرفشویی دارم حتی اگر کم هم ظرف بزاری توش محصولات اورجینال استفاده کنی تمیز میشوره
من شبا کلا از ماشین استفاده میکنم دونفر هستیم ولی ظرف زیاد کثیف میشه برای شام فقط بشقاب نیست ک
لیوان و ....
بعد اینکه میخوای توی سینکم ظرف بشوری باید اشغال هارو جدا کنیدخب چ فرقی داره آدم میزاره ماشین تمیز تره
فقط ی چیز دیگ اینکه به شدت قرص های فینیش و فیری بالاس قیمتش
من شبا کلا از ماشین استفاده میکنم دونفر هستیم ولی ظرف زیاد کثیف میشه برای شام فقط بشقاب نیست ک
لیوان و ....
بعد اینکه میخوای توی سینکم ظرف بشوری باید اشغال هارو جدا کنیدخب چ فرقی داره آدم میزاره ماشین تمیز تره
فقط ی چیز دیگ اینکه به شدت قرص های فینیش و فیری بالاس قیمتش
0
2 روز قبل
مـــ💞ـــرضیه .
من رو جهازم داشتم سال ۸۸
بنظرم از واجباته
من روزی دو سه بار استفاده میکنم
بنظرم از واجباته
من روزی دو سه بار استفاده میکنم
1
2 روز قبل
🕊☘ELI RAD
دیگه به شخص خودش بستگی داره بخواد ازش استفاده کنه یا نکنه.من یکیو میشناسم ۱۰ سال بیشتره خریده هنوز دو شاخش به پریز نزده همونجور نو مونده.از رو چشم هم چشمی خرید ازشم استفاده نمیکنه🤭
1
2 روز قبل
مـــ💞ـــرضیه .
من فقط همون چندماهه اول قرص و پودر مخصوصش رو گرفتم ولی بعد از پودر لباسشویی سافتلن ریختم تا الان خیلیم تمیز میشه 😄 میگفتن خراب میشه ولی تا الان که هیچیش نشده.
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
من ریسک نمیکنم
یهو خراب بشه تو این زمانه مگه میشه دوباره آدم بخره ؟
یهو خراب بشه تو این زمانه مگه میشه دوباره آدم بخره ؟
0
2 روز قبل
مـــ💞ـــرضیه .
دقیقا زنداداش منم از لوازم برقی همه چی داره هر چی درمیاد اولین نفر میخره فقط میزاره دکور. اصلا استفاده نمیکنه.
خودشم میگه فقط دلم میخواد داشته باشم
خودشم میگه فقط دلم میخواد داشته باشم
0
2 روز قبل
مـــ💞ـــرضیه .
اره درسته.
واسه من دیگه امتحانشو پس داده بچم 😄 عادت داره
واسه من دیگه امتحانشو پس داده بچم 😄 عادت داره
0
2 روز قبل
حسنا ❤️
من که خیلی راضی م
خدا سازنده ش رو بیامرزه
بعدم پدر مادرم که برای جهیزیه م گذاشتن
خدا سازنده ش رو بیامرزه
بعدم پدر مادرم که برای جهیزیه م گذاشتن
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
برای جهاز همه بهم میگفتن چرخ گوشت نخر استفاده نمیشه
والا تو سرویس برقی از همه بیشتر همین چرخ گوشت و مصرف کردم
دقیقا هر کس به خودش بستگی داره
والا تو سرویس برقی از همه بیشتر همین چرخ گوشت و مصرف کردم
دقیقا هر کس به خودش بستگی داره
0
2 روز قبل
Hani Banoo
بله ک ارزش داره
بجز ظرف ها
میوه های مهمونی
و سبزی
هم میذارم توش و بررق میندازه👌🏻
بجز ظرف ها
میوه های مهمونی
و سبزی
هم میذارم توش و بررق میندازه👌🏻
1
2 روز قبل
mahtab .a
برای من لازم من حتی چند قلم هم داشته باشم میزارم داخلش و از قرص ایراتی استفاده میکنم برای ظرف های بیشتر از قرص خارجی
اکه با دستم ظرف بشوری باید بزاری آبچکون بعد خشک و جمع کنی
تو ظرفشویی خودش خشک میکنه و جمعش میکنی
اکه با دستم ظرف بشوری باید بزاری آبچکون بعد خشک و جمع کنی
تو ظرفشویی خودش خشک میکنه و جمعش میکنی
1
2 روز قبل
گلاب 🌎
از واجبات زندگی هر زنی ماشین ظرفشوییه، وقتی که صرف شستن ظرف میکنی صرف بازی با بچه ت کن، حتما بخر عالیه
0
2 روز قبل
بهاره 😊
بستگی ب شرایط خودت داره
دوست من گرفته با اینک دوتا بچه هم داره ولی تنبلیش میاد ظرفا بچینه توش رفت فروخت
ولی من دارم عصای دستم هست
ظرف در اون حد نیاز نیست کاملا تمیز باشه ک بزاری تو ظرفشویی
فقط هسته خرما یا چیز درشتی نباشه بقیش رو هم سر سفره بتکون و بزار تو ظرفشویی
من حتی کاسه آبگوشتی ک کاملا خشک شده میزارم داخلش تمییز میشوره
بعدم از صبح ک ظرف کثیف میکنم میچینم داخلش تا بعد شام روشن میکنم یه دور همه رو میشوره
دوست من گرفته با اینک دوتا بچه هم داره ولی تنبلیش میاد ظرفا بچینه توش رفت فروخت
ولی من دارم عصای دستم هست
ظرف در اون حد نیاز نیست کاملا تمیز باشه ک بزاری تو ظرفشویی
فقط هسته خرما یا چیز درشتی نباشه بقیش رو هم سر سفره بتکون و بزار تو ظرفشویی
من حتی کاسه آبگوشتی ک کاملا خشک شده میزارم داخلش تمییز میشوره
بعدم از صبح ک ظرف کثیف میکنم میچینم داخلش تا بعد شام روشن میکنم یه دور همه رو میشوره
0
2 روز قبل
سوال کننده
آره خیلی رفت و آمد داریم شوهرم میگه الان طلا ارزونه نفروش
0
2 روز قبل
بهاره 😊
ولی دیگ 1ساعت نمیمونی سرپا کمردرد بگیرت با بچه کوچیک
تازه خودت نتونستی همسرت هم میتونه ظرفا بچینه داخلش
تازه خودت نتونستی همسرت هم میتونه ظرفا بچینه داخلش
0
2 روز قبل
بهاره 😊
طلا بره بالا دلار هم میره بالاتر و ظرفشویی هم گرونتر میشه
0
2 روز قبل
سوال کننده
ما هم زیاد ظرف کثیف میکنیم
مثلا ماهی چقدر هزینه قرص های ظرفشویی میشه
مثلا ماهی چقدر هزینه قرص های ظرفشویی میشه
0
2 روز قبل
سوال کننده
آفرین به شما من والا ۹۶ ازدواج کردم اما نخریدم خیلی اشتباه کردم
1
2 روز قبل
بهاره 😊
برو ی قیمت کن مقایسه کن با چند روز قبل ک طلا بالاتر بود
ببین بهت قسطی نمیده
یا اینک مثلا یه تیکه طلا بفروش پیش پرداخت بدش بقیش بگو یه ماه دیگ میدم ک سود نکشه روش
تا اون موقع بمون اگ طلا رفت بالاتر یه تیکه دیگ بفروش بقیش رو بده
ببین بهت قسطی نمیده
یا اینک مثلا یه تیکه طلا بفروش پیش پرداخت بدش بقیش بگو یه ماه دیگ میدم ک سود نکشه روش
تا اون موقع بمون اگ طلا رفت بالاتر یه تیکه دیگ بفروش بقیش رو بده
0
2 روز قبل
سوال کننده
😂😂😂😂😂😂
اینم راه حل
اینم راه حل
1
2 روز قبل
بهاره 😊
ظرفشویی هزینه مصرفیش بالا هست ولی خب از اونور بدنت فرسوده نمیشه
خدایی نکرده اگ کمرت مشکل ساز بشه بعدا بخوای عمل کنی اینجا تیکه تیکه هزینه رو میدی واسه ظرفشویی و جلوگیری میکنی
خدایی نکرده اگ کمرت مشکل ساز بشه بعدا بخوای عمل کنی اینجا تیکه تیکه هزینه رو میدی واسه ظرفشویی و جلوگیری میکنی
0
2 روز قبل
سوال کننده
من نخریدم اما واقعا هم کمبودش و حس نکردم اصلا
1
2 روز قبل
بهاره 😊
هم دست هم پا هم کمر گردن همه درگیرن موقع ظرف شستن از همه مهمتر اعصاااااب با بچه کوچیک
0
2 روز قبل
سوال کننده
خیلی هم عالی رومیزی ۸ نفره دارین یا ۱۴ نفره بزرگ
1
2 روز قبل
مریــم بانـــو
من۱۰۰تاییش و گرفتم فک کنم۳۸۰۰اینطورا
0
2 روز قبل
سوال کننده
آره واقعا به جز ظروف چینی و پیرکس ملامین های قدیمی هم میشه گذاشت
0
2 روز قبل
سوال کننده
؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
مرسی انگیزه گرفتم
1
2 روز قبل
سوال کننده
ممنون برا توضیحت
1
2 روز قبل
سوال کننده
دقیقا همینطوره
1
2 روز قبل
gandom
ما ۳ نفریم ولی هروز ب اندازه دوتا مهمونی طرف میشورم😐🥲
منم تصمیم دارم بخرم چون واقعا نیازمه
من الان دیسک گردن شدید گرفتم و عصبای دستم درگیر شدن چندیقه ک وایسم پای ظرفشویی کلی بهم فشار میاد
بنظرم ماشین عالیه حتما بگیر
منم تصمیم دارم بخرم چون واقعا نیازمه
من الان دیسک گردن شدید گرفتم و عصبای دستم درگیر شدن چندیقه ک وایسم پای ظرفشویی کلی بهم فشار میاد
بنظرم ماشین عالیه حتما بگیر
1
2 روز قبل
gandom
ببین قسطی پیدا نمیکنی اینطوری هم طلاتو داری هم ماشینو میخری
0
2 روز قبل
سوال کننده
میخوام با شوهرم مشورت نکنم اول بفروشم و بخرم بعد بهش بگم 😁
0
2 روز قبل
سوال کننده
۳۸۰۰ برا تقریبا ۳ ماه میشه به نظرم گرون هم نمیشه
0
2 روز قبل
سوال کننده
منم واقعا هر روز اندازه مهمونی ظرف میشورم
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
من قرص فینیش و گفتم البته
اگر پودر ایرانی و ژل بگیری خب ارزون تره
ولی میگم من ریسک نمیکنم یهو دستگاه خراب میشه
اگر پودر ایرانی و ژل بگیری خب ارزون تره
ولی میگم من ریسک نمیکنم یهو دستگاه خراب میشه
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
البته بوگیر.جرمگیر.نمک.جلادهنده هم نیازه بگیری ولی مثلا دو سه ماه یبار
1
2 روز قبل
مهنا ا
وااااای
چطوری بدون ماشین تا الان دووم آوردی
الان طلا نفروش
طلا میره روی ۳۰,۴۰ تومن
ولی بعدش حتما بفروش
مارک خوبم بخر
بزرگم بگیر
از صبح شروع کن ظرفاتو بچین توش
آخر شب روشن کن
چطوری بدون ماشین تا الان دووم آوردی
الان طلا نفروش
طلا میره روی ۳۰,۴۰ تومن
ولی بعدش حتما بفروش
مارک خوبم بخر
بزرگم بگیر
از صبح شروع کن ظرفاتو بچین توش
آخر شب روشن کن
0
2 روز قبل
سوال کننده
اشکالی نداره
ظرفهای دردار پلاستیکی و ملامین و هم میشوره یا نباید بذارم
ظرفهای دردار پلاستیکی و ملامین و هم میشوره یا نباید بذارم
0
2 روز قبل
سوال کننده
۱۰ بار سرش بحث کردیم زورش میاد طلامو بفروشم
1
2 روز قبل
مـــ💞ـــرضیه .
الانم دیر نشده که بخر خودتو راحت کن
1
2 روز قبل
مریــم بانـــو
من ظرفهای پلاستیکی ک روش علامت ماشین ظرفشویی داره گزاشتم هیچیش نشده
ملامینم گزاشتم سالم بوده
فقط قابلمه چدن و تفلون نزاشتم
ملامینم گزاشتم سالم بوده
فقط قابلمه چدن و تفلون نزاشتم
0
2 روز قبل
مهنا ا
مگه نمیگی خودت خریدی؟
ول کن بابا
اگه خودش نمیخره بدون اجازه بخر
به خدا نمیدونی چقدر کمک میکنه بهت
مخصوصا اگر شوهرت خودش کمک نمیکنه تو ظرف شستن
ول کن بابا
اگه خودش نمیخره بدون اجازه بخر
به خدا نمیدونی چقدر کمک میکنه بهت
مخصوصا اگر شوهرت خودش کمک نمیکنه تو ظرف شستن
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
من تو جهازم
ب مامانم گفتم چ کاریه ظرفشویی بگیری نمیخوام و اینا
بعد عروسی یبار گفتم تست کنم
تا استفاده کردم شد محصول مپرد علاقه من🤣✌️
خداوکیلی خیلی کار و راحت میکنه مخصوصا تو مهمونیا
ب مامانم گفتم چ کاریه ظرفشویی بگیری نمیخوام و اینا
بعد عروسی یبار گفتم تست کنم
تا استفاده کردم شد محصول مپرد علاقه من🤣✌️
خداوکیلی خیلی کار و راحت میکنه مخصوصا تو مهمونیا
1
2 روز قبل
مـــ💞ـــرضیه .
حالا شما اینکارو نکن ریسک نکن یهو میبینی یچیزی میشه تو این گرونی. مال من کنوود هست ۱۲ نفره. همه چی میزارم داخلش به جز روحی چون خراب میشه.
یه شیرجوش داشتم گذاشتم زرد شد😂
بعد دفترچه رو خوندم دیدم نباید میزاشتم.
یه شیرجوش داشتم گذاشتم زرد شد😂
بعد دفترچه رو خوندم دیدم نباید میزاشتم.
0
2 روز قبل
مـــ💞ـــرضیه .
اول دفترچه رو بخون نوشته داخلش چی نزاری
0
2 روز قبل
fariba .
الهه عزیزم طول این مدت فهمیدم شاغلی و مهمون زیاد داری برا همین صد درصد ماشین ظرفشویی در لیست خریدت باشه. فقط الان نه. چون به اندازه کافی گرون شده و طلا یهو اومده پایین. بزار چن ماه دیگه یکم طلا بره بالا بفروش بخر.
من قبلا برا مهمون استفاده میکردم و چون دیگه بعدش خشک کردن نداری فوری همه ظرفا رو میزاری سر جاش راحتی.
و از وقتیم پسرم به دنیا اومده هم خیلی استفاده میکنم. حتی بعضی وقتا شده خودم کف زدم پسرم گریه کرده یا بیدار شده گذاشتم ماشین آبکشی کرده.
خواهرمم شاغله تقریبا هر شب میزاره، صبح جمع میکنه میره سرکار.
من قبلا برا مهمون استفاده میکردم و چون دیگه بعدش خشک کردن نداری فوری همه ظرفا رو میزاری سر جاش راحتی.
و از وقتیم پسرم به دنیا اومده هم خیلی استفاده میکنم. حتی بعضی وقتا شده خودم کف زدم پسرم گریه کرده یا بیدار شده گذاشتم ماشین آبکشی کرده.
خواهرمم شاغله تقریبا هر شب میزاره، صبح جمع میکنه میره سرکار.
1
2 روز قبل
Banoo .
سلام عزیزم من تجربه ی خودم رو میگم
من چند سال نداشتم و از ظرف شستن متنفرم
بعد مادر همسرم یه دونه داشت که به قول دوستان دکوری افتاده بود و جاش رو نداشت گذاشته بود برای فروش
نو نو نو بود
من بهش گفتم میخوامش و بهم دادش
مارکش مجیک بود و رو میزی
از وقتی آوردمش عصای دستم شد
همه چی داخلش میشورم
چون کوچیکه راحت روزانه روشنش میکنم
حتی گاهی اسباب بازی های پسرم رو میزارم داخلش ضد عفونی میشن
من چند سال نداشتم و از ظرف شستن متنفرم
بعد مادر همسرم یه دونه داشت که به قول دوستان دکوری افتاده بود و جاش رو نداشت گذاشته بود برای فروش
نو نو نو بود
من بهش گفتم میخوامش و بهم دادش
مارکش مجیک بود و رو میزی
از وقتی آوردمش عصای دستم شد
همه چی داخلش میشورم
چون کوچیکه راحت روزانه روشنش میکنم
حتی گاهی اسباب بازی های پسرم رو میزارم داخلش ضد عفونی میشن
0
2 روز قبل
Banoo .
برای من خیلی مفید و کار راه اندازه
0
2 روز قبل
فاطمـه
voice:|~|639175550980583141|~|2026-06|~|0:38
0
2 روز قبل
فاطمـه
voice:|~|639175551828371005|~|2026-06|~|0:56
0
2 روز قبل
فاطمـه
voice:|~|639175553101643062|~|2026-06|~|2:02
0
2 روز قبل
s jh
درود الهه جان،بهترین لطفی که در حق خودت میکنی خرید ظرفشویی هست
اما میتونی قسطی هم بخری،شهر لوازم خانگی میتونی برداری از حقوقتون قسطشو بدین اینجوری طلاهاتم سرجاشه
ولی حتما حتما بخر،منکه هفته ای دوبار روشنش میکنم
اما میتونی قسطی هم بخری،شهر لوازم خانگی میتونی برداری از حقوقتون قسطشو بدین اینجوری طلاهاتم سرجاشه
ولی حتما حتما بخر،منکه هفته ای دوبار روشنش میکنم
0
2 روز قبل
فاطمـه
voice:|~|639175553698167103|~|2026-06|~|0:58
1
2 روز قبل
s jh
منکه همشو میزارم هیچیشم نمیشه،فقط روحی نمیزارم سیاه میشه
0
2 روز قبل
s jh
اگر بازنشسته تامین اجتماعی هم دارین دوربرتون،میتونی از دم قسط بخری
2
2 روز قبل
مامان دو عشق،❤️❤️ M. R
بنظر من طلا نفروش .قسطی بخر
0
2 روز قبل
سوال کننده
چرا خودم خریدم با حقوق خودم
1
2 روز قبل
الی ام
اگه ادم حساسی نیستی بذار حسابی ظرف کثیف شه شب بذار راحت
منم ندارم. نه جاشو دارم نه پولشو
راستی الهه جان شوهرت چجوری نمیفهمه طلا داری؟
واسه من سر میکنه تو گوشیم حسابامو چک میکنه و... کنجکاوه اخرم میفهمه
یه بار دعدای بدی کرد سر اینکه بی خبری 2 گرم طلا گرفتم
منم ندارم. نه جاشو دارم نه پولشو
راستی الهه جان شوهرت چجوری نمیفهمه طلا داری؟
واسه من سر میکنه تو گوشیم حسابامو چک میکنه و... کنجکاوه اخرم میفهمه
یه بار دعدای بدی کرد سر اینکه بی خبری 2 گرم طلا گرفتم
0
2 روز قبل
الی ام
بچه ها ال جی چنده خبر دارین؟
1
2 روز قبل
مریــم بانـــو
منم سرکار میرفتم همینطور بودم خودم میرم کار میکنم چرا باید میگفتم؟زن استقلال مالی باید داشته باشه
0
2 روز قبل
ماه بانو ،
بنظرم نگیر
0
2 روز قبل
ماه بانو ،
برامنمه دکوریه انگار حالا کو تامهمان بیاد ک پرش کنم بشورم
0
2 روز قبل
ماه بانو ،
بنظرم اگر بخار شوی نداری بخر خیلی بیشتر بکارت میاد
0
2 روز قبل
سحر اقائی
ال جی حدود ۱۲۰ تومن هست
0
2 روز قبل
سحر اقائی
ما چن روز پیش واسه اجیم از سرای ایرانی ماشین لباسشویی و ظرفشویی خریدیم واسه جهیزیه خواهرم مارک اردیزیا ایتایایی هس هر کدوم دونه ای ۱۸۰ تمن شد
0
2 روز قبل
سحر اقائی
واسه خودمم خیلی راضی بودم ولی رفتم عسلویه باخودم نبردمش. گفتم اب اونجا شوره خرابش میکنه
0
2 روز قبل
سحر اقائی
ولی حتما بگیر قسطی بگیر
بخوای وایسی طلا بره بالا اونم گرون تر میشه
بخوای وایسی طلا بره بالا اونم گرون تر میشه
0
2 روز قبل
سوال کننده
نه نمیکنم
0
2 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم برا همفکریت سعی میکنم اگه بشه قسطی بردارم
0
2 روز قبل
سوال کننده
من البته تصمیم به ۱۴ نفره دارم اما مطمینم منم باید روزانه روشن کنم 😁
1
2 روز قبل
بهاره 😊
قبلش بگو دیگ مشورت هم نکن فقط خبرش کن😁
0
2 روز قبل
ghalbam a
اصلا شک نکن تو خریدش خیلی کمکه حتما روزانه یا حداقل یخ روز در میون روشنش میکنی بهت قول میدم
1
2 روز قبل
مهنا ا
ولم کن تو رو خدا😂😂🤭
شاغلی و با پول خودت خریدی منتظر نظر اونی؟؟😃😃
برده ای مگه😅😅
برو یه ۱۴ نفره بخر عشق کن😃
البته که واقعا دنیا جای خوبی نیست که ما خانوما باید به خاطر خریدن وسیله ی خونه عشق کنیم
ولی راست میگن بچه ها برو قسطی بردار
رومیزی ام نگیر
خیلی زود پر میشه
همون ۱۴ نفره بگیر
شاغلی و با پول خودت خریدی منتظر نظر اونی؟؟😃😃
برده ای مگه😅😅
برو یه ۱۴ نفره بخر عشق کن😃
البته که واقعا دنیا جای خوبی نیست که ما خانوما باید به خاطر خریدن وسیله ی خونه عشق کنیم
ولی راست میگن بچه ها برو قسطی بردار
رومیزی ام نگیر
خیلی زود پر میشه
همون ۱۴ نفره بگیر
1
2 روز قبل
Hani Banoo
14 نفره بزرگ
1
2 روز قبل
Hani Banoo
ببین عزیزم به فکر هزینه قرصش نباش
یه بسته قرص فینیش میخری 4 میلیون واسه 3ماه
و یه ژل ماشین ظرفشویی 500 هزار تومان برای 55 بار شستشو
یه نمک ظرفشویی هم میخری 200 تومن که هر 6 ماه باید بریزی و نمک خودش 3 بار جواب میده
همین.
یه بسته قرص فینیش میخری 4 میلیون واسه 3ماه
و یه ژل ماشین ظرفشویی 500 هزار تومان برای 55 بار شستشو
یه نمک ظرفشویی هم میخری 200 تومن که هر 6 ماه باید بریزی و نمک خودش 3 بار جواب میده
همین.
0
2 روز قبل
Hani Banoo
قرص فینیش واسه وقتایی ک مهمون داری و ظرف ها زیاد و چربه
یا غذاتون ماهی بوده بودار بوده
و این قرص یهو میبینی 1سال داریش و تموم نشده
برای استفاده روزمره هم ژل استفاده میکنی و تمام
تازه پودر ماشین ظرفشویی هم داریم ک میگن واسه ظرفشویی ضرر داره خوب نیست
یا غذاتون ماهی بوده بودار بوده
و این قرص یهو میبینی 1سال داریش و تموم نشده
برای استفاده روزمره هم ژل استفاده میکنی و تمام
تازه پودر ماشین ظرفشویی هم داریم ک میگن واسه ظرفشویی ضرر داره خوب نیست
0
1 روز قبل
مامان آیهان
من عصای دستمه .
اما الان که ارزون شده میخای بفروشی ؟!
توکه صب کردی یکم دیگه صب کن طلا بیاد بالا بری بخری
اما الان که ارزون شده میخای بفروشی ؟!
توکه صب کردی یکم دیگه صب کن طلا بیاد بالا بری بخری
0
1 روز قبل
مامان آیهان
قرص ماشین ظرفشویی تو باسلام خیلی قیمت مناسب تر هست .
بعد تعداد ۷۰ تایی هاش تقریبا بیشتر از یه سال میمونه .
چون ادم هرروز استفاده نمیکنه که
بعد تعداد ۷۰ تایی هاش تقریبا بیشتر از یه سال میمونه .
چون ادم هرروز استفاده نمیکنه که
0
1 روز قبل
Hani Banoo
اره همون
من اشتباه نوشتم واسه سه ماه
اگ فقط برای مهمون استفاده کنی بیشتر از یکسال میمونه
من اشتباه نوشتم واسه سه ماه
اگ فقط برای مهمون استفاده کنی بیشتر از یکسال میمونه
0
1 روز قبل
سوال کننده
إ سلام فاطمه جون اگه ویس و گوش نمیدادم نمیفهمیدم تو هستی چرا هی پروفایلت و عوض میکنی 😁
با شوهرم صحبت کردم درخواست وام بدیم ببینم موفق میشیم طلا نفروشیم
با شوهرم صحبت کردم درخواست وام بدیم ببینم موفق میشیم طلا نفروشیم
0
1 روز قبل
سوال کننده
نه ندارم اما حالا به یکی از آشناها سپردم برام بپرسه
0
1 روز قبل
سوال کننده
چندتا پارسیان و ربع سکه است از کجا بدونه که دارم 😃
بعدشم شوهرم از پرکیس من به صورت کامل خبر نداره دقیقا نمیدونه دریافتیم چقدره فقط حقوقم و میدونه اون جورابش و هم تو خونه پیدا نمیکنه خودم باید براش پیدا کنم دیگه میاد طلای منو پیدا کنه
گاهی هم بهش میگم مثلا مامانم یه پول داده براش پارسیان بگیر
اونم میره میخره بنده خدا 😁
بعدشم شوهرم از پرکیس من به صورت کامل خبر نداره دقیقا نمیدونه دریافتیم چقدره فقط حقوقم و میدونه اون جورابش و هم تو خونه پیدا نمیکنه خودم باید براش پیدا کنم دیگه میاد طلای منو پیدا کنه
گاهی هم بهش میگم مثلا مامانم یه پول داده براش پارسیان بگیر
اونم میره میخره بنده خدا 😁
0
1 روز قبل
سوال کننده
نه والا بهار شو هم ندارم از همون مدل که فرشا رو هم میشوره ؟ چه قیمته
0
1 روز قبل
سوال کننده
حالا به شوهرم گفتم درخواست وام بده ببینم میشه یا نه
خودم هم نمیخوام صبر کنم خسته شدم
خودم هم نمیخوام صبر کنم خسته شدم
0
1 روز قبل
سوال کننده
همین کارو کردم 😃
0
1 روز قبل
سوال کننده
آره خودمون خیلی ظرف کثیف میکنیم مهمون هم زیاد میاد
0
1 روز قبل
سوال کننده
آره اسمش ۱۴ نفره است ما روزی دوبرابر اون طرف کثیف میکنیم
0
1 روز قبل
سوال کننده
آره والا قهر هم میکنه که سرمایه رو خراب میکنی 😁
آره اسمش ۱۴ نفره است ما روزی دوبرابر اون طرف کثیف میکنیم
آره اسمش ۱۴ نفره است ما روزی دوبرابر اون طرف کثیف میکنیم
0
1 روز قبل
سوال کننده
نه به نظر خودم هم هزینه اش زیاد نیست
0
1 روز قبل
سوال کننده
امروز کارد به استخوانم خورد دیروز از پله ها افتادم درد داشتم نشستم امروز اندازه یک کوه ظرف جمع شده بود با یه حال بدی شستم در حالی که دخترم هم شلوارم و گرفته بود و بلند گریه میکرد
1
1 روز قبل
❤️ریحانه هستم❤️
من بدون ماشین ظرفشویی واقعا لنگم
دست راستمه تو آشپزخونه واقعا لازمه بنظرم
دست راستمه تو آشپزخونه واقعا لازمه بنظرم
1
1 روز قبل
فاطمـه
عزیییزدلممم
الهی من بگردمممم🥺🥺🫂🫂
الهی من بگردمممم🥺🥺🫂🫂
1
1 روز قبل
gandom
عزیزم 🥺درکت میکنم کاملا
حتما ماشین ظرفشویی بگیر چون هم خودت اذیتی هم دخترت شوهرتم چیزی گفت بزار بگه مگه اون ظرف میشوره ک ناراحته
من پسرم دیروز زد در لباسشوییمم از جاش در اورد کلا😐🥲
حتما ماشین ظرفشویی بگیر چون هم خودت اذیتی هم دخترت شوهرتم چیزی گفت بزار بگه مگه اون ظرف میشوره ک ناراحته
من پسرم دیروز زد در لباسشوییمم از جاش در اورد کلا😐🥲
0
1 روز قبل
سوال کننده
امروز فرداست که دختر منم همین کارو بکنه ازش آویزون میشه
0
1 روز قبل
سوال کننده
😘😘😘😘
0
1 روز قبل
سوال کننده
دوستان ممنون از همفکری شما یدونه دوو خریدم
0
1 روز قبل
بهاره 😊
مبارکت عزیزم
چند نفره خریدی
چقد شد
چند نفره خریدی
چقد شد
1
1 روز قبل
gandom
🫠😂
0
1 روز قبل
gandom
مبارک باشه عزیزم
0
1 روز قبل
سوال کننده
جهت کنجکاوی طلا هم نفروختم 😁
بقیه پولشو شوهرم به عنوان هدیه تولد داد 😁
بقیه پولشو شوهرم به عنوان هدیه تولد داد 😁
0
1 روز قبل
gandom
به بهههه چ عالییییی😍😂
1
1 روز قبل
سوال کننده
سلامت باشی قشنگم ۱۲ نفره ۹۸ به صورت اقساطی تقریبا ۵۰ نقدی دادیم و بقیه اقساط
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
به به مبارک ماشین ظرفشویی و تولدت باشه😅😘😘😘
0
1 روز قبل
سوال کننده
سلامت باشی قشنگم هنوز نسب نکردیم اما فعلا قدم اول و برداشتیم
1
1 روز قبل
gandom
اصل کار خریدنش بود😍
0
1 روز قبل
سوال کننده
سلامت باشی قشنگم تولدم هفته دیگه است اما شوهرم گفت این پول و برا تولدت جمع کرده بودم گوشیتو عوض کنی اگه اصرار به ماشین ظرفشویی داری بدم بهت اما به عنوان هدیه تولدت گفتم خیلی هم عالیه
2
1 روز قبل
سوال کننده
یه ۲۰ تومنی خودم داشتم بقیه رو هم شوهرم داد به عنوان پیش قسط و دیگه قسط هاش هم با خودمه 😅
اما طلا هام سر جلسه جاشع
اما طلا هام سر جلسه جاشع
0
1 روز قبل
سوال کننده
جاشه
1
1 روز قبل
مریــم بانـــو
همین ک ماشین گرفتییی عااالیه
برو لذتشو ببر
برو لذتشو ببر
2
1 روز قبل
سوال کننده
والا گوشی میخوام چیکار فعلا یا همین سر میکنم
1
1 روز قبل
بهاره 😊
خیلیم عالی🤪
1
حدود 23 ساعت قبل
بانو بزرگی
مبارکت عزیزم 😍تولدت هم پیش پیش مبارکه😘😍
0
حدود 21 ساعت قبل
سوال کننده
سلامت باشی قشنگم ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- یه سوال دارم در موردماشین ظرفشویی
- خانما من تازه میخوام ماشین ظرفشویی مو استفاده کنم..مال جهازمبوده هنوز افتتاح نکردم 😐😐میبینم سخته با بچه همش بخوام ظرف بشورم ...😣😣
- پر شدن مخزن نمک ماشین ظرفشویی
- ماشین ظرفشویی چه مارکی بگیرم
- سلام خانومای گل کسی ماشین ظرفشویی داره؟
- دخترا کیا ماشین ظرفشویی ال جی دارند؟ پیغام AE برای چیه؟
- خانمایی که از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید بیاین.....
- ماشین ظرف شویی رو میزی یا ایستاده
- سلام کسی اینجا ماشین ظرفشویی ال جی مدل 512 داره ؟
- ماشین ظرفشویی بهترین مارک ولی قیمت مناسب




