سلام منم این آمپولا رو زدم
فک نکنم مشکلی داشته باشه من خودم سینال رو ساعت 3ظهر میزدم اچ ام چی رو هم میبردم درمانگاه فاصله بینشونم 1یا 2 ساعت بود
سینال رو من از سوم پریودیم میزدم اچ ام چی رو هم یبار 12ام 14 ام سیکل زدم ماه بعدش دوباره 12 ام 13 ام 14 ام زدم ماه بعدشم که این ماه میشه 9 ام 10 ام 11 ام گفته بزنم
روزشو مطمئنم من نوشته برام فقط برای ساعتش نمیدونم گفتم بپرسم
ان شاءالله جواب بگیریم دوتامون این ماه