Ooma
پرسش (1405/03/29):

خانمای۳۳/۳۴هفته حاملگی بیایید کمک

بچه من امروز خیلی ضربع میزنه همش تو پهلوهام خیلی دردناکه سر پسراولم یادم نیس ولی دراین حد نبود نکنه مشکلی داره حرکات بچه شماچجوریه
واینکه من ژاق بازم در طول روز کوتاه دراز میکشم مشکل نداره؟

ازدیشب کپسول فروت گاین خوردم اینجور پر جنب جوش شده
ذوزی۵/۶بارم سکسکه داره من چیزی میخپرم اکثرا بعدش اون سکسکه میشه
آخ همدرد پیدا کردم
من دیگ گریم گرفته فقط میخام زودتر دربیاد
واقعا منم امروز ب هق هق افتادم پسرم اومده میگه ب بچه توشکمم نزن مامانو😂
خیلی ام شکمم تیزه اصلا اذیتم خیلی
ن میتونم بخابم ن میتونم بشینم ن میتونم وایستم اصن یوضعی
نمیتونم بخورم باید دراز بکشم بخورم
منم چندهفتس اینجوریم ینی نهایت تایمی ک میتونم بشینم پنج دیقس بعدش بایددراز بکشم وگرن حس میکنم بچه زیرنافم جم شده خیلی خسته شدم دیگ
من زیر نافم شکمم شله بچه انگار بالاس
منم اینجوریه ولی قشنگ تکوناشو تو واژن وناف ومعده حس میکنم نمیدونم کجاس دقیقا😅
یعنی وقتی سکسکه میکنه شما متوجه میشین؟؟؟
یادم نمیاد رو دخترم ک این حالت رو متوجه شذه باشم
اره یه حرکات منظم مثل تپش قلب ولی محکمترتادوسه دقه هس هربار
ای خوداا😂
اره بعضی وقتا متوجه میشم
سلام
تو تنها نیستی 👋🏻
من که با هر تکون دخترم جیغم می‌ره هوا گریم میگیره ولی بعد قربون صدقه اش میرم
سر پسرم اصلا اینارو تجربه نکرده بودم
برای همین هم برام جذابه هم دردآور🫠
سکسکه هم روزی ۲.۳ باز‌میزنه بیشتر وقتایی که گرسنم باشه سکسکه میکنه
دقیقا شکم منم همش یه قسمتش تیز میاد جلو یا پهلو ها یا وسط خیلی خنده داره مدل شکمم😍
من سر جفتشون هرچی میخوردم سکسکه میکردن ،حرکتشم دیگه حالت چرخشی هست ومحکم
منم همینجوریم یوقتایی ضربه هاش واقعا دردناکه و باهاش میپرم بالا روزی چند بارم مخصوصا بعد از غذا خوردن سکسکه میکنه تازه بچه من نسبت به بقیه بچه ها کوچولوتر و کم وزنتر هست تو سونوهایی که انجام دادم ولی لگداش و نگم برات 😅
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.