Ooma
پرسش (1405/03/29):

برس حرارتی و فرکننده مو والر؟

سلام بچه ها خوبین؟
من میخام برس حرارتی و فرمو بگیرم بنظرتون کاربرد داره؟اینکه فرکننده مو والر کسی داشته چطوره زود خراب نمیشه؟

برس حرارتی ثابت زیاد خوب نیست سشوارچرخشی خیلی بهتره که فرهم میکنه این مارک نشنیدم امابابلیس و پرومکس خوبن
برم سرچ کنم ببینم چطوریه سشوار چرخشی
من برند انزو سشوار برس دار ثابت خریدم و خیلی راضی ام
چرخشی داشتم موهام خیلی بهش می‌پیچید اصلا بلد نبودم باهاش کار کنم ولی این ثابت خیلی خوبه
برس حرارتی هم من برند سوکانی دارم خوب بود واقعا ولی الان دیگه از سشوار فقط استفاده میکنم
مرسی فداتشم
بعصی برندا معروف نیستن ولی اینقد خوبن
من چایساز نیودی گدفتم ۱۰ سال پیش خیلی خوبه تا الان هروز چهار پنج بارم روشن گردم ولی اخ نگفته
اره دقیقا
انزو هم برند خوبیه قیمتشم بالا نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.