سلام بچه ها خوبین؟
من میخام برس حرارتی و فرمو بگیرم بنظرتون کاربرد داره؟اینکه فرکننده مو والر کسی داشته چطوره زود خراب نمیشه؟
پرسش (1405/03/29):
برس حرارتی و فرکننده مو والر؟
185
9
5 روز قبل
سوال کننده
0
5 روز قبل
Sama sadr
برس حرارتی ثابت زیاد خوب نیست سشوارچرخشی خیلی بهتره که فرهم میکنه این مارک نشنیدم امابابلیس و پرومکس خوبن
0
5 روز قبل
سوال کننده
برم سرچ کنم ببینم چطوریه سشوار چرخشی
0
5 روز قبل
M.A .
من برند انزو سشوار برس دار ثابت خریدم و خیلی راضی ام
0
5 روز قبل
M.A .
چرخشی داشتم موهام خیلی بهش میپیچید اصلا بلد نبودم باهاش کار کنم ولی این ثابت خیلی خوبه
0
5 روز قبل
M.A .
برس حرارتی هم من برند سوکانی دارم خوب بود واقعا ولی الان دیگه از سشوار فقط استفاده میکنم
0
5 روز قبل
سوال کننده
مرسی فداتشم
0
5 روز قبل
سوال کننده
بعصی برندا معروف نیستن ولی اینقد خوبن
من چایساز نیودی گدفتم ۱۰ سال پیش خیلی خوبه تا الان هروز چهار پنج بارم روشن گردم ولی اخ نگفته
من چایساز نیودی گدفتم ۱۰ سال پیش خیلی خوبه تا الان هروز چهار پنج بارم روشن گردم ولی اخ نگفته
0
5 روز قبل
M.A .
اره دقیقا
0
5 روز قبل
M.A .
انزو هم برند خوبیه قیمتشم بالا نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




