سلام.همه کسای ک طبیعی باردار شدن لک لانه گذینی باید داشته باشن ؟ دقیقا کی لک دیده میشه؟ من تقریبا در هفته پنجم هستم ولی لک ندیدم
0
5 روز قبل
ستاره +ـ+
سلام عزیزم من ندیدم اما ۲۱ هفته لکه بینی یه بار داشتم
0
5 روز قبل
leila ♡
موعد پریودم دیدم من
0
5 روز قبل
leila ♡
ی لک کوچیک قهوه ای رنگ بود فکر کردم پریود شدم پد گزاشتم ولی چیزی نیومد بعدش
0
5 روز قبل
فاطمه ♡
من که لک ندیدم
0
5 روز قبل
سوال کننده
همش فک میکنم باید لک لانه گذینی باشه.
0
5 روز قبل
سوال کننده
همه طبیعی باردار شدید؟
1
5 روز قبل
فاطمه ♡
من طبیعی و لکه لانه گزینی اینام نداشتم
1
5 روز قبل
فاطمه ♡
چرا فک میکنی باید لک داشته باشی همین که دیگه آزمایش دادی و بارداری دیگه لک میخوای چیکار😅
0
5 روز قبل
M.A .
همه لک لانه گزینی ندارن .
خود لک باعت استرس میشه.
باز لک داشته باشی دنبال اینی که چرا لک دارم
خود لک باعت استرس میشه.
باز لک داشته باشی دنبال اینی که چرا لک دارم
0
5 روز قبل
sara .
No
2
5 روز قبل
MaryaM 🌾
نه من لک نداشتم و طبیعی باردار شدم
0
5 روز قبل
سوال کننده
چ میدونم کلا استرس دادم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



221

