Ooma
پرسش (1405/03/28):

لکه لانه گذینی برای همه بارداری ها اتفاق می افتاد

سلام.همه کسای ک طبیعی باردار شدن لک لانه گذینی باید داشته باشن ؟ دقیقا کی لک دیده میشه؟ من تقریبا در هفته پنجم هستم ولی لک ندیدم

سلام عزیزم من ندیدم اما ۲۱ هفته لکه بینی یه بار داشتم
موعد پریودم دیدم من
ی لک کوچیک قهوه ای رنگ بود فکر کردم پریود شدم پد گزاشتم ولی چیزی نیومد بعدش
من که لک ندیدم
همش فک میکنم باید لک لانه گذینی باشه.
همه طبیعی باردار شدید؟
من طبیعی و لکه لانه گزینی اینام نداشتم
چرا فک میکنی باید لک داشته باشی همین که دیگه آزمایش دادی و بارداری دیگه لک میخوای چیکار😅
همه لک لانه گزینی ندارن .
خود لک باعت استرس میشه.
باز لک داشته باشی دنبال اینی که چرا لک دارم
No
نه من لک نداشتم و طبیعی باردار شدم
چ می‌دونم کلا استرس دادم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.