سلام دکتر اوما و خانوما از کی میشه ب نوزاد اب داد؟پشرن چندروز دیگه میشه ۳ ماه خیلی عرق میکنه و اینجا هم گرمه از کی میتونم یهش اب بدم؟شما از کی اب دادین؟