اگه تاحالا اسمشو نشندین برین خداروشکر کنید😭💔زندگیم رو گرفتن لعنتی ها لطفا لطفا هرگز نزارین تو فصل های گرم کبوتر ها نزذیک به خونه اتون لانه درست کنن اگر هم کردن بعد باز شدن تخم هاشون سریع جمعشون کنید یه کبوتر چاهی اومده وسط درز انقطاع ساختمونمون لونه کرده از داخل دیوار و درز ها و شکاف های کناف و هالوژن و پریز تمام کنه ها ریختن تو زندگیم بچه دوساله دارم جمع کردیم زندگی رو سم زدیم دوشب ندیدمشون دوباره برگشتن نصف شب بیرون میان الان من حدود یک هفته است هر شب تا 5 صبح بیدارم زیر چشمام گود شده جون نمونده واسم شوهرم رفت یه دریچه به درز انقطاع باز کرد هیچ پرنده ای توش نبود پرنده رفته و کنه هاش از گشنگی افتادن دنبال ما اون وسط رو سم چغندر زدیم ولی بازم هستن با چسب نواری درز هارو گرفتم خیلی هاشون گیر میفتن زیر چسب ولی بعضیاشون هم نمیدونم از کدوم قبرستون میان حالم خیلی بده 😭 از بیخوابی مریض شدم ولی شب نمیتونم بخوابم
0
6 روز قبل
mom(N) 😌😌
😓عزیزم
ما خونمون اینطور بود شوهرم دوتا درز باز بود با زر ورق گرفت چند دور زد چون منم مدام میوفتادن تو خونه جلو در ورودی
ما خونمون اینطور بود شوهرم دوتا درز باز بود با زر ورق گرفت چند دور زد چون منم مدام میوفتادن تو خونه جلو در ورودی
0
6 روز قبل
سوال کننده
خونه ی ماهم متاسفانه درز باز داره خصوصا اطراف پریز و آیفون همشو با چسب نواری بستم حتی روی سوراخ پریز رو هم چسب زدم گیر میفتن هاااا ولی بازم هستن احساس میکنم از بالای کناف میان بالای کناف رو سه مدل سم زدم به سرم زده برم قرص برنج گیر بیاریم بزاریم وسط خونه خودمون بریم مسافرت شاید شرشون کم بشه
0
6 روز قبل
mom(N) 😌😌
ماهم چسب زدیم فایده نداشت انگار رد میشدن باز من جلو در ورودی میدیدم ولی زر ورق زدیم با پونز گیر کردیم بعد شوهرم تمام درزارو همین زر ورق گلوله میکرد میگرفت بعد مدتی کلا رفتن
یه سوراخم بیرون ساختمون بود که کبوترا میومدن لونه میکردن اونم گرفتیم خداروشکر شرشون کم شد
یه سوراخم بیرون ساختمون بود که کبوترا میومدن لونه میکردن اونم گرفتیم خداروشکر شرشون کم شد
0
6 روز قبل
سوال کننده
زر ورق کدوم است؟من با ورق آلمینیومی اشتبا میگیرم
شوهرم میگه بتونه فوری بزنیم ولی من باااز هم احساس میکنم از بتونه هم ممکنه سوراخی چیزی باشه که بیان
میدونی مشکل ما اینجاست که اصلا به لونه دسترسی نداریم وسط درز دوتا ساختمون هست لونه ای هم نبود ولی کنه ها هستن
و اصلا از در و پنجره نمیان از سوراخ پریز زیر آیفن زیر جعبه فیوز زیر هالوژن میان شما سمپاشی نکردین؟
شوهرم میگه بتونه فوری بزنیم ولی من باااز هم احساس میکنم از بتونه هم ممکنه سوراخی چیزی باشه که بیان
میدونی مشکل ما اینجاست که اصلا به لونه دسترسی نداریم وسط درز دوتا ساختمون هست لونه ای هم نبود ولی کنه ها هستن
و اصلا از در و پنجره نمیان از سوراخ پریز زیر آیفن زیر جعبه فیوز زیر هالوژن میان شما سمپاشی نکردین؟
0
6 روز قبل
بهاره 😊
کنه چجوریه🙄🙄 یا خدا چه چیزا
0
6 روز قبل
fahim m
فقط از کبوتره یا از یاکریمم ممکنه بیاد؟؟؟
ترانسمون خیلی کوچیکه اصن استفاده نمیکنم دیروز دخترمو بردم تو تراس دیدم یهو یاکریم پر زد دیدم بالا رو لوله لونه زده بود نمیدونم تخم و جوجه داره یا ن
دلمم نمیاد لونشو خراب کنم اینم قسمت بوده پناه آورده اینجا
ولی اگ احتمال کنه هست بگین ک تراسو سم بزمم هر چند وقت
ترانسمون خیلی کوچیکه اصن استفاده نمیکنم دیروز دخترمو بردم تو تراس دیدم یهو یاکریم پر زد دیدم بالا رو لوله لونه زده بود نمیدونم تخم و جوجه داره یا ن
دلمم نمیاد لونشو خراب کنم اینم قسمت بوده پناه آورده اینجا
ولی اگ احتمال کنه هست بگین ک تراسو سم بزمم هر چند وقت
0
6 روز قبل
fahim m
از اینایی ک سرشو میکنه تو پوست خون میخوره
0
6 روز قبل
فقط خدا 🍃
وای خدا کمکتون کنه
ان شاالله زود ریشه کن بشن
ان شاالله زود ریشه کن بشن
1
6 روز قبل
فقط خدا 🍃

این توی اینترنت خوندم
0
6 روز قبل
بهاره 😊
نمیدونم چجوریه ندیدم انشالله هیچ نبینم 🤒
دوست عزیز انشالله ب زودی پاک بشه خونت و راحت بشی
دوست عزیز انشالله ب زودی پاک بشه خونت و راحت بشی
0
6 روز قبل
مامان رادمهر
سلام عزیزم
ما هم یه تایمی درگیرش بودیم
واقعا درکت میکنم.
باید زنگ بزنی از شرکتای مخصوص سم پاشی بیان سم بزنن اون قسمتی که ازش میان رو کامل سم پاشی میکنن مثلا مال ما از سمت اشپزخونه میومدن
اومدن هم از داخل خونه هم از بیرون که درز انقطاع باشه سم میزنن این کارو کنی جمع میشن لعنتیا نگران نباش
ما هم یه تایمی درگیرش بودیم
واقعا درکت میکنم.
باید زنگ بزنی از شرکتای مخصوص سم پاشی بیان سم بزنن اون قسمتی که ازش میان رو کامل سم پاشی میکنن مثلا مال ما از سمت اشپزخونه میومدن
اومدن هم از داخل خونه هم از بیرون که درز انقطاع باشه سم میزنن این کارو کنی جمع میشن لعنتیا نگران نباش
0
6 روز قبل
شهرزاد
سلام عزیزم ما همین الان درگیر این موجودات چندشیم
از همه جا میان تو خونه
داخل نما خونه کبوتر لونه کرده، راهشونو بستیم حالا نمیدونم از کجا میان توی سقف خونه راه میرن
از همه بدتر کنه هاشون ، هر شب قبل خواب دور خونه میچرخیم کنه هارو جمع میکنیم میریزیم بیرون
مدام چشمم همه جا دنبالشونه
واقعا اعصاب برام نذاشته
سمپاشی هم کردیم بی فایده بود
دقیقا میفهمم حالتو
از همه جا میان تو خونه
داخل نما خونه کبوتر لونه کرده، راهشونو بستیم حالا نمیدونم از کجا میان توی سقف خونه راه میرن
از همه بدتر کنه هاشون ، هر شب قبل خواب دور خونه میچرخیم کنه هارو جمع میکنیم میریزیم بیرون
مدام چشمم همه جا دنبالشونه
واقعا اعصاب برام نذاشته
سمپاشی هم کردیم بی فایده بود
دقیقا میفهمم حالتو
0
6 روز قبل
شهرزاد

برای ما ایناست
0
6 روز قبل
mom(N) 😌😌
همونا که رو گاز میکشن ضخیمن
نه ما سم پاشی نکردیم فقط شوهرم همههههه درزا گرفت اون سوراخ بیرونیم پر کردیم و دیگه خبری ازشون نشد
ما تمام ات و اشغالاشم میریختن وسط خونه چوب و برگ و کرم و خود تخم کبوتر و اصن وعضی داشتم
نه ما سم پاشی نکردیم فقط شوهرم همههههه درزا گرفت اون سوراخ بیرونیم پر کردیم و دیگه خبری ازشون نشد
ما تمام ات و اشغالاشم میریختن وسط خونه چوب و برگ و کرم و خود تخم کبوتر و اصن وعضی داشتم
0
6 روز قبل
Zahra Nasiri
وای این دیگه چیه چقدربدتاحالانشنیده بودم
اندازش چقدره؟؟اگه ازپشه بندردنمیشه فعلا توپشه بندبخوابید
اندازش چقدره؟؟اگه ازپشه بندردنمیشه فعلا توپشه بندبخوابید
0
6 روز قبل
mom(N) 😌😌
البته ما همیشه دور تا دور خونه سم میزدیم بخاطر هزارپا شایدم برا همون دیگه بعدش ندیدم
سم ارش از این پودری میزدم دو سه ماهی یه بار پر و پیمون تمام دور تا دور خونه و در وروردی میزدیم درزاهم گرفتیم بعدش خبری نشد ما زود فهمیدیم و اقدام کردیم
سم ارش از این پودری میزدم دو سه ماهی یه بار پر و پیمون تمام دور تا دور خونه و در وروردی میزدیم درزاهم گرفتیم بعدش خبری نشد ما زود فهمیدیم و اقدام کردیم
1
6 روز قبل
نیلماه 🥰
با حرفاتون دیگه از هیچ کبوتری خوشم نمیاد نمیزارم نزدیک خونم بشه
اتفاقا چند روزه خواستم از خواهرم قناری و فنچ بیارم برا بچم،پشیمون شدم
اتفاقا چند روزه خواستم از خواهرم قناری و فنچ بیارم برا بچم،پشیمون شدم
0
6 روز قبل
banoo z
الان تو اینترنت سرچ کردم چقدر وحشتناک هست
انشاالله زودتر گم و گور بشن از تو خونه ات عزیزم
انشاالله زودتر گم و گور بشن از تو خونه ات عزیزم
0
6 روز قبل
banoo z
چقدر ترسیدم
همسایه ما هم کبوتر داره
ما طبقه بالا هستیم اونا تو حیاط یک قفس کبوتر دارن
همسایه ما هم کبوتر داره
ما طبقه بالا هستیم اونا تو حیاط یک قفس کبوتر دارن
0
6 روز قبل
banoo z
چطوری میشه دید
یعنی بیشتر کجاها دیده میشه تو خونه؟
متاسفانه کف خونه ما سرامیکی طرح پارکت هست چیزی به راحتی نمیشه دید
فقط یک سری چیزای ریز سیاه دیدم تو راه پله سمت پشت بام که پشت پنجره و پشت درب پشت بام مردن البته یکم بزرگتر از این تو عکس بودن
یکم تپل و سیاه رنگ
یعنی بیشتر کجاها دیده میشه تو خونه؟
متاسفانه کف خونه ما سرامیکی طرح پارکت هست چیزی به راحتی نمیشه دید
فقط یک سری چیزای ریز سیاه دیدم تو راه پله سمت پشت بام که پشت پنجره و پشت درب پشت بام مردن البته یکم بزرگتر از این تو عکس بودن
یکم تپل و سیاه رنگ
0
6 روز قبل
banoo z
فکرم درگیر شد برم سم پاشی کنم ببینم عکس بگیرم
0
6 روز قبل
banoo z
پروازم میکنند؟
یا فقط راه میرن؟
یا فقط راه میرن؟
0
6 روز قبل
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
اینا فک کنم خرخاکی ان و از رطوبت میان
0
6 روز قبل
شهرزاد
نه گلم اینا کنه کبوتر هست
میچسبن به بدن کبوتر خونشو میخورن
واقعا موجودات چندشین
وقتی کبوتر نباشه هجوم میارن داخل خونه تا تغذیه کنن
یه سری ریزم هستن به اونا میگن مایت کبوتری که از اینا بدترن
میچسبن به بدن کبوتر خونشو میخورن
واقعا موجودات چندشین
وقتی کبوتر نباشه هجوم میارن داخل خونه تا تغذیه کنن
یه سری ریزم هستن به اونا میگن مایت کبوتری که از اینا بدترن
0
6 روز قبل
شهرزاد
فقط نذارید کبوتر توی تراس یا هرجای ساختمون لونه درست کنه که بعدا پشیمون میشید
0
6 روز قبل
سوال کننده
کلا از هرنوع پرنده ممکنه بیاد ولی خب اینایی که خودشون کبوتر دارن به کبوتر هاشون اسپری ضد کنه میزنن ولی کبوتر ها و کفتر های ولگرد تو خیابون دارن خصوصا تو فصل های گرم
0
6 روز قبل
سوال کننده
وقتی بچه ان خیلی زیرن شکل بچه عنکبوت هستن و با چشم به سختی دیده میشن وقتی بزرگ تر میشن شکل تخم شربتی هستن و بالغ که میشن شکل گلپر هست 😑 ایشالا هیچوقت نبینی
0
6 روز قبل
سوال کننده
میدونی در حدی نیست که دائم ببینیم هر شب 5 یا 6 تا میبینم 😭 سم و ایناهم زیاد زدیم خونه خاله ام سوسک فاضلابی از این بزرگای سگ جون میومدن خاله ام سم چغندر زد دو سه روز خونه نرفت کلا ریشه کن شد منم سم چغندر زدم ولی انگار نه انگار 😐😕
بعد شوهرم راضی نمیشه به سم پاشی هرچی میگم میگه ولش کن خودمون یه کاری میکنیم 😕
بعد شوهرم راضی نمیشه به سم پاشی هرچی میگم میگه ولش کن خودمون یه کاری میکنیم 😕
0
6 روز قبل
سوال کننده
وای خدا 😭😭😭😭 من سکته میکنم از دست اینا تا 5 صبح بیدار هرچی میبینم رو درجا با الکل میکشم فکر کنم هیچوقت بدون کنه نتونم زندگی کنم
0
6 روز قبل
سوال کننده
آح دقیقا از همین لعنتی هاست مال ماهم بالغ شدن همین اندازه ان😭😭😭😭 من از ساعت دو و سه شب میبینمشون قبلش نیستن
0
6 روز قبل
سوال کننده
منم امتحان میکنم امیدوارم دیگه نیان فعلا فقط تو پذیرایی هستن تو اتاقا نیستن
1
6 روز قبل
سوال کننده
چرا عزیزم از پشه بند هم رد میشن مال ما از دیوار صاف گچی رد شدن اومدن داخل خونه
0
6 روز قبل
سوال کننده
ببین قناری و پرنده های تزئینی همون اول میگن اسپری ضد کنه زیر بال هاشون بزنید دیگه کنه نمیزنن ولی پرنده های ولگرد تو خیابون دارن
0
6 روز قبل
سوال کننده
من اول نمیدیدم فقط به حشرات خیلی ریز روی پریز برق میدیدم اندازه ی سرسوزن بودن و شکل عنکبوت اونا بچه هاشون بودن وقتی بالغ میشن شکل تخم شربتی میشن شب ها تو تاریکی بیرون میان روی رختخواب میان ولی چون پاهاشون خیلی ظریفه اصلا متوجه نمیشی روی پوستت هستن کنه کبوتر گزیدگی خیلی ریزی هم داره این گزیدگی های تو گوگل نیست
0
6 روز قبل
سوال کننده
ماهم مایت بودن اول 😓الان شدن کنه های خرس گنده ترسناک تر شدن
0
6 روز قبل
mom(N) 😌😌
انشالله نیان
امتحان کن شاید برا شماهم جواب بود
امتحان کن شاید برا شماهم جواب بود
0
5 روز قبل
مهنا ا
سلام یه راهی ام من بگم امتحان کن
جواب داد دعام کن
یه کرمی مثل وازلین یا کرم درمانی هرچی دارید تو خونه بردار
بمال به هرجایی که فک میکنی ممکنه از اونجا بیان
جواب داد دعام کن
یه کرمی مثل وازلین یا کرم درمانی هرچی دارید تو خونه بردار
بمال به هرجایی که فک میکنی ممکنه از اونجا بیان
0
5 روز قبل
سوال کننده
ببخشید شما این روشو امتحان کردین جواب داده؟
0
4 روز قبل
مامان بهار خانم
نشنیدم کنه کبوتر چیه خدا رو شکر میشه بگین چه شکلیه حواسم باشه اگه دیدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



765

