سلام دوستان روزتون بخیر
محل کارم شرایطی پیش میاد که همکارم حضور نداره و مجبور میشم کاراشو انجام بدم.
این غیبت ها زیاده و منو کلافه کرده. با رئیس و مسئول صحبت کردم گفتن انجام نده، اما واقعا شرایطی پیش میاد که نمیشه این کارو کرد.
پرسش (1405/03/27):
همکارم کاراشو میندازه گردن من
751
56
6 روز قبل
سوال کننده
0
6 روز قبل
سوال کننده
ارباب رجوع میاد کار داره. میدونم که اگه انجام ندم طرف به دردسر میفته. گناه داره.
عذاب وجدان میگیرم. از اون طرف احساس میکنم داره ازم سوء استفاده میشه.
بابت نبودنش هیچ تشکری هم نمیکنه
عذاب وجدان میگیرم. از اون طرف احساس میکنم داره ازم سوء استفاده میشه.
بابت نبودنش هیچ تشکری هم نمیکنه
3
6 روز قبل
Banoo .
عزیزم خدا حفظتون کنه
3
6 روز قبل
Banoo .
خدا قوت به شما
3
6 روز قبل
پری خانم
مسئولیت پذیری شما خیلی زیاده برا همکارتون کم
دیگه انجام نده بالاخره اخطار میگیره مجبور میشه به موقع و همیشه بیاد یا نهایت اخراج بشه آدم دیگه ای جاش بیاد
دیگه انجام نده بالاخره اخطار میگیره مجبور میشه به موقع و همیشه بیاد یا نهایت اخراج بشه آدم دیگه ای جاش بیاد
2
6 روز قبل
Banoo .
دو بار بهش زنگ بزن بگو من فلان موقع نیستم لطفا بجای این روزایی که جات وایسادم جام وایسا
4
6 روز قبل
پری خانم
همیشه که نمیشه اینجوری میبینه شما انجام میدی اونم بدش نمیاد بره پی کار خودش و استراحت
0
6 روز قبل
Banoo .
یا اینکه این موضوع رو گزارش کن
0
6 روز قبل
پری خانم
اینم خوبه اما اینجور که گفتن فک نکنم طرف قبول کنه بیاد
0
6 روز قبل
Banoo .
عزیزم حداقل بهش گوشزد میکنه که من جای تو کارهات رو میکنم
4
6 روز قبل
مریم جون
کاراشو نکن وقتی میبینه بااینکه نمیاد کاراش انجام میشه از خداشه رئیستم بهش بگه میگه خانم فلانی هیت انجام میده
دوبار انجام نده ارباب رجوع که بره شکایت کنه مجبورن دیگه بهش مرخصی ندن یا ینفر دیگه رو جایگزین کنن
دوبار انجام نده ارباب رجوع که بره شکایت کنه مجبورن دیگه بهش مرخصی ندن یا ینفر دیگه رو جایگزین کنن
0
6 روز قبل
بهار 💞
اخه میگن حتی رییس هم با این مساله مشکلی ندارن.
موضوع سره اینه که اگر بیش از حد گزارش بدن به مدیر و مدیر هم حرکتی انجام نده نهایتا میگن "حنا" خانوم داره زیرآب میزنه.
به نظر من با همکارتون صحبت کنید و واضح براش توضیح بدید، اینجوری کارتون زیرآب زنی هم نمیشه.
با توجه به اینکه مدیریت هم درجریان هستن کار زیادی از دست شما بر نمیاد
موضوع سره اینه که اگر بیش از حد گزارش بدن به مدیر و مدیر هم حرکتی انجام نده نهایتا میگن "حنا" خانوم داره زیرآب میزنه.
به نظر من با همکارتون صحبت کنید و واضح براش توضیح بدید، اینجوری کارتون زیرآب زنی هم نمیشه.
با توجه به اینکه مدیریت هم درجریان هستن کار زیادی از دست شما بر نمیاد
3
6 روز قبل
مریم جون
خب رئیسه وقتی میبینه کارمنده چه باشه چه نباشه کارشو یکی دیگه داره انجام میده معلومه که مشکلی نداره .
تو مسئول کار خودتی نه دیگران.
مگه دوتا کار میکنی دوتا حقوق میگیری
تو مسئول کار خودتی نه دیگران.
مگه دوتا کار میکنی دوتا حقوق میگیری
0
6 روز قبل
فاطمه ~
بهش بگو روزایی ک نیستی حقوقتو بده من ک جات کار میکنم
با کله میاد سرکار مرخصی نمیره
با کله میاد سرکار مرخصی نمیره
0
6 روز قبل
فاطمه ~
تو ام مرخصی بدو رئیستم گفت نه بگو من دارم اندازه دونفر کار میکنم نیاز ب استراحت دارم
1
6 روز قبل
مریــم بانـــو
عزیزم عذاب وجدان چی میگیری؟مگ وقتی حقوق میگیرید ایشون عذاب وجدان میگیرن پولی ک کار نکردن و دریافت میکنن.
از حق خودت دفاع کن کار فقط درحد حقوق خودت. انجام بده.منم جای مدیرتون بودم مشکلی نداشتم چون شما داری کاری اون یکی کارمند و هم انجام میذی
از حق خودت دفاع کن کار فقط درحد حقوق خودت. انجام بده.منم جای مدیرتون بودم مشکلی نداشتم چون شما داری کاری اون یکی کارمند و هم انجام میذی
0
6 روز قبل
ماه بانو ،
ععی مث شوهر من همه گذاشتن رفتن چهارتا پست افتاده گردنش میرسه خونه از خستگی ناهار نمیخوره منم خیلی دلم میسوزه براش ولی شما جلو همکارات وایسا مخصوصا ک ی تشکر خشک و خالی هم بلد نیست
2
6 روز قبل
مامان دو عشق،❤️❤️ M. R
ارباب رجوع کارش به دردسر بیفته شروع میکنه به داد و بیداد یکی دوبار انجام نده رییس و بقیه کارکنان مجبور میشن به همکارت گوشزد کنن
0
6 روز قبل
🌹مریم 🌹
عزیزم دقیقا منم تو محل کار همینجوری بودم
من و یکی دیگه حسابدار دانشگاه بودیم
اون یه همکارمون و پیدا کرده بود مدام میرفت تو اتاق اونا و قرار مدار ازدواج میذاشتن.
من میموندم و کلی کار و دانشجوها و استادا که میومدن واسه کارای مالی شون.
هربارم رئیسمون میدید که نیست اما چیزی نمیگفت. نمیدونم مهره مار داشت چی داشت که کلا همه چی واسه او آزاد بود.
من و یکی دیگه حسابدار دانشگاه بودیم
اون یه همکارمون و پیدا کرده بود مدام میرفت تو اتاق اونا و قرار مدار ازدواج میذاشتن.
من میموندم و کلی کار و دانشجوها و استادا که میومدن واسه کارای مالی شون.
هربارم رئیسمون میدید که نیست اما چیزی نمیگفت. نمیدونم مهره مار داشت چی داشت که کلا همه چی واسه او آزاد بود.
0
6 روز قبل
🌹مریم 🌹
منتها اون موقع ۱۰ سال پیش بود و من عقلم کار نمیکرد که چکار کنم.
اگه عقل الانمو داشتم قطعا باهاش برخورد میکردم که فلانی من نمیتونم دست تنها و اگه گوش نمیکرد به مقام بالاتر از رییسمون میگفتم
اگه عقل الانمو داشتم قطعا باهاش برخورد میکردم که فلانی من نمیتونم دست تنها و اگه گوش نمیکرد به مقام بالاتر از رییسمون میگفتم
0
6 روز قبل
Zahra Nik
گلم چه شرایطی پیش میاد که نمیتونی کارهاشو انجام ندی؟
0
6 روز قبل
سوال کننده
سلام دوستان ببخشید دیر اومدم.
0
6 روز قبل
سوال کننده
ممنون از محبتت ❤️
0
6 روز قبل
سوال کننده
از همگی ممنونم.
0
6 روز قبل
سوال کننده
متاسفانه شغلم دولتیه.
0
6 روز قبل
سوال کننده
اون اصلا نمیتونه کار منو انجام بده.
یعنی بخواد هم نمیتونه.
من کار اونو بلدم.
متاسفانه چون این اپلیکیشن رو داره نمیتونم واضحا توضیح بدم.
یعنی بخواد هم نمیتونه.
من کار اونو بلدم.
متاسفانه چون این اپلیکیشن رو داره نمیتونم واضحا توضیح بدم.
0
6 روز قبل
سوال کننده
عذاب وجدان میگیرم نسبت به اینکه یه بدبخت بیچاره ای بیاد خواهش کنه من بگم نه.
0
6 روز قبل
سوال کننده
هربار میام انجام ندم که دقیقا همین اتفاق بیفته اما باز انجام میدم.
همشم میگم دو روز دنیا ولش کن. اما بعد میبینم کلافه شدم خسته شدم.
تصمیم دارم سری های بعد برای آرامش روح و روان خودم این کارو بکنم.
همشم میگم دو روز دنیا ولش کن. اما بعد میبینم کلافه شدم خسته شدم.
تصمیم دارم سری های بعد برای آرامش روح و روان خودم این کارو بکنم.
0
6 روز قبل
سوال کننده
جالبه یک بار هم تشکر نمیکنه
1
5 روز قبل
سارا ناز
خوبی که از حد بگذر احمق خیال بد کند
0
5 روز قبل
سوال کننده
دقیقا درست میگید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




