دوستان من کم کاری داشتم الان نرمال شده روزی یه لووکسین۱۰۰میخوردم الان بنظرتون ادامه بدم؟ اگه تجربه دارید راهنمایی کنید ممنونم
پرسش (1405/03/27):
منظم شدن تیرویید بازم ادامه بدم قرصو
164
7
7 روز قبل
سوال کننده
0
7 روز قبل
سمیرا سروستانی
سلام عزیزم
اره باید مرتب بخوری و اصلا خودت قطعش نکن .. مگه آزمایش بدی و دکتر برات قطع کنه
قبل از بارداری هم کم کاری داشتین ؟
یا تو بارداری مبتلا شدین ؟
اره باید مرتب بخوری و اصلا خودت قطعش نکن .. مگه آزمایش بدی و دکتر برات قطع کنه
قبل از بارداری هم کم کاری داشتین ؟
یا تو بارداری مبتلا شدین ؟
0
7 روز قبل
سوال کننده
داشتم قبلاهم
0
7 روز قبل
zahra g
سلام عزیزم منم سه ساله میخورم الان نرمال شده و دکتر گفت روز نصفی بخورم
0
7 روز قبل
سمیرا سروستانی
پس اصلا قطعش نکن ..
شاید بعد زایمانت
آزمایش بدی و همینجور نرمال باشه
دکتر برات دوز کمتر کنه
شاید بعد زایمانت
آزمایش بدی و همینجور نرمال باشه
دکتر برات دوز کمتر کنه
0
7 روز قبل
سمیرا سروستانی
منم تو بارداری خیلی نوسان داشت
مرتب هر ماه آزمایش میدادم
مرتب هر ماه آزمایش میدادم
0
7 روز قبل
samane 🥰🥰
باید نظر پزشک و بپرسی. مامانم چندساله تیروئید داره ، بعد چندسال بهم خورده همیشه دارو مرتب میخوره
0
7 روز قبل
Nadia Rahimi
سلام عزیزم دارو قطع نمیشه فقط هی باید چکاپ کنی دوزش رو برات کمتر یا بیشتر میکنن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




