Ooma
پرسش (1405/03/27):

منظم شدن تیرویید بازم ادامه بدم قرصو

دوستان من کم کاری داشتم الان نرمال شده روزی یه لووکسین۱۰۰میخوردم الان بنظرتون ادامه بدم؟ اگه تجربه دارید راهنمایی کنید ممنونم

سلام عزیزم
اره باید مرتب بخوری و اصلا خودت قطعش نکن .. مگه آزمایش بدی و دکتر برات قطع کنه
قبل از بارداری هم کم کاری داشتین ؟
یا تو بارداری مبتلا شدین ؟
داشتم قبلاهم
سلام عزیزم منم سه ساله میخورم الان نرمال شده و دکتر گفت روز نصفی بخورم
پس اصلا قطعش نکن ..
شاید بعد زایمانت
آزمایش بدی و همینجور نرمال باشه
دکتر برات دوز کمتر کنه
منم تو بارداری خیلی نوسان داشت
مرتب هر ماه آزمایش میدادم
باید نظر پزشک و بپرسی. مامانم چندساله تیروئید داره ، بعد چندسال بهم خورده همیشه دارو مرتب میخوره
سلام عزیزم دارو قطع نمیشه فقط هی باید چکاپ کنی دوزش رو برات کمتر یا بیشتر میکنن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.