سلام وقت بخیر.
من در هفته نهم بارداری هستم و بارداریام از طریق IVF حاصل شده است. آخرین سونوگرافی را در هفته ششم انجام دادم که ضربان قلب جنین و سلامت بارداری تأیید شد. برای ۱۷ تیر سونوگرافی NT و آزمایشهای مربوطه برایم تعیین شده است.
دو روز پیش پس از یک مشاجره و استرس شدید دچار غش شدم و به پزشک مراجعه کردم. با اطلاع از بارداری من، سرم قندینمکی، استامینوفن، داروی ضد تهوع و ویتامین تزریق شد.
از دیشب دچار سردردی با حالت تنشی شدم که امروز تا حدی بهتر شده است. همچنین امروز احساس میکنم ترشحاتم بویی شبیه بوی دوران پریود پیدا کردهاند.
در حال حاضر خونریزی یا لکهبینی ندارم. درد شدید شکمی هم ندارم، فقط دردهای خفیف و معمول کشاله ران را احساس میکنم. کمی خارش پوستی نیز دارم.
با توجه به سابقه IVF، غش اخیر، سردرد و تغییر بوی ترشحات، میخواستم بدانم آیا لازم است برای بررسی سلامت جنین زودتر از موعد برای سونوگرافی مراجعه کنم یا در صورت نداشتن خونریزی و درد شدید، میتوانم تا زمان سونوگرافی تعیینشده صبر کنم؟
ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید.
پرسش (1405/03/27):
غش کردن و سردرد در بارداری
17
4
6 روز قبل
سوال کننده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.





