داشتم میوردمش کلاس باهاش دارم صحبت می کنم، دستشو گذاشته تو گوشش همش می گه من نادیدت می گیرم ، این جور مواقع آنقدر عصبی می شم نمی تونم خودمو کنترل کنم،بعدش پشیمون می شم،چکارکنم
پرسش (1405/03/27):
گاهی دخترم آنقدر عصبیم می کنه متاسفانه نمی تونم خودمو کنترل کنم می زنمش
752
38
7 روز قبل
سوال کننده
5
7 روز قبل
نسترن ◉‿◉
سلام دوست عزیز
دختر شما اول راه نوجوونی هست و داره سنگ بنای ارتباط آینده با شما رو شکل میده بهتره از همین الان با یه مشاور کودک و نوجوان ارتباط بگیرید تا از خیلی از مشکلاتی که تو دوره بلوغ و نوجوانی به صورت طبیعی پیش میاد راحتتر بگذرید.
دختر شما اول راه نوجوونی هست و داره سنگ بنای ارتباط آینده با شما رو شکل میده بهتره از همین الان با یه مشاور کودک و نوجوان ارتباط بگیرید تا از خیلی از مشکلاتی که تو دوره بلوغ و نوجوانی به صورت طبیعی پیش میاد راحتتر بگذرید.
2
7 روز قبل
زهراا🤲خدایا شکرت
جانه دلم
حتما و حتما با مشاوره صحبت کن
هم به شما کمک میکنه
هم به گل دخترتون
برخورد فیزیکی بیشتر از آسیب به جسم توی روح آسیب جدی ایجاد میکنه
تا بیشتر به هر دوتون خدشه وارد نشده مشاوره بگیرید
حتما و حتما با مشاوره صحبت کن
هم به شما کمک میکنه
هم به گل دخترتون
برخورد فیزیکی بیشتر از آسیب به جسم توی روح آسیب جدی ایجاد میکنه
تا بیشتر به هر دوتون خدشه وارد نشده مشاوره بگیرید
4
7 روز قبل
مهنا ا
دستتو قطع کن😁😁😁
آسیبی که داری به روح و روان اون بچه میزنی هیچ وقت دیگه جبران نمیشه
برو مشاوره
کلی بچه ها مشاوره آنلاین و تلفنی و رایگان هم معرفی کردن
آسیبی که داری به روح و روان اون بچه میزنی هیچ وقت دیگه جبران نمیشه
برو مشاوره
کلی بچه ها مشاوره آنلاین و تلفنی و رایگان هم معرفی کردن
1
7 روز قبل
🌙⭐️ maman
ببخشید این کاراش تقصیر خودتون بوده
هررفتاری هرررر رفتاری از کودک از بچه تون میبیند اول تو خودتون دنبال دلیلش باشید
هررفتاری هرررر رفتاری از کودک از بچه تون میبیند اول تو خودتون دنبال دلیلش باشید
1
7 روز قبل
سحر مامان سلین و دلوین
بعضی بچها واقعا روی مخ هستن
آدمو از دین و دنیا نا امید و عصبی میکنن
آدمو از دین و دنیا نا امید و عصبی میکنن
1
7 روز قبل
بانو بزرگی
تورو خدا نزنش بچه این سن غرور داره زدن اصلا کار درستی نیست 🥺
0
7 روز قبل
سوال کننده
حق با شماست ، اول باید رو خودم کارکنم
1
6 روز قبل
مامان بهار خانم
عزیزم سعی نکن بچه رو نصیحت کنی باهاش دوست شو نظرشو بخواه پیشنهاد بهش بده در نهایت بگو خودت تصمیم بگیر کدوم راه بهتره هر وقت باهات حرف میزنه سعی کن اصلا نصیحتش نکن فقط گوش کن سعی کن گوش شنوایی داشته باشی براش نه اینکه نقدش کنی بعد بگو نظرت چیه اینطور با این قضیه برخورد کنی یا نظر دیگه ای مد نظرته
1
6 روز قبل
مامان بهار خانم
حتما هم اگه شرایطشو داری با یه روانشناس صحبت کن
0
6 روز قبل
مهنا ا
اپلیکیشن طاقچه رو بریز یا فیدیبو
کتابهای تربیت فرزند بخون
من دارم کتاب تربیت فرزند بدون فریاد میخونم
البته اوایلشم
میگه تربیت در مورد فرزند نیست در مورد والدینه
میگه خودت باید یاد بگیری چطوری با بچه رفتار کنی
نه اینکه رفتار بچه رو عوض کنی
تربیت خیلی کار سخت و طاقت فرسایی هست واقعا
مخصوصا اگه همسر همراهی نداشته باشی که داغون میشی
ولی ما همون موقع که تصمیم گرفتیم مادر باشیم میدونستم باید خیلی خیلی قوی تر از این حرفا باشیم دیگه. مگه نه؟؟
اگه بتونی از مشاوره ها و روانشناس های کودکان هم استفاده کنی واقعا میشه یه راهی که تو چند ماه میشه رفت و تو چند هفته باهاشون بری
ولی اگر نمیتونی واقعا کتاب خواندن هم خیلی موثره
کتابهای تربیت فرزند بخون
من دارم کتاب تربیت فرزند بدون فریاد میخونم
البته اوایلشم
میگه تربیت در مورد فرزند نیست در مورد والدینه
میگه خودت باید یاد بگیری چطوری با بچه رفتار کنی
نه اینکه رفتار بچه رو عوض کنی
تربیت خیلی کار سخت و طاقت فرسایی هست واقعا
مخصوصا اگه همسر همراهی نداشته باشی که داغون میشی
ولی ما همون موقع که تصمیم گرفتیم مادر باشیم میدونستم باید خیلی خیلی قوی تر از این حرفا باشیم دیگه. مگه نه؟؟
اگه بتونی از مشاوره ها و روانشناس های کودکان هم استفاده کنی واقعا میشه یه راهی که تو چند ماه میشه رفت و تو چند هفته باهاشون بری
ولی اگر نمیتونی واقعا کتاب خواندن هم خیلی موثره
1
6 روز قبل
نازنین بانو
دیگه بچه ۹ ساله متوجه میشه،واقعا زدن راهش نیست
دوستانه پیش برین اونم این روشو بکار نمیگیره
دقیقا بقول بچه ها این سن بچه غرور داره
دیدم تو کامنتا نوشتین اول باید رو خودتون کار کنید،دمتون گرم
دوستانه پیش برین اونم این روشو بکار نمیگیره
دقیقا بقول بچه ها این سن بچه غرور داره
دیدم تو کامنتا نوشتین اول باید رو خودتون کار کنید،دمتون گرم
1
6 روز قبل
سوال کننده
امیدوارم واقعا بتونم خودم رو تغییر بدم ،چون بعدش عذاب وجدان مثل خوره اذیتم میکنه
1
6 روز قبل
نازنین بانو
وقتی براتون دغدغه شده و به فکر راه حلین پس حتما میتونین
1
6 روز قبل
الی ام
همونجور دوستان گفتن مشکل بچه ها نیستن مشکل ماییم. دنبال علت این مشکل باش. چرا این کارو میکنه؟ اصلا از کی و کجا یاد گرفته؟
و اینکه مهارت کنترل خشم باید یاد بگیری
اینا که میگم نصیحت نیستا ما هممون مشکلات رفتاری داریم که باید رفع شه
و اینکه مهارت کنترل خشم باید یاد بگیری
اینا که میگم نصیحت نیستا ما هممون مشکلات رفتاری داریم که باید رفع شه
1
6 روز قبل
مامان m
سلام عزیزم حق داری عصبانی بشی ولی حق نداری ...
ما مادرا همگی ازاین چالش ها با بچهامون داریم خصوصا دختر که لجبازی بیشتری داره
عزیزم شما هرچی بگی و هرکاری کنی بچه دوست نداره ودلش میخواد کار خودش کنه سعی کن نامحسوس کنترل کنی زیادی هم امرونهی نکن بزار آزاد باشه دورادور هواشو داشته باش فقط
ما مادرا همگی ازاین چالش ها با بچهامون داریم خصوصا دختر که لجبازی بیشتری داره
عزیزم شما هرچی بگی و هرکاری کنی بچه دوست نداره ودلش میخواد کار خودش کنه سعی کن نامحسوس کنترل کنی زیادی هم امرونهی نکن بزار آزاد باشه دورادور هواشو داشته باش فقط
1
6 روز قبل
mansoure gol
با مشاور حتما صحبت کن کتاب نیک سرشت رو هم حتما بخون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




