Ooma
پرسش (1405/03/27):

گاهی دخترم آنقدر عصبیم می کنه متاسفانه نمی تونم خودمو کنترل کنم می زنمش

داشتم میوردمش کلاس باهاش دارم صحبت می کنم، دستشو گذاشته تو گوشش همش می گه من نادیدت می گیرم ، این جور مواقع آنقدر عصبی می شم نمی تونم خودمو کنترل کنم،بعدش پشیمون می شم،چکارکنم

سلام دوست عزیز
دختر شما اول راه نوجوونی هست و داره سنگ بنای ارتباط آینده با شما رو شکل می‌ده بهتره از همین الان با یه مشاور کودک و نوجوان ارتباط بگیرید تا از خیلی از مشکلاتی که تو دوره بلوغ و نوجوانی به صورت طبیعی پیش میاد راحت‌تر بگذرید.
جانه دلم
حتما و حتما با مشاوره صحبت کن
هم به شما کمک میکنه
هم به گل دخترتون
برخورد فیزیکی بیشتر از آسیب به جسم توی روح آسیب جدی ایجاد میکنه
تا بیشتر به هر دوتون خدشه وارد نشده مشاوره بگیرید
دستتو قطع کن😁😁😁
آسیبی که داری به روح و روان اون بچه میزنی هیچ وقت دیگه جبران نمیشه
برو مشاوره
کلی بچه ها مشاوره آنلاین و تلفنی و رایگان هم معرفی کردن
ببخشید این کاراش تقصیر خودتون بوده
هررفتاری هرررر رفتاری از کودک از بچه تون میبیند اول تو خودتون دنبال دلیلش باشید
بعضی بچها واقعا روی مخ هستن
آدمو از دین و دنیا نا امید و عصبی میکنن
تورو خدا نزنش بچه این سن غرور داره زدن اصلا کار درستی نیست 🥺
حق با شماست ، اول باید رو خودم کارکنم
عزیزم سعی نکن بچه رو نصیحت کنی باهاش دوست شو نظرشو بخواه پیشنهاد بهش بده در نهایت بگو خودت تصمیم بگیر کدوم راه بهتره هر وقت باهات حرف میزنه سعی کن اصلا نصیحتش نکن فقط گوش کن سعی کن گوش شنوایی داشته باشی براش نه اینکه نقدش کنی بعد بگو نظرت چیه اینطور با این قضیه برخورد کنی یا نظر دیگه ای مد نظرته
حتما هم اگه شرایطشو داری با یه روانشناس صحبت کن
اپلیکیشن طاقچه رو بریز یا فیدیبو
کتابهای تربیت فرزند بخون
من دارم کتاب تربیت فرزند بدون فریاد میخونم
البته اوایلشم
میگه تربیت در مورد فرزند نیست در مورد والدینه
میگه خودت باید یاد بگیری چطوری با بچه رفتار کنی
نه اینکه رفتار بچه رو عوض کنی
تربیت خیلی کار سخت و طاقت فرسایی هست واقعا
مخصوصا اگه همسر همراهی نداشته باشی که داغون میشی
ولی ما همون موقع که تصمیم گرفتیم مادر باشیم میدونستم باید خیلی خیلی قوی تر از این حرفا باشیم دیگه. مگه نه؟؟
اگه بتونی از مشاوره ها و روانشناس های کودکان هم استفاده کنی واقعا میشه یه راهی که تو چند ماه میشه رفت و تو چند هفته باهاشون بری
ولی اگر نمیتونی واقعا کتاب خواندن هم خیلی موثره
دیگه بچه ۹ ساله متوجه میشه،واقعا زدن راهش نیست
دوستانه پیش برین اونم این روشو بکار نمیگیره
دقیقا بقول بچه ها این سن بچه غرور داره
دیدم تو کامنتا نوشتین اول باید رو خودتون کار کنید،دمتون گرم
امیدوارم واقعا بتونم خودم رو تغییر بدم ،چون بعدش عذاب وجدان مثل خوره اذیتم میکنه
وقتی براتون دغدغه شده و به فکر راه حلین پس حتما میتونین
همونجور دوستان گفتن مشکل بچه ها نیستن مشکل ماییم. دنبال علت این مشکل باش. چرا این کارو میکنه؟ اصلا از کی و کجا یاد گرفته؟
و اینکه مهارت کنترل خشم باید یاد بگیری

اینا که میگم نصیحت نیستا ما هممون مشکلات رفتاری داریم که باید رفع شه
سلام عزیزم حق داری عصبانی بشی ولی حق نداری ...
ما مادرا همگی ازاین چالش ها با بچهامون داریم خصوصا دختر که لجبازی بیشتری داره
عزیزم شما هرچی بگی و هرکاری کنی بچه دوست نداره ودلش میخواد کار خودش کنه سعی کن نامحسوس کنترل کنی زیادی هم امرونهی نکن بزار آزاد باشه دورادور هواشو داشته باش فقط
با مشاور حتما صحبت کن کتاب نیک سرشت رو هم حتما بخون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه