Ooma
پرسش (1405/03/27):

بیشتر از چه اپلیکشنی استفاده میکنید تو گوشی؟

مادرا یه سوال دارم
بیشتر از چه اپلیکشنی استفاده میکنید تو گوشی؟
و از اینستا چه بهره ای میبرید😁
یعنی چه استفاده ای در چه جهتی ازش میکنید؟
روزی چند ساعت داخل اینستایید؟
من تا میرم اینستا از زندگیم و بچم انگار غافل میشم
بعدشم میبینم دستاورد خاصی برام نداشته
بیشتر داخل چه اپلیکیشن هایی هستین که مفید باشه

من مامان نیستم هنوز
ولی اینستا.رمان.اموزش زبان ترکی
چرخشی داخل این سه تام
سلام عزیزم من زیاد تو گوشی نمی‌رم یعنی بیشتر اوقات دست بچه هام هستش کارتون میبینن یا بازی میکنن...
ولی وقتی دستم باشه میرم متن انگلیسی ترجمه میکنم کلا علاقه دارم به ترجمه
من قبلا خیلی از اینستا استفاده می‌کردم ولی دیدم جز اینکه به خودم میام میبینم ساعت ها وقتم رو گرفته و هیچ تاثیرمثبتی هم نداشته،دیگه ازش استفاده نمیکنم.
الان یا از طاقچه استفاده میکنم یا اوما
سعی میکنم وقتم رو برای بچم بزارم
من بیشتر از اوما استفاده میکنم اینستا هم ترفند های خونه داری تمیز کاریو اینا
منم بخاطر پسرم تو طول روز گوشی دست نمیگیرم چون فوری بهانه میگیره ازم بگیره
ولی تلگرام خیلی میرم و همین اوما
( ساعتش هم شده شبها بعد خابیدن پسری )
منم بیشتر اوقاتم با اوما سر کار دارم
اینستا خیلی دوست دارم شوهره نمیزاره خودش داره برا من نمیزاره نمیدونم چیکارش کنم میگه برا بچه بد آموزی داره
ما انلاین شاپ داریم اینستاگرامو برا همون میریم
و بازار دیجیتال
قبل بچه چی؟
خب خودشم نباید داشته باشه در نهایت میتونی رو اینستا قفل بزاری بچه نتونه واردش بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.