مادرا یه سوال دارم
بیشتر از چه اپلیکشنی استفاده میکنید تو گوشی؟
و از اینستا چه بهره ای میبرید😁
یعنی چه استفاده ای در چه جهتی ازش میکنید؟
روزی چند ساعت داخل اینستایید؟
من تا میرم اینستا از زندگیم و بچم انگار غافل میشم
بعدشم میبینم دستاورد خاصی برام نداشته
بیشتر داخل چه اپلیکیشن هایی هستین که مفید باشه
پرسش (1405/03/27):
بیشتر از چه اپلیکشنی استفاده میکنید تو گوشی؟
503
24
7 روز قبل
سوال کننده
1
7 روز قبل
مریــم بانـــو
من مامان نیستم هنوز
ولی اینستا.رمان.اموزش زبان ترکی
چرخشی داخل این سه تام
ولی اینستا.رمان.اموزش زبان ترکی
چرخشی داخل این سه تام
1
7 روز قبل
Firouzeh mohammadi
سلام عزیزم من زیاد تو گوشی نمیرم یعنی بیشتر اوقات دست بچه هام هستش کارتون میبینن یا بازی میکنن...
1
7 روز قبل
Firouzeh mohammadi
ولی وقتی دستم باشه میرم متن انگلیسی ترجمه میکنم کلا علاقه دارم به ترجمه
6
7 روز قبل
p gh
من قبلا خیلی از اینستا استفاده میکردم ولی دیدم جز اینکه به خودم میام میبینم ساعت ها وقتم رو گرفته و هیچ تاثیرمثبتی هم نداشته،دیگه ازش استفاده نمیکنم.
الان یا از طاقچه استفاده میکنم یا اوما
سعی میکنم وقتم رو برای بچم بزارم
الان یا از طاقچه استفاده میکنم یا اوما
سعی میکنم وقتم رو برای بچم بزارم
1
7 روز قبل
ماه بانو ،
من بیشتر از اوما استفاده میکنم اینستا هم ترفند های خونه داری تمیز کاریو اینا
1
7 روز قبل
سمیرا سروستانی
منم بخاطر پسرم تو طول روز گوشی دست نمیگیرم چون فوری بهانه میگیره ازم بگیره
ولی تلگرام خیلی میرم و همین اوما
( ساعتش هم شده شبها بعد خابیدن پسری )
ولی تلگرام خیلی میرم و همین اوما
( ساعتش هم شده شبها بعد خابیدن پسری )
0
7 روز قبل
zahra g
منم بیشتر اوقاتم با اوما سر کار دارم
0
7 روز قبل
zahra g
اینستا خیلی دوست دارم شوهره نمیزاره خودش داره برا من نمیزاره نمیدونم چیکارش کنم میگه برا بچه بد آموزی داره
0
7 روز قبل
🌙⭐️ maman
ما انلاین شاپ داریم اینستاگرامو برا همون میریم
و بازار دیجیتال
و بازار دیجیتال
0
6 روز قبل
الی ام
قبل بچه چی؟
0
6 روز قبل
مریــم بانـــو
خب خودشم نباید داشته باشه در نهایت میتونی رو اینستا قفل بزاری بچه نتونه واردش بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




