خانما یه سوال داشتم
میخواستم یه لاین آرایشی رو شروع به کار کنم
میخواستم بپرسم برای مژه باید حتما از دو تا دستمون استفاده کنیم؟
میشه مثلا فقط از دست راست استفاده کنیم؟؟آخه دست چپم آسیب دیدست
بعد اینکه کدوم لاین بهتره؟پاکسازی خوبه ولی انگار خیلی وسیله لازم داره
پرسش (1405/03/26):
سوال راجب کار در لاین آرایشی
296
13
7 روز قبل
سوال کننده
0
7 روز قبل
حسنا ❤️
سلام عزیزم
بله مژه کار با جفت دست کار میکنن
من خودم عاشق لاین فیشیال و پاکسازی م.به نظرم خیلی لوکس و خوبه.جای کار هم زیاد داره هم تو سالن ها هم تو کلینیک ها
بله مژه کار با جفت دست کار میکنن
من خودم عاشق لاین فیشیال و پاکسازی م.به نظرم خیلی لوکس و خوبه.جای کار هم زیاد داره هم تو سالن ها هم تو کلینیک ها
0
7 روز قبل
سوال کننده
ولی پاکسازی خیلی وسایل زیاد میخواد و کلی کرم
گفتم برم تهران یا جایی یاد بگیرم
اما نمیدونم از کجا شروع کنم
گفتم برم تهران یا جایی یاد بگیرم
اما نمیدونم از کجا شروع کنم
0
7 روز قبل
غزاله ........
تمام لاین ها جفت دست نیازه عزیزم
0
7 روز قبل
غزاله ........
من خودم کارم ناخن و میکاپ هست
ولی اچار فرانسه سالنم
تمام دست و پا و کمر و گردن درگیر میشه
ولی اچار فرانسه سالنم
تمام دست و پا و کمر و گردن درگیر میشه
0
7 روز قبل
حسنا ❤️
هستن جاهایی ک میتونی درصدی کار کنی با وسایل اونا برای اول کارت
0
7 روز قبل
شیوا @
سلام منم مرتب از تونر وابرسان و ضدافتاب رنگی وبیرنگ استفاده میکنم البته دوساله قبلن پوستم خیلی تیره وکدربود ولی الان خداروشکر بااستفاده ی مداوم این چن محصول عالی شده پوستم
0
7 روز قبل
شیوا @
اگه خواستی پاکسازی یادبگیری یکی ازدوستای من هم محصولاتشو داره هم دوره شو اموزش میده به صورت انلان
0
7 روز قبل
شیوا @
انلاین
0
7 روز قبل
شیوا @
خواستی بگو شمارشو بدم عزیزم
0
7 روز قبل
سوال کننده
عزیزم میگم شما میری سالن بچتون رو چکار میکنید؟من خیلی دلم میخواد کار کنم اما کمکی ندارم
0
7 روز قبل
مریم جون
اگه میخوای فقط بایه دست کار کنی برو میکاپ انجام بده
0
7 روز قبل
سوال کننده
میکاپم خیلی افتضاحه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




