Ooma
پرسش (1405/03/26):

سوال راجب کار در لاین آرایشی

خانما یه سوال داشتم
میخواستم یه لاین آرایشی رو شروع به کار کنم
میخواستم بپرسم برای مژه باید حتما از دو تا دستمون استفاده کنیم؟
میشه مثلا فقط از دست راست استفاده کنیم؟؟آخه دست چپم آسیب دیدست
بعد اینکه کدوم لاین بهتره؟پاکسازی خوبه ولی انگار خیلی وسیله لازم داره

سلام عزیزم
بله مژه کار با جفت دست کار میکنن
من خودم عاشق لاین فیشیال و پاکسازی م.به نظرم خیلی لوکس و خوبه.جای کار هم زیاد داره هم تو سالن ها هم تو کلینیک ها
ولی پاکسازی خیلی وسایل زیاد میخواد و کلی کرم
گفتم برم تهران یا جایی یاد بگیرم
اما نمیدونم از کجا شروع کنم
تمام لاین ها جفت دست نیازه عزیزم
من خودم کارم ناخن و میکاپ هست
ولی اچار فرانسه سالنم
تمام دست و پا و کمر و گردن درگیر میشه
هستن جاهایی ک میتونی درصدی کار کنی با وسایل اونا برای اول کارت
سلام منم مرتب از تونر وابرسان و ضدافتاب رنگی وبیرنگ استفاده میکنم البته دوساله قبلن پوستم خیلی تیره وکدربود ولی الان خداروشکر بااستفاده ی مداوم این چن محصول عالی شده پوستم
اگه خواستی پاکسازی یادبگیری یکی ازدوستای من هم محصولاتشو داره هم دوره شو اموزش میده به صورت انلان
انلاین
خواستی بگو شمارشو بدم عزیزم
عزیزم میگم شما میری سالن بچتون رو چکار میکنید؟من خیلی دلم میخواد کار کنم اما کمکی ندارم
اگه میخوای فقط بایه دست کار کنی برو میکاپ انجام بده
میکاپم خیلی افتضاحه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.