Ooma
پرسش (1405/03/26):

حالت تهوع و استفراغ تا چندهفتگی ادامه داره

سلام خانم دکتر و خانومای اومایی
من هفته نهم بارداریم تازه استفراغام شروع شده قبلش فقط حالت تهوع داشتم
میخواستم بدونم تا کی ادامه داره
امروز که دیگه فکر کنم اسید معدم و اوردم بالا گلوم میسوزه همش سرفه میکنم
راه حلی نداره که کمتر بشه حالت تهوعم؟

سلام عزیزم . مبارک باشه بارداریتون
من خودم پرتقال و لیمو بو میکنم حالم بهتره.
مایعات هم کمتر نیخورم.
اگه خیییلی شدید و دایمی هست میتونی ب۶بخوری
سلام
من از هفته 6 شروع شد دقیقا پایان هفته 12 هم تموم شد.
اما برای من فقط حالت تهوع و عق زدن بود. بالا نمیاوردم.
من دکترم دارو داد بهم. اونا حالمو خیلی بهتر می‌کرد.
سلام
ممنون عزیزم همچنین برای شما
مایعات انقدر کم میخورم که سردرد میگیرم
ولی به محض اینکه بخوام قرص بخورم دیگه واقعا داغون میشم انقدر دراز میکشم تا بهتر بشم
اونا موقع ها من احساس می‌کردم اگه تو فریز آلبالو یا انار یخ زده داشتم میذاشتم دهنم حالمو خوب میشد ولی نه فصلش بود نه من داشتم.
سلام عزیزم
منم قبلش فقط حالت تهوع داشتم مخصوصا اگه فعالیت داشتم
ولی الان چند روزه که استفراغم دارم
من فراموش کردم به ماما بگم
شنبه میرم پیش متخصص حتما باهاش درمیون میزارم
دکتر من می‌گفت به هیچ وجه مایعاتو کم نکن. می‌گفت تو پارچ آب جوشیده سرد شده یا آب معدنی هر کدوم رو میتونی بریز یک تیکه زنجبیل ساده و چند حلقه لیمو ترش تازه بنداز. این خیلی خوب بود میذاشتم تو یخچال خنک میخوردم.من فقط آب معدنی دسانی میتونستم بخورم. بقیه ابا حالمو بد می‌کرد.
زنجبیل تازه منظورمه
من حس میکنم چیزی نخورم حال بهتری دارم هیچی انگار حالمو خوب نمیکنه
باز قبلا که فقط حالت تهوع بود الوچه میخوردم خیلی بهتر میشدم الان هیچی نمیتونم بخورم
من فقط حالت تهوع دارم بالا نمیارم.
مخصوصا صبحانه که میخورم
من دیروز اب و ابلیمو رو خوردم خیلی خوب بود برام
اولین بار بود که معدم مایعاتو نگه داشت ولی چون میارم بالا ابلیمورو که میخورم گلوم انگار میسوزه
منم قبلا اینجوری بودم
ولی الان ۴.۵روزه بالا میارم
من وارد ۸ هفته شدم شنیدم از ۹ هفته ب بعد بیشتر میشه
سلام من هنوزم روزی یدونه دمیترون میخورم
من دارم به فنا میرم
حتی قرص هم تو معده ام نمی‌مونه
از غذا خوردن متنفرم
برای من شد
پس امیدوار نباشم که خوب میشم چون برای منم تازه شروع شده
دقیقا منم از غذا خوردن متنفرم
چیزایی که قبلا دوست داشتمو الان بهش فکر میکنم تهوع میگیرم
غذا درست میکنم خودم خیلییی کم میخورم
اخرم همون تو معدم نمیمونه
من تا الان با میوه زنده موندم🤦🏻‍♀️
من تا شونزده هفته داشتم
هر روز بدتر می‌شد
تا بعدش رفته‌رفته خوب شدم
معده رو خالی نذار
آب رو هر جور شده بخور
من تا همین ماه پیش آب شهری نمی‌تونستم بخورم
چند تا آب معدنی امتحان کن یکیش بهت می‌سازه بالاخره
ترشی و مرکبات احتمالا اسید معده‌ت رو بیشتر کنه، نخور.
ماست خوبه. ولی حواست باشه زیادی سردی نخوری بدتر شی
من از میوه هم میترسم بخورم
الان فصل زردآلو عه خیلی خیلی کم میخورم
ولی
از وقتی فهمیدم حامله ام غذا درست نکردم
کمبود آب هم برای خودت بده هم برای جنین.
میتونی هندونه بخوری یا میوه‌های آبدار این فصل
حس میکنم اسید معده ام خیلی زیاده
لبنیات میخورم حس میکنم بریده بریده میشه
صبح امتحان داشتم خیلی عجله داشتم یکم آب جوشیده و عسل خوردم
همون هم تو معده ام نموند
از نون خشک متنفرم دیگه
دلم مرتب کلوچه فومن میخواد
ولی تو شیراز مثل اصلش درست نمیکنن
اخ دقیقا از بوی نون تازه و کباب و هررذچی بگی بدم میاد .‌
فعلا فقط با میوه زنده ام .‌
سلام عزیزم من بچه اولم تا ۱۸ هفته بعدش عالی بودم بچه دومم از همون اول اصلا حالت تهوع و اینا نداشتم دوتا بچم هم دختر هستن
سلام به دکتر بگو بهت دارو میده یکم جلوشو میگیره
مصی بانو بعد بارداریت باردار شدی دوباره؟؟
خداقوت داری
سلام من هفته 31هنوز تهوع بالا میارم
سلام عزیزم
من تا هفته ۲۲ روزی ۷«۸ بار بالا میوردم و راه نجاتی هم نداشتم ده تا دندون هم بخاطرش خراب کردم.
این از من
امیدوارم برای شما زود تر و راحت تر و بدون آسیب بگذره
عزیزم پرسش شما در بخش پرسش‌های عمومی ثبت شده است.
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما می‌توانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
اره این جوجو خدا خواسته شده 😅😅😅
انشالله به راحتی بگذرونی سخت نیست مصی؟؟
سلامت باشی.
والا فعلا که چرا تهوع و لکه بینی اذیتم میکرد . بچه هام کلا تو حال خودشونن .
حالا تا سختی اصلی بعد زایمان خیلی مونده 🫠🫠🫠
دیگه چه کنیم راضی ایم به رضای خدا .
الهی که سالم باشه صالح باشه. دیگه اومده دیگه.
انشالله صحیح و سالم به این دنیا بیاد❤️❤️
عاخ منم دارم میمیرم
نمیدونم چیکار کنم
سلام عزیزم ۱۲ هفتت که کامل بشه از بین میره یا خیلی کمتر میشه
من غذا درست میکنم انقدر حالم بد میشه
من عاشق اشپزی بودم
الان فقط تند تند یچیزی سرهم میکنم
من یه روز فقط اسید اوردم بالا و هرچی میخوردم همراه اسید میاوردم بالا
زنگ زدم به دکترم گفت میتونم فاموتیدین ۴۰بخورم
یا شربت المینیوم ام جی ساده
از دکترت بپرس منع نداری بخور
کمکت میکنه
کلوچه بخوری معدت بیشتر اذیت میشه
سلام
انشالله بسلامتی بارتو بزاری زمین
جنسیت بچه ات چیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه