سلام خانم دکتر و خانومای اومایی
من هفته نهم بارداریم تازه استفراغام شروع شده قبلش فقط حالت تهوع داشتم
میخواستم بدونم تا کی ادامه داره
امروز که دیگه فکر کنم اسید معدم و اوردم بالا گلوم میسوزه همش سرفه میکنم
راه حلی نداره که کمتر بشه حالت تهوعم؟
پرسش (1405/03/26):
حالت تهوع و استفراغ تا چندهفتگی ادامه داره
243
61
7 روز قبل
سوال کننده
0
7 روز قبل
مصی بانو
سلام عزیزم . مبارک باشه بارداریتون
0
7 روز قبل
مصی بانو
من خودم پرتقال و لیمو بو میکنم حالم بهتره.
0
7 روز قبل
مصی بانو
مایعات هم کمتر نیخورم.
0
7 روز قبل
مصی بانو
اگه خیییلی شدید و دایمی هست میتونی ب۶بخوری
0
7 روز قبل
elnaz 99
سلام
0
7 روز قبل
elnaz 99
من از هفته 6 شروع شد دقیقا پایان هفته 12 هم تموم شد.
0
7 روز قبل
elnaz 99
اما برای من فقط حالت تهوع و عق زدن بود. بالا نمیاوردم.
0
7 روز قبل
elnaz 99
من دکترم دارو داد بهم. اونا حالمو خیلی بهتر میکرد.
0
7 روز قبل
سوال کننده
سلام
ممنون عزیزم همچنین برای شما
مایعات انقدر کم میخورم که سردرد میگیرم
ولی به محض اینکه بخوام قرص بخورم دیگه واقعا داغون میشم انقدر دراز میکشم تا بهتر بشم
ممنون عزیزم همچنین برای شما
مایعات انقدر کم میخورم که سردرد میگیرم
ولی به محض اینکه بخوام قرص بخورم دیگه واقعا داغون میشم انقدر دراز میکشم تا بهتر بشم
0
7 روز قبل
elnaz 99
اونا موقع ها من احساس میکردم اگه تو فریز آلبالو یا انار یخ زده داشتم میذاشتم دهنم حالمو خوب میشد ولی نه فصلش بود نه من داشتم.
0
7 روز قبل
سوال کننده
سلام عزیزم
منم قبلش فقط حالت تهوع داشتم مخصوصا اگه فعالیت داشتم
ولی الان چند روزه که استفراغم دارم
منم قبلش فقط حالت تهوع داشتم مخصوصا اگه فعالیت داشتم
ولی الان چند روزه که استفراغم دارم
0
7 روز قبل
سوال کننده
من فراموش کردم به ماما بگم
شنبه میرم پیش متخصص حتما باهاش درمیون میزارم
شنبه میرم پیش متخصص حتما باهاش درمیون میزارم
0
7 روز قبل
elnaz 99
دکتر من میگفت به هیچ وجه مایعاتو کم نکن. میگفت تو پارچ آب جوشیده سرد شده یا آب معدنی هر کدوم رو میتونی بریز یک تیکه زنجبیل ساده و چند حلقه لیمو ترش تازه بنداز. این خیلی خوب بود میذاشتم تو یخچال خنک میخوردم.من فقط آب معدنی دسانی میتونستم بخورم. بقیه ابا حالمو بد میکرد.
0
7 روز قبل
elnaz 99
زنجبیل تازه منظورمه
0
7 روز قبل
سوال کننده
من حس میکنم چیزی نخورم حال بهتری دارم هیچی انگار حالمو خوب نمیکنه
باز قبلا که فقط حالت تهوع بود الوچه میخوردم خیلی بهتر میشدم الان هیچی نمیتونم بخورم
باز قبلا که فقط حالت تهوع بود الوچه میخوردم خیلی بهتر میشدم الان هیچی نمیتونم بخورم
0
7 روز قبل
M.A .
من فقط حالت تهوع دارم بالا نمیارم.
مخصوصا صبحانه که میخورم
مخصوصا صبحانه که میخورم
0
7 روز قبل
سوال کننده
من دیروز اب و ابلیمو رو خوردم خیلی خوب بود برام
اولین بار بود که معدم مایعاتو نگه داشت ولی چون میارم بالا ابلیمورو که میخورم گلوم انگار میسوزه
اولین بار بود که معدم مایعاتو نگه داشت ولی چون میارم بالا ابلیمورو که میخورم گلوم انگار میسوزه
0
7 روز قبل
سوال کننده
منم قبلا اینجوری بودم
ولی الان ۴.۵روزه بالا میارم
ولی الان ۴.۵روزه بالا میارم
0
7 روز قبل
M.A .
من وارد ۸ هفته شدم شنیدم از ۹ هفته ب بعد بیشتر میشه
0
7 روز قبل
نگین نوری
سلام من هنوزم روزی یدونه دمیترون میخورم
0
7 روز قبل
Banoo .
من دارم به فنا میرم
حتی قرص هم تو معده ام نمیمونه
از غذا خوردن متنفرم
حتی قرص هم تو معده ام نمیمونه
از غذا خوردن متنفرم
0
7 روز قبل
سوال کننده
برای من شد
0
7 روز قبل
سوال کننده
پس امیدوار نباشم که خوب میشم چون برای منم تازه شروع شده
0
7 روز قبل
سوال کننده
دقیقا منم از غذا خوردن متنفرم
چیزایی که قبلا دوست داشتمو الان بهش فکر میکنم تهوع میگیرم
غذا درست میکنم خودم خیلییی کم میخورم
اخرم همون تو معدم نمیمونه
من تا الان با میوه زنده موندم🤦🏻♀️
چیزایی که قبلا دوست داشتمو الان بهش فکر میکنم تهوع میگیرم
غذا درست میکنم خودم خیلییی کم میخورم
اخرم همون تو معدم نمیمونه
من تا الان با میوه زنده موندم🤦🏻♀️
1
7 روز قبل
ریحانه 💙✨
من تا شونزده هفته داشتم
هر روز بدتر میشد
تا بعدش رفتهرفته خوب شدم
هر روز بدتر میشد
تا بعدش رفتهرفته خوب شدم
1
7 روز قبل
ریحانه 💙✨
معده رو خالی نذار
آب رو هر جور شده بخور
من تا همین ماه پیش آب شهری نمیتونستم بخورم
چند تا آب معدنی امتحان کن یکیش بهت میسازه بالاخره
ترشی و مرکبات احتمالا اسید معدهت رو بیشتر کنه، نخور.
ماست خوبه. ولی حواست باشه زیادی سردی نخوری بدتر شی
آب رو هر جور شده بخور
من تا همین ماه پیش آب شهری نمیتونستم بخورم
چند تا آب معدنی امتحان کن یکیش بهت میسازه بالاخره
ترشی و مرکبات احتمالا اسید معدهت رو بیشتر کنه، نخور.
ماست خوبه. ولی حواست باشه زیادی سردی نخوری بدتر شی
0
7 روز قبل
Banoo .
من از میوه هم میترسم بخورم
الان فصل زردآلو عه خیلی خیلی کم میخورم
ولی
از وقتی فهمیدم حامله ام غذا درست نکردم
الان فصل زردآلو عه خیلی خیلی کم میخورم
ولی
از وقتی فهمیدم حامله ام غذا درست نکردم
1
7 روز قبل
ریحانه 💙✨
کمبود آب هم برای خودت بده هم برای جنین.
میتونی هندونه بخوری یا میوههای آبدار این فصل
میتونی هندونه بخوری یا میوههای آبدار این فصل
0
7 روز قبل
Banoo .
حس میکنم اسید معده ام خیلی زیاده
لبنیات میخورم حس میکنم بریده بریده میشه
لبنیات میخورم حس میکنم بریده بریده میشه
0
7 روز قبل
Banoo .
صبح امتحان داشتم خیلی عجله داشتم یکم آب جوشیده و عسل خوردم
همون هم تو معده ام نموند
همون هم تو معده ام نموند
0
7 روز قبل
Banoo .
از نون خشک متنفرم دیگه
0
7 روز قبل
Banoo .
دلم مرتب کلوچه فومن میخواد
ولی تو شیراز مثل اصلش درست نمیکنن
ولی تو شیراز مثل اصلش درست نمیکنن
0
7 روز قبل
مصی بانو
اخ دقیقا از بوی نون تازه و کباب و هررذچی بگی بدم میاد .
1
7 روز قبل
مصی بانو
فعلا فقط با میوه زنده ام .
1
7 روز قبل
باوان ♥️♥️♥️
سلام عزیزم من بچه اولم تا ۱۸ هفته بعدش عالی بودم بچه دومم از همون اول اصلا حالت تهوع و اینا نداشتم دوتا بچم هم دختر هستن
0
7 روز قبل
مامان آیهان و آنیا ❤️
سلام به دکتر بگو بهت دارو میده یکم جلوشو میگیره
0
7 روز قبل
مامان آیهان و آنیا ❤️
مصی بانو بعد بارداریت باردار شدی دوباره؟؟
خداقوت داری
خداقوت داری
0
7 روز قبل
فاطمه مامان آرین
سلام من هفته 31هنوز تهوع بالا میارم
1
7 روز قبل
فیبی بوفی
سلام عزیزم
من تا هفته ۲۲ روزی ۷«۸ بار بالا میوردم و راه نجاتی هم نداشتم ده تا دندون هم بخاطرش خراب کردم.
این از من
امیدوارم برای شما زود تر و راحت تر و بدون آسیب بگذره
من تا هفته ۲۲ روزی ۷«۸ بار بالا میوردم و راه نجاتی هم نداشتم ده تا دندون هم بخاطرش خراب کردم.
این از من
امیدوارم برای شما زود تر و راحت تر و بدون آسیب بگذره
0
7 روز قبل
پشتیبانی اوما
عزیزم پرسش شما در بخش پرسشهای عمومی ثبت شده است.
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما میتوانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما میتوانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
0
7 روز قبل
مصی بانو
اره این جوجو خدا خواسته شده 😅😅😅
0
7 روز قبل
مامان آیهان و آنیا ❤️
انشالله به راحتی بگذرونی سخت نیست مصی؟؟
0
7 روز قبل
مصی بانو
سلامت باشی.
والا فعلا که چرا تهوع و لکه بینی اذیتم میکرد . بچه هام کلا تو حال خودشونن .
حالا تا سختی اصلی بعد زایمان خیلی مونده 🫠🫠🫠
والا فعلا که چرا تهوع و لکه بینی اذیتم میکرد . بچه هام کلا تو حال خودشونن .
حالا تا سختی اصلی بعد زایمان خیلی مونده 🫠🫠🫠
0
7 روز قبل
مصی بانو
دیگه چه کنیم راضی ایم به رضای خدا .
الهی که سالم باشه صالح باشه. دیگه اومده دیگه.
الهی که سالم باشه صالح باشه. دیگه اومده دیگه.
1
7 روز قبل
مامان آیهان و آنیا ❤️
انشالله صحیح و سالم به این دنیا بیاد❤️❤️
0
7 روز قبل
At i
عاخ منم دارم میمیرم
0
7 روز قبل
At i
نمیدونم چیکار کنم
1
7 روز قبل
الهه کیان
سلام عزیزم ۱۲ هفتت که کامل بشه از بین میره یا خیلی کمتر میشه
0
6 روز قبل
سوال کننده
من غذا درست میکنم انقدر حالم بد میشه
من عاشق اشپزی بودم
الان فقط تند تند یچیزی سرهم میکنم
من عاشق اشپزی بودم
الان فقط تند تند یچیزی سرهم میکنم
0
6 روز قبل
سوال کننده
من یه روز فقط اسید اوردم بالا و هرچی میخوردم همراه اسید میاوردم بالا
زنگ زدم به دکترم گفت میتونم فاموتیدین ۴۰بخورم
یا شربت المینیوم ام جی ساده
از دکترت بپرس منع نداری بخور
کمکت میکنه
زنگ زدم به دکترم گفت میتونم فاموتیدین ۴۰بخورم
یا شربت المینیوم ام جی ساده
از دکترت بپرس منع نداری بخور
کمکت میکنه
0
6 روز قبل
سوال کننده
کلوچه بخوری معدت بیشتر اذیت میشه
0
6 روز قبل
سوال کننده
سلام
انشالله بسلامتی بارتو بزاری زمین
جنسیت بچه ات چیه؟
انشالله بسلامتی بارتو بزاری زمین
جنسیت بچه ات چیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




