سلام خانما کسی تو هفته ۱۶ و۱۷ زیر دلش درد میکرده؟ هفته پیش سونو و آزمایش ادرار دادم مشکلی نبود ولی یا گرفتگی داره یا می ایستم حس دردو فشار دارم انقدر هرهفته سر یچیزی رفتم دکتر خسته شدم الان لازمه مجدد برم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



88
8 روز قبل


