Ooma
پرسش (1405/03/26):

دردزیرشکم در هفته۱۶ بارداری.

سلام خانما کسی تو هفته ۱۶ و۱۷ زیر دلش درد میکرده؟ هفته پیش سونو و آزمایش ادرار دادم مشکلی نبود ولی یا گرفتگی داره یا می ایستم حس دردو فشار دارم انقدر هرهفته سر یچیزی رفتم دکتر خسته شدم الان لازمه مجدد برم؟

سلام عزیزم نه فکر نکنم لازم باشه چون هفته ۱۷ و ۱۸ چون که بچه کم کم به حرکت در میاد بیشتر دردت میاد
سلام عزیزم
دکتر به من گفت اگه تو هرماهی احساس کشیدگی یا درد پریود داشتی نگران نباشه بچه رشد که میکنه فشار میاره
ممنونم ازتون.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.