سلام خانمای عزیز.پسرم دوسال و دوماهشه یکساله که تایم خابش جابجا شده ساعت ۲ تا ۵ صبح یعنی تو این ساعتا متغییر هست میخابه و خابش عمیق بود تا ۲ ظهر .تقریبا سه هفتس تو خاب بلند میشه گریه میکنه همش میگه بغل دیونه شدم بردمش دکتر میگه همه چیش اکی هست فقط دارو معده داده.کسی بچش ای مدلی بوده اگه بوده کی خابش اروم شده
0
8 روز قبل
zahra kasiri
سلام عزیزم چرااینقددیر میخوابه
دندون در نمیاره؟
دندون در نمیاره؟
0
8 روز قبل
سوال کننده
نه دکتر دیروز چک کرد گفت از دندونش نیست.۴ونیم خابید الان بیدار شده داره گریه میکنه
0
8 روز قبل
gandom
سلام منم این مشکلو داشتم
ما میبردیم پارک ساعت ۲ و ۳ میرفتیم تا ۵ و ۶ صبح
قیصی میدادم بهش شکمش بهتر شد بهتر میخوابید
تایم ظهر دیگه نذاشتم بخابه سرگرمش میکردم هرجوری ک بود دیگه ساعت ۹ شب میخابه تا صبح
ما میبردیم پارک ساعت ۲ و ۳ میرفتیم تا ۵ و ۶ صبح
قیصی میدادم بهش شکمش بهتر شد بهتر میخوابید
تایم ظهر دیگه نذاشتم بخابه سرگرمش میکردم هرجوری ک بود دیگه ساعت ۹ شب میخابه تا صبح
0
8 روز قبل
gandom
اگه تا ۲ ظهر میحابه شما ۱۱ بیدارش کن
بعد ساعت ۲ و ۳ بزارش ی چرت نیم ساعته بزنه شبم ساعت ۸ دیگه خاموشی بزن تایم خوابش درست میشه
بعد ساعت ۲ و ۳ بزارش ی چرت نیم ساعته بزنه شبم ساعت ۸ دیگه خاموشی بزن تایم خوابش درست میشه
0
8 روز قبل
Banoo .
عزیزم ببخشید ولی فکر میکنم مشکل از الگوی خوابش هست
0
8 روز قبل
Banoo .
اصلا برای سلامت بچه ات خوب نیست که آنقدر تا دیر وقت بیدار باشه
0
8 روز قبل
Banoo .
شما چند روز صبح نهایتا ساعت ۱۰ صبح بیدارش کن و نزار عصر دیر از ساعت ۲ و نیم دیگه خواب بره
شب که شد چراغ و خاموش کن خودتون هم بزنید به خواب
اگر گریه کرد قصه براش بگو
ولی هر کاری کرد چراغ رو روشن نکنید یا بلند نشید
توی تاریکی باهاش حرف بزن
کم کم خسته میشه میخوابه
شب که شد چراغ و خاموش کن خودتون هم بزنید به خواب
اگر گریه کرد قصه براش بگو
ولی هر کاری کرد چراغ رو روشن نکنید یا بلند نشید
توی تاریکی باهاش حرف بزن
کم کم خسته میشه میخوابه
0
8 روز قبل
سوال کننده
مشکل من اینه اگه ۱۰ خابید حتما ساعت ۱ شب بیدار میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



110

