Ooma
پرسش (1405/03/25):

تحلیلگران اقتصادی بیاین.

سلام بچه ها
من چند روز دیگه وامم جور میشه
فکر کنم نهایت ۳۰۰ تومن بتونم بگیرم
به نظرتون طلا بخرم باهاش؟
دید بلند مدتم اینه که چند ماه دیگه بتونم خونه بخرم. البته با این قیمتای سرسام آور واقعا نمیدونم میشه یا نه😑

اگ قصدت تا یکسال دوسال دیگه فروش نیست طلا گزینه مناسبیه
۵۰۰میلیون طلا خریدم گرمی ۱۸
قبل عید بود
الان ضرر کردم🙄
سلام طلا بخر
فکر میکنی دو ماه دیگه این قیمت میشه آرزو
طلا یه سرمایه گذاری که تو بلند مدت اصلا ضرر که نداره سود هم داره ولی اگه الان بخری بخوای چند ماه دیگه بفروشی همش ضرر .بازده سود دهی سرمایه گذاری طلا نهایت ۱ سال به بالاست
الان بهترین گزینه طلا هست چون نرخش اومد پایین دریغ نکنی تو این همین یکی دو روز بخر
آخرای سال بعد طلا می‌ره بالا
سلام اگه میخواهی بلند مدت نگه داری آره سود خوبی داره
طلا همیشه سودده بوده
این نوسان گیریا مال ترید کاراس
اگه دیدت بلند مدته مطمئن باش ضرر نکردی
تا چند ماه دیگه میفروشمش به نظرت خوبه؟
وامم هفته دیگه جور میشه
چند ماه شاید تا آخر سال
صددرصد طلا بخر عزیزم بهترین موقعیت واسه خریده
مرسی عزیزم
به ماه آنچنان سودی فکر نکنم داشته باشه ولی سال باشه سودش خوبه
پس به نظرت چی بخرم که یکم حداقل سود داشته باشه واسه چند ماه؟
میگن بعد از پیک اردیبهشت، شهریور مجدد میره بالا و تا اخر سال تو کانال ۳۰ تومن میاد
به نظرم الان وقت خریده
عه مرسی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه