بچه مشکل من اینه که شما تصور کن معده مث یه بادکنکه و از صب که بیدار میشی ذره ذره بادش کنی تا آخر شب که به مرز ترکیدن برسه ولش کنی...ینی من دیگه نمیتونم راه برم از شدت ورم معده به تمام اعضای داخل بدن و کمرم فشار میاره کلا باد جمع میشه ورم میکنه و خالی نمیشه...چکار کنم کسب اینطوری بوده یه راهکار یا دارویی به من معرفی کنه..صبح ها لانزو میخورم شبها فاموتیدین به پیشنهاد دکتر اوما لاکسی ژل بعد از وعده غذایی هیچ تاثیری نداره
0
9 روز قبل
nazanin 🎀
سلام
دکتر به من گفت یکم عرق نعنا با آب قاطی کنم بخورم خوب بود برای من
دکتر به من گفت یکم عرق نعنا با آب قاطی کنم بخورم خوب بود برای من
0
9 روز قبل
سوال کننده
دکتر خودم دایمتیکون ۱۲۵ هم داده بود درکنار اینا که وقتی میخورم خوب بود دفع داشتم یکم رو ورم معده هم تاثیر داشت ولی دکتر اوما گفتن دایمتیکون خطرناکه بجاش لاکسی ژل بخور ولی این هیچ تاثیری نداره
0
9 روز قبل
سوال کننده
میخورم فایده نداره بحدی ورم دارم انگار میخواد شکمم بترکه داغونم
0
9 روز قبل
nazanin 🎀
بنظرم دوباره با دکتر مشورت کن
اینجوری خیلی اذیت میشی من خودم وقتی حامله بودم صبحا خیلی نفخ و دلپیچه داشتم خیلی بد بود
اینجوری خیلی اذیت میشی من خودم وقتی حامله بودم صبحا خیلی نفخ و دلپیچه داشتم خیلی بد بود
0
9 روز قبل
سوال کننده
آره باید دوباره برم خصوصا که تو بارداری فهمیدم سنگ و پولیپ صفرا دارم نمیدونم از اونه ینی دیگه همه اعضای داخلی بدنم درد میکنه
0
9 روز قبل
مریــم بانـــو
دوست من تا آخر بارداری دایمیتکون مصرف کرد
0
9 روز قبل
M.A .
دکتر من بهم دایمتیکون جویدنی داده اگه خطر داشت نمیداد قطعا
0
9 روز قبل
M.A .
هر 8 ساعت یکی.
منم خیلی نفخ دارم ولی از وقتی قرص میخورم بهترم
منم خیلی نفخ دارم ولی از وقتی قرص میخورم بهترم
0
9 روز قبل
Zahra Nik
یه مدل دایمتیکون فعال شده هست فقط لازمه قورت بدی ، اون خیلی خوبه اگر دکتر اوکی بده.
سریع بعد از هر وعده بخوری آب رو آتیشه
سریع بعد از هر وعده بخوری آب رو آتیشه
0
9 روز قبل
samane 🥰🥰
شما که بارداری رو نمیدونم . من 3روز اینجوری شدم شبا نمیتونستم بخوابم از درد نفس کشیدن سخت بود واسم . نبات داغ با یکم زیره خوردم راحت شدم . زیره واسه نفخ عالیه
0
9 روز قبل
سوال کننده
اتفاقا همینو فوق تخصص گوارش بهم داده ولی دکتر اوما گفت خطر داره منم نخوردم
0
9 روز قبل
سوال کننده
ولی الان از درد دارم میمیرم یکی خوردم فعلا ببینم چی میشه
0
9 روز قبل
سوال کننده
قبل از بارداری عرق زنیون میخوردم خوب بود ولی تو بارداری نمیشه این چیزا رو خورد
0
9 روز قبل
سوال کننده
از درد و فشار نمیتونم بخوابم خسته شدم
0
9 روز قبل
Zi Zi
اندازه یک قاشق ماست بریز. بهش نوک قاشق زیره اضافه کن. بین دو انگشتت یکم نمک و یکم شکر بریز بخور. برای من جواب میداد
0
9 روز قبل
yalda .
من اینطور میشم فقط خاکشیر جوابه
ولی توی بارداری نمیدونم
ولی توی بارداری نمیدونم
0
9 روز قبل
فاطمه ....
سلام گلم منم همین مشکل رو دارم🤦🤦🤦
دکترم بهم فاموتیدین پنتوپرازول دایمیتیکون و هیوسین داد تاثیر آنچنانی نداشت با دکتر اوما صحبت کردم بهم گفتن فعلا فاموتیدین و پنتوپرازول بخور با لاکسی ژل،،،
من اگر عذر خواهی میکنم سرویس برم کمی بهترم ،اما اگر نرم دقیقا مثل شما انقد احساس بادشدگی دارم ک میگم الانه بپوکه بترکه و این کلا باهام هست مخصوصا وقتی راه میرم درد میگیره اطراف نافم
دکترم بهم فاموتیدین پنتوپرازول دایمیتیکون و هیوسین داد تاثیر آنچنانی نداشت با دکتر اوما صحبت کردم بهم گفتن فعلا فاموتیدین و پنتوپرازول بخور با لاکسی ژل،،،
من اگر عذر خواهی میکنم سرویس برم کمی بهترم ،اما اگر نرم دقیقا مثل شما انقد احساس بادشدگی دارم ک میگم الانه بپوکه بترکه و این کلا باهام هست مخصوصا وقتی راه میرم درد میگیره اطراف نافم
0
9 روز قبل
فاطمه ....
الان با اینایی ک میخورم دردش و اون احساس ورم و بادشدگی قابل تحمل شده اما همچنان کل روز باهامه و تموم نمیشه اگر شما راهکاری پیدا کردی ک جوابگو بود منم درجریان بزار.
0
9 روز قبل
Nadia Rahimi
سلام دکتر من گفت عرق زنیان یا عرق نعنا امتحان کنم هر کدوم جواب داد برای من زنیان جواب داد
0
9 روز قبل
فاطمه ....
ببخشید چقدر میخوردین روزانه
0
9 روز قبل
lila s
درکت میکنم من تا ماه پیش همین مشکلو داشتم شربت ادی ژل و قرص فاموتدین دکترم بهم داد قرص رو فقط صبح ها میخوردم شربت هر 8 ساعت میخوردم
0
9 روز قبل
سوال کننده
عرق زنیون تو بارداری مشکل نداره چون قبل از بارداری یکم برا من جواب میداد
0
9 روز قبل
سوال کننده
حتما من که داغونم من دیشب یه دونه دایمتیکون خوردم ولی کلا پوست شکمم درد گرفته از بس شکمم کش میاد تو این شرایط دیگه دلم نمیخواد غذا بخورم اصلا
0
9 روز قبل
سوال کننده
خیلی ناراحتم این همه دارو هیچی جواب نمیده اصلا لاکسی ژل که هیچ
0
9 روز قبل
سوال کننده
شاید دوباره برم فوق تخصص گوارش من تو بارداری متوجه شدم سنگ و پولیپ صفرا دارم ینی دوسال اینجوری بودم ورم معده داشتم دکترا تشخیص ندادن هی گفتن سندروم روده هست تو بارداری سونو صفرا انجام دادم فهمیدم این مشکل رو دارم
0
9 روز قبل
فاطمه ....
ای خدا چه بکنیم🤦🤦
دقیقا دارو ها انگاری هیچ تاثیری ندارند
دقیقا دارو ها انگاری هیچ تاثیری ندارند
0
8 روز قبل
مهنا ا
عرق زنیان یه کوچولو بخور
آب رو اتیشه
آب رو اتیشه
0
8 روز قبل
سوال کننده
عرق زنیون تو بارداری بد نیست؟
0
8 روز قبل
فاطمه ....
عزیزم شما هم وقتی راه میرید اطراف نافتون درد میگیره و اینکه درده به زیر دلتون هم هرزگاهی کشیده بشه؟
0
8 روز قبل
فاطمه ....
یه درد مبهم ک مثل تیر کشیدن و اینا هم نیس
0
8 روز قبل
momy niloo
زنیان و زیره نخوری تو بارداری باعث انقباض رحم میشه. فقط عرق نعنا مجازه
0
8 روز قبل
سوال کننده
آره وقتی راه میرم بشدت سنگینی حس میکنم زیر شکمم هم تیر میکشه چون فکر میکنم همین نفخ حسابی داره بهم فشار میاره
0
8 روز قبل
سوال کننده
من رفتم دکتر فوق تخصص گوارش نظر ۳تا دکتر دیگه هم پرسیدم گفتن دایمتیکون ۱۲۵ تا روزی دوتا مجازه هیچ خطری هم نداره فعلا بخورم ببینم بهتر میشم یا نه
0
8 روز قبل
فاطمه ....
اره دقیقا مال همینه من فکر کردم زیر دلم درد داره و نگران شدم رفتم پیش دکترم گفت نه این بخاطر معدت هست فشار میاره،،
0
8 روز قبل
فاطمه ....
اره دکتر منم بهم داد منتها من الان هر دوازده ساعت پنتوپرازول و فاموتیدین و بعد هروعده غذایی لاکسی ژل میخورم دردش یکم قابل تحمل شده
دکترم گفت باید یک ماه اسید معدت رو کنترل کنیم هیوسین و دایمیتیکون هم داد من این دوتا رو چن روز بیشتر نخوردم قطعش کردم
بعد بهم گفت که سبزیجات خام،حبوباتی ک نفخش گرفته نشده،بین غذا و تا نیم ساعت بعد آب ،،،نوشیدنی های داغ،،،غذاهای سرخ کردنی ،هیچ کدومو نخور
دکترم گفت باید یک ماه اسید معدت رو کنترل کنیم هیوسین و دایمیتیکون هم داد من این دوتا رو چن روز بیشتر نخوردم قطعش کردم
بعد بهم گفت که سبزیجات خام،حبوباتی ک نفخش گرفته نشده،بین غذا و تا نیم ساعت بعد آب ،،،نوشیدنی های داغ،،،غذاهای سرخ کردنی ،هیچ کدومو نخور
0
8 روز قبل
فاطمه ....
تا یک ساعت بعد از غذا هم دراز نکش ،وعده هاتم بیشتر کن حجمشو کم
0
8 روز قبل
فاطمه ....
من رعایت میکنم منتها جوابی نگرفتم هنوز شما اگر دایمیتیکون روت جواب داد منم درجریان بزار عزیزم
0
8 روز قبل
سوال کننده
باشه عزیزم یه شربت دیگه هم بهم داده امتحان میکنم تا ۴روز اگر خوب بود همینجا بهت میگم
0
7 روز قبل
فاطمه ....
باشه گلو دستت طلا
0
7 روز قبل
mehrasa 💜
وای منم خیلی نفخ دارم شکمم مث توپ شده سفتم هس😣
0
7 روز قبل
mehrasa 💜
عزیزم شما جنسیت نی نی دختره؟
0
7 روز قبل
سوال کننده
نه پسره
1
7 روز قبل
الهه کیان
سلام عزیزم صبح ناشتا یک لیوان آب ولرم با خرما بخور
کلا سعی کن آب ولرم از کتری بخوری
نوشابه و مایعات همراه یا بلافاصله بعد غذا نخور
سه عدد انجیر و سه عدد آلو شبا خیس کت تو یه کاسه فرداش هم خودشو بخور هم آبشو
اینجوری کلا راحت میشی از شر نفخ من خیلی جواب گرفتم
کلا سعی کن آب ولرم از کتری بخوری
نوشابه و مایعات همراه یا بلافاصله بعد غذا نخور
سه عدد انجیر و سه عدد آلو شبا خیس کت تو یه کاسه فرداش هم خودشو بخور هم آبشو
اینجوری کلا راحت میشی از شر نفخ من خیلی جواب گرفتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



474

