سلام دوستان عزیز یخچال دوقلو چه مارکی خوب و کی خرید راضی هست؟
یخچال ایرانی یا خارجی الجی،؟
من میخوام یخچال فریزر دوقلو بگیرم
از طرفی میگم اینهمه پول ندم برای ال جی چون خیلی گرون شدن ازطرفی میگم عمری هستن این اجناس خارجی
باز میگم نه بزار ایرانی بگیرم اما اصلا شناخت ندارم روشون دوقلوهاش چطورین خوبن یا نه چه مارکی بگیرم؟
اصلا چند سال خوب کار میکنند
اگر کسی تجربه استفاده و خریدشان را داره راهنماییم کنه ممنون
و فروشگاهی که این لوازم برقی اورجینال خارجی داره و قابل اعتبار هست کجاست؟
پرسش (1405/03/23):
خرید لوازم برقی مثل یخچال
390
47
10 روز قبل
سوال کننده
0
10 روز قبل
gandom
سلام
من یخچال دوقلو اسنوا دارم خیلی راضیم
اجیم دیپوینت داره دوقلو اونم راضیه
دخترعمم بست داره اونم خوبه راضیه
عمم هیمالیا داره اونم راضیه فقط یادمه بهم گفت یکم بدنش قسمت دستگیرع هاش ضعیفه
من یخچال دوقلو اسنوا دارم خیلی راضیم
اجیم دیپوینت داره دوقلو اونم راضیه
دخترعمم بست داره اونم خوبه راضیه
عمم هیمالیا داره اونم راضیه فقط یادمه بهم گفت یکم بدنش قسمت دستگیرع هاش ضعیفه
0
10 روز قبل
Banoo .
من ساید اسنوا دارم
0
10 روز قبل
Banoo .
خیلی راضیم
0
10 روز قبل
gandom
مادرشوهرم هیتاچی اصلی داشت ساید بود ولی اب از طبقه بالا ریخت رو بردش سوخت بردش رو عوض کرد ولی بازم خراب شد دیگه پیدا نشد و بشدت هم گرون بود
0
10 روز قبل
Banoo .
الان ۶ ساله هیچ مشکلی باهاش ندارم
خدمات پس از فروششون هم عالی بوده
خدمات پس از فروششون هم عالی بوده
0
10 روز قبل
gandom
۴ سال پیش بردش ۸ تومن بود اونم بزور پیدا شد
0
10 روز قبل
gandom
اره واقعا اسنوا منم خیلی راضیم ازشون
0
10 روز قبل
Banoo .
چند روز پیش هم زنگ زدن بهم که میان پشت یخچال رو میشورن و سرویس میکنن واسه عمر کمپرسور
0
10 روز قبل
مامان۲تادسته گل😍 f*****g
سلام عزیزم من۲قلوسامسونگ دارم وراضیم،البته۱۵سال پیش خریدم
یخچال دوقلوایرانیها روهم دیدم همسایمون داشت اسنوا نسبت به دوقلوهای سامسونگ والجی خیلی جادارتر هستند
یخچال دوقلوایرانیها روهم دیدم همسایمون داشت اسنوا نسبت به دوقلوهای سامسونگ والجی خیلی جادارتر هستند
0
10 روز قبل
Banoo .
ساید سه در اسنوا هست الان تلویزیون تبلیغ میکنه من ۶ سال پیش به سختی پیدا کردم خریدم
0
10 روز قبل
gandom
هرسال زنگ میزنن فک کنم
برا من پاییز اومدن تمیز کردن
برا من پاییز اومدن تمیز کردن
1
10 روز قبل
Banoo .
آره به منم گفت چون ۵ ساله دارید موقع سرویس و شستشو هست
0
10 روز قبل
Banoo .
خیلی خیلی جا داره
0
10 روز قبل
Banoo .
ولی یکم تو اسباب کشی بزرگیش و سنگینیش ازیت میکنه
0
10 روز قبل
فاطمه بانو
من دو قلوی الجی دارم خیلی راضیم به نظرم اگر میتونی هزینه کنی الجی دوقلو بگیر دیگه عمریه خیالت راحته
0
10 روز قبل
سوال کننده
منم دو دلم سر همین که ایرانی بگیرم یا خارجی
یکم هزینه اش بالاست .از طرفی میترسم اگر خراب شد قطعاتش بالاست و گرون و سخت پیدا میشه
یکم هزینه اش بالاست .از طرفی میترسم اگر خراب شد قطعاتش بالاست و گرون و سخت پیدا میشه
1
10 روز قبل
سوال کننده
ایرانی یعنی اسنوا میگین بهتر از دیپونت هست؟
0
10 روز قبل
سوال کننده
ساید نمیخوام بخرم
میخوام دوقلو بگیرم
میخوام دوقلو بگیرم
0
10 روز قبل
محمدفاطمه مالکی
سلام عزیزم بنظرم وسیله چ ایرانی چ خارجی اگ مراقبش باشی خوب میمونه
2
10 روز قبل
زهرا 🌱
من الکترواستیل دارم دوقلو
ایرانیه ولی موتورش ایتالیاییه ایران مونتاژ شده
خداروشکر خوبه
هم جا داره هم خدمات و گارانتی خوب بوده تا الان
ایرانیه ولی موتورش ایتالیاییه ایران مونتاژ شده
خداروشکر خوبه
هم جا داره هم خدمات و گارانتی خوب بوده تا الان
0
10 روز قبل
سمیرا ....
منم هاردستون دارم . مونتاژ ایرانه ولی موتورش برا کره جنوبی همون الجی هستش ..خیلی جاداره و عالی ..من دوماه میوه رو تو یخچال نگه داشتم یعنی عینن روز اولش ...۶ سال پیش ۲۰ میلیون گرفتم
0
10 روز قبل
baran .

این پیچ وسایلش اورجینال مارک الجی و بوش داره ادرس هم داره میتونید حضوری برید من ازشون انلاین خرید کردم خیلی راضیم
0
10 روز قبل
baran .
الحی دو قلو ۲۸۰ میلیونه الان
0
10 روز قبل
سوال کننده
ممنونم
0
10 روز قبل
سوال کننده
برای روبیکا هست کانالش؟
0
10 روز قبل
سوال کننده
عزیزم شما ازشون خرید غیر حضوری داشتین؟
اجناسشون ضمانت هم داره؟
اجناسشون ضمانت هم داره؟
0
10 روز قبل
سوال کننده
بچه ها دوو چطور؟
مارک دوو هم ایرانی
اون چطور؟
نظرم شد برم ایرانی بگیرم اما بین اسنوا و دیپونت و دوو موندم
مارک دوو هم ایرانی
اون چطور؟
نظرم شد برم ایرانی بگیرم اما بین اسنوا و دیپونت و دوو موندم
1
10 روز قبل
baran .
اینستا
0
10 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم
من متاسفانه له اینستا دسترسی ندارم
شماره ای داره برام بفرستید اینجا
من متاسفانه له اینستا دسترسی ندارم
شماره ای داره برام بفرستید اینجا
0
10 روز قبل
سوال کننده
لوازم خانگی فدایی هست مال تهران اونم پیج اینستا داره قبلا دیدم
ازشون قیمت گرفتم خیلی بالاتر گفت
میگه من با دوسال ضمانت میدم
ازشون قیمت گرفتم خیلی بالاتر گفت
میگه من با دوسال ضمانت میدم
0
10 روز قبل
سوال کننده
فدایی تهران گفت ۳۹۰🙄خیلی اختلاف هست
میگه چون من با ضمانت تحویل میدم بی قید شرط
میگه چون من با ضمانت تحویل میدم بی قید شرط
1
10 روز قبل
baran .
بله عزیزم
من پارسال ماشین ظرفشویی بوش خریدم یکسال ضمانت داشت خیلی راضیم ازش قهوه ساز خریدم و چای ساز خریدم دوسال ضمانت داره الانم میخوام بخارشور ازش بگیرم
من پارسال ماشین ظرفشویی بوش خریدم یکسال ضمانت داشت خیلی راضیم ازش قهوه ساز خریدم و چای ساز خریدم دوسال ضمانت داره الانم میخوام بخارشور ازش بگیرم
1
10 روز قبل
baran .
من ساید دوو دارم ۵ ساله برام کار میکنه خداروشکر راضیم ولی دوقلو نمیدونم
1
10 روز قبل
baran .
09121575426 این شمارشه و بله هم داره
0
10 روز قبل
baran .
من یه هفته پیش فک کنم دوستم قیمت گرفتم حالا بپرسید یا بهش پیامک بدین یا زنگ بزنید بهش یا از بله پیام بدین بهش جوابتون میده خیلی هم راهنمایی میکنه
طبق اون پولی هم که دارین بهش بگین شاید یه محصول خودشون معرفی کردن
طبق اون پولی هم که دارین بهش بگین شاید یه محصول خودشون معرفی کردن
0
10 روز قبل
مریم ۷۷
سلام عزیزم هستی؟
0
10 روز قبل
ریحانه 💙✨
لئوکو
0
10 روز قبل
سوال کننده
خیلی متشکرم عزیزم لطف کردی از راهنماییت
0
10 روز قبل
سوال کننده
چه خوب
مبارکتون باشه به خوشی
مبارکتون باشه به خوشی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




