Ooma
پرسش (1405/03/23):

خرید لوازم برقی مثل یخچال

سلام دوستان عزیز یخچال دوقلو چه مارکی خوب و کی خرید راضی هست؟
یخچال ایرانی یا خارجی الجی،؟
من میخوام یخچال فریزر دوقلو بگیرم
از طرفی میگم اینهمه پول ندم برای ال جی چون خیلی گرون شدن ازطرفی میگم عمری هستن این اجناس خارجی
باز میگم نه بزار ایرانی بگیرم اما اصلا شناخت ندارم روشون دوقلوهاش چطورین خوبن یا نه چه مارکی بگیرم؟
اصلا چند سال خوب کار میکنند
اگر کسی تجربه استفاده و خریدشان را داره راهنماییم کنه ممنون
و فروشگاهی که این لوازم برقی اورجینال خارجی داره و قابل اعتبار هست کجاست؟

سلام
من یخچال دوقلو اسنوا دارم خیلی راضیم
اجیم دیپوینت داره دوقلو اونم راضیه
دخترعمم بست داره اونم خوبه راضیه
عمم هیمالیا داره اونم راضیه فقط یادمه بهم گفت یکم بدنش قسمت دستگیرع هاش ضعیفه
من ساید اسنوا دارم
خیلی راضیم
مادرشوهرم هیتاچی اصلی داشت ساید بود ولی اب از طبقه بالا ریخت رو بردش سوخت بردش رو عوض کرد ولی بازم خراب شد دیگه پیدا نشد و بشدت هم گرون بود
الان ۶ ساله هیچ مشکلی باهاش ندارم
خدمات پس از فروششون هم عالی بوده
۴ سال پیش بردش ۸ تومن بود اونم بزور پیدا شد
اره واقعا اسنوا منم خیلی راضیم ازشون
چند روز پیش هم زنگ زدن بهم که میان پشت یخچال رو میشورن و سرویس میکنن واسه عمر کمپرسور
سلام عزیزم من۲قلوسامسونگ دارم وراضیم،البته۱۵سال پیش خریدم
یخچال دوقلوایرانیها روهم دیدم همسایمون داشت اسنوا نسبت به دوقلوهای سامسونگ والجی خیلی جادارتر هستند
ساید سه در اسنوا هست الان تلویزیون تبلیغ می‌کنه من ۶ سال پیش به سختی پیدا کردم خریدم
هرسال زنگ میزنن فک کنم
برا من پاییز اومدن تمیز کردن
آره به منم گفت چون ۵ ساله دارید موقع سرویس و شستشو هست
خیلی خیلی جا داره
ولی یکم تو اسباب کشی بزرگیش و سنگینیش ازیت می‌کنه
من دو قلوی الجی دارم خیلی راضیم به نظرم اگر میتونی هزینه کنی الجی دوقلو بگیر دیگه عمریه خیالت راحته
منم دو دلم سر همین که ایرانی بگیرم یا خارجی
یکم هزینه اش بالاست .از طرفی میترسم اگر خراب شد قطعاتش بالاست و گرون و سخت پیدا میشه
ایرانی یعنی اسنوا میگین بهتر از دیپونت هست؟
ساید نمیخوام بخرم
میخوام دوقلو بگیرم
سلام عزیزم بنظرم وسیله چ ایرانی چ خارجی اگ مراقبش باشی خوب میمونه
من الکترواستیل دارم دوقلو
ایرانیه ولی موتورش ایتالیاییه ایران مونتاژ شده
خداروشکر خوبه
هم جا داره هم خدمات و گارانتی خوب بوده تا الان
منم هاردستون دارم . مونتاژ ایرانه ولی موتورش برا کره جنوبی همون الجی هستش ..خیلی جاداره و عالی ..من دوماه میوه رو تو یخچال نگه داشتم یعنی عینن روز اولش ...۶ سال پیش ۲۰ میلیون گرفتم
این پیچ وسایلش اورجینال  مارک الجی و بوش داره ادرس هم داره میتونید حضوری برید 
من ازشون انلاین خرید کردم خیلی راضیم
این پیچ وسایلش اورجینال مارک الجی و بوش داره ادرس هم داره میتونید حضوری برید من ازشون انلاین خرید کردم خیلی راضیم
الحی دو قلو ۲۸۰ میلیونه الان
ممنونم
برای روبیکا هست کانالش؟
عزیزم شما ازشون خرید غیر حضوری داشتین؟
اجناسشون ضمانت هم داره؟
بچه ها دوو چطور؟
مارک دوو هم ایرانی
اون چطور؟
نظرم شد برم ایرانی بگیرم اما بین اسنوا و دیپونت و دوو موندم
اینستا
مرسی عزیزم
من متاسفانه له اینستا دسترسی ندارم
شماره ای داره برام بفرستید اینجا
لوازم خانگی فدایی هست مال تهران اونم پیج اینستا داره قبلا دیدم
ازشون قیمت گرفتم خیلی بالاتر گفت
میگه من با دوسال ضمانت میدم
فدایی تهران گفت ۳۹۰🙄خیلی اختلاف هست
میگه چون من با ضمانت تحویل میدم بی قید شرط
بله عزیزم
من پارسال ماشین ظرفشویی بوش خریدم یکسال ضمانت داشت خیلی راضیم ازش قهوه ساز خریدم و چای ساز خریدم دوسال ضمانت داره الانم میخوام بخارشور ازش بگیرم

من ساید دوو دارم ۵ ساله برام کار میکنه خداروشکر راضیم ولی دوقلو نمیدونم
09121575426 این شمارشه و بله هم داره
من یه هفته پیش فک کنم دوستم قیمت گرفتم حالا بپرسید یا بهش پیامک بدین یا زنگ بزنید بهش یا از بله پیام بدین بهش جوابتون میده خیلی هم راهنمایی میکنه
طبق اون پولی هم که دارین بهش بگین شاید یه محصول خودشون معرفی کردن
سلام عزیزم هستی؟
لئوکو
خیلی متشکرم عزیزم لطف کردی از راهنماییت
چه خوب
مبارکتون باشه به خوشی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.