Ooma
پرسش (1405/03/22):

پزشک عزیز لطفا راهنمایی میکنین🌹

سلام دکتر جان من حدود دو هفته قبل سرماخورده بودم و چند روز بعد خوب شدم اما چون باردارم و دارو نشد استفاده کنم هنوز بعد دوهفته سرفه میکنم همه علایم دیگ خوب شد این سرفه باهام مونده گاهی انقد سرفه خشک میکنم حالت تهوع میگیرم و بالا میارم
یه دارو یا شربت یا چیزی که برای سرفه تو بارداری بتونم بخورم و ضرر نداشته باشه برای جنینم لطفا بهم میگین

عزیزم طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اوما، عنوان پرسش باید چکیده‌ای از پرسش یا شامل کلمات کلیدی مرتبط باشه. لطفاً پرسش خود را با عنوان مناسب دوباره ثبت کنید تا پاسخ دریافت کنید.
من برای سرفه ترکیب آرد و آب و امتحان میکنم خیلییی تأثیر داره نمیدونم برای بارداری مضره یا ن
دو قاشق آرد و با آب جوش حل میکنم ترجیحا آرد شیرینی پزی یا آرد کیک
بعد کم کم همون داغ داغ میخورم
آب رو آتیشه


سیب و هم میندازم تو پلاستیک فریزر.میزارم تو آبجوش ی ساعت بپزه بعد داغ داغ میخورم
ممنون عزیزم
فکر نکنم مشکلی برای بارداری داشته باشه ارد و سیب اینا ضرر که نداره
بنظر شماهم مشکلی نداره؟
بزار دکتر اوما جواب بده عزیزم
پودر تیموسیب هم عالیه از داروخونه میخرم بازم نمیدونم برای بارداری مضره یا ن
بازم ممنون از راهنماییت عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه