سلام دکتر جان من حدود دو هفته قبل سرماخورده بودم و چند روز بعد خوب شدم اما چون باردارم و دارو نشد استفاده کنم هنوز بعد دوهفته سرفه میکنم همه علایم دیگ خوب شد این سرفه باهام مونده گاهی انقد سرفه خشک میکنم حالت تهوع میگیرم و بالا میارم
یه دارو یا شربت یا چیزی که برای سرفه تو بارداری بتونم بخورم و ضرر نداشته باشه برای جنینم لطفا بهم میگین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



132
11 روز قبل



