سلام به پزشک محترم خانم دکتر بنده هفته ۱۸ آمینو سنتز دادم که جواب اولیه خداروشکر سالم بود الان که هفته ۲۳ هستم جواب مرحله دوم نیومده و متاسفانه پسرم به دلیل عمل کلیه یک هفته باید بیمارستان بستری باشه و من همراهش هستم. دارو چیزی ندارم که مصرف کنم تو این مدت لطف می کنید داروهای مهم رو بفرماییدمن از داروخانه بگیرم تا بعد بیمارستان به پزشک مراجعه کنم.
داروهایی که قبلا مصرف میکردم فروس سولفات و امگا۳ و مولتی ویتامین و کلسیم
پرسش (1399/05/28):
مصرف دارو در بارداری
422
27
1399/05/28
سوال کننده
0
1399/05/28
سمیرا سیم سیم
عزیزم شما ریسکتون چند بود؟
0
1399/05/28
سمیرا سیم سیم
منم امینو انجام دادم خیلی نگرانم
0
1399/05/28
somi A
جواب اولیه سالم باشه دیگه جای نگرانی نداره؟؟
0
1399/05/28
سمیرا سیم سیم
من تماس گرفتن که مایع امینوتیک وارد خونم شده نمیتونن جواب اورژانسی رو بهم بدن
واقعا نمیدونم باید چکار کنم از استرس دارم میمیرم
واقعا نمیدونم باید چکار کنم از استرس دارم میمیرم
0
1399/05/28
somi A
ریسکت چقدر بود؟
0
1399/05/28
سمیرا سیم سیم
یک به ۱۰۶
0
1399/05/28
سمیرا سیم سیم
دارم دیونه میشم
1
1399/05/28
somi A
نگران نباش عزیزم چقدر طول میکشه تا جواب اصلی بیاد
0
1399/05/28
سمیرا سیم سیم
۷ روز دیگه
0
1399/05/28
سمیرا سیم سیم
هرجا میخونم اصلا همچین چیزی براشون پیش نیومده
0
1399/05/28
somi A
خب جای نگرانی نداره زیر ۲۰ هفته جوابت میاد
0
1399/05/28
سمیرا سیم سیم
وای هر ثانیش یکسال میگذره
0
1399/05/28
سوال کننده
من ۱ به ۱۳۰
0
1399/05/28
سمیرا سیم سیم
بنظرت چی میشه؟
0
1399/05/28
سوال کننده
والا انگار مد شده واسه همه ریسک میزنن . خیلی زیاد شده
0
1399/05/28
سوال کننده
هیچی نیست نگران نباش سالمه
0
1399/05/28
سمیرا سیم سیم
امیدوارم بخدا خیلی ناراحتم
0
1399/05/28
سوال کننده
من انقدر نذر و نیاز کردم انقدر حال خودم و خانوادم بد بود که نگو ولی هیچی نبود
0
1399/05/28
سوال کننده
شما هم خیالت راحت سالمه
0
1399/05/28
سمیرا سیم سیم
والا منم دقیقا همونطورم.
ولی نگران اینم که گفتن ازمایش اورژانسی رو نتونستن انجام بدن
هرچی سرچ میکنم کسی اینجور نشده
ولی نگران اینم که گفتن ازمایش اورژانسی رو نتونستن انجام بدن
هرچی سرچ میکنم کسی اینجور نشده
1
1399/05/28
سوال کننده
یعنی چی نتونستن انجام بدن
0
1399/05/28
سمیرا سیم سیم
گفتن ک مایع امنوتیک وارد خون مادر شده
0
1399/05/28
سوال کننده
آهان نمونه خون رو ندادی؟
0
1399/05/28
سمیرا سیم سیم
چرا خب همون نمونه خونه گفت مشکل داشته
ازمایشگاه میگفت خیلیا اینجورن ولی من خودم هرچی گشتم کسی مثه من نبود
ازمایشگاه میگفت خیلیا اینجورن ولی من خودم هرچی گشتم کسی مثه من نبود
0
1399/05/29
پزشک اوما
سلام حتما بعد از انجام آمنیوسنتز یک هفته ده روز باید استراحت کنید ، داروهای مورد نیاز را پزشک باید نسخه کند ، همینجوری داروخانه نمیدهد ، اما مکمل ها مولتی ویتامین پره ناتال ، قرص آهن یکعدد روزانه مصرف شود ، مکمل کلسیم هم بخورید ، امگا۳ هم هفته ای دو بار
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




