این ماه تقریبا سه ماهه توی اقدامم.تخمک گذاریمم گذشته دیگه.اما مرتب سردرد دارم.چه راهکار یا دارویی میشه مصرف کنم.یه وخت اگه باردار باشم و با این سردردا اصلا دارو میشه مصرف کرد.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



322
1401/05/21



