Ooma
پرسش (1405/03/19):

خانمهای ک خونتون لوله کشی آب زیر کار هست میاین

لوله جایش نشتی بده از کجا باید بدونیم خبر دارنشیم که خونه رو خراب می‌کنه خیلی ذهنمو مشغول کرده نگرانم 🤕چکارکنیم بعدش

الان همه ی لوله کشی ها توکاره مگر اینکه خونه خیلی قدیمی باشه که روکار کرده باشن
یا جایی نم میزنه متوجه میشین، یا وقتی هیچ آبی باز نباشه صدای آب بیاد،یا قبض آب به نسبت ماه های قبل یهو زیاد بیاد،بوی نم و رطوبت توی خونه بیاد،گچ دیوار پوسته پوسته و زرد بشه
از این علائم میتونی بفهمی که نشتی داره یا نه

چند روز پیش خونه ی ما نشتی داشت ، طبقه پایین زنگ زد گفت از سقف ما داره آب میاد ، گشتیم جاشو پیدا کردیم‌ تعمیرش کردیم
براما مثلا آشپزخونه معلوم نمیشه دیوارش پشت دیوار همسایه اس از داخل هم ک سرامیک هیچ وقت معلوم نمیشه مگه دیوار بریزه😐
الان استرس بدی گرفتم
سردرد شدم بس بهش فکر کردم
پس ما که گرمایش از کف داریم چی بگیم 😑😂😂
این قسمت اگ نشتی بده هیچ جوره متوجه نمیشیم بعد ممکنه این دیوار بریزه؟؟؟
این قسمت اگ نشتی بده هیچ جوره متوجه نمیشیم بعد ممکنه این دیوار بریزه؟؟؟
یهو آوار بشه این دیوار همچین چیزی امکان داره؟؟؟
دارم دیونه میشم از فکرو خیال
اونجا لوله آب رد نشده، چرا بریزه؟
رد شده رفته تو حیاط😭😭
مثلا نشتی بده
ببین، نشتی بده کابینتت کاملا بوی نم میگیره، کپک میزنه
جدی یعنی نم از سرامیک میده بیرون ؟
آره دیگه آب رد میشه
این نم رو ببین 
همونه که گفتم خودمون متوجه نشدیم طبقه پایین زنگ زد گفت داره آب میاد
اینطوری روی سرامیک نمش مشخص میشه
این نم رو ببین همونه که گفتم خودمون متوجه نشدیم طبقه پایین زنگ زد گفت داره آب میاد اینطوری روی سرامیک نمش مشخص میشه
ی دستگاهی هست ک باهاش نشتی پیدا میکنن
باز نمیشه عکسه
برم نت در موردش بخونم
اره دیدم
دستگاه نشت یاب هست قشنگ بوق میزنه
باید لوله کش بیارین رو خونه
هستن کسایی که شغلشون اینه تماس بگیرین میان پیدا میکنن نشتی رو
نشتی نداره ک میگم اگه ی موقع داشت از کجا باید بدونیم
هنوز نشتی نداره تو به فکری 😑
ول کن دختر ایشالا که نشتی نمیده ولی خب بده مشخص میشه دیگه نم میده اون گوشه
فکرو خیال راحتم نمیزاره
ملت فکرو خیال دارن شماهم فکرتو درگیر لوله کردی شل کن لذت ببر شاید اصلا به خراب شدن لوله نرسه شما برید ویلا بخرید اینهمه مردم چکار میکنن شمام همون کارو کنید بازم خداروشکر که دغدغه اتون فقط لوله هست ایشالا ک چیز دیگه نباشه😂😂😂😂😂
یه دستگاهه نشتی یاب هست ک بعضی از لوله کشای حرفه ای دارن
ماهم دوسال پیش دیواره دستشوییمون رطوبته شدید داده بود اومده بودن دستگاه زدن
😐😐😐
ویلا؟
سلام عزیزم فکر کنم روی فشار اب هم تاثیر بذاره. خونه فامیل ما نشتی داشت طبقه اول هم بودن همیشه میگفت مثل شیر سماور اب میاد و حمام رفتن خیلی براشون سخت بود چون به خاطر فشار کم ابگرمکن روشن نمیشد. بعد ما سر کوچه بودیم طبقه دوم ولی فشار اب عالی بود
اینم فکر میکنم کمک کنه برا متوجه شدن.
آخه ما آبگرمکن هامون برقیه
منظورش لوله بود تایپ شده ویلا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.