ما تازه داریم اسباب کشی میکنیم،با هزار مکافات این خونه رو پیدا کردیم ،دیروز که خواستیم اساس ببریم همسایه بغلی اومد گفت کمد دیواری قسمت جا رختخوابی موریانه زده کمه و فقطم همونجا زده،بخدا منو شوهرم فکرمون درگیره شوهرم اسپری کامن زد کل جا رختخوابی رو و اومدیم بیرون نمیدونم از بین میرن ؟یا خونه رو قولنامه رو کلا باطل کنیم؟خونش از هر نظر دیگه خوبه،نمیدونم چیکار کنم میترسم اسباب هام خراب بشن 😭 موریانه چیه اصلااا
پرسش (1405/03/19):
سلام کسی تونسته موریانه از بین ببره اصلا چجور جونوریه
549
47
15 روز قبل
سوال کننده
0
15 روز قبل
سوال کننده
اگه کسی تجربه داره از بین رفتن بگه یا ممکنه اصلا از بین نرن؟
0
15 روز قبل
سوال کننده
خودم داشتم کابینت هاشو تمیز میکردم یک چیز سیاه مثل مورچه ولی مورچه نبود دیدم بنظرتون موریانه بوده؟
1
15 روز قبل
ارزو far
قبلا که بچه بودیم مامان زیر همه وسایل چوبی تنباکو میریخت میگفت برای موریانه ست
0
15 روز قبل
ارزو far
همیشه هم خوب بود برای وسایل مشکلی پیش نمیومد
0
15 روز قبل
سوال کننده
سلام گلم مرسی این کارو امروز انجام میدم
1
15 روز قبل
mrjn 🥰
سلام عزیزم برای موریانه نفت عالیه اسپری کنید اما تا یکی دوروز بوش هست
0
15 روز قبل
mrjn 🥰
بعدش هم میتونید فویل بزنید به دیوار که بیرون نیان
1
15 روز قبل
آتنا صالحی
زن عموم نفتالین میکذاشت
0
15 روز قبل
M.A .
نه موریانه سیاه نیست منم شنیدم نفت خوبه
0
15 روز قبل
fatemeh. rezaiee
فقط گازوئیل وروغن سوخته قاطی بکن بزن خیلی زودازبین میرند
رنگ هم میتونی بزنی
رنگ هم میتونی بزنی
3
15 روز قبل
فرزانه مامان شازده والا
نفتالین بذارین تو کمد
0
15 روز قبل
سوال کننده
یعنی قولنامه رو باطل نکنیم بشینیم همینجا؟
1
15 روز قبل
Nazi ❤🥰)
سلام حتما از بین ببر بعد اسباب کشی کن پتو ایناتو میخورن
0
15 روز قبل
Nazi ❤🥰)
ببین چه سمی خوبه رنگ هم میگن خوبه
1
15 روز قبل
فرزانه مامان شازده والا
نبابا چنتا نفتالین بذار لابلای رختخواب و وسایلا
0
15 روز قبل
فرزانه مامان شازده والا
نه موریانه سیاه نیست
رنگش خاکیه
کشیدس یکم
رنگش خاکیه
کشیدس یکم
0
15 روز قبل
فاطمه هستم
همون کامن خیلی عالیه
0
15 روز قبل
دریا جعفری
خونه پدرم هم وقتی خریدیم جا رختخوابی وریانه داشت نفت زدیم یک هفته بعد کمد رو چیدیم بین رختخواب ها هم نفتالین میزاره مادرم تا الان هم مشکلی نبوده دیگه
1
15 روز قبل
دریا جعفری
ولی اگه حساس هستی و میخوای خیالت راحت باشه به شرکت های سمپاشی زنگ بزنن اونا میدونن چکار کنن
0
15 روز قبل
محمدفاطمه مالکی
عزیزم موریانت زدا هست دیوار بزنی اونا میان برات سم زدایی میکنن خوبه فقط ی کسی و بیار ک سوراخ کنه تا وقتی سوراخ نشه زمین فایده نداره
0
15 روز قبل
محمدفاطمه مالکی
هیچی فایده نداره ازمن. بپرس ک خونم داشت فقطسم زدایی با دریل
0
15 روز قبل
محمدفاطمه مالکی
خداروهزار مرتبه شکر الهی برنگرده الان نزدیک. هشت نه ماهه راحتم ان. شاالله هیچوقت برنگرده بازم توکمد بود نترسیاا سوراخا هم ک میگم خودت با گچ میتونی راحت پرکنی
0
15 روز قبل
محمدفاطمه مالکی
باید ریشه کن بشه اگ نه برمیگرده از هر طرف بیرونش کنی ازجای دیگ میزنه بیرون
2
15 روز قبل
sahar ry
سلام فقط اصولی باید ریشه کن بشن و تماس بگیرین بیان که نابودشون کنن چون خونه خالیه و اسباب نچیدین خیلی راحته براتون دیگه خیالتون هم راحت میشه
0
14 روز قبل
سارا مامان نی نی ها
سلام گلم اول مبارک باشه خونتون
دوم همون کامن فک کنم خوب باشه. من یه سال خونمون موریانه داشت زدم نابود شدن
دوم همون کامن فک کنم خوب باشه. من یه سال خونمون موریانه داشت زدم نابود شدن
0
14 روز قبل
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙

موریانه این شکلیه عزیزم
0
14 روز قبل
nazanin 🎀
سلام عزیزم باید زنگ بزنی بیان سمپاشی کنن
0
14 روز قبل
ناهید وح
موریانه دونوع هست یکی چوب میخوره ودیگری ازداخل دیوار میاد که سوراخ میکنه میاد بیرون و گِل بجا میزاره از خودش وتا زمانیکه ملکه اش ازبین نرن فایده ای نداره باید قسمتی که موریانه بیرون میاد رو تا یکی دومتر بکنی بعد کلان نفت بریزید بعد قیر بریزید وسیمان ،موریانه از بوی نفت بیزاره باعث ازبین رفتنشون میشه .بیشتر زمستون بیرون میاد چون گرما رو دوست داره وفقط مواظب باش تو وسایل چوبیت نره که اگه بره به مرور میخوره پودر میکنه ،ما بخاطر موریانه مجبور شدیم سال۹۰ دوطبقه خونه رو ارزون بدیم بره
0
14 روز قبل
مهنا ا
وای بچه هات خیلی کوچیکن
تو رو خدا نفتالین و تنباکو و اینا استفاده نکن
دور از جون کار یه بار پیش میاد
تو رو خدا نفتالین و تنباکو و اینا استفاده نکن
دور از جون کار یه بار پیش میاد
0
14 روز قبل
مامان دو عشق،❤️❤️ M. R
یجا هست واسه موریانه باید زنگ بزنی بیان .ما قبلا داشتیم مامانم گازوییل میزد .موریانه یسری من گذاشتم زیر میکروسکوپ رنگش نباتی بود .مثل شیشه بود کلا
0
14 روز قبل
احلام زرگانی پور
سلام داخل کمدها و جاهایی که هست قرص نفتالین بخر بزار
0
14 روز قبل
زهرا 🌱
مشکلی نیست
اکثرا کمد های چوبی و مبل و موکت و کتاب این چیزا رو میاد سراغش
اول خوب جارو بزن
اون حالت گل ها رو جارو کن تمیز کن
بعد سم موریانه بگیر بریز
خیلی هم بو نداره
بعد با خیال راحت وسیله بچین
منم سال پیش اومدم خونه نوساز
ولی کنار یکی از دیوارا موریانه در اومد
سم زدم تموم شد خداروشکر
اکثرا کمد های چوبی و مبل و موکت و کتاب این چیزا رو میاد سراغش
اول خوب جارو بزن
اون حالت گل ها رو جارو کن تمیز کن
بعد سم موریانه بگیر بریز
خیلی هم بو نداره
بعد با خیال راحت وسیله بچین
منم سال پیش اومدم خونه نوساز
ولی کنار یکی از دیوارا موریانه در اومد
سم زدم تموم شد خداروشکر
0
14 روز قبل
elnaz 99
ماهم چند سال پیش کمد و دیوارامون پر موریانه شده بود. شبا خرچ خرچ چوب میخوردن. حالت کرم مانند سفیدن. بابام از سم فروش پرسیده بود گفته بود تا ملکه از بین نره اینا هستن الکی هزینه نکن خونرو جابه جا کن.ماام مستاجر بودیم خونه رو عوض کردیم.
0
14 روز قبل
مهشید .
سمپاش میاد مواظب باشید شخص مطمئن باشه.
یک خانواده یکی اومد براشون سمپاشی کرد دوز سم رو زیاد زده بود بعد از ۲روزم اومدن توی خونه کودک ۷ساله از استنشاق بو مسموم شد و فوت کرد.
خیلی خیلی مواطب باشید هرکسی نیاد سمپاشی
یک خانواده یکی اومد براشون سمپاشی کرد دوز سم رو زیاد زده بود بعد از ۲روزم اومدن توی خونه کودک ۷ساله از استنشاق بو مسموم شد و فوت کرد.
خیلی خیلی مواطب باشید هرکسی نیاد سمپاشی
0
14 روز قبل
سوال کننده
سلام دوستان تمام پیام هاتون خوندم،مجبوریم همینجا بشینیم،ولی کل کمد دیواری سم زدیم سم چغندر و سم کامن و تاید،شومم داخل دیوار سرنگ تزریق کرد امیدوارم از بین رفته باشن شدیدا حساسم رو این موضوع ها و اعصابم داغون کرده در حدی که الان خوابم نمیبره و به موریانه فکر میکنم🤐 زنگ زدم مستاجر قبلی بهثمون افتاد بهش میگم چرا روز اول نگفتی میگه بخدا من خودم وقتی اسباب هارو گذاشتم دیدم زده اونم فقط یک حوله رو خورده بودن به لحاف هام نزده بود و هیجا ندیدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




