سلام و خسته نباشید خدمت دکتر محترم
دخترم صبح ۲ دفعه به فاصله نیم ساعت و دفعه سوم به فاصله ۲ ساعت دفعه داشت عادی بود ولی از اون موقع تا حالا ۳ دفعه دیگه دفعه داشته که آبکی و سبز هست.
مدام هم دستش به گوشش هست من لثه و دندونش رو چک کردم دندون جدیدی حس نکردم، تب نداره بی حال هم نیست. اشتهاش هم مثل همیشه هست فقط نگران این دفعه زیادش هستم خواستم بدونم نیازه که حضوری به دکتر مراجعه کنم یا درمان خونگی انجام بدم.
دیروز صبح نون و پنیر خورد، میان وعده هندونه که یکم زیاد هم خورد. نهار قرمه سبزی، میان وعده عصر بیسکوییت و بستنی خورد. شام هم دمپختک.
امروز هم صبحانه املت، میان وعده زردآلو و گیلاس، نهار هم لوبیا پلو
نمیدونم ربطی به خوراکش داره یا نه ولی گفتم بگم بهتره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



106
20 روز قبل



