ما خونمون رو گذاشته بودیم واسه فروش یه مشتری خیلی جدی داشت بهش میگیم x
خودمون هم قرار بود خونه بخریم ما نمیخواستیم تا وقتی خونه رو قطعی نکردیم خونه ی خودمون رو بفروشیم
این آقای ایکس هزار بار زنگ و پیام که پول من نقده و...
ما هم از اول بهش گفتیم بزار قولنامه کنیم بعد انشاالله با شما اوکی میکنیم اونم خیلی اوکی بود با این قضیه
من دیروز ظهر خونه ای که میخواستم قولنامه کردم
واسه پرداخت پول هم با آقای ایکس هماهنگ کردیم گفت شنبه بریم دنبال کار های دفتر خونه و پول رو میژنه و...
حالا ما واسه سه شنبه قرار هست پول بدیم واسه خونه ای که خریدیم
حالا آقای ایکس میگه من آنقدر پول ندارم ۵۰۰ میلیون بهم تخفیف بده مگرنه خونه رو نمیخوام
حالا ما دنبال مشتری جدیدیم
حالم خیلی بده
چرا مردم آنقدر بی شرف شدن
از قبل همه چی رو باهاش تی کردیم
حالا میدونه دستم زیر سنگه داره ازم اخازی میکنه
پرسش (1405/03/15):
سلام خانوما خوبین میگم میشه بیاین یکم منو آروم کنید
1287
198
21 روز قبل
سوال کننده
31
21 روز قبل
Zahra Nik
خونه رو بهش ندین ، تا ادب بشه
حتی اگر این طرف ضرر کنید
حتی اگر این طرف ضرر کنید
7
21 روز قبل
mom(N) 😌😌
بهش نده دیده لنگ پولید اینطور میکنه بگوش یا همه پول یا نمیفروشم مشتری رو خونه هست
6
21 روز قبل
فاطیما R
آدمها خیلی هجیب و منفعت طلب شدن
میدونید اون500ملیون رو با چ بدبختی میشه بدست اورد تواین دوره زمونه؟؟
میدونید اون500ملیون رو با چ بدبختی میشه بدست اورد تواین دوره زمونه؟؟
0
21 روز قبل
ریحانه 💙✨
قولنامه رو بخواین به هم بزنین چقدر ضرر میکنین؟
0
21 روز قبل
سوال کننده
ندادم ولی الان باید تا سه شنبه خونه رو نقد کنم
0
21 روز قبل
سوال کننده
یک میلیارد و ششصد
0
21 روز قبل
سوال کننده
الان دنبال مشترییم
5
21 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
نگاه ای فهمیده که شما اونجا قولنامه کردین میخواد از ماه گل آلود ماهی بگیره حالا شاید هم آخرش بیاد با همون مبلغ خونه رو بگیره ولی الان میخواد یه تیری تو تاریکی بزنه ولی شما اصلا کوتاه نیاین یا مجبور میشه بیاد به همون قیمت بخره یا اصلا نمیخره ولی شما کوتاه نیاین
0
21 روز قبل
سوال کننده
ولی الان به فنا رفته اعصابم نمیدونم چطور خودم و آروم کنم
یا اینکه اگه مشتری نیاد چه غلطی بکنم
یا اینکه اگه مشتری نیاد چه غلطی بکنم
0
21 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
اب گل الود
0
21 روز قبل
سوال کننده
از دیشب نشستم دارم حرص میخوردم و اشک میریزم
0
21 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
توکلت به خدا باشه
5
21 روز قبل
زری مامان فرنیا 🌸
ب نظرم فردا بهش زنگ بزنین و بگین ک یه مشتری دیگه پیدا شده با همون قیمت میخره و فقط پنجاه تومن بهش تخفیف دادین و میخواین ب اون بفروشیم و قضیه دیگه کنسله
1
21 روز قبل
زری مامان فرنیا 🌸
شاید خودش پیش قدم بشه دوباره اگه هم نشد بازم مهم نیس ۵۰۰ تومن خیلی رقم زیادیه
5
21 روز قبل
زری مامان فرنیا 🌸
اگه میتونین با اون ک ازش خونه خریدین صحبت کنین و قضیه رو بهش بگین یه کم بیشتر زمان بخواین
0
21 روز قبل
حسنا ❤️
باید همزمان انجام میدادید قولنامه هارو
2
21 روز قبل
zeynab ❤️
۴۰.۵۰تومنم نه یهو۵۰۰ تومن
بنظرم ندین بهش این اذیتتون میکنه تا اخرش
بنظرم ندین بهش این اذیتتون میکنه تا اخرش
0
21 روز قبل
سوال کننده
دیگه زنگ چی
همه چی تموم شد گفت با این قیمت نمیخوام
ما هم گفتیم اوکی دیگه
همه چی تموم شد گفت با این قیمت نمیخوام
ما هم گفتیم اوکی دیگه
0
21 روز قبل
سوال کننده
عزیزم دوتاش همزمان بوده
من که نمیتونستم همزمان توی یه لحظه توی دوتا بنگاه حضور داشته باشم
من که نمیتونستم همزمان توی یه لحظه توی دوتا بنگاه حضور داشته باشم
0
21 روز قبل
سوال کننده
آقای ایکس هم قبلش به بنگاه بیانه داده بوده و صد در صد میخواست خونه رو
0
21 روز قبل
fariba .
برای کنسلی قولنامه توسط آقای ایکس چیزی در نظر نگرفتین؟ به عنوان ضرر زیان؟
0
21 روز قبل
fateme 007
عزیزم خب شما اشتباه کردین، اول باید خونه خودتونو قولنامه میکردین، ماهم دقیقا ماه پیش همینجوری بوود، یه خونه رو دیدیم، بهش گفتیم فردا میایم قولنامه میکنیم، شبش خونه ی خودمونو قولنامه کردیم
معلوومه الان ک خریدارتون میدونه به پول نیاز دارین کم میخواد پول بده، بهتره به بنگاه بگین مثلا 100 تومن زیر فی بزاره یه مشتری دیگ پیدا کنه
معلوومه الان ک خریدارتون میدونه به پول نیاز دارین کم میخواد پول بده، بهتره به بنگاه بگین مثلا 100 تومن زیر فی بزاره یه مشتری دیگ پیدا کنه
0
21 روز قبل
زری مامان فرنیا 🌸
خب اونی ک ازش خونه خریدین چی؟ بهتون وقت نمیده؟
0
21 روز قبل
سوال کننده
عزیزم من دقیقا اول هفته همین مشکل واسه داداشم پیش آمد صبح خونش رو قولنامه کرد فروخت
دیگه عصر داشت یه خونه دیگه میخرید
هر چی زنگ زد به اونی که میخواست ازش خونه بخره دیگه جوابش رو نداد
الان داداشم خونش رو فروخت و نتونست بخره
دیگه عصر داشت یه خونه دیگه میخرید
هر چی زنگ زد به اونی که میخواست ازش خونه بخره دیگه جوابش رو نداد
الان داداشم خونش رو فروخت و نتونست بخره
0
21 روز قبل
ماه بانو ،
خربدو فروش کردن خونه الان ریسکی شده
1
21 روز قبل
حسنا ❤️
خب باید هماهنگ کنین همزمان تو یه بنگاه قولنامه هارو بفرستید
ما چندبار خونه عوض کردیم این کارو میکنیم
چون متاسفانه روی حرف خیییلیا نمیشه حساب کنی
ما چندبار خونه عوض کردیم این کارو میکنیم
چون متاسفانه روی حرف خیییلیا نمیشه حساب کنی
0
21 روز قبل
حسنا ❤️
کلا موقع عوض کردن خونه این مشکل وجود داره
خونه ای که نیخوای رو قولنامه کنی و اونی که مال شمارو میخواد بزنه زیر حرفش
و یا برعکس
و تنها و منطقی ترین راه اینه قرار رو تو یه بنگاه و همزمان بزارید
خونه ای که نیخوای رو قولنامه کنی و اونی که مال شمارو میخواد بزنه زیر حرفش
و یا برعکس
و تنها و منطقی ترین راه اینه قرار رو تو یه بنگاه و همزمان بزارید
0
21 روز قبل
ماه بانو ،
برا ماهم همچین قضییه ای پیش اومد حالتو درک میکنم
0
21 روز قبل
حسنا ❤️
هیچی مثل عوض کردن خونه سخت نیست
ان شالله جور بشه کارتون
ان شالله جور بشه کارتون
0
21 روز قبل
سمیه دلجو
سلام عزیزم خیلی سخته توی ۳ روز خونه به فروش بره🤦♀️
4
21 روز قبل
ماه بانو ،
چیزی ک قسمتت باشه صد درصد میشه زیاد اعصاب خودتو خورد نکن ی حکمتی داره شاید خدا یرخونه بهتری برات سراغ داره
0
21 روز قبل
سوال کننده
چی بگم والا
0
21 روز قبل
پپرو .
عزیزم قیمت خونتون چقدره؟
اگه مثلا بیست میلیارده عیب نداره پونصد
اگه نه مثلا پنج میلیاردی پونصد زیاده
اگه مثلا بیست میلیارده عیب نداره پونصد
اگه نه مثلا پنج میلیاردی پونصد زیاده
0
21 روز قبل
سوال کننده
الان آقای ایکس زنگ زده عذرخواهی کرده که من نمیخواستم ازیتتون کنم
بنگاه دار گفته خونه ۸ میلیاردی واست پیدا میکنم و...
دیگه آقای ایکس گفته بود من اولین بار تو بنگاه از خودتون شنیدم که خونه ۸.۵ نیم هست
منم پول ندارم آنقدر
حالا فردا میرم دنبال پول اگه شد جور میکنم انشاالله خونه رو ازتون میخرم
همسرمم بهش گفته بود هر جور خودت میدونی من الان دوباره خونه رو گذاشتم برای فروش اگه مشتری خوبی زودتر گیرم بیاد میفروشم
بنگاه دار گفته خونه ۸ میلیاردی واست پیدا میکنم و...
دیگه آقای ایکس گفته بود من اولین بار تو بنگاه از خودتون شنیدم که خونه ۸.۵ نیم هست
منم پول ندارم آنقدر
حالا فردا میرم دنبال پول اگه شد جور میکنم انشاالله خونه رو ازتون میخرم
همسرمم بهش گفته بود هر جور خودت میدونی من الان دوباره خونه رو گذاشتم برای فروش اگه مشتری خوبی زودتر گیرم بیاد میفروشم
1
21 روز قبل
سوال کننده
۸ و نیمه عزیزم
0
21 روز قبل
ترلان ..
چقدر مردم نامرد شدن
0
21 روز قبل
ترلان ..
مگه بیعانه نگرفتین ؟
0
21 روز قبل
ماه بانو ،
خونه ای ک میخاین بخرین چند عزیزم؟
0
21 روز قبل
سوال کننده
۱۶ تا
0
21 روز قبل
سوال کننده
بیانه بنگاه دار گرفت
ما با آقای ایکس قولنامه نداریم
ما با آقای ایکس قولنامه نداریم
0
21 روز قبل
سوال کننده
یعنی بخدا اون شبی که آقای ایکس آمد دنبال خونه من مشتری بعدیش هم گفت خونه رو میخوام
گفتم ببخشید من به این آقایی که دیدید از خونه رفت قول دادم
گفتم ببخشید من به این آقایی که دیدید از خونه رفت قول دادم
0
21 روز قبل
ماه بانو ،
راه نداره ۵۰۰براش کم کنید تموم بشه بره؟
0
21 روز قبل
سوال کننده
بخدا من خونه ای که خریدم آگهی کرده بود ۱۵ میلیارد ۷۵۰
تو بنگاه ۱۶ تا کمتر نداد
تو بنگاه ۱۶ تا کمتر نداد
0
21 روز قبل
سوال کننده
ندارم ۵۰۰ تومن
0
21 روز قبل
سوال کننده
پول کمی نیست
0
21 روز قبل
سوال کننده
حالا دارم باهاش راه میام
گفتم تخفیف میدم ولی نکه کل ۵۰۰ میلیون رو ببخشم
گفتم تخفیف میدم ولی نکه کل ۵۰۰ میلیون رو ببخشم
0
21 روز قبل
سوال کننده
بخدا من و همسرمم شغلمون جوری نیست که بگم وضعمون خوبه
من معلم قراردادی ام
امسال هم بخواطر بارداری قرارداد ننوشتم
همسرمم تو کارگاه تولیدی کار میکنه
من معلم قراردادی ام
امسال هم بخواطر بارداری قرارداد ننوشتم
همسرمم تو کارگاه تولیدی کار میکنه
0
21 روز قبل
ماه بانو ،
ایشالا همونی بشه ک میخای برا ما ی خرید زمین اینجوریشد ولی خدا خواست یجا بهتر زمینی برامون جور شد
1
21 روز قبل
سوال کننده
ماه بانو جان من این خونه ای که دارم میفروشم
رو با هزار زحمت و فروش طلا و کلی فشار خریدم ۳ سال پیش
هر سال یه قسمتی از خونه رو بازسازی کردم
الان بخدا توی یه منطقه پایین تر یه خونه قدیمی که حتی نما نداره
دو طبقه خریدیم با مادر شوهرم
یعنی نکه پول اضافی داشته باشم خونم رو ارتقا بدم
رو با هزار زحمت و فروش طلا و کلی فشار خریدم ۳ سال پیش
هر سال یه قسمتی از خونه رو بازسازی کردم
الان بخدا توی یه منطقه پایین تر یه خونه قدیمی که حتی نما نداره
دو طبقه خریدیم با مادر شوهرم
یعنی نکه پول اضافی داشته باشم خونم رو ارتقا بدم
1
21 روز قبل
♥️ ♥️
ببین عزیزم
اگه میخواین ، اعصاب آروم و ذهنی بی دغدغه داشته باشین
باید دو قولنامه ، در یک بنگاه و همزمان باهم انجام بشه
که حتی اگر کنسلی در یک طرف معامله انجام شد
طرف دیگه هم کنسل بشه
اگه میخواین ، اعصاب آروم و ذهنی بی دغدغه داشته باشین
باید دو قولنامه ، در یک بنگاه و همزمان باهم انجام بشه
که حتی اگر کنسلی در یک طرف معامله انجام شد
طرف دیگه هم کنسل بشه
2
21 روز قبل
♥️ ♥️
نه ، قبل خریدن ، بفروشی
نه ، قبل فروش ، بخری
نه ، قبل فروش ، بخری
1
21 روز قبل
سمیه دلجو
این حجم استرست رو درک میکنم
و امیدوارم به زودی آرامش خونه جدید بیاد سمتت عزیزم
🥰😍پیشاپیش خونه جدید مبارک💗💗
و امیدوارم به زودی آرامش خونه جدید بیاد سمتت عزیزم
🥰😍پیشاپیش خونه جدید مبارک💗💗
0
21 روز قبل
سوال کننده
عزیزم وقتی تو دوتا منطقه متفاوت خونه میخری عملا احتمال همچین چیزی خیلی کمه
0
21 روز قبل
سوال کننده
قربونت عزیزم
1
21 روز قبل
ترلان ..
خیلس پوله ۵۰۰ تومن اونم تواین دوره گرونیاز خدا
1
21 روز قبل
ترلان ..
از خدا میخام تا فردا همه چی جود بشه
2
21 روز قبل
تبسم 💞
ما هم تازه خرید و فروش کردیم دقیقا همچین ادمی هم گیر ما اومد تازه میگفت دو تومن زیر قیمت میخوام نامرد درحالی که قبلش میگفت نقد نقد
دیگه ما هم گفتیم نمیفروشیم به شما
ببین باورت نمیشه تا یک ماه تقریبا هرروز زنگ میزد میگفت غلط کردم توروخدا بفروشید بهم
ولی ما دیگه بلاکش کردیم
مرتیکه فکر کرده بود خیلی زرنگه خدا ازشون نگذره اینقدر توی این شرایط اینجوری میکنن با ادما
دیگه ما هم گفتیم نمیفروشیم به شما
ببین باورت نمیشه تا یک ماه تقریبا هرروز زنگ میزد میگفت غلط کردم توروخدا بفروشید بهم
ولی ما دیگه بلاکش کردیم
مرتیکه فکر کرده بود خیلی زرنگه خدا ازشون نگذره اینقدر توی این شرایط اینجوری میکنن با ادما
0
21 روز قبل
تبسم 💞
و خدا خواست خونه ای که میخواستیم موند و اخرش تونستیم بخریم
0
21 روز قبل
fateme 007
به بنگاه بگو 100 تومن کمتر میدین خونه رو مشتری براتون پیدا کنه دوسه روزه ، به خودشم بگو یه شیرینی بهتون میدیم علاوه بر پول بنگاه ک سریعتر اکی کنه برات
1
21 روز قبل
Zahra Nasiri
اقای ایکس داره دروغ میگه روحرفتون بمونید خودش دوباره برمیگرده از خونه جدید هم مهلت بگیرید چاره دیگه ای نیس
0
21 روز قبل
سوال کننده
اوف امید وارم همه چی به خوبی تموم شه
0
21 روز قبل
سوال کننده
دیگه کشش ندارم
0
21 روز قبل
مامان دو عشق،❤️❤️ M. R
سالی که ما میخواستیم خونه بخریم دوبار قول نامه کردیم طرف بعد چند روز میزد زیرش چقدر من استرس کشیدم .اخه پول پیش گرفته بودیم از صاحب خونمون بشرط اینکه یه هفته ای خونش خالی کنیم .صاحب خونه فقط نیومد اثاث بندازه تو کوچه .ایقد که زنگ میزد.خدا رو شکر گذشت .ان شاالله واسه شما هم جور میشه .من همون موقع ها سوره حدید چهله گرفته بودم که مشکلات خونه حل بشه
1
21 روز قبل
سوال کننده
انشاالله که خیره
0
21 روز قبل
سوال کننده
بخدا قیمت خونه ام خیلی خوبه الان تو منطقه خودمون قدیمی تر و شلوغ تر رو زدن متری ۹۷ میلیون
0
21 روز قبل
سوال کننده
من گذاشتم متری ۸۵
0
21 روز قبل
مامان دو عشق،❤️❤️ M. R
ان شاالله زودتر مشکلتون حل بشه
0
21 روز قبل
ماه بانو ،
بانو جان میخای با مادرشوهرش همسایه بشین؟بخاطر مادرشوهرش داری خونه جای خوبتونو میفروشید؟
0
21 روز قبل
ماه بانو ،
ت
2
20 روز قبل
سوال کننده
عزیزم من مادر شوهرم شهر دوره
ما هم تو آپارتمان هی داریم ازیت میشیم
هی همسایه پایینی غر میزنه
بخواطر اینکه بچمم راحت باشه خونه ویلایی میخواستیم
حالا مادر شوهرمم گفت منم آنقدر پول میدم که دو طبقه کنید که وقتایی که میان شهر ما یه جایی واسه خودشون داشته باشن
نخوان مرتب مزاحم ما باشند
حتی قراره ما پایین باشیم اونا بالا
ما هم تو آپارتمان هی داریم ازیت میشیم
هی همسایه پایینی غر میزنه
بخواطر اینکه بچمم راحت باشه خونه ویلایی میخواستیم
حالا مادر شوهرمم گفت منم آنقدر پول میدم که دو طبقه کنید که وقتایی که میان شهر ما یه جایی واسه خودشون داشته باشن
نخوان مرتب مزاحم ما باشند
حتی قراره ما پایین باشیم اونا بالا
2
20 روز قبل
ماه بانو ،
ای خدا چ مادرشوهر خوبی داری قدرشو بدون ایشالا همونی بشه ک میخای
1
20 روز قبل
فرزانه مامان شازده والا
از فروشنده وقت بگیرید تا خونه خودتون رو به قیمت بتونید بفروشید
دیگه هم به این خریداره زنگ نزنید ، اگه طالب باشه خودش میاد
دیگه هم به این خریداره زنگ نزنید ، اگه طالب باشه خودش میاد
0
20 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
بانو جان مام همینجوری خونمون فروختیم دقیقا همین داستان شما
اما من هرچی گفتم ندیم بهشون ادب شن شوهرم ترسید گف ن خونه جدید از دستمون در میره
من ک بهشون گفتم تخفیفی ک گرفتینو حلال نمیکنم
اما من هرچی گفتم ندیم بهشون ادب شن شوهرم ترسید گف ن خونه جدید از دستمون در میره
من ک بهشون گفتم تخفیفی ک گرفتینو حلال نمیکنم
0
20 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
من الان تاپیکتو دیدم باز یادم افتاد عصبی شدم
فک کن ۳سال پیش بود ۲۰۰تخفیف گرف
بااااز میگم حرومش شههههه
فک کن ۳سال پیش بود ۲۰۰تخفیف گرف
بااااز میگم حرومش شههههه
0
20 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
ولی شما کوتاه نیاید اصلا
1
20 روز قبل
سوال کننده
کوتاه نیومدم
0
20 روز قبل
سوال کننده
ولی الان که دنبال مشتری هستیم خیلی اعصابم خرابه
0
20 روز قبل
Zahra Nasiri
اون مشتری قبلی ک قبول کرده بود شماره ازش ندارید؟؟
0
20 روز قبل
Zahra Nik
خدا از این آدمها که دلالی و دبه کردن کارشونه نگذره.
ما توی یه مجتمع میخواستیم خونه بخریم ، یه عوضی اونجا خونهش رو آگهی کرده بود ، هفتهای دویست میبرد رو خونه ش ، مجتمع هم متاسفانه قانونش اینه یکی بالا ببره بقیه هم بالا میبرن.
خلاصه که توی یک ماه یک میلیارد برد رو خونه های اونجا . ما با ۸۰۰ اضافه اونجا بلاخره خونه خریدیم .
الان از وقتی خونهش فروش رفته قیمت اون منطقه تکون نخورده.
جالبه توی این مدت چند نفر از جمله ما رو برد پای قرارداد دقیقه ۹۰ میگفت نه بالاتر میخوام .
ما به خاطرش طلا فروختیم کلی ضرر کردیم ، آخر زنگ زدم بهش گفتم این پولا خوردن نداره ، آه صدها نفر مثل ما پشت سرته ، گفتم امیدوارم از اون پول ناحقت خیر نبینی
ما توی یه مجتمع میخواستیم خونه بخریم ، یه عوضی اونجا خونهش رو آگهی کرده بود ، هفتهای دویست میبرد رو خونه ش ، مجتمع هم متاسفانه قانونش اینه یکی بالا ببره بقیه هم بالا میبرن.
خلاصه که توی یک ماه یک میلیارد برد رو خونه های اونجا . ما با ۸۰۰ اضافه اونجا بلاخره خونه خریدیم .
الان از وقتی خونهش فروش رفته قیمت اون منطقه تکون نخورده.
جالبه توی این مدت چند نفر از جمله ما رو برد پای قرارداد دقیقه ۹۰ میگفت نه بالاتر میخوام .
ما به خاطرش طلا فروختیم کلی ضرر کردیم ، آخر زنگ زدم بهش گفتم این پولا خوردن نداره ، آه صدها نفر مثل ما پشت سرته ، گفتم امیدوارم از اون پول ناحقت خیر نبینی
0
20 روز قبل
Zahra Nik
کامل درکت میکنم ما ۳ ماه این استرس و نگرانی شما رو داشتیم ، جنگ شد ، خونه رفت بالا ، طلا فروختیم گرون شد ،مالک ها فروشنده نبودن ، پای ۱۰ تا قرارداد رفتیم کنسل شد ، روز به روز پولمون بی ارزش میشد ، آخراش دوباره طلا خریدیم طلا سقوط کرد . خلاصه خواهر پوستمون کنده شد
به هر حال میگذره ، امیدوارم بهترین ها قسمتتون بشه ،هرچی هم شد بسپر به خدا اون پازلها رو خوب کنار هم میچینه
به هر حال میگذره ، امیدوارم بهترین ها قسمتتون بشه ،هرچی هم شد بسپر به خدا اون پازلها رو خوب کنار هم میچینه
0
20 روز قبل
سوال کننده
واقعا امید وارم خیر نبینن
0
20 روز قبل
سوال کننده
سه روزه حال منو داغون کردن
0
20 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
ب امید خدا پیدا میشع
6
19 روز قبل
سوال کننده
خانوما خونه رو فروختیم به امید خدا
3
19 روز قبل
nm nn
خداروشکر
0
19 روز قبل
nm nn
خونه جدید هم مبارکتون
0
19 روز قبل
Zahra Nik
خیلی خوشحال شدم ، انشالله پر خیر و برکت باشه
0
19 روز قبل
مامان دو عشق،❤️❤️ M. R
خدا رو شکر
0
19 روز قبل
مامان دو عشق،❤️❤️ M. R
به مشتری جدید یا همون قبلی؟
1
18 روز قبل
سوال کننده
به مشتری جدید
0
18 روز قبل
ماه بانو ،
خداروشکر
0
18 روز قبل
ماه بانو ،
گفتم قسمت با یکی دیگه اس
0
18 روز قبل
سوال کننده
باز مجبور شدم بخواطر عجله ۲۵۰ بیام پایین ولی دیگه تحت هیچ شرایطی نمیخواستم با اون عوضی معامله کنم
0
18 روز قبل
مامان دو عشق،❤️❤️ M. R
بازم خدا رو شکر استرست کم شد
0
18 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
خداروشکر
خوب کاری کردید
خوب کاری کردید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پول دوبار بحساب واریز کردم
- افسردگی و حال بد در بارداری بیاین در دل کنیم
- میشه راهنمایی کنید منو
- میشه پنج تاصلوات بگید ی زمین داریم مشتری داره اما دودله دعاکنید بفروش بره
- دوستانی که تو کارساخت بدلیجات هستم یه خرجکار هستش
- دارم منفجر میشم از حرس
- خانمای ریاضی قوی بیایین
- خانما کسی بلده چرا رمز دومم درست نشده
- خانمها کسی میدونه چک هامونو میتونیم بدیم به بانک پول بگیریم به جاش چطوریه؟؟
- معلمین عزیز حقوقمون چی شده بنظرتون؟




