خانوما میل جنسی شوهرم خیلی بالاس همش میگه برآورده نمیشه و تهدید به خیانت میکنه ۳۲ سالشه باشگاه بدنسازی هم میره
چی بهش بدم میل جنسی ش فروکش کنه ؟؟
پرسش (1405/03/06):
تهدید به خیانت همسر
3263
769
حدود 1 ماه قبل
سوال کننده
0
30 روز قبل
سوال کننده
خیلی ممنونم که وقت گذاشتی ممنونم ازتون حتما از راهنمایی شما و بقیه دوستان استفاده میکنم 🌺🙏🏻
0
30 روز قبل
Lady of heaven 🌱
سکس مقعدی برای تنوع؟؟؟؟اون مردی که سکس مقعدی برای تنوع میخواد خب بره سراغه یه مرد مثه خودش اقایونم باسنو مقعدو داره ها🤮
0
30 روز قبل
Lady of heaven 🌱
نه عزیزم سکس مقعدی برای تنوع خوبه 🤭
1
30 روز قبل
Lady of heaven 🌱
ببخشیدا ولی همینکه برای تنوع وراضی نگهداشتن همسرتون سکس ازمقعدمیکنه ته کوتاهی درحق خودتونه
16
30 روز قبل
Zahra Nik
عزیزم بیشتر نوشته هات رو خوندم .
مشکل شما نیستی ، مشکل همسرتونه که مهمترین نقشش رو فراموش کرده.
آدم زندگیش چند دورهست ، یه دوره نوجوانیه و شرایطش ، یه دوره جوانی ، دوره عاشقی ، دوره فوران جنسی ، دوره ازدواج و الان دوره والد بودن .
ما قبل از تصمیم به انجام کاری مسئولیتهاش رو قبول کنیم ، خربزه میخوریم پای لرزش بشینیم.
ایشون تشکیل خانواده داره و به جز سکس و پول وظایف دیگه هم داره.
تکیه گاه باشه ، همراه ، همدل و همسر باشه . الان هم تصمیم گرفته پدر باشه باید پا به پای شما مسئولیت قبول کنه و این بار اضافه شده به زندگی رو با شما تحمل کنه.
این چیزا رو باید از خانواده و فامیلش یاد بگیره اما یه ایرانی افت داره به پسرش بگه فقط نر نباش ، مرد باش.
فقط به دخترشون میگن مسئولیت نرهای جامعه رو به دوش بکش.
و دوم باید از شما یاد میگرفت ، روز اول باید تفسیم مسئولیت میکردی ،حتی توی کار خونه تا حد توان و امکانش.
قبل از بارداری باید توجیهش میکردی هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد ، پس اومدن بچه مساویه با یه سری چیزای ناخوشایند ، هیکل بهم ریخته ، زن خسته و عصبی ، لباسهای خیس از شیر و لک آشپزی ، خونه بهم ریخته ، نداشتن غذا ، واژن گشاد شده ، نداشتن وقت برای سر خاروندن .
پس وظیفه دارن بخشی از کارها رو انجام بدن و تا برگشتن خونه و زن به حالت عادی صبوری کنن ، درغیر اینصورت غیر پدر شدن رو بزنن.
مردها میخوان یه مدل ، سرآشپز ، خدماتی ، پورن استار ، مادر ، زن پاکدامن تو خونه داشته باشن اما یکی نیست بگه اینا با هم نمیشه .
الان هم بشین باهاش حرف بزن ، بگو نمیتونم ، کمکم کن ، کمکی بیار ، وسایل خونه مثل ظرفشویی ، جارو رباتی ، چای ساز ، زودمز برقی ، پلوپز چند کاره بخر .
اگر قبول نکرد برید مشاور ، با خانوادهش صحبت کن یا هر جوری که میتونی مجابش کن
مشکل شما نیستی ، مشکل همسرتونه که مهمترین نقشش رو فراموش کرده.
آدم زندگیش چند دورهست ، یه دوره نوجوانیه و شرایطش ، یه دوره جوانی ، دوره عاشقی ، دوره فوران جنسی ، دوره ازدواج و الان دوره والد بودن .
ما قبل از تصمیم به انجام کاری مسئولیتهاش رو قبول کنیم ، خربزه میخوریم پای لرزش بشینیم.
ایشون تشکیل خانواده داره و به جز سکس و پول وظایف دیگه هم داره.
تکیه گاه باشه ، همراه ، همدل و همسر باشه . الان هم تصمیم گرفته پدر باشه باید پا به پای شما مسئولیت قبول کنه و این بار اضافه شده به زندگی رو با شما تحمل کنه.
این چیزا رو باید از خانواده و فامیلش یاد بگیره اما یه ایرانی افت داره به پسرش بگه فقط نر نباش ، مرد باش.
فقط به دخترشون میگن مسئولیت نرهای جامعه رو به دوش بکش.
و دوم باید از شما یاد میگرفت ، روز اول باید تفسیم مسئولیت میکردی ،حتی توی کار خونه تا حد توان و امکانش.
قبل از بارداری باید توجیهش میکردی هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد ، پس اومدن بچه مساویه با یه سری چیزای ناخوشایند ، هیکل بهم ریخته ، زن خسته و عصبی ، لباسهای خیس از شیر و لک آشپزی ، خونه بهم ریخته ، نداشتن غذا ، واژن گشاد شده ، نداشتن وقت برای سر خاروندن .
پس وظیفه دارن بخشی از کارها رو انجام بدن و تا برگشتن خونه و زن به حالت عادی صبوری کنن ، درغیر اینصورت غیر پدر شدن رو بزنن.
مردها میخوان یه مدل ، سرآشپز ، خدماتی ، پورن استار ، مادر ، زن پاکدامن تو خونه داشته باشن اما یکی نیست بگه اینا با هم نمیشه .
الان هم بشین باهاش حرف بزن ، بگو نمیتونم ، کمکم کن ، کمکی بیار ، وسایل خونه مثل ظرفشویی ، جارو رباتی ، چای ساز ، زودمز برقی ، پلوپز چند کاره بخر .
اگر قبول نکرد برید مشاور ، با خانوادهش صحبت کن یا هر جوری که میتونی مجابش کن
0
30 روز قبل
Hadise .
عزیز همیشه که نیست چند ماهی یه بار که درخواست داشته باشه اونم نتونه راضی کنه دیگه به چه درد میخوره مثل شما خودت تاحالا نداشتی
0
30 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
شما چرا زنو برای مرد کالای سکسی میبینی🤔
1
30 روز قبل
fahim m
شاید از طرف تو احساس کمبود محبت میکنه فک میکنه توجهت روبچس و بهش اهمیت نمیدی اینجوری داره لج میکنه.
قبل بچه هم اینجوری بود؟
قبل بچه هم اینجوری بود؟
0
30 روز قبل
fahim m
شوهرت آدمی هست ک بره مشاوره؟ ک مثلا باهم برین برا حله مشکل
شوهر کمک نکنه تو بچه داری خیلی سخته اینجوری زن هم جسمش خسته میشه هم ذهنش
شوهر کمک نکنه تو بچه داری خیلی سخته اینجوری زن هم جسمش خسته میشه هم ذهنش
0
30 روز قبل
fahim m
با پدرت مشورت کن از پدرت کمک بگیر نمیشه ک بریزی تو خودت تنهایی این زندگی رو هندل کنی
0
30 روز قبل
Hadise .
نه عزیزم نمیبینم اخه مگه میشه شما شوهرت ازت درخواست داشته باشه ولی همش بهونه بیاری خسته ایی میشه به نظرت
0
30 روز قبل
سوال کننده
دقیقا یه ویژگی مختص زنان نیست ک
مسئله اینه یه رابطه از ابتدا چجوری شروع شده و جلو اومده اصلا از اولین روز رابطه همچین درخواستی ازم نداشته از زمانی که دو سال پیش بهم خیانت کرد حرفش زد چون حس میکنه به رابطه سوار شده و من تو مشتشم برا همین بدم میاد چرا باید یه رابطه دو نفره به دستور یه نفر جلو بره حس میکنم رابطه عشقی توش نیست و برای خالی کردن شهوتیه که دیگران درش روشن کردن برا همین دوست ندارم اینم بگم شوهرم خیلی از بیماری جنسی میترسه از این مدلاس که بره عاشق طرف شه بعد چند وقت مطمئن شد رابطه جنسی داشته باشه
خیانت عاطفی خیلی بارش سنگین تره 💔🥹😔
مسئله اینه یه رابطه از ابتدا چجوری شروع شده و جلو اومده اصلا از اولین روز رابطه همچین درخواستی ازم نداشته از زمانی که دو سال پیش بهم خیانت کرد حرفش زد چون حس میکنه به رابطه سوار شده و من تو مشتشم برا همین بدم میاد چرا باید یه رابطه دو نفره به دستور یه نفر جلو بره حس میکنم رابطه عشقی توش نیست و برای خالی کردن شهوتیه که دیگران درش روشن کردن برا همین دوست ندارم اینم بگم شوهرم خیلی از بیماری جنسی میترسه از این مدلاس که بره عاشق طرف شه بعد چند وقت مطمئن شد رابطه جنسی داشته باشه
خیانت عاطفی خیلی بارش سنگین تره 💔🥹😔
1
30 روز قبل
سوال کننده
خیلیل خیلی ممنونم بابت درکتون دقیقا همه چیز با هم میخواد
1
30 روز قبل
مامان فارا 🍒❤
عزیزمم متاسفانه شوهرت اختلال خودشیفتگی داره تو نت سرچ کنی در موردش میاد
متاسفانه به شدت خودخواهن و فقط نیازهای خودشونو میبینن و خیلیییی پرتوقع
اگه یه قدم برات بردارن توقع ده قدم دارن
همیشه م از شرایط ناراضی هستن و هیچوقت راضی نمیشن فقط براش مرز بذار خیلی محکم قاطع و اصلا وارد بازی های روانیش نشو چون از پا درت میاره
روی اعتماد بنفس خودت کار کن و دنبال پیشرفت فردیت باش
الانم بهش بگو اگه نیاز جنسی زیاد میخوای خودت که سر کاری وقت نداری
یه نفر کمکی بگیر که تو بچه داری ،خونه داری کمکم کنه
متاسفانه به شدت خودخواهن و فقط نیازهای خودشونو میبینن و خیلیییی پرتوقع
اگه یه قدم برات بردارن توقع ده قدم دارن
همیشه م از شرایط ناراضی هستن و هیچوقت راضی نمیشن فقط براش مرز بذار خیلی محکم قاطع و اصلا وارد بازی های روانیش نشو چون از پا درت میاره
روی اعتماد بنفس خودت کار کن و دنبال پیشرفت فردیت باش
الانم بهش بگو اگه نیاز جنسی زیاد میخوای خودت که سر کاری وقت نداری
یه نفر کمکی بگیر که تو بچه داری ،خونه داری کمکم کنه
0
30 روز قبل
سوال کننده
آره کلا خودخواهه میخواد من مدام خودمو فداش کنم
0
30 روز قبل
سوال کننده
بهش بگم میگه خب اگه اذیتی جداشو ولی باید برم بار روی دوشش بشم اونم توی این گرونی با یه بچه خودم خجالت میکشم میاد شهرستان میشینه رو سفره شون حرف هم بهشون میزنه خانواده خودش که فقط دایی ش یبار دعوتمون کردن توی این هفت سال براش عزیزن
0
30 روز قبل
سوال کننده
دقیقا همینه بخدا روانی شدم از سرزنش هاش هیچ جوره نمیتونم راضی نگهش دارم
0
30 روز قبل
مامان فارا 🍒❤
😔😔
خودشیفته هیچوقت راضی نمیشن بهونه گیرن
بنظرم به خودت اهمییت بده ،باشگاه هم نمیتونی بری برنامه نصب کن تو خونه ورزش کن ،ار لحاظ ظاهر بیشتر از قبل به خودت برس ،لباسای رنگارنگ ،جلو شوهرت از خودت تعریف کن
مثلا بگو شانس اوردی همچین زن خوشگلی گیرت اومده شاید در ظاهر چیزی نگه ولی خواه ناخواه حرفات روش تاثیر میذاره
اون دوستمون که میگن من واسه شوهرمم اینکارا رو میکنم فلان میکنم حرفشون درسته ولی بستگی به برخورد ،طرف مقابل داره
بعضی مردا جنبه شو ندارن مخصوصا اگه خودشیفته باشه وقتی خیلی دورشونو میگیری فک میکنن ازت سرترن یا نسبت بهشون ضعف داری
من که خودم همیشه ۱۰۰ نیستم
یا ۱۰۰ یا صفرم
بعضی وقتا خیلی دورشو میگیریم یه مدتی هم نسبت بهش بی تفاوت میشم که اون پیگیرم بشه و جویای حالم
هیچوقتم جلوش ضعف نشون نمیدم که بدون تو میمیرم ازینجور حرفا
خودشیفته هیچوقت راضی نمیشن بهونه گیرن
بنظرم به خودت اهمییت بده ،باشگاه هم نمیتونی بری برنامه نصب کن تو خونه ورزش کن ،ار لحاظ ظاهر بیشتر از قبل به خودت برس ،لباسای رنگارنگ ،جلو شوهرت از خودت تعریف کن
مثلا بگو شانس اوردی همچین زن خوشگلی گیرت اومده شاید در ظاهر چیزی نگه ولی خواه ناخواه حرفات روش تاثیر میذاره
اون دوستمون که میگن من واسه شوهرمم اینکارا رو میکنم فلان میکنم حرفشون درسته ولی بستگی به برخورد ،طرف مقابل داره
بعضی مردا جنبه شو ندارن مخصوصا اگه خودشیفته باشه وقتی خیلی دورشونو میگیری فک میکنن ازت سرترن یا نسبت بهشون ضعف داری
من که خودم همیشه ۱۰۰ نیستم
یا ۱۰۰ یا صفرم
بعضی وقتا خیلی دورشو میگیریم یه مدتی هم نسبت بهش بی تفاوت میشم که اون پیگیرم بشه و جویای حالم
هیچوقتم جلوش ضعف نشون نمیدم که بدون تو میمیرم ازینجور حرفا
0
30 روز قبل
Hadise .
گلم زود به جدایی فکر نکن اون بچه گناه داره آیندش تباه میشه به هر صورتی میشه باهاش حرف بزن سعی خودتو بکن
1
30 روز قبل
مامان فارا 🍒❤
خوردن مشکل نداره
ولی سکس مقعدی بنظرم اصلا درست نیست و خیلیی اسیب های جدی داره ،رضایت رابطه جنسی باید دو طرفه باشه که لذت بخش بشه
ولی سکس مقعدی بنظرم اصلا درست نیست و خیلیی اسیب های جدی داره ،رضایت رابطه جنسی باید دو طرفه باشه که لذت بخش بشه
3
30 روز قبل
Leila M
واااای چقد خوب گفتین من کیف کردم 👍👍👍
0
30 روز قبل
سوال کننده
خیلی پرروعه بچه دو دیقه نگه نمیداره اگه نگهداره اذیتش میکنه که من برم بگیرم ازش بعد از بچه داری من راضی نیست
0
30 روز قبل
سوال کننده
به همه چی فک میکنم زندگیم دیگه برا پسرمه تنها دلخوشیمه باید پس انداز کنم یه کار راه بندازم وگرنه این هیچ وقت از من راضی نیست و نمیشه دنبال بهونه س
یه نفر بهش پیام بده رفته مردها تا وقتی کسی پیدا نکنن جدا نمیشن از تنهایی خوششون نمیاد خودخواهی صفت بارز نرهاست
یه نفر بهش پیام بده رفته مردها تا وقتی کسی پیدا نکنن جدا نمیشن از تنهایی خوششون نمیاد خودخواهی صفت بارز نرهاست
0
30 روز قبل
Hadise .
حرفت درسته
0
30 روز قبل
Hadise .
انشاالله همه چیت رو براه بشه
0
30 روز قبل
سوال کننده
نه نمی کنم فردا هم بره با یکی دیگه
خیلی براش فداکاری کردم دیگه نمی کنم
راستش اون برا منو نمیخوره ولی میگه من بخورم یه انگشتم اتفاقی بهش بخوره انگار ضربه شمشیر بهش خورده یجوری واکنش نشون میده چرا من همچین دردی تحمل کنم فقط بخاطر پسرم و اینکه یه کاری دست و پا کنم میمونم نمیدونم چقد طول میکشه یه سال دو سال نمیدونم ولی تحملش خیلی سخته خیلی 😔
خیلی براش فداکاری کردم دیگه نمی کنم
راستش اون برا منو نمیخوره ولی میگه من بخورم یه انگشتم اتفاقی بهش بخوره انگار ضربه شمشیر بهش خورده یجوری واکنش نشون میده چرا من همچین دردی تحمل کنم فقط بخاطر پسرم و اینکه یه کاری دست و پا کنم میمونم نمیدونم چقد طول میکشه یه سال دو سال نمیدونم ولی تحملش خیلی سخته خیلی 😔
1
30 روز قبل
سوال کننده
ممنونم عزیزم
بابت وقتی که گذاشتی ازتون ممنونم 🌺🙏🏻
بابت وقتی که گذاشتی ازتون ممنونم 🌺🙏🏻
1
30 روز قبل
مامان فارا 🍒❤
عزیزم ایشالا ورق برگرده و اونجوری بشه که دوست داری
من خودم عمیقا ازاینکه ببینم یه خانومی تو زندگی مشترک داره اذیت میشه ناراحت میشم همیشه باورم این که خانوما خیلی لطیفن حساسن و خیلیی زود بخاطر شوهرشون زندگیشون کوتاه میان
بهترین کار این پیش یه زوج درمانگر بری شرایطتت رو بگی و اونا بر اساس رفتارای همسرت و خودت راهنماییت میکنن
امیدوارم بهترین تصمیم بگیری ❤
من خودم عمیقا ازاینکه ببینم یه خانومی تو زندگی مشترک داره اذیت میشه ناراحت میشم همیشه باورم این که خانوما خیلی لطیفن حساسن و خیلیی زود بخاطر شوهرشون زندگیشون کوتاه میان
بهترین کار این پیش یه زوج درمانگر بری شرایطتت رو بگی و اونا بر اساس رفتارای همسرت و خودت راهنماییت میکنن
امیدوارم بهترین تصمیم بگیری ❤
0
30 روز قبل
فرزانه مامان شازده والا
تمایل زیاد یعنی چقدر؟
شاید شما خیلی تمایلت کمه
شاید شما خیلی تمایلت کمه
0
30 روز قبل
فرزانه مامان شازده والا
برای مسئولیت های زندگی ازش بخوا
یا خودش کمکت کنه یا کمکی بیاره و هزینه کنه
با دعوا هم نه
مثلاً خودت هماهنگ کن یکی بیا خونه رو نظافت کنه قبلش فقط بهش بگو انقدر پول بزن واسه اینکار
یا خودش کمکت کنه یا کمکی بیاره و هزینه کنه
با دعوا هم نه
مثلاً خودت هماهنگ کن یکی بیا خونه رو نظافت کنه قبلش فقط بهش بگو انقدر پول بزن واسه اینکار
0
30 روز قبل
فرزانه مامان شازده والا
خیلی هم به کارهای خونه اهمیت نده
بذار بفهمه شرایط الان با قبل بچه تغییر کرده
بذار بفهمه شرایط الان با قبل بچه تغییر کرده
2
30 روز قبل
فرزانه مامان شازده والا
در مورد سکس هم شما فقط گفتی تمایلش زیاده ولی نگفتی منظورت از زیاد چقدره
شاید زیاد شما با زیاد ما و همسرت متفاوت باشه
پ ن: در هر صورت نباید وقتی شما آمادگی نداری اصرار کنه
شاید زیاد شما با زیاد ما و همسرت متفاوت باشه
پ ن: در هر صورت نباید وقتی شما آمادگی نداری اصرار کنه
2
30 روز قبل
فرزانه مامان شازده والا
ولی یه نکته
اینطور که فهمیدم شما از کارهای خونه و غذا و بچه داری چیزی کم نمیذاری و همه رو به نحو احسن انجام میدید
پس چرا تو رابطه عاشقانه با همسرت کوتاهی میکنی؟؟ البته حق هم داری چون گزینه اول رو تمام و کمال انجام دادی و به قول خودت نایی برات نمونده که به نیاز همسرت توجه کنی
به نظرم امتحانی یک هفته شیوه زندگیتو تغییر بده ، خودتو خسته نکن و شب با آغوش باز اصلا خودت برو سراغش و بهش پیشنهاد سکس بده
ببین باز بهونه جدید میاره یا نه
اینطور که فهمیدم شما از کارهای خونه و غذا و بچه داری چیزی کم نمیذاری و همه رو به نحو احسن انجام میدید
پس چرا تو رابطه عاشقانه با همسرت کوتاهی میکنی؟؟ البته حق هم داری چون گزینه اول رو تمام و کمال انجام دادی و به قول خودت نایی برات نمونده که به نیاز همسرت توجه کنی
به نظرم امتحانی یک هفته شیوه زندگیتو تغییر بده ، خودتو خسته نکن و شب با آغوش باز اصلا خودت برو سراغش و بهش پیشنهاد سکس بده
ببین باز بهونه جدید میاره یا نه
0
30 روز قبل
فرزانه مامان شازده والا
با این حرف موافقم👌🏻
0
30 روز قبل
Lady of heaven 🌱
همسرشماکه پزشکه میدونه چه عوارضی داره،نه عزیزم من۱۰ساله ازدواج کردم وتا به الان هیچوقت سکس مقعدی نکردم
0
30 روز قبل
Lady of heaven 🌱
ببخشید اصلا قصدم توهین یاناراحت کردنتون نیست ولی مقعدو اقایونم دارن خودشون راضی میشن اینکارو بکنن که از همسرشون انتظاردارن
3
30 روز قبل
Lady of heaven 🌱
عزیزم کارشماکه سکس مقعدی روقبول نکردید بسیار درسته هروقت خوده اقایون حاضرشدن اینکارو بکنن میتونن ازخانوما این انتظارو داشته باشن ،بعد کی گفته همیشه باید زن مردو راضی کنه اگه اینجوری باشه که دیگه زندگی مشترک نیست وخیلی خودخواهیه که اون اقا حاضره بخاطره لذت خودش هزارتادردو به زنش تحمیل کنه ،هروقت همسرشما پدرخوبی برای بچش وهمسرخوبی برای شما بود ازهرنظر اون موقع میتونه ازشما انتظارداشته باشه که هروقت گفت سکس شمابگی چشم اونم سکس واژن نه مقعد که ته کثافت کاریه چجوری یه زن راضی میشه ببخشید واقعا بی ادبیه این حرفم ولی باید بگم که اقا التشو بکنه تومقعد زن بعد همون التو بکنه واژن ودهن ،اه هرجورم که بهداشتو رعایت کنه به نظرم چندش وکثیفه
3
30 روز قبل
Sepeid05200 zar
این نظر من
خانما تا عاشق یا دوست داشتن نباشه نمیتونن هیچکاری کنن مشکل این خانم از نظرمن عاشق همسرش نیست با جیزای ک دیده مثا خیانت مثل بیتوجهی و زیاده خواهی...... سرد شده وگرنه یه لباس خوب و ارایش و عطر کلا بیست دقیقع وقت یع خانم میگره غیر از اینه من صدای ماشین شوهرم ک میاد دودقع وقت دارم سریع لباس میپوشم و عطر میزنم منم بچم دایم بهم جسبیده خواب ندارم خونه هم همیشه مرتب تمیزه
بنظرم شما اول تکلیفتون با خودتون روشن کنید شما میکد من فداکاری ث از خود گذشتگی و..... رو انحام ادم صدم گذشتم بذای همسرم الان توقع داشتید از همسرتون برطرف نشده و کاملــــــــــــــــــااااااااااااااا عادی هست ک شما سرپ باشید نسبت بهش و اونم از سردی شما وخودخواهی خودش تهدید میکنه
خانما تا عاشق یا دوست داشتن نباشه نمیتونن هیچکاری کنن مشکل این خانم از نظرمن عاشق همسرش نیست با جیزای ک دیده مثا خیانت مثل بیتوجهی و زیاده خواهی...... سرد شده وگرنه یه لباس خوب و ارایش و عطر کلا بیست دقیقع وقت یع خانم میگره غیر از اینه من صدای ماشین شوهرم ک میاد دودقع وقت دارم سریع لباس میپوشم و عطر میزنم منم بچم دایم بهم جسبیده خواب ندارم خونه هم همیشه مرتب تمیزه
بنظرم شما اول تکلیفتون با خودتون روشن کنید شما میکد من فداکاری ث از خود گذشتگی و..... رو انحام ادم صدم گذشتم بذای همسرم الان توقع داشتید از همسرتون برطرف نشده و کاملــــــــــــــــــااااااااااااااا عادی هست ک شما سرپ باشید نسبت بهش و اونم از سردی شما وخودخواهی خودش تهدید میکنه
0
30 روز قبل
Sepeid05200 zar
مشکل هردوی شما هست ایشون به دلیل کمبود محبت باد نیست حتی با پسر خودش چطوری رفتار کنه خانم میگه بچم تذیت میکنه ک نگیره بچه رپ بنظرتون ایا همیچین مردی عادیه
0
30 روز قبل
Sepeid05200 zar
بلد
0
30 روز قبل
فرزانه مامان شازده والا
👌🏻👌🏻
0
30 روز قبل
Sepeid05200 zar
اذیت
0
30 روز قبل
Sepeid05200 zar
من کاملا مخالف طلاق بدون پشتوانه هستم اما سعی کن واقعااااااا تلاشت کن مستقل شی پ از همچین مردی سمی دور بمونی
اینم نظر منه وگرنه ک شما با ایشون زندگی میکنید و باید بدونید چکار کنید
اینم نظر منه وگرنه ک شما با ایشون زندگی میکنید و باید بدونید چکار کنید
0
30 روز قبل
سوال کننده
بابت همدردی و زمانی که گذاشتین ممنونم ایشالا امیدوارم 🥹
حتما از راهنمایی شما و دیگر دوستان استفاده میکنم 🙏🏻🌺
حتما از راهنمایی شما و دیگر دوستان استفاده میکنم 🙏🏻🌺
0
30 روز قبل
Sepeid05200 zar
ببخشید غلط املایی داشت امیدوارم منظور رسونده باشم بخاطر پسرت اول با پدرت صحبت کن با مردی ک محبت ندیده و بلد نیست محبت کنه حتی به بچه خودشم خیلی زندکی سختیع
بازم من نمیدونم و از طرف صحبت های شما متوجه شدم شایدم محبت کنه ولی اگر غیر از ایینه واقعا با پدرت صحبت کن و جداشو
بازم من نمیدونم و از طرف صحبت های شما متوجه شدم شایدم محبت کنه ولی اگر غیر از ایینه واقعا با پدرت صحبت کن و جداشو
1
30 روز قبل
Sepeid05200 zar
هرچقدر م سخت زندگی تک والد بهتر از پدری هست ک عقده های کودکی رو روی بچه پیاده کنه
12
29 روز قبل
کوثر 🤍
تا حالا این همه خانوم زن ستیز یه جا ندیده بودم😅
ایشون داره میگه همسرم روزی سه بار گاها ازم درخواست سکس داره، و وقتی مخالفت می کنم من و تهدید به خیانت میکنه، بعد خانومای سیاستمدار سرزمینم نظرشون اینه که خب بیشتر به خودت برس، حتما براش کم میذاری، آرایش کن، لباس فلان بپوش، شیطونی کن، انقدر اولویتت و بچه ۹ ماهت قرار نده!!!
یعنی اگه یه زن هر چقدر هم تحت آزار جسمی و روانی باشه از طرف همسرش، بازم مقصر اون زنه از نظر بعضی ها
ایشون داره میگه همسرم روزی سه بار گاها ازم درخواست سکس داره، و وقتی مخالفت می کنم من و تهدید به خیانت میکنه، بعد خانومای سیاستمدار سرزمینم نظرشون اینه که خب بیشتر به خودت برس، حتما براش کم میذاری، آرایش کن، لباس فلان بپوش، شیطونی کن، انقدر اولویتت و بچه ۹ ماهت قرار نده!!!
یعنی اگه یه زن هر چقدر هم تحت آزار جسمی و روانی باشه از طرف همسرش، بازم مقصر اون زنه از نظر بعضی ها
1
29 روز قبل
بانو بزرگی
میخان بیچاره دیگه نایی براش نمونه😏این حد از حرفا در باورم نمیگنجه🙄
1
29 روز قبل
بانو بزرگی
این باور تو ذهن و عقاید رفته که مرد باید راضی باشه ازت زن سیخی چنده
1
29 روز قبل
بانو بزرگی
صاحب تاپیک بیاد مقعد خودشو نابود کنه چیزی که هزارتا درد و مرض میاره تا چی؟تا آقا سرکیف بشه حالش خوب باشه بابت چی واقعااا؟کمی فکر کردن بها به خود دادن واقعا جای دوری نمیره😪
3
29 روز قبل
ارزو far
دم همه ی خانمایی که زن ستیز نیستن گرم 👏👏👏👏👏
نمیدونم چرا بعضیا همیشه زن مقصر میدونن اگه مرد مشکل مالی داره اگه بیکاره اگه دست بزن داره اگه کمک حال زن نیست بچه مشترکشون رو دوش زنه اگه تهدید میکنه یا عینا خیانت میکنه یا هزار چیز دیگه مقصر اصلی زنه
بین خانما باشه میگن کم گذاشتی به خودت نرسیدی زیاد خرج کردی لوندی بلد نبودی درکش نکردی هزار کوفت دیگه
اگه بین مردا باشه این حرفا اونا هم میگن تقصیر زنشه
از ماست که برماست
نمیدونم چرا بعضیا همیشه زن مقصر میدونن اگه مرد مشکل مالی داره اگه بیکاره اگه دست بزن داره اگه کمک حال زن نیست بچه مشترکشون رو دوش زنه اگه تهدید میکنه یا عینا خیانت میکنه یا هزار چیز دیگه مقصر اصلی زنه
بین خانما باشه میگن کم گذاشتی به خودت نرسیدی زیاد خرج کردی لوندی بلد نبودی درکش نکردی هزار کوفت دیگه
اگه بین مردا باشه این حرفا اونا هم میگن تقصیر زنشه
از ماست که برماست
0
29 روز قبل
Lady of heaven 🌱
بخدا حرفم همینه اقایون انقد سکس مقعد دوس دارن برن خودشون بدن ببینن چطوره
2
29 روز قبل
Lady of heaven 🌱
نه عزیزم دارن درست میگن بچش ۷،۸ماهشه باید خونش برق بزنه غذاش به راه باشه خودش تمیزو سکسی باشه به تربیت بچش برسه و...وظیفه ی زنه اخه اون بچه رو ازخونه پدرش اورده شایدم ازلپ لپ مردخونه که وظیفه ای نداره فقط بره کارکنه وبیاد خونه وپورن ببینه وسکس بخواد خب مقصره زنه خیلی کوتاهی میکنه مگه شوهرش چی خواسته روزی ۳،۲بارسکس وسکس ازمقعد چیزی نخواسته مرده طفلی🤐
0
28 روز قبل
بانو بزرگی
وقتی یه خانم بیاد به صاحب تاپیک بگه راضیش کن هرجوری میخاد دیگه جای حرفی نمیمونه بخدا
0
28 روز قبل
بانو بزرگی
طرف میگه خسته شدم روزی چند بارررر میگن برو به خودت برس براش🫤
0
28 روز قبل
Lady of heaven 🌱
خب راست میگن چراخسته شده شوهرش طفلی چیزی نمیخواد زنم که رباته ادم نیست میتونه دیگه
1
28 روز قبل
Lady of heaven 🌱
چرا مردا بفکره راضی کردن زناشون نیستن انقدر بی عیب ونقصن
1
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
عزیزم کارهای خونه رو بنداز گردنش بگو من استراحت میکنم برای اینکه تو رو راضی کنم نیازه یه مدت کار خونه انجام بده خودش فروکش میکنه😄😄
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
🤭🤭🤭
3
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
عزیزم من جای این خانم بودم دقیقا این کارو میکردم
به خودم میرسیدم خونه رو مرتب نمیکردم غذا درست نمیکردم وقتی شوهرم اومد خونه میپریدم بغلش و خودم پبش قدم میشدم ده بار رابطه داشته باشه بچه جیغ زد عر زد از جام بلند نمیشم صدای مرده در اومد برو بچه رو ساکت کن میگم داغم هنوز یکبار دیگه منو بکن بعد میرم به بچه میرسم آنقدر راضیم کردی به حس شدم دیگه نا ندارم خودت برو آرومش کن تا من بیام 😄😄🫠
به خودم میرسیدم خونه رو مرتب نمیکردم غذا درست نمیکردم وقتی شوهرم اومد خونه میپریدم بغلش و خودم پبش قدم میشدم ده بار رابطه داشته باشه بچه جیغ زد عر زد از جام بلند نمیشم صدای مرده در اومد برو بچه رو ساکت کن میگم داغم هنوز یکبار دیگه منو بکن بعد میرم به بچه میرسم آنقدر راضیم کردی به حس شدم دیگه نا ندارم خودت برو آرومش کن تا من بیام 😄😄🫠
1
28 روز قبل
صبا رحیمی
وای چند دقیقه س دارم ب این پیام میخندم😄دمت گرم از کجا ب ذهنت رسید
1
28 روز قبل
بانو بزرگی
تف نجمه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
1
28 روز قبل
بانو بزرگی
😂😂😂😂😂😂😂زن ایرانی اینه طرز فکرش کاریش نمیشه کرد
0
28 روز قبل
بانو بزرگی
چون خود زن باعث این حجم از اعتماد به نفس اقا میشه جوری خودشو خار میبینه که اون اقا به خودش اجازه میده هرکار دلش خواست انجام بده😐
2
28 روز قبل
Lady of heaven 🌱
اگر یه زنی داره خودشو اینجوری حقیرمیکنه ،باافتخارحداقل نیاد نسخشو برای دیگران بپیچه از۱۰تاحرفش ۹تاش این بودکه توباید بهش برسی وراضیش کنی 🤮🤮
0
28 روز قبل
بانو بزرگی
فقط 🤮این اموجی جوهب حرفاشه😂😂😂😂😂😂😂
0
28 روز قبل
بانو بزرگی
جواب
1
28 روز قبل
Lady of heaven 🌱
بخدا کمه این ایموجی یه جودی بافتخارمیگن سکس مقعدی کن لعنتی اون خروجیه 💩💩این کوفتیه نه ورودی ،شوهره ناراحت میشه خب بدرک ناراحت بشه خودش بره انقدر ازمقعدبده تاحالش جابیاد
1
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
هیچی تا پیام ها رو خوندم حرصم در اومد 😄😄
من حرصم بگیره فلبداهه خودش میاد🤭🤭
من حرصم بگیره فلبداهه خودش میاد🤭🤭
0
28 روز قبل
leila ♡
شماها بلد نیستین اینا سیاست زنانه ست😆🤣😐👌🏻
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
آره خب راست میگه بنده خدا
نه چیز میخواد کوفت کنه نه لباس تمیز میخواد نه خونه تمیز
فقط یک کس تر و تازه میخواد که داره ناز میکنه 🤐
نه چیز میخواد کوفت کنه نه لباس تمیز میخواد نه خونه تمیز
فقط یک کس تر و تازه میخواد که داره ناز میکنه 🤐
2
28 روز قبل
leila ♡
افرین👌🏻🤣
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
والا بخدا من بودم بدون تعارف همین کارها رو که گفتم میکردم
بعدشم از مادر و خواهرشم تازه میتونستم دعوت به عمل میآوردم میگفتم ببخشید وقت نشد خونه رو تمیز کنم در حال عشق دادن به همسر جان بودم 🥰
یه غذا الکی سر هم میکردم سر سفره جلو همه میگفتم ببخشید دیگه نتونستم چیز درست کنم پسرتون مگه ول میکنه منو بتونم دست به سیاه سفید بزنم اصلا 🫠
بعدشم از مادر و خواهرشم تازه میتونستم دعوت به عمل میآوردم میگفتم ببخشید وقت نشد خونه رو تمیز کنم در حال عشق دادن به همسر جان بودم 🥰
یه غذا الکی سر هم میکردم سر سفره جلو همه میگفتم ببخشید دیگه نتونستم چیز درست کنم پسرتون مگه ول میکنه منو بتونم دست به سیاه سفید بزنم اصلا 🫠
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
ببینم باز حوصله کس کردن میکنه ؟
1
28 روز قبل
Lady of heaven 🌱
اره والا باید یادبگیریم
0
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
هستن اینجوری زن هاااا ولی باید موقعیتشونو دید الان همسایه خواهرم دوقولو داره از اولللل بچه ها دست پرستارشون بودن بیا خانومرو ببین ترگل ورگل هممممممیشه به خودش رسیده خنده از لباش کنار نمیره بچه شده به گفته خودش ی هفته پیش پرستاره بودن اینا رفتن مسافرت اونم بارها
1
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
والا اینجور زندگیا برا قشر ماها نیست
0
28 روز قبل
Lady of heaven 🌱
بله عزیزم هستنو هستن ولی اون کارایی که اون زن باید انجام بده و رو تنهاخودش انجام نمیده بلخره یه کمکی چیزی داره تانوزادی بچه واقعا سخته بخوای به همه کارابرسی ازهمه بدتر کاربه کنار اینکه همسرت شریک زندگیت پدربچت هیچ کمکی نکنه که هیچ درکتم نکنه هزارتا خواسته ی ریزو درشت بیجاهم داشته باشه بدتر
0
28 روز قبل
Lady of heaven 🌱
خب قربونت اوناهم کارایی که شوهراشون برااون خانوما میکنه همه ی شوهرا میکنن برای خانوماشون قطعانه
2
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
الان من وسع همسرمنمیرسه برا بچه هام پرستار شبانه روزی بگیره پس باید از توقعاتش کم کنه دیگه کجا همه شوهرا میتونن اینکارارو انجام بدم پول میخواد خب
1
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
حالا شوهر من ک اینتوقع هارو نداره کلی گفتم
1
28 روز قبل
Lady of heaven 🌱
اکثراهمینه منم پسرم ۵سالشه ازروز اول دوتامون تنهابودیم هیچ کمکی نداشتیم ولی خب همسرم واقعا کمکم بوده شیرخشکیم بود ولی وقتی میدید من خستم شبی ونصف شبی میگفت بخواب من درست میکنم براش ،تواین۵سال شاید روهم رفته من ۵۰بارحموم برده باشمش شاید همیشه همسرم میبرتش بااین حال خواسته ی نامعقول نداره ازم
3
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
در کل منظور من این بود اونی که هرروز برا همسرش ترگل ورگله و .... حتما کنارش خیلی چیزای زن تامینه پس نباید موقعیت خودتو ببینی بگی تو به خودت نمیرسی و ...
0
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
الان من یکی باشه با بچه هامبازی کنه وقت بچه هامو پر کنه یا مثلا یکی بیاد اشپزی کنه خونمو تمیز کنه و ... منم سر حالم میتونم هررروز ارایش کنم و ...
0
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
الان ی عده میان میگن نه ما هممممیشه خونمون تمیزه خودمون بچه هامونو داریم 😐ولی واقعا قابل باور نیست
1
28 روز قبل
Lady of heaven 🌱
بخدا،من انقدرکه سراین تاپیک حرص خوردم تواین چندروز که نگم برات
1
28 روز قبل
Hadise .
با این حرفت موافقم اگه منم بهش گفتم به خودت برس موقعیتشو شاید درک نکردم من اره درکنار تمام این کارا همه چیم تامینه نباید کسیو با کسی دیگه مقایسه کنی درسته حرفت ولی این خانوم اگه به خودش روحیه بده با وجود اینکه همسرش براش کم گذاشته بقول خودش کسی که تنها بزرگ شده معلومه از لحاظ محبت کمه باید یه جوری محبت کنه که اونم به بچش یاد بگیره محبت کنه
1
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
الان من خودم زنیم که جدای از کارای خونه و تمیزکاری ک خیلی وقتاااا شلوغه خونم رانندگی با منه خرید خونه با منه رسیدگی به بچه ها از حمامو سرویس بهداشتی بردن با منه امور مالی خونه کجا قسط داریم چک داریم صندوق وام داریم چقد خرج کنیم و ... با منه ...
الان ارتروز گردن گرفتم درد دست دارم چسبندگی رگهای عصب دارم سردردای شدید گرفتم پاهام همه داغونه رگای واریسیش در اومده ...
انقد زنارو دیدم صد خودشونو برا شوهر گذاشتن ولی شوهر بین صدتا زن خوشگل موشگل بوده یا معمولی چشمو دلش لرزیده ک اون زنم هیچی کم نداشته و نذاشته ....
اگر شوهر من میخواد مثلا من در طول ماه دو هفته به خودم رسیدگی نکنم با این اوصاف ک دارم کل زندگیشو میچرخونم بره به درک خلایق هر چه لایق
الان ارتروز گردن گرفتم درد دست دارم چسبندگی رگهای عصب دارم سردردای شدید گرفتم پاهام همه داغونه رگای واریسیش در اومده ...
انقد زنارو دیدم صد خودشونو برا شوهر گذاشتن ولی شوهر بین صدتا زن خوشگل موشگل بوده یا معمولی چشمو دلش لرزیده ک اون زنم هیچی کم نداشته و نذاشته ....
اگر شوهر من میخواد مثلا من در طول ماه دو هفته به خودم رسیدگی نکنم با این اوصاف ک دارم کل زندگیشو میچرخونم بره به درک خلایق هر چه لایق
4
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
اتفاقا زیادی تمیز باشی هوا ورش میداره ...
ی نفر بود مرده به زنش میگفت انقد از اول ازدواج تو رو با ارایش دیدم بدون ارایش زشت میشی اصلا نمیشناسمت ....خود خانوم گفته شوهرم اینجوری میگه
یکم خودتون باشین واس خودتون باشین
ببخشید ببخشید در ماه ی هفته مثلاااا جای خصوصیتون ی کوچولو مو داشته باشه اصصصصصلا اشکال نداره خجالت نداره که ی وقتا ارایش نکنین مو شونه کنین گیره بزنین یا نزنین چ اشکال داره ی وقتا ی تاپ گله گشاد بپوشین کی گفته ایراد داره چرا سخت میگیرین ...مردی که بخواد چشم چرون باشه شما بههههههترین زن دنیا هم باشین کاری با شما نداره غلطشو میکنه مردیم که ادم باشه اگر زنشو دوس داشته باشه گله ای هم نداره چرا امروز فلانی و اینا همونجوری عاشقشه دستاشو میبوسه و زنشو میپرسته مگه مردا خودشون همیشه ۱۰۰ هستن ...
ی نفر بود مرده به زنش میگفت انقد از اول ازدواج تو رو با ارایش دیدم بدون ارایش زشت میشی اصلا نمیشناسمت ....خود خانوم گفته شوهرم اینجوری میگه
یکم خودتون باشین واس خودتون باشین
ببخشید ببخشید در ماه ی هفته مثلاااا جای خصوصیتون ی کوچولو مو داشته باشه اصصصصصلا اشکال نداره خجالت نداره که ی وقتا ارایش نکنین مو شونه کنین گیره بزنین یا نزنین چ اشکال داره ی وقتا ی تاپ گله گشاد بپوشین کی گفته ایراد داره چرا سخت میگیرین ...مردی که بخواد چشم چرون باشه شما بههههههترین زن دنیا هم باشین کاری با شما نداره غلطشو میکنه مردیم که ادم باشه اگر زنشو دوس داشته باشه گله ای هم نداره چرا امروز فلانی و اینا همونجوری عاشقشه دستاشو میبوسه و زنشو میپرسته مگه مردا خودشون همیشه ۱۰۰ هستن ...
1
28 روز قبل
Hadise .
خب خداروشکر از این بگذریم منم خونم مرتبه ولی خب همیشه نمیشه اسباب بازی های بچه ها رو جمع کنی مهمون هم که دارم همیشه اسباب بازی یکی دوتا تو پذیرایی پیدا میشه ولی امور خونه و خرید و قسط و خرجی هرچی باشه با شوهرمه از اولشم من کاری به ایناش نداشتم خودش همه چیو چک میکنه خرید میکنه منم این وسط به خودم میرسمو بچه ها چون اون بیشتر وقتا شیفته مهمونی هم زیاد داریم همون دورهمی ولی زن اگه نتونه برا شوهر سیاست به خرج نده خب معلومه اونم کارایی ازش سر میزنه الان شما میگی همه چی باخودتونه شوهرتون میبینه درکتون میکنه پس هیچ وقت درحق شما بدی یا کوتاهی نمیکنه
0
28 روز قبل
بانو بزرگی
😂😂😂😂😂😂😂😂انگار خدا جاده دوطرفه گذاشته ازش استفاده کنن
0
28 روز قبل
بانو بزرگی
بلکل زدی جاده خاکی بیا گروه ببینم چته🤣🤣🤣🤣🤣
1
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
پس قطعا ۱۰۰ کار خونه با شما نیست فرصت داری به خودت برسی ...منم میگمزندگیا فرق داره دیگه
0
28 روز قبل
Hadise .
اره دقیقا خیلی فرق داره
0
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
خدارو شکر چی 🤪🤪🤪ارتروز و سر دردو چسبندگی رگو اینا دارم🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
فقط مونده این دفعه به دکتر مغزو اعصابم بگم تو رو خدا بنویس برم دارلمجانین🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ی ی ماه استراحت کنم🤣🤣🤣🤣
1
28 روز قبل
Hadise .
درست میشه بخدا باید به خودت برسی که مریض نشی داری دوتا بچه رو هندل میکنی
0
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
من مهر دو سال پیش قرار شد هفته ای ۴ ساعت مااااال خودم باشم ۱۵ مهر اولینو اخرین روزش بود🤣🤣🤣🤣🤣🤣
1
28 روز قبل
Hadise .
ببین من اگه شام نرسم درست زنگ میزنم از بیرون غذا میاد درکل آدمی نیست بخواد گیر بده چراا درست نکردی چرا اینجوریه فقط موقعیاهایی که از سرکار بیاد و روزش شلوغ بوده و چند تا مریض رو اعصابش رفته باشه خدا فقط باید بخیر کنه
1
28 روز قبل
Hadise .
ای بابا
1
28 روز قبل
Hadise .
ولی الان یه مدته همش خسته ام حوصله هیچکاریو ندارم نمیدونم چم شده فقط دوس دارم یکی باشه بچه ها رو نگه داره یکی بپزه بشوره جمع کنه منم بیشنم فقط فک کنم به خاطر اب وهواس منو هوایی کرده
0
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
🤔
0
28 روز قبل
leila ♡
🫂👌🏻
1
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
همه زنها در هر شرایطی
با هر همسری ک دارن چه دکتر مثل همسر شما چه کارگر مثل همسر من حق دارن خسته بشن
با هر همسری ک دارن چه دکتر مثل همسر شما چه کارگر مثل همسر من حق دارن خسته بشن
0
28 روز قبل
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
🩵
0
28 روز قبل
فاطیما احمدی
لایک👍
0
28 روز قبل
فاطیما احمدی
🤣🤣👍👍
3
28 روز قبل
🌹مریم 🌹
واقعا که
وقتی خسته باشی میتونی غذا بخوری؟ یا میتونی راحت بخوابی؟
این زن خسته اس بعد بره غذا درست کنه یه سرویس هم بده که کرد رام بشه؟
از کی تاحالا انقدر خودتونو کوچیک کردین تو زندگی؟
تا حالا شده شوهرت خسته ترین باشه و تو رابطه بخوای اونم به بهترین شکل انجام بده؟ نه معلومه که نمیکنن این کارو
وقتی خسته باشی میتونی غذا بخوری؟ یا میتونی راحت بخوابی؟
این زن خسته اس بعد بره غذا درست کنه یه سرویس هم بده که کرد رام بشه؟
از کی تاحالا انقدر خودتونو کوچیک کردین تو زندگی؟
تا حالا شده شوهرت خسته ترین باشه و تو رابطه بخوای اونم به بهترین شکل انجام بده؟ نه معلومه که نمیکنن این کارو
0
28 روز قبل
🌹مریم 🌹
کاش شوهرت هیچوقت بهت خیانت نکنه هیچوقت
ولی اگر کرد اونوقت از خودت حتما بپرس چرا؟؟ چون من آرایش میکردم لباس خوب میپوشیدم غذا بجا بود تفریح به جا بود پس چی شد که اینجوری شد
ولی اگر کرد اونوقت از خودت حتما بپرس چرا؟؟ چون من آرایش میکردم لباس خوب میپوشیدم غذا بجا بود تفریح به جا بود پس چی شد که اینجوری شد
1
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
😄😄😄😄 الان میام
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
خیانت چجوری میشه مگه ؟
مگه فقط طرف یکی بیاره تو زندگیش میشه خیانت و زن تو خودش میشکنه ؟
نه عزیزم همین که به جای محبت و آرامش از طرف مردش همچین حرفهایی میشنوه میشکنه ک خورد میشه بدتر روحیه آدم از بین میره
مگه فقط طرف یکی بیاره تو زندگیش میشه خیانت و زن تو خودش میشکنه ؟
نه عزیزم همین که به جای محبت و آرامش از طرف مردش همچین حرفهایی میشنوه میشکنه ک خورد میشه بدتر روحیه آدم از بین میره
1
28 روز قبل
🌹مریم 🌹
والا چی بگم حدیث خانم خیلی اعتقاد دارن که این دختر کم گذاشته واسه شوهرش واسه همینه شوهرش این کارارو میکنه
بعید میدونم شوهر حدیث خانم یه روزی حتی به ذهنش برسه به کسی نگاه بد کنه چون زنش همیشه مرتب بوده و شامش حاضر😏
بعید میدونم شوهر حدیث خانم یه روزی حتی به ذهنش برسه به کسی نگاه بد کنه چون زنش همیشه مرتب بوده و شامش حاضر😏
0
28 روز قبل
Hadise .
نه اعتقادی ندارم وقتی مردی میاد میگه باعث میشی ادم خیانت کنه حتما کمبود دیده تو زنش که داره اینجوری فکر میکنه من همسرم برای آرامش خاطر من هرکاری میکنه راسته میگن طرف از شوهر شانس اورده من شوهرم ۳ تا خونه دوتا ماشین با نصف حقوقشو زده به نامم بعد به نظرت میاد خیانت کنه وقتی کل اموالش به نام منه به نظرم کسی که کمبود داره میاد اینجوری حق به جانب حرف میزنه
0
28 روز قبل
Hadise .
تو نمیخواد کاش بیاری مرد من اینقدر مرده که خودم بهش کلی اعتماد دارم اینقدر هم دکتر و پرستار خوشگل دورش هست که دیدم از هرلحاظی که بگی اینقدر چشممش پاکه که طرف لخت هم باشه نگاه نمیکنه
0
28 روز قبل
Hadise .
شما توجه نمیکنی من اگه حوصله غذا پختن نداشته باشم غذام از بیرون میاد 😏
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
😄😄😄😄
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
احسنتم فتبارک الله احسن الخالقین🤭😄
1
28 روز قبل
فاطیما احمدی
کاش وقتی یکی یه درددلی میکنه نیاییم بگیم شوهرم ما فلان میکنه اینکارو میکنه ادم تو فکر خودش میگه حتما من زشتم یا حتما من خوب نبودم و نیستم که شوهرم برای من اینکارارونمیکنه که بفکر خیانته شاید اون مردی که همسر ایشونه زیادی توقع داره بعضی از مردا براشون صدتم بذاری باز میانو ازت ایزاد میگیرن
0
28 روز قبل
فاطیما احمدی
مردی اگه مرد باشه همه جوره زنشومیخواد مگه قدیما وسایل ارایش بود؟!فوقش یه کرم دستو صورت اونم مادرای ما تو فکر بچه داری و خونه داری بودن مردشونم نمیگفت خیانت میکنم🙁
0
28 روز قبل
فاطیما احمدی
تازه زایمان طبیعی میکردن اونم تو خونه بخیه نمیخوردن یعنی اگه برش میخوردن بدون بخیه باید میگذروندن
0
28 روز قبل
فاطیما احمدی
باز مردشون فکر خیانت نبود
1
28 روز قبل
فاطیما احمدی
الان چرا باید بگیم اره زن کم گذاشته
1
28 روز قبل
leila ♡
عزیزم همه چی به ذاته بقیه ش همه بهانه س!
0
28 روز قبل
فاطیما احمدی
همین که داره بچشو بزرگ میکنه براش غذا میپزه خودش کلیه
1
28 روز قبل
فاطیما احمدی
همین دیگه میان میگن حتما کم گذاشتی ادم عصابش خورد میشه خب بابا تو ک همجنسی اینجور میگی چه توقع از مرد داریم
1
28 روز قبل
leila ♡
یکی از اقوام ما تا حد مرگ آرایش میکنه عطر میزنه کمر باریکه
هررررچیی ک فکر کنی هست!
اما شوهرش چندین بار خیانت کزده بهش حب چرا دلیلش چیه؟
میگه چشماش هرز میپره
طفلی میره روانشناس
مشخصه ذاتش مرده اینه
هررررچیی ک فکر کنی هست!
اما شوهرش چندین بار خیانت کزده بهش حب چرا دلیلش چیه؟
میگه چشماش هرز میپره
طفلی میره روانشناس
مشخصه ذاتش مرده اینه
1
28 روز قبل
فاطیما احمدی
ذات طرف بده دیگه امیدوارم اینجور مردا یکی مثل خودشون گیرشون بیاد
0
28 روز قبل
بانو بزرگی
چون زنه ازش سرتره
0
28 روز قبل
leila ♡
اینا مریضن اصلا نمیتونن خودشونو کنترل کنن
2
28 روز قبل
بانو بزرگی
برن به درک واصل شن
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
احسنت بانو جان گل گفتی
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
مثل یک بلبل گفتی اما یک کم شل گفتی 🫢🤭🤭🤭🤭
0
28 روز قبل
بانو بزرگی
😅😅😅😅
0
28 روز قبل
بانو بزرگی
تو سفت بگو🤣
1
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
🤭🤭🤭
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
صاحب تاپیک نمیدونم اسمت چیه ولی عزیزم
تو هم کم نیار وقتهایی که خسته ای دقیقا همون موقع بگو خدمتکار بگیر وگرنه میرم بوس میدم بقال سر کوچه بیاد کارها رو بکنه 😄🥰
تو هم کم نیار وقتهایی که خسته ای دقیقا همون موقع بگو خدمتکار بگیر وگرنه میرم بوس میدم بقال سر کوچه بیاد کارها رو بکنه 😄🥰
0
28 روز قبل
بانو بزرگی
تف نجمه🤣🤣🤣🤣🤣
0
28 روز قبل
Hadise .
خب فاطیما جان داری میگی زنای قدیم همشون کدبانو بودن زنای قدیم چی کم داشتن کارا بچه رو میکردن شوهرشونو راضی نگه میداشتن نون میپختن همه کاری میکردن ماهم نمیگیم ایشون همه چیزشو ول کنه فقط رابطه داشته باشه اگه برنامه ریزی کنه زندگیش بهتر میشه مردشم اینجوری دیگه نمیگه اینجور مردا با محبت درست میشن
11
28 روز قبل
Zahra Nik
کجا زنای قدیم به اندازه زن الان مسئولیت داشت ؟
دو تا اتاق داشتن و ۴ تا پشتی که یه اتاقش همیشه تمیز بود چون درس قفل بود و یه اتاق بازار شام.
مردشون از صبح تا شب نبود که سرویسی بخواد . نهار و شام میپختن اونم نه ۷ مدل ، یه مدل بود هر کی هم نمیخورد میگفتن حتما سیره.
زن ماهی یکبار یه اصلاح کنه اوج دلبریش بود. شکم داشتن ، پهلو داشتن ، پستونهای آویزون مهم نبود و مردشون عاشقشون بود.
بچه ها هم صبح تا شب تو کوچه بودن و حضور نداشتن که سرویس بخوان ، به زور سر شام و نهار میومدن خونه.
مهم نبود بچه چه حسی داره ، چه روحیهای دارهو، تروما چیه ؟ استرس چیه ؟ که نگرانش باشن
درس میخوندن نمیخوندن مهم نبود
بچه بزرگه دومی رو بزرگ میکرد ، دومی سومی رو و به همین ترتیب .
مرد میومد یه شام گرم و یه سکس میخواست و تمام.
درسته امکانات الان نبود اما دغدغه خیلی کمتری داشتن
دو تا اتاق داشتن و ۴ تا پشتی که یه اتاقش همیشه تمیز بود چون درس قفل بود و یه اتاق بازار شام.
مردشون از صبح تا شب نبود که سرویسی بخواد . نهار و شام میپختن اونم نه ۷ مدل ، یه مدل بود هر کی هم نمیخورد میگفتن حتما سیره.
زن ماهی یکبار یه اصلاح کنه اوج دلبریش بود. شکم داشتن ، پهلو داشتن ، پستونهای آویزون مهم نبود و مردشون عاشقشون بود.
بچه ها هم صبح تا شب تو کوچه بودن و حضور نداشتن که سرویس بخوان ، به زور سر شام و نهار میومدن خونه.
مهم نبود بچه چه حسی داره ، چه روحیهای دارهو، تروما چیه ؟ استرس چیه ؟ که نگرانش باشن
درس میخوندن نمیخوندن مهم نبود
بچه بزرگه دومی رو بزرگ میکرد ، دومی سومی رو و به همین ترتیب .
مرد میومد یه شام گرم و یه سکس میخواست و تمام.
درسته امکانات الان نبود اما دغدغه خیلی کمتری داشتن
10
28 روز قبل
Zahra Nik
الان باید سکس کنی در حد پورن استار ، هیکل در حد مدلهای ویکتوریا سکرت ، بچه تربیت کنی در حد جو فراست راهنمای خانواده ، غذا بپزی درحد سرآشپز گلریز ، خونه تمیز در حد اتاق عمل ، تحصیلات و شغل ، پاکی در حد حضرت مریم در آخر هم مامانشون تنها زن مهم زندگیشونه 😆
0
28 روز قبل
Hadise .
اون موقع امکانات نبود الان چی همه چی هست بعد چرااا ماهاا داریم راجب یه چیزی هی بحث میکنیم وقتی صاحب خود تاپیک نیست انشالا تنشون سالم باشه و مشکلاتش حل بشه ما که بخیل نیستیم دوس داریم زندگیش گل و بلبل بشه بخنده دلش شاد باشه هرکی راهکار بلد بود بهش گفت حالا چرا ما موندیم و داریم بحث میکنیم
2
28 روز قبل
بانو بزرگی
آخرم ناراضین دلشون خیانت میخاد☹️😂
0
28 روز قبل
Hadise .
فقط آخر حرفت🤣🤣
1
28 روز قبل
Hadise .
درست گفتی
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
ای گفتی 😄😄
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
بایدم بهشون حق بدیم راهم براشون هموار کنیم
بریم براشون دنبال سوژه بگیردیم ببینیم کدوم دلش میگیره نه !!!!😄😄😄😵💫
بریم براشون دنبال سوژه بگیردیم ببینیم کدوم دلش میگیره نه !!!!😄😄😄😵💫
0
28 روز قبل
فاطیما احمدی
کد بانو که بودن ولی بنظر من قدیم و الان رو نمیشه مقایسه کرد بنظر من ذات مهمه
0
28 روز قبل
banoo z
واقعا باید گفت باریکلا به همسر شما
من میدونم کادر درمان و محیط بیمارستان چطوریه
چون دیده بودم از پدرم که چقدر کادر درمان با هم راحتن و اگر بخوان برن خرابکاری راحت میتونن اما درکمال راحتی خیلیهاشون بسیار پاک هستن چه زن چه مرد
من میدونم کادر درمان و محیط بیمارستان چطوریه
چون دیده بودم از پدرم که چقدر کادر درمان با هم راحتن و اگر بخوان برن خرابکاری راحت میتونن اما درکمال راحتی خیلیهاشون بسیار پاک هستن چه زن چه مرد
0
28 روز قبل
banoo z
خوشبختم عزیزم
دقیقا منم هر چی شوهرم داره به نامم زده
عقیده اش اینه که من هرچی دارم برای تو هست چون تو بودی از اول و با من ساختی زندگیو پس برای تو هست همه چیز من
واقعا متاسفانه کم هستن اینجور مردها که دیدگاه اینچنینی داشته باشند .البته من معتقدم بعضی از مردها جنبه و ذات و غیرت دارند که بفهمند زن را و متوجه بشن که این زن هست که داره مردشو میبره بالا
البته باید لیاقتشو داشته باشند
دقیقا منم هر چی شوهرم داره به نامم زده
عقیده اش اینه که من هرچی دارم برای تو هست چون تو بودی از اول و با من ساختی زندگیو پس برای تو هست همه چیز من
واقعا متاسفانه کم هستن اینجور مردها که دیدگاه اینچنینی داشته باشند .البته من معتقدم بعضی از مردها جنبه و ذات و غیرت دارند که بفهمند زن را و متوجه بشن که این زن هست که داره مردشو میبره بالا
البته باید لیاقتشو داشته باشند
0
28 روز قبل
Hadise .
خب پس گل من میدونی پس قضاوت نکنید الکی ادم ناراحت میشه
0
28 روز قبل
Hadise .
خداروشکر دقیقا حرف شما متین
0
28 روز قبل
Hadise .
فاطمیا ماشالا آنیا بزرگ شده چند باری تو تاپیکا حالتو با نینی پرسیدم جوابمو ندادی
0
28 روز قبل
مامان دو عشق،❤️❤️ M. R
🥺🥺🥺
0
28 روز قبل
Hadise .
منم منظوری نداشتم که همتون بر علیه من پاشدید من گفتم آدم خودش باید اولویت باشه به خودش برسه منظور بر این نبود که همیشه درحال رابطه باشه خوبه اول محبت کنه تا چیزای دیگه به قول مادرشوهرم مرد از به جز محبت چیزی نمیخواد اگه پا به پاش بیای زندگیت همواره میگه هروقت آتیشی بود تو آب باش براش و برعکس مادر شوهر من میگه مرد مثل بچه میمونه همونجوری که به بچت محبت میکنی باید اونم درنظر بگیری
0
28 روز قبل
banoo z
من شمارو قضاوت نکردم
فکنم دیگر دوستان نه تنها به شما بلکه به منم شلیک کردند😅
فکنم دیگر دوستان نه تنها به شما بلکه به منم شلیک کردند😅
0
28 روز قبل
Hadise .
عیبی نداره ادم باید جواب درستو پیدا کنه
1
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
عزیزم وقتی هم زنی خسته یه کمبود از طرف شوهرش دیده اونم بیشعوریشه دلیل نمیشه هر کسی کله شو میندازه پایین دهنش باز میکنه حق با اون باشه
وقتی میبینه زنش نمیتونه بخاطر خستگی نیازش برطرف کنه گردن خوردش خدمتکار میگیره برای زنش نه اینکه بگه میرم زن میگیرم یا هر گوه دیگه ای که میخواد اعلام کنه
وقتی میبینه زنش نمیتونه بخاطر خستگی نیازش برطرف کنه گردن خوردش خدمتکار میگیره برای زنش نه اینکه بگه میرم زن میگیرم یا هر گوه دیگه ای که میخواد اعلام کنه
0
28 روز قبل
banoo z
بله
انشاالله همه با هر آنچه که دارند خوب و خوش باشند
زندگی همه پستی و بلندی داره
هیچکسی در بطن زندگی دیگری نیست
انشاالله مشکلات همه گذرا باشد و حل شدنی
انشاالله همه با هر آنچه که دارند خوب و خوش باشند
زندگی همه پستی و بلندی داره
هیچکسی در بطن زندگی دیگری نیست
انشاالله مشکلات همه گذرا باشد و حل شدنی
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
یه وعده شام یا ناهار نخوره یا بوی پی پی اون بچه نزاره بخوابه معلوم میشه محبت میخواد یا نه
ببخشید من فقط میتونم یه جنبه این قضیه رو ببینم 😄🤭🤭🤭
اصلا تو کت من نمیره حق با مرد باشه ت. ایجور شرایط
ببخشید من فقط میتونم یه جنبه این قضیه رو ببینم 😄🤭🤭🤭
اصلا تو کت من نمیره حق با مرد باشه ت. ایجور شرایط
0
28 روز قبل
banoo z
یک چیزی بگم؟
من هی احساس میکردم نکنه مرد هست
چون میپرسید که شما چطوری میخورید آیا ... میدین؟
چطوری میدین؟
که من اصلا ج این سوال را ندادم
حسم طوری بود که طبیعی نیست
من هی احساس میکردم نکنه مرد هست
چون میپرسید که شما چطوری میخورید آیا ... میدین؟
چطوری میدین؟
که من اصلا ج این سوال را ندادم
حسم طوری بود که طبیعی نیست
0
28 روز قبل
banoo z
کلا هرچی بدی عالم بود انگار که شوهرش داره
در این حد؟
واقعا هستن اینجور مخلوقات نری که در این حد بد باشن؟
و هیچ بویی از مهر و محبت و صفا و زن و بچه نبرده باشند؟
بابا انسان هر چی باشه باید زهری داره پادزهری هم داشته باشه
منکه نتونستم باور کنم
در این حد؟
واقعا هستن اینجور مخلوقات نری که در این حد بد باشن؟
و هیچ بویی از مهر و محبت و صفا و زن و بچه نبرده باشند؟
بابا انسان هر چی باشه باید زهری داره پادزهری هم داشته باشه
منکه نتونستم باور کنم
0
28 روز قبل
Hadise .
اینم حرفیه موافقم
0
28 روز قبل
Hadise .
معلومه شما زن سالاری
3
28 روز قبل
Zahra Nik
ببینید اینجا یه محیط عمومیه ، از یه جایی به بعد ما نظرمون رو به صاحب تاپیک نمیگیم ، با بقیه به اشتراک میذاریم ، حتی ممکنه فرهنگسازی درست یا غلط بکنیم .
حالا ایشون واقعا مشکل داشته یا نداشته یا حتی مرد بوده خیلی اهمیت نداره. الان بیشتر تبادل نظر بین ماهاست
حالا ایشون واقعا مشکل داشته یا نداشته یا حتی مرد بوده خیلی اهمیت نداره. الان بیشتر تبادل نظر بین ماهاست
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
آره هستن
حالا من از اول تاپیک نبودم
ولی اینجور مردها رو دیدم
من ازدواج کردم کرمانشاه اینجا زن ها هیچ حقی ندارن
مردها هر چیزی میخرن به نام زنشون نمیکنن چه خونه چه ماشین چه طلا و .....
حتی پول به کارت زن نمیزنن کارت خودشون میدن که بفهمن کی و چه تاریخی از کارت برداشت میشه حساب کتاب کنن
ولی من قبل ازدواجم شاغل بودم با این شرط ازدواج کردم شغلم ادامه بدم برای همین مستقلم
الان شوهرم ماشین به نام من کرده برادرش فهمید داشت شاخ در میآورد
حالا من از اول تاپیک نبودم
ولی اینجور مردها رو دیدم
من ازدواج کردم کرمانشاه اینجا زن ها هیچ حقی ندارن
مردها هر چیزی میخرن به نام زنشون نمیکنن چه خونه چه ماشین چه طلا و .....
حتی پول به کارت زن نمیزنن کارت خودشون میدن که بفهمن کی و چه تاریخی از کارت برداشت میشه حساب کتاب کنن
ولی من قبل ازدواجم شاغل بودم با این شرط ازدواج کردم شغلم ادامه بدم برای همین مستقلم
الان شوهرم ماشین به نام من کرده برادرش فهمید داشت شاخ در میآورد
0
28 روز قبل
banoo z
من نمیدونستم 😔
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
نه عزیزم زن سالار نیستم مرد سالاری نداریم تو زندگیمون
در هر شرایطی باید همدیگرو درک کنیم
در هر شرایطی باید همدیگرو درک کنیم
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
حتما تو شهرهای دیگه هم اینجور افراد هستن
یعنی شوهر خواهرم رو میدیدن ظرف میشوره یا سفره میندازه و جمع میکنه و کمک میکنه اینجا آنقدر مسخره میکنن که نگم
ولی من شوهرم با اینکه خیلی ها منو میشناسن از دو دست معلوله تا جایی که بتونه کمکم میکنه با پا
جارو میزنم یا حیاط میشورم میاد هر چیزی که جلو راهم باشه جابجا میکنه و .... ولی جلو خانوادش میشینه
یعنی شوهر خواهرم رو میدیدن ظرف میشوره یا سفره میندازه و جمع میکنه و کمک میکنه اینجا آنقدر مسخره میکنن که نگم
ولی من شوهرم با اینکه خیلی ها منو میشناسن از دو دست معلوله تا جایی که بتونه کمکم میکنه با پا
جارو میزنم یا حیاط میشورم میاد هر چیزی که جلو راهم باشه جابجا میکنه و .... ولی جلو خانوادش میشینه
0
28 روز قبل
Zahra Nik
خودت کرمانشاهی نیستی ؟
0
28 روز قبل
Hadise .
انشالله خدا هميشه بهتون سلامتي بده عزیزم همین که کنار همخوش و خرم هستید باوهر شرايطی کنار هم کمک میکنید باعث خوشحالیه
1
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
مرسی عزیزم همچنین 🥰
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
نه من مشهدی هستم زمانی که ازدواج کردم تهران ساکن بودیم
0
28 روز قبل
Hadise .
هرجا یه مدل هست همه جا خوب و بد زشت و زیبا داره آدمباید عاقل باشه ولی چه بد زن هیچ حقی نداره فک کنم یه خورده باید سخت باشه درسته
0
28 روز قبل
Zahra Nik
الان کجایی ؟
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
آره دقیقا
من اینجا درباره حق و حقوق زن حرف میزنم اینها متوجه نمیشن واقعا چوم اصلا همچین چیزی ندارن تو خودشون
حالا شاید فقط خانواده همسرم و اطرافیانشون اینجورین نمیدونم 😄
من اینجا درباره حق و حقوق زن حرف میزنم اینها متوجه نمیشن واقعا چوم اصلا همچین چیزی ندارن تو خودشون
حالا شاید فقط خانواده همسرم و اطرافیانشون اینجورین نمیدونم 😄
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
کرمانشاه شش ساله اینجام
0
28 روز قبل
Zahra Nik
پس دیگه همشهری هستی ، بیا تاپیکمون راحت ازمون انتقاد کن 😂😂
0
28 روز قبل
Zahra Nik
خانمهای عزیز کرمانشاهی بیاید لطفا 🌹
اینه عنوان تاپیکمون
اینه عنوان تاپیکمون
0
28 روز قبل
Zahra Nik
عین بازاریابا میگردم دنبال همشهری میگردم جذبش کنم 😂😂
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
من از شرایطی که شوهرم قبل ازدواج گفته بود این بود گواهی نامه بگیرم
یک ماه بعد از عروسی ثبت نام کردم برای گواهینامه
من گواهی نامه رو با همون بار اول گرفتم همه اولش مسخره میکردن این نمیتونه زن چجوری میتونه گواهی نامه بگیره و ..... بعد از من خواهر شوهرم دو تا جاری دیگه ام رفتن گواهی نامه گرفتن ولی اجازه پشت ماشین نشستن ندارن مسخرشون میکنن
یک ماه بعد از عروسی ثبت نام کردم برای گواهینامه
من گواهی نامه رو با همون بار اول گرفتم همه اولش مسخره میکردن این نمیتونه زن چجوری میتونه گواهی نامه بگیره و ..... بعد از من خواهر شوهرم دو تا جاری دیگه ام رفتن گواهی نامه گرفتن ولی اجازه پشت ماشین نشستن ندارن مسخرشون میکنن
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
مگه کرمانشاهی هستی؟
0
28 روز قبل
Zahra Nik
آره
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
کجای کرمانشاهی؟
0
28 روز قبل
بانو بزرگی
غلط کردن 😬😬😬😂😂😂😂😂😂
0
28 روز قبل
Zahra Nik
پردیسم
0
28 روز قبل
فاطیما احمدی
ندیدم گلم اصلا انقدر درگیرم بخدا دیگه مغزم رد داده
0
28 روز قبل
Hadise .
عیبی نداده عزیز
2
28 روز قبل
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
عزیزم اومدم بگم درکت میکنم اونایی هم که تزمیدن به خودت برس وفلان مطمئن باش تو رفاه کامل هستن کار خونه نمیکنن مسئولیت بچه گردنشون نیس منم اگه غذام از بیرون باشه برا نظافت کمکی داشته باشم ظرف شستن لباس شستن نباشه بچه رو به امون خدا بسپارم تمام فکرو ذکرم میشه رسیدن به خودم نه صرفا بخاطر شوهر ها نه از بیکاری برا اینکه حوصلم سر نره بخاطر روحیه خودم ولی چه کنیم که وقت سر خاروندن هم نداریم البته صد خودتم نزار برا کارخونه
یه چکاپ بده خودتو تقویت کن اونم فقط بخاطر سلامتی خودت تازه زایمان کردی با اونهمه کارو اعصاب خرد کنی وبچه داری بدنت کم میاره به فکر خودت باش هرکاری خواستی بکنی اولویتت حال خوب خودت باشه
مردی که ذاتش خراب باشه براش حوری بهشتی هم باشی باز بهونه داره
یه چکاپ بده خودتو تقویت کن اونم فقط بخاطر سلامتی خودت تازه زایمان کردی با اونهمه کارو اعصاب خرد کنی وبچه داری بدنت کم میاره به فکر خودت باش هرکاری خواستی بکنی اولویتت حال خوب خودت باشه
مردی که ذاتش خراب باشه براش حوری بهشتی هم باشی باز بهونه داره
1
28 روز قبل
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
اصلا چرا از این جهت نگا نمیکنین که مشکل از شوهرشه شاید شوهرش نمیتونه ارضاش کنه از رابطه زَدَش کرده حس زنانگیشو کشته
رغبتی براش نمونده که بخواد رابطه برقرار کنه باهاش چرا همیشه مقصر زنارومیدونین آخه
رغبتی براش نمونده که بخواد رابطه برقرار کنه باهاش چرا همیشه مقصر زنارومیدونین آخه
1
28 روز قبل
فرزانه مامان شازده والا
دوستان خوبم توجه داشته باشید استارتر تاپیک برای حل مشکلش راهکار خواستن و از شما خواستن که کمکشون کنید
اتفاقا تنها کسی که حالا درست یا غلط نظر و راهکار خودشو گفت حدیث بود
با دو سه نفر دیگه ابتدای تاپیک
این صحبتهای شما دقیقا چه کمکی به این خانم میکنه؟ جز اینکه عصبی تر بشه و احساس کنه واقعا داره ازش سواستفاده میشه
خودش که گفته از این شرایط ناراضیه ، خودش که عیب شوهرشو گفت ، شما اگه راهکار دارید بگید لطفاً
🌹🌹🌹
اتفاقا تنها کسی که حالا درست یا غلط نظر و راهکار خودشو گفت حدیث بود
با دو سه نفر دیگه ابتدای تاپیک
این صحبتهای شما دقیقا چه کمکی به این خانم میکنه؟ جز اینکه عصبی تر بشه و احساس کنه واقعا داره ازش سواستفاده میشه
خودش که گفته از این شرایط ناراضیه ، خودش که عیب شوهرشو گفت ، شما اگه راهکار دارید بگید لطفاً
🌹🌹🌹
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
راهکار که من دادم خوب بودااااا😄🤭
0
28 روز قبل
فرزانه مامان شازده والا
اونکه عالی بود 👌🏻😆😆
0
28 روز قبل
نجمه عرفانیان
😄😄😄
1
27 روز قبل
مامان m
آفرین گل گفتی
یکسریا میاین میگین آره حتما جدا شو واقعا فکر کردید وقتی شرایط جدایی نداره طلاق بگیره شرایطش ایده آل میشه
نه اصلا اینکار نکن عزیزم
راهکاری که دوستان گفتن که به خودت برسی اینارو حتما تو زندگیت پیاده کن چون آقایون زود رام میشن
منم حرفای خانم حدیث باور دارم
یکسریا میاین میگین آره حتما جدا شو واقعا فکر کردید وقتی شرایط جدایی نداره طلاق بگیره شرایطش ایده آل میشه
نه اصلا اینکار نکن عزیزم
راهکاری که دوستان گفتن که به خودت برسی اینارو حتما تو زندگیت پیاده کن چون آقایون زود رام میشن
منم حرفای خانم حدیث باور دارم
0
25 روز قبل
سوال کننده
از همه ی دوستان پوزش میخوام این چند روز مهمون داشتم فرصت نکردم آنلاین بشم هر کس دیدگاه خودش گفت باید همه رو شنید اما نمیشه همه رو به کار گرفت هر کسی زندگیش یه مدله
شوهر من قطعا از نظر تحصیلات و تربیت خانوادگی و شخصیتی و روانشناسی و... قطعا متفاوت هست و نمیشه یه نسخه رو برای همه پیچید
برای زندگیم خیلی تلاش کردم همسرم همیشه منو مقصر میدونه اما یه سری از دوستان هم با همسرم موافقن انگار ولی من اینو فهمیدم که زیاده خواهی و تنوع طلبی نمیشه چاره کرد
شوهر من قطعا از نظر تحصیلات و تربیت خانوادگی و شخصیتی و روانشناسی و... قطعا متفاوت هست و نمیشه یه نسخه رو برای همه پیچید
برای زندگیم خیلی تلاش کردم همسرم همیشه منو مقصر میدونه اما یه سری از دوستان هم با همسرم موافقن انگار ولی من اینو فهمیدم که زیاده خواهی و تنوع طلبی نمیشه چاره کرد
0
25 روز قبل
سوال کننده
چقد قشنگ گفتین واقعا 🫶🏻👍🏻
همسر من دقیقا همینه همه چیز با هم میخواد
همسر من دقیقا همینه همه چیز با هم میخواد
0
25 روز قبل
سوال کننده
این دیگه نوبره
دوست عزیز من تا حالا نخوردم و از نظر خودم طبیعی هست مگه مامان باباهای ما خوردن
همسرمم از اول همچین درخواستی نداشته الان مدلش تغییر کرده این پورن بود که این فرهنگ غربی وارد روابط زندگی مردم کرد از کجاش تعجب می کنید نمیفهمم
دوست عزیز من تا حالا نخوردم و از نظر خودم طبیعی هست مگه مامان باباهای ما خوردن
همسرمم از اول همچین درخواستی نداشته الان مدلش تغییر کرده این پورن بود که این فرهنگ غربی وارد روابط زندگی مردم کرد از کجاش تعجب می کنید نمیفهمم
1
25 روز قبل
سوال کننده
دقیقا قرار نیست تنها من مخاطب باشم که
همه از نظرات هم استفاده میکنن
همه از نظرات هم استفاده میکنن
0
25 روز قبل
سوال کننده
ممنونم از پیام پر مهرتون ♥️🙏🏻
2
25 روز قبل
بانو بزرگی
گلم هرکاری که خودت رو اول خوشحال میکنه انجام بده مگه چقدر جوون میمونی که بخای خودتو فدای یه ادم خودشیفته کنی😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




