سلام بچه ها من از اخبار بی خبرم
چی شد توافق شد ؟
ج ن گ تموم شد ؟
پرسش (1405/03/05):
چه خبره چی شده توافق شده؟
2012
889
1405/03/05
سوال کننده
1
1405/03/05
ایراندخت ش
مشخصه کی انگولک کرد باز🤦🏻♀️
0
1405/03/05
شادی ....
آره دیگ
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
بچه ها بنظرتون جنگ بشه ایندفعه مردمم میزنن؟؟
0
1405/03/05
💎 sara 💎
چرا تنشون خاریده؟😐
0
1405/03/05
شادی ....
نه
1
1405/03/05
مهربانو ❤️
اینبار جنگ بشه خیلی اوضاع از قبل بدتر میشه
1
1405/03/05
مهربانو ❤️
یه پیر دانا چند سال پیش تو محله ما گفته بود تو ایران جنگ میشه خیلیا میمیرن ولی بعدش اوضاع خوب میشه ( تا حالا هر حرفی زده درست دراومده)
3
1405/03/05
Zahra Nasiri
ایناهربارگفتن مذاکرات داره به خوبی پیش میره بدونیدبایدکنسرواروشارژکنید
1
1405/03/05
مهربانو ❤️
گفته بود خوشبحال کسی که مرد و ندید، و خوشبحال کسی که بود و دید منظورش این بوده اوضاع خیلی خیلی بد میشه تا چند سال، بعدش اوضاع خوب میشه
1
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
روز خوش رو یعنی میبینیم؟
1
1405/03/05
مهربانو ❤️
پول کنسرو هم نداریم دیگه🤣🤣
2
1405/03/05
Zahra a..
پیر ما در اومد ولی اگر قراره بشه حاضرم من بمیرم ولی برای بچم روز خوش بشه
1
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
کنسرو نداریم که🤣🤣🤣🤣
1
1405/03/05
مهربانو ❤️
به گفته خودش آره ولی جنگ خیلی بدی میشه و خیلی از ایرانی ها میمیرن
1
1405/03/05
Fatemeh 💖
وای اگه بمیریم....
من از زیر آوار موندن میترسم
من از زیر آوار موندن میترسم
0
1405/03/05
Zahra Nasiri
😂😂🥲🥲🥲🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
1
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
شرکت کنسروی سود کلانی به جیب میزنه
1
1405/03/05
مهربانو ❤️
مردن بهتره تا اینکه زنده زیر آواره گیر کنی
1
1405/03/05
Fatemeh 💖
وای نمیخوام بچه م بی مادر بزرگ شه
2
1405/03/05
Zahra Nasiri
نمیتونم حرف بزنم خودتون ازاستیکرامتوجه بشید
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
اره...
1
1405/03/05
مهربانو ❤️
من واسه بچم میترسم 😔😔😔
1
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
وای منم فوبیا زیر آوار دارم😢
2
1405/03/05
Fatemeh 💖
منم
میگم اگ مردیم باهم بمیریم
میگم اگ مردیم باهم بمیریم
3
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
خدا باماست
0
1405/03/05
مهربانو ❤️
مطمئنی
5
1405/03/05
Zahra a..
ایشالله هچ بچه ای بدون مادر پدر نشه هیچ پدر مادری هم بدون بچه نشن همه باهم ببینیم روز خوش 🙏🥺
2
1405/03/05
zahra hormozi
این خبر حمله به قایقهای سپاه مربوط به دیشبه چهار نفر هم شهریام شهید شدن یکیشونم پسر داییمه😔
1
1405/03/05
مهربانو ❤️
۵۰ ساله خدا با اوناست
2
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
مردیم آیندگان الهی خوش باشن
بالاخره زندگی بعد هم وجود داره اونموقع خوش میگذرونیم
بالاخره زندگی بعد هم وجود داره اونموقع خوش میگذرونیم
1
1405/03/05
Fatemeh 💖
الهی آمین...
البته ک خیلی وقته خدا صدای مارو نمیشنوه
البته ک خیلی وقته خدا صدای مارو نمیشنوه
3
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
یعنی از بچه ۱۳ ساله که کشته شد خونمون رنگین تره؟
1
1405/03/05
مهربانو ❤️
پس خبرو چرا الان زدن
6
1405/03/05
ایراندخت ش
از این حرفا نزنین
سرنوشت هرکسی از بدو تولد نوشته شده نمیشه ازش فرار کرد...
اینم سرنوشت ما بود و جوونیمون
خدا کنه بچه هامون طعم ازادی و اقتصاد خوب رو بچشن
سرنوشت هرکسی از بدو تولد نوشته شده نمیشه ازش فرار کرد...
اینم سرنوشت ما بود و جوونیمون
خدا کنه بچه هامون طعم ازادی و اقتصاد خوب رو بچشن
1
1405/03/05
zahra hormozi
ایران صداشو در نیاورده که بتونن مذاکره کنن ولی ترامپ ۴۸ ساعت پیش تویترشو زده بوده
2
1405/03/05
ایراندخت ش
فاطی منکه امیدوارم حداقل اونور دستمون به یسریا برسه🥲
1
1405/03/05
Momi 💙 🍼 🧸
😞 😞 😞 ❤️🩹
2
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
یه مرغ که دوکیلو هست شده ۱۳۰۰ تومن 😵
میشه زندگی کرد
میشه زندگی کرد
2
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
حزب بادی ها بخونن دیگه
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
یعنی ایندفعه بمبا میاد رو کله مون
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
این بود زندگی ؟؟
2
1405/03/05
Zahra a..
الان میگن چون شرایط جنگیه 😏😏
4
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
اونور ما با اونا یه جا نیستیم عزیزم
اونا خیلی بی شرف بودن ما بی ش ف نیستیم
اونا خیلی بی شرف بودن ما بی ش ف نیستیم
0
1405/03/05
ایراندخت ش
امروز یه بسته همبرگر+ دو نون تافتون+ یه پنیر+ ماست+ دو تا صابون ایرانی
گرفتیم شد ۱۲۲۰🙄🤐
گرفتیم شد ۱۲۲۰🙄🤐
1
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
فاطی از خودمون بیشتر باید بترسی تا اونا
6
1405/03/05
Zahra a..
قلمت بشکند تاریخ اگر این دوره از زندگی مارو دقیق ننویسی ...
با جزئیات با همه ی سختی هایی که کشیدیم 😔😔
با جزئیات با همه ی سختی هایی که کشیدیم 😔😔
0
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
آره بخدا
2
1405/03/05
مهربانو ❤️
دشمن واقعی داخله نه خارج😏
3
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
خدا ریششونو خشک کنه
1
1405/03/05
Fatemeh 💖
چ فایده من دیگه نباشم گوه تو همه چی
چ فرقی به حال ما دارع بنویسه ننویسه
چ فرقی به حال ما دارع بنویسه ننویسه
0
1405/03/05
مهربانو ❤️
یه دوستی دارم خیلی وقته ازدواج کرده شوهرش میگه تا زندم بچه نمیاریم تو ایران نباید بچه دنیا بیاری
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
خیلی دلم برا غزه میسوخت
و باورم نمیشه داریم مثل اونا میشیم
و باورم نمیشه داریم مثل اونا میشیم
2
1405/03/05
Zahra a..
الهی از آه سینه های ما یه درد به دردای خودشون و نوچه هاشون اضاف بشه
2
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
تا درسی بشه برا آیندگان دیگه حماااااقت نکنن
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
کاش بچه نمیاوردم....
هی خودمو لعنت میفرستم ک چرااوردم
هی خودمو لعنت میفرستم ک چرااوردم
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
🏴☠️⚡️رسانههای عبری: نتانیاهو به دلیل درمان فک و دندان به بیمارستان اورشلیم منتقل شد!.
🚨🔥 @akhabar_iraرف
🚨🔥 @akhabar_iraرف
0
1405/03/05
ایراندخت ش
اره بعد فکر کن امروز شوهرم فقط ۱۰۰هزار تومن کلا کار کرده بود....
1
1405/03/05
مهربانو ❤️
آیندگان ایران خودشون دیگه ما که نیستیم
0
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
بچت تو رفاه باشه و آیندگان حماقت های گذشته رو نکنن
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
سری پیش پروستاتش مشکل داست الان فکودندون🤣🤣🤣
0
1405/03/05
Momi 💙 🍼 🧸
stk: |~|2|~|dashed_5_col
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
تو دنیایی ک نباشم و معلوم نیست بچه م دست کی میفته...
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
اخه چرا اخبار ایران انقد چرته
0
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
بخدا این الکی میره و میاد از بس همه زوم کردن روش یه چیزیش بشه مسخرشون کرده🤣🤣🤣🤣
0
1405/03/05
مهربانو ❤️
فعلا فضای ایران رو مسموم کردن نمیذارن نفس بکشیم
0
1405/03/05
Leila M
😄😄😄😄
0
1405/03/05
ایراندخت ش
پزشکیان امروز گفته بود که خیلی چیز ها رو دوست ندارم ولی وقتی بقیه تصمیم میگیرند مجبورم کوتاه بیام
بچه ها این حرف خییییلی معنی داره
بچه ها این حرف خییییلی معنی داره
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
بنویسند آمدند رنج کشیدند و رفتند
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
نه بابا شاید رفته کامپوزیت کنه که جلو رسانه ها لبخندش قشنگشه
0
1405/03/05
Zahra a..
حداقل آیندگان بشنون بفهمن ما چی کشیدیم اگر به نور رسیدن قدرشو بدونن بدونن چقدر ما عذاب کشیدیم تا اونا برسن یهو خوشی نزنه زیر دلشون با یه خری همه چیو به ظلمات بکشونن
0
1405/03/05
مهربانو ❤️
🤣🤣🤣🤣🤣
1
1405/03/05
Fatemeh 💖
کاملا مشخصه از اول
0
1405/03/05
ایراندخت ش
اره ولی ببین دیگه علنا اقرار کرد
0
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
به این توجه نکرده بودم دمت گرم ریز بینی🤣🤣🤣🤣
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
چندبارگفته
حالا نمیتونم بازش کنم
حالا نمیتونم بازش کنم
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
فداتم که🤣🤣با درمان پروستاتش هم مشکل ناباروریش حل شد 😅
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
اینا همش حرفای کلیشه ای ان
من میخوام زندگی کنم بچه مو ببینم
چه فایده ما بمیریم نسل های آتی قدر زندگیوبدونن
من میخوام زندگی کنم بچه مو ببینم
چه فایده ما بمیریم نسل های آتی قدر زندگیوبدونن
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
خود اونوریاگفتن ایشون هیچکاره س
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
آفرین موافقم
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
ما همهههههه زندگی تحت فشار اقتصادی بودیم اصن زندگی نکردیم
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
وقتی من نباشم تخمم نی کی درس بگیره کی نگیره
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
دقیقا
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
دیدی چ شخمیییی زندگی کردیم
0
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
میخواد مثل خودش به وجود بیاد واسه همین تازش وسرحالش کرده🤣🤣🤣🤣🤣
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
ززندگی نبود که جون دادن
0
1405/03/05
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
به قول ما لرا میخوام بعد خوم علف سبز نشه😁
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
عاشق شدم ازدواج کردم تشکیل زندگی دارم بچه اوردم باااااهزاااار امید و آرزو آخرش این؟؟؟
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
الانم باید هر لحظه منتظر باشیم که انفجار بشه نشه نکنه بمیرم نکنه بزنه
4
1405/03/05
Fatemeh 💖
ما ترکا میگیم او که منه یوخ ایچینه پوخ
2
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
ماهم والا دلمون میخواد زندگی کنیم حداقل بچه دار بشم بچمو ببینم
کی دوست نداره زندگی کنه
میگم اون بچه ۱۳ ساله هم دلش میخواست زندگی کنه آیندشو ببینه
خون ما رنگینتر نیست که
کی دوست نداره زندگی کنه
میگم اون بچه ۱۳ ساله هم دلش میخواست زندگی کنه آیندشو ببینه
خون ما رنگینتر نیست که
1
1405/03/05
Fatemeh 💖
میترسم صدا بیاد بچه م بترسع....هی از جلو چشمم رد میشه
0
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
🤣🤣🤣🤣 خوم تش من چاله نبو🤣
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
❗️🇮🇷 #توجه | مشاور ظریف: به اتفاقات و جریانات فعلی نباید پاسخ دهیم تا مشکلی در مذاکرات و توافق پیش رو پیش نیاید.
🚨🔥 @akhabar_ira
🚨🔥 @akhabar_ira
2
1405/03/05
Fatemeh 💖
پیرشدن و غصه خوردن باباهامون شوهرامون
پرپر شدن آرزوهامون جوونیمون
پرپر شدن آرزوهامون جوونیمون
0
1405/03/05
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
ها یو هم هسی ولی ونه بیشتر ایگیم
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
بخدا اینا شیشه میزنن
1
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
asra بیا اون طرف
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
توهم توافق داره هنو
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
هعی😭
0
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
🤣🤣🤣🤣
0
1405/03/05
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
می تو هم لری یا لری ایفهمی🫠
2
1405/03/05
Fatemeh 💖
سرویس ارکوپال گرفتم جدیدا دراوردم استفاده کردم ارزو به دل نمیرم 🙁
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
عزیزم😅خدانکنه ایشالا چیزی نمیشه
0
1405/03/05
soheila (مامانِ سپنتا)
من الآن وقتش هست بچه ی دوم بیارم دیگه دیر میشه اما بخاطر این شرایط به شدت می ترسم و از آینده اش واهمه دارم
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
نکنه من بمیرم شوهرم بره زن بگیره
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
منم دلم میخواد بیارم تا زیر ۳۰
پشت سرهم باشن بادخترم ولی میترسم بخاطر وضعیت
پشت سرهم باشن بادخترم ولی میترسم بخاطر وضعیت
0
1405/03/05
احلام زرگانی پور
وااااای ب چی فک مییکنیی🤣
0
1405/03/05
soheila (مامانِ سپنتا)
واقعاَ اینا دردناک و وحشتناک هستش
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
خیلی
روزی ک من زایمان کردم جنگ شد هی میترسیدم وسط عمل بزنن
روزی ک من زایمان کردم جنگ شد هی میترسیدم وسط عمل بزنن
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
چ زندگی ایه مامیکنیم اخه
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
شیرتوش
1
1405/03/05
بانو بزرگی
ایرو لر زیاده😁
0
1405/03/05
بانو بزرگی
فاطی میدونی کیه؟
0
1405/03/05
soheila (مامانِ سپنتا)
می فهمم آخه
روزی که تنگسیری رو زدن چهار تا ساختمون با ما فاصله داشت
پرده ی زبرای اتاق پسرم روی تختش افتاده بود ساعتش روی تختش پرت شده بود
روزی که تنگسیری رو زدن چهار تا ساختمون با ما فاصله داشت
پرده ی زبرای اتاق پسرم روی تختش افتاده بود ساعتش روی تختش پرت شده بود
0
1405/03/05
بانو بزرگی
😂😂😂دوراز جون
0
1405/03/05
بانو بزرگی
پارسال باردار بودم جنگ ۱۲ روزه الان دلم برا باردارا میسوزه بخدا چه استرسی میکشن
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
چ صدای وحشتناکی داره
روز پنجم زایمانم خیابون ما فرماندهی و زدن شیشه هامون شکست پرده بزرگ پذیرایی افتاد مبل اومد وسط خونه
گچ دیوارکنده شد
نمیدونم تو اون وضعیت چجوری نوزادمو بغل کردم فرار کردم
روز پنجم زایمانم خیابون ما فرماندهی و زدن شیشه هامون شکست پرده بزرگ پذیرایی افتاد مبل اومد وسط خونه
گچ دیوارکنده شد
نمیدونم تو اون وضعیت چجوری نوزادمو بغل کردم فرار کردم
0
1405/03/05
soheila (مامانِ سپنتا)
یعنی اون شب ما خونه نبودیم
اگه بودیم بچم صد در صد طوریش میشد
اگه بودیم بچم صد در صد طوریش میشد
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
خدا بهتون رحم کرده
0
1405/03/05
بانو بزرگی
دوراز جونش
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
اره منم ...
چون زایمان چیزی نیس ک تاریخشو عوض کنی
چون زایمان چیزی نیس ک تاریخشو عوض کنی
0
1405/03/05
soheila (مامانِ سپنتا)
خدااااای من
0
1405/03/05
soheila (مامانِ سپنتا)
خیلی
0
1405/03/05
soheila (مامانِ سپنتا)
قربون محبتت
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
فک کن نوزاد ک نمیفهمه تو بغلم گرریه کرد
منم زخم رو تنم و خونریزی
منم زخم رو تنم و خونریزی
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
اگ برش نمیداشتم اون شیشه میفتاد روشخدایی نکرده
0
1405/03/05
بانو بزرگی
یه امشب خاستم زود بخابم از سرم رفت
0
1405/03/05
soheila (مامانِ سپنتا)
🥹🥺🥺☹️
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
یوقتا میگم خدا هست کمکمون میکنه یوقتا میگم ن مارو ول کرده..
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
منم بخاطر خبرا
0
1405/03/05
soheila (مامانِ سپنتا)
خدا باهاتون بوده قطعاً
5
1405/03/05
Zahra a..
میدونم عزیزم ما همه حق زندگی داریم اونایی که جاویدنام شدن هم حق زندگی داشتن حالا همونطور که اونا واسه ما درس گذاشتن ماهم برای آیندگان درس میذاریم چه بخواییم چه نخواییم اینا همه ثبت میشه براشون
امیدوارم ماهم باشیم و ببینیم همه باهم نفس راحت بکشیم
امیدوارم ماهم باشیم و ببینیم همه باهم نفس راحت بکشیم
0
1405/03/05
بانو بزرگی
من دخترم میگف باید چشم باز منو نگاه کنی شکمم باید دستش روش بود تا بخابه
از پارسال این ترس از وجودش خارج نشد
از پارسال این ترس از وجودش خارج نشد
1
1405/03/05
بانو بزرگی
فدات😘
0
1405/03/05
Zahra a..
ای وای عزیزم چقدر سخت و وحشتناک واقعا خدا رحم کرد
1
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
ها عزیزوم مو خوم بختیاریم اصالتم ز ایذه🥰😍
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
وای وای منم از همینامیترسم
اصلا ادم مادر میشه خیلی ترسو میشه
اصلا ادم مادر میشه خیلی ترسو میشه
0
1405/03/05
بانو بزرگی
ما اخباری چیزی نداریم همین اومارو ۱ساعت پیش باز کردم دیدم باز گل به سبزه آراسته شد
1
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
نه عزیزم
تازه آشنا شدم باهاش
چییییی تو مغزته😂😂😂😂
تازه آشنا شدم باهاش
چییییی تو مغزته😂😂😂😂
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
اره بخدا
0
1405/03/05
نیلوفر دُری
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
منم دنبال نمیکنم
0
1405/03/05
بانو بزرگی
من فقط از دختر بزرگم میترسم ۱ماهی میشه آروم شد خدا کنه نفهمه جنگه خدا کنه جنگ نشه
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
از اشناهای ما تو سوله زندگی میکردن ببین ادم عاااااادی با خانواده سوله رو زدن همشون مردن
ب حدی بد زدن ک فقط آهن موندن بود هیچی نموند
ب حدی بد زدن ک فقط آهن موندن بود هیچی نموند
1
1405/03/05
بانو بزرگی
مال خرمشهره😂😂😂😂سال ۴۰۳ تاپیک زد دزدیدن حورا دختر خاله ش
خیلی دختر خوب و نازیه
خیلی دختر خوب و نازیه
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
هیسس دختر پاک کن پیامتو
0
1405/03/05
بانو بزرگی
خوب میکنی
1
1405/03/05
Fatemeh 💖
بچه ها مراقب حرفاتون باشید توروخدا خدایی نکرده دردسر نشه
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
الهی امین
منم از دخترم میترسم ک بترسه روش نمونه و...
منم از دخترم میترسم ک بترسه روش نمونه و...
1
1405/03/05
بانو بزرگی
اسرا لایک کردی دختر اشتراک بگیر بیا ببینم بابات کار دندونه هنوز🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
1405/03/05
بانو بزرگی
خدا نکنه
0
1405/03/05
نیلوفر دُری
چقدر نصف شبی شاد شدم 🤣
1
1405/03/05
بانو بزرگی
بیا منو ببر پیشش بگو گرونیه پول نیست تو رفاقت و دوستی دندوناشو درست کن🤣🤣🤣🤣🤣🤣ببین بنی رفت کامپوزیت بعد من پول ندارم🤣🤣🤣🤣🤣
0
1405/03/05
eliiiii 🫡
اززمان واکسناشون که به زور گفتن بزنید مریضهای ناعلاج امده طفلی بچه هامون
0
1405/03/05
Zahra Nasiri
وای بانو ول کن تروخدا اینقدرک توامار بچهای اوماروداری و بهشون فکرمیکنی بخدا من بودم سردرد ک هیچی یه سکته ریزمیزدم ول کن اینجامجازیه با ادمای واقعی کنارت چجورکنارمیای انقدرفکروخیال نکن قدرجونتوبدون
0
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
با سگ تو روحت با مغزت😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
تو روبیکا بهم گفت لعنتی
تازه داشت یادآوری میشد برام 🤣🤣🤣🤣
تو روبیکا بهم گفت لعنتی
تازه داشت یادآوری میشد برام 🤣🤣🤣🤣
0
1405/03/05
eliiiii 🫡
گاواشون ازپتروشیمی تغذیه میکردن شایدم توعلوفشون اورانیوم میزنن
1
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
آره بخدا من سرم درد گرفت به جای بانو
1
1405/03/05
بانو بزرگی
زهرا بخدا امار نیست فقط تو ذهنم مونده یه مدت باهم هم صحبت بودیم پسرش ایلیا سوخت راهنماییش کردم
😂😂😂😂
و اینکه من اصلا به کسی فکر نمیکنم تنها فکر و ذکرم شوهرم و دخترامه همین و بس😘😁
😂😂😂😂
و اینکه من اصلا به کسی فکر نمیکنم تنها فکر و ذکرم شوهرم و دخترامه همین و بس😘😁
0
1405/03/05
بانو بزرگی
عه مگه ایدی داری ازش ؟
نه مغزمو نگو سرم درد میگره😂😂😂😂😂
اره تاپیکاش خیلی بازدید داشت
نه مغزمو نگو سرم درد میگره😂😂😂😂😂
اره تاپیکاش خیلی بازدید داشت
0
1405/03/05
بانو بزرگی
زهرا بیا ببینم وسواست بهتر شد؟
0
1405/03/05
بانو بزرگی
عه چرا ؟؟؟؟؟😪سردرد نشو لطفا
0
1405/03/05
Zahra Nasiri
اصلا سعی کن توذهنتم نمونه اینجوراذیت میشی فردا وسواس فکری میگیری ازذهنت بیرون کن
کارخوبی میکنی اصلش هم همینه هم شوهرت هم بچهات و اصل کاری خودت ب سلامت و ارامش روان خودت فکرکن نزارفکرت رو یه موضوغی کنکاش کنه
کارخوبی میکنی اصلش هم همینه هم شوهرت هم بچهات و اصل کاری خودت ب سلامت و ارامش روان خودت فکرکن نزارفکرت رو یه موضوغی کنکاش کنه
0
1405/03/05
Zahra Nasiri
ازصدقدم شایدیه قدم رفتم جلو 🥲نه خیلی
2
1405/03/05
بانو بزرگی
بخدا وسواس نیست همیشه همین بود کل خانواده اقوام همیشه سریالی از قدیم شخصی چیزی بود زنگ میزدن سوال میکردن میدونن تو ذهنم میمونه
اینجا شما فکر میکنید از قصد یا فضولیه نبخدا خب تو ذهنم میمونه
تاپیکا حرفا شخصیتا تا حدودی تو ذهنم میمونن اینجور نیست برم بشینم بهش ایقد فکر کنم تا یادم بیاد
و شاید اینجا ندونین ولی تو زندگی واقعیم یه آدم خوددار و تودار و سرتولاک زندگی خودمم و همه میدونن تنها آدمای مهم زندگیم همین ۳ نفرن و بس
جوری که آمار خانواده خودمم ندارم 😂😂😂😂نه به اون شوری نه به این بی نمکی
اینجا شما فکر میکنید از قصد یا فضولیه نبخدا خب تو ذهنم میمونه
تاپیکا حرفا شخصیتا تا حدودی تو ذهنم میمونن اینجور نیست برم بشینم بهش ایقد فکر کنم تا یادم بیاد
و شاید اینجا ندونین ولی تو زندگی واقعیم یه آدم خوددار و تودار و سرتولاک زندگی خودمم و همه میدونن تنها آدمای مهم زندگیم همین ۳ نفرن و بس
جوری که آمار خانواده خودمم ندارم 😂😂😂😂نه به اون شوری نه به این بی نمکی
0
1405/03/05
بانو بزرگی
لعنت بهش شوهرم یه مدته بهتر شده ولی بقول تو یه قدم فقط اونم اینکه مشت نمیزنه قشنگ و مودب دست میده🤦♀️
1
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
آره عزیزم ایدیمو گذاشتم برداشت پیام داد
0
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
خدایی سرت واسه همیناست که درد میگیره بانو
یاد مادربزرگا قدیم افتادم مخ بودن
همیشه هم دستمال به سرشون بود😂
یاد مادربزرگا قدیم افتادم مخ بودن
همیشه هم دستمال به سرشون بود😂
0
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
سوت کشید 🤣
0
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
بانو من میدونم این رگ تو لرا هست واقعا
مادربزرگ شوهرم خدا رحمتش کنه ۳ ساله از دستش دادیم یعنی دختر عمو مادربزرگ خودمم میشه بعد انقد تو ذهنش فعال بود
مادربزرگ خودمم خدایی خیلی
یکی از فامیلمون همینجوری بود
مادربزرگ شوهرم خدا رحمتش کنه ۳ ساله از دستش دادیم یعنی دختر عمو مادربزرگ خودمم میشه بعد انقد تو ذهنش فعال بود
مادربزرگ خودمم خدایی خیلی
یکی از فامیلمون همینجوری بود
0
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
ولی من انقد ذهنم درگیره هییییییچی نمیمونه تو ذهنم هیچی
مثل ماهی هست مغزم😂😂😂
مثل ماهی هست مغزم😂😂😂
0
1405/03/05
بانو بزرگی
نه بابا 😂😂😂😂😂جریان چیز دیگه س یه روز برات میگم روبیکا 😢
مو اصن وه دستمال سر اعتقاد ناروم😂😂😂😂ننه م همیشه ایبس
مو اصن وه دستمال سر اعتقاد ناروم😂😂😂😂ننه م همیشه ایبس
1
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
باشه عزیزم بلات دوره
0
1405/03/05
بانو بزرگی
وووو ببخش ده نیگوم😂😂😂😂
0
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
برو بخوس دی
صو چجوری وریستی به بچیل و میرت ایرسی
صو چجوری وریستی به بچیل و میرت ایرسی
1
1405/03/05
بانو بزرگی
فدات
1
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
مو بینی بیار مندوم میرکه رهده سرباغ با گووس
سی همو خوم نیبره
سی همو خوم نیبره
0
1405/03/05
بانو بزرگی
خدا رحمتش کنه
نمیدونم شاید
ولی تو فامیل فقط منم😂😂😂😂😂
نمیدونم شاید
ولی تو فامیل فقط منم😂😂😂😂😂
0
1405/03/05
بانو بزرگی
باشه واقعا بینوم خوو نیبروم
میره ساعت ۶ صب تا ۷ پسین سرکاره
بچیل هم تا ۲ خووسن
فعلا شوو خش❤️
میره ساعت ۶ صب تا ۷ پسین سرکاره
بچیل هم تا ۲ خووسن
فعلا شوو خش❤️
0
1405/03/05
بانو بزرگی
خدا حفظش کنه برات😘
0
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
بانو
1
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
بیو من تاپیک بغلی کار وات دارن😂🤣 ز مغزت البته
0
1405/03/05
fatemeh امید به خدا😍
ایما تا دلت بخو ایطور داشتیم و داریم 😂😂😂
0
1405/03/05
بانو بزرگی
بیو روبیک
0
1405/03/05
بانو بزرگی
تاپیک دعا؟
0
1405/03/05
بانو بزرگی
خدا ای نسل ادامه بده وا بچیل تو😂😂😍😍
0
حدود 1 ماه قبل
🌙⭐️ maman
یه کلیپ دیدم قبلا
افغان ها تظاهرات داشتن شعار میدادن
مرگ بر پنجاب
مرگ بر پاکیستان
سر اخر گفت مرگ بر کلی دنیا
🤣🤣🤣
افغان ها تظاهرات داشتن شعار میدادن
مرگ بر پنجاب
مرگ بر پاکیستان
سر اخر گفت مرگ بر کلی دنیا
🤣🤣🤣
0
حدود 1 ماه قبل
الی ام
🤭
0
حدود 1 ماه قبل
gandom
ما پیش فرودگاهیم چرا هیچ صدایی نشنیدیم😐
اینا الکین هیچی نشده
اینا الکین هیچی نشده
0
حدود 1 ماه قبل
gandom
منم ایذه ایم😍😂
1
حدود 1 ماه قبل
بهاره 😊
🤣🤣🤣🤣
0
حدود 1 ماه قبل
سمیه دلجو
کلی دنیا🤣😂
0
حدود 1 ماه قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
ابنو هی میفرستن بلکه تومسیر بلایی سرش بیاد🤣🤣🤣🤣پشه م نمیزنه اینو
1
حدود 1 ماه قبل
سمیه دلجو
وای😂
1
حدود 1 ماه قبل
Momi 💙 🍼 🧸
این زرنگ باشه زیپش بکشه بالا😂 مذاکره پیشکش
1
حدود 1 ماه قبل
fatemeh امید به خدا😍
ممنون عزیزوم🥰
😂😂
😂😂
0
حدود 1 ماه قبل
fatemeh امید به خدا😍
😍😍😍😍خوشوقتم عزیز
1
حدود 1 ماه قبل
fatemeh امید به خدا😍
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
حدود 1 ماه قبل
پشتیبانی اوما
کاربران گرامی
🚫 هرگونه ورود به بحث های سیاسی ، جبهه گیری و مکالمه حول این موضوعات خلاف قوانین پلتفرم اوما و کاملاً ممنوع است؛ لطفاً از ورود به بحث های سیاسی و هرگونه جبهه گیری جداً خودداری کنید ⛔
‼️ هرگونه بی توجهی به پیام های ارسال شده از سمت پشتیبانی اوما و تکرار یا ادامه فعالیت های مشابه "حتی در تاپیک های دیگر"، با برخورد تیم پشتیبانی اوما و انسداد حساب کاربری همراه خواهد بود❌‼️
ممنون از همراهی شما🙏🏻🤍
🚫 هرگونه ورود به بحث های سیاسی ، جبهه گیری و مکالمه حول این موضوعات خلاف قوانین پلتفرم اوما و کاملاً ممنوع است؛ لطفاً از ورود به بحث های سیاسی و هرگونه جبهه گیری جداً خودداری کنید ⛔
‼️ هرگونه بی توجهی به پیام های ارسال شده از سمت پشتیبانی اوما و تکرار یا ادامه فعالیت های مشابه "حتی در تاپیک های دیگر"، با برخورد تیم پشتیبانی اوما و انسداد حساب کاربری همراه خواهد بود❌‼️
ممنون از همراهی شما🙏🏻🤍
0
حدود 1 ماه قبل
gandom
همچنین عزیزم🥰
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




