خانما توروخدا دارم از استرس میمیرم کمک کنید 😭
بعد مریضی بزرگ شدن غدد بچم
سونو ری اکتیو نشون داد و آزمایش خونش خوب بود
فقط اندازه هاش دو سانت و کمتر و یکیش ۲۲میله
الان داشتم چک میکردم حس کردم یکی هم تو گردنش اضافه شده 😭😭😭دوتا دکتر بردم گفتن از عفونته ولی چرا اضافه شد الان باز
سه روزم هست اسهال شده البته روزی یکبار دفع داره و سه روز قبل اسهال سفیکسیمش تموم شد میتونه از اثرات دارو باشه یا ویروسه جدیده ؟
حالم خیلی خرابه تورو خدا تجربه دارید کمک کنید
تو گوگلم گشتم استرسام شدید شد
پرسش (1405/03/04):
غدد لنفاوی کودک سه ساله
414
133
30 روز قبل
سوال کننده
1
30 روز قبل
فاطما نظرکرده
سلام پری توروخدا نگران نباش
چیزی نیست بهت گفتم شاهان هم بود
اطرافمون خیلی دیدم اینجوری شدن تو سرما خوردگیشون
از عفونته خوب میشه نگران چی هستی
دکتر هم که بهت گفته چیزی نیست
تازه چند وقت پیش تو سونو ی شاهان کنار کشاله رانش هم چند تا غدد لنفاوی دیده شده بود
دکتر گفت اصلا جای نگرانی نیست
چیزی نیست بهت گفتم شاهان هم بود
اطرافمون خیلی دیدم اینجوری شدن تو سرما خوردگیشون
از عفونته خوب میشه نگران چی هستی
دکتر هم که بهت گفته چیزی نیست
تازه چند وقت پیش تو سونو ی شاهان کنار کشاله رانش هم چند تا غدد لنفاوی دیده شده بود
دکتر گفت اصلا جای نگرانی نیست
0
30 روز قبل
سوال کننده
میدونم فاطمه آخه گفتی برا شاهان تو یک هفته با خوردن سفیکسیم کوچیک شد
کیاراد ده روز سفیکسیم خورده
الان دو هفته از شروع دارو میگذره
با استرس چک میکردم ببینم چقد فرق کردن یهو دیدم یکی هم اضافه شده
حالم خیلی بد شد😭😭
کیاراد ده روز سفیکسیم خورده
الان دو هفته از شروع دارو میگذره
با استرس چک میکردم ببینم چقد فرق کردن یهو دیدم یکی هم اضافه شده
حالم خیلی بد شد😭😭
0
30 روز قبل
سوال کننده
کسایی که نمیتونید چت کنید
من مینویسم لایک کنید اگر تجربه دارید
من مینویسم لایک کنید اگر تجربه دارید
3
30 روز قبل
سوال کننده
شمام تجربه دارید و طول کشید خوب بشه ؟
2
30 روز قبل
سوال کننده
سایزشون ۲سانت بود ؟
0
30 روز قبل
سوال کننده
اضافه هم شد بعد مدتی؟
2
30 روز قبل
سوال کننده
بعد خوردن دارو خیلی واضح کوچیک شد ؟
0
30 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
سلام گلی دختر منم نزریک ۷ تا زیر گردنش با زیر بغلش نگران باش ممکنه عفونت داشته باشه اینا التهاب پیدا میکنن
0
30 روز قبل
فاطما نظرکرده
اصلا هی چکش نکن
دکتر به من گفته بود بیخیالش باش هی دست نزن تحرکش نکن
منم دیگ بیخیالش شدم خوب شد
دکتر به من گفته بود بیخیالش باش هی دست نزن تحرکش نکن
منم دیگ بیخیالش شدم خوب شد
0
30 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
مال دختر منم بعضی مواقع بزرگ میشن بعضی مواقع کوچیک
1
30 روز قبل
سوال کننده
مرسی اومدی مامانه مهربون
این هفتا یهو بزرگ شدن یا ب مرور فهمیدی ؟
چقد طول کشید خوب بشه ؟
مثلا طی یک هفته فرق واضحی میکنه ؟
این هفتا یهو بزرگ شدن یا ب مرور فهمیدی ؟
چقد طول کشید خوب بشه ؟
مثلا طی یک هفته فرق واضحی میکنه ؟
0
30 روز قبل
سوال کننده
آخه دکتر بمن گفت تا یک هفته بعد دارو اگر کوچیک شد که هیچ نشد بیا آزمایشات تکمیلی
منم هی آروم چک میکنم روزی یبار
برا شاهان یدونه بود ؟ سونو نبردی ؟ توروخدا سره یک هفته دیگه نبود یعنی ؟
منم هی آروم چک میکنم روزی یبار
برا شاهان یدونه بود ؟ سونو نبردی ؟ توروخدا سره یک هفته دیگه نبود یعنی ؟
0
30 روز قبل
سوال کننده
میدونم این خوبه
اینکه کویچک بشن مهمه
من منتظرم کویچک بشن بعد هی بزرگ و کوچیک بشه بخدا ولش میکنم 😭
اینکه کویچک بشن مهمه
من منتظرم کویچک بشن بعد هی بزرگ و کوچیک بشه بخدا ولش میکنم 😭
1
30 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
نگاه برا دختر من الان نزدیک ۱ سال داره خیلی دکتر هم بردم یه بار میبینی کلا از بین رفتن یه بار میبینی با یه سرمایی چیزی که میخوره اینا هم بزرگ میشن دختر منم زیاد دستکاریش میکرد ولی دیگه بهش گفتیم بیخیال بشه بهتر شد
1
30 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
یه دکتر به من گفت ۱ ماه دارو بخوره اگه خوب نشد بیا ازش نمونه بگیر ولی یه دکتر دیگه بردم گفت خانم اینا غده لنفاوی هستن خودش یه نوع سیستم ایمنی تو بدنن گفت اگه چیز بدی باشه سونو نشون میده فقط،برا بعضی ها با یه سرما یا عفونت بزرگ میشن منم دیگه حساس نشدم
0
30 روز قبل
سوال کننده
مرسی
برا پسر من تازه بزرگ شدن
و منتظرم کوچیک بشن چون نشن باید ببرم دکتر باز
برا همین نگاشون میکنم
سایز دختر شماچقد بود دو سانتی هم داشت ؟
برا پسر من تازه بزرگ شدن
و منتظرم کوچیک بشن چون نشن باید ببرم دکتر باز
برا همین نگاشون میکنم
سایز دختر شماچقد بود دو سانتی هم داشت ؟
0
30 روز قبل
فاطما نظرکرده
نه اصلا به من حرفی از آزمایش و سونو نگفتن
یدونه بود یک هفته بعد رفت قشنگ مشخص بود
اونجوری نبود که با دستم چک کنم متوجه بشم
یدونه بود یک هفته بعد رفت قشنگ مشخص بود
اونجوری نبود که با دستم چک کنم متوجه بشم
0
30 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
بزار اون وقت سونوش ببینم دارم نگاه میکنم برا دختر من گردن و زیر بغلش و کشاله رونش داشت اصلا یهویی زدن بیرون مخصوصا تو گردن و زیر بغلش بزرگ شدن طوری بود که قشنگ دیده میشدن
0
30 روز قبل
سوال کننده
دقیقن دکتر سونو هم بمن گفت یکماه دارو بخوره اگر کوچیک نشدن نمونه برداره
که به دکتر خودش گفتم گفت اون برا بزرگترهاست و برا اکثرن ب عفونت بستگی داره
که به دکتر خودش گفتم گفت اون برا بزرگترهاست و برا اکثرن ب عفونت بستگی داره
0
30 روز قبل
عاطفه موسوی
گردن منم داره با سرماخوردگی بزرگ میشه بعد محو میشه یه بار زیاد شدن که یه ماه صبر کردم دیدم هوب نشد رفتم دکتر آمپول و داروداد خوب شد. گردن پسرمم داره دکتر گفت دست نزن چیز مهمی نیست
0
30 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
اصلا بهش دست نزن اشتباه نکنی ببری نمونه بگیری ها
0
30 روز قبل
سوال کننده
مرسی خداروشکر خوب شده
برا کیارادم کوچیک بشن از زندگی افتادم بخدا 😭
برا کیارادم کوچیک بشن از زندگی افتادم بخدا 😭
1
30 روز قبل
فاطما نظرکرده
خواهر شوهر منم داخل گردنش بود چند تایی
انقد رومخش بود یعنی همیشه دستش رو گردنش بود داشت میکشت دنبالشون
بعد رفت دکتر اینو دکتر بهش گفت دقیقا
انقد رومخش بود یعنی همیشه دستش رو گردنش بود داشت میکشت دنبالشون
بعد رفت دکتر اینو دکتر بهش گفت دقیقا
1
30 روز قبل
فاطما نظرکرده
انشاالله که خوب میشه پری جون نگران نباش
0
30 روز قبل
سوال کننده
مرسی اومدی مهربون
برا پسرت چقده ؟ کوچیک شده ؟ چقد طول کشید کوچیک بشه
مرسی جواب میدی دارم سعی میکنم آروم بشم با جواباتون
برا پسرت چقده ؟ کوچیک شده ؟ چقد طول کشید کوچیک بشه
مرسی جواب میدی دارم سعی میکنم آروم بشم با جواباتون
1
30 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
اره بیخیالش باش مطمن باش اگه چیز بدی بود همون دکتر خودش نمیگفت برو یک ماه دیگه بیا همون موقع ازش نمونه میگرفت
1
30 روز قبل
سوال کننده
نه خدا نکنه
همش امیدوارم کوچیک بشه آزمایشم نبرم
همش امیدوارم کوچیک بشه آزمایشم نبرم
1
30 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزدلم خیلی لطف کردی دوباره جواب دادی ♥️
1
30 روز قبل
سوال کننده
باشه مرسی عزیزم اومدی کمک کردی خدا دسته گلاتو حفظ کنه ❤️🌹😘
1
30 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
فدات عزیزم انشالله که هیچ خبری نیست من بهت قول میدم چون خودم تجربش کردم🥰
1
30 روز قبل
عاطفه موسوی
برای پسرم گاهی نامشخصه گاهی با اینکه سرما نداره کاملا مشخصه
0
30 روز قبل
سوال کننده
ممنون کمک کردی
منتظرم برا پسر منم کوچیک بشه بعد هر چقد میخواد کوچیک بزرگ بشه مهم نیس 😥
منتظرم برا پسر منم کوچیک بشه بعد هر چقد میخواد کوچیک بزرگ بشه مهم نیس 😥
2
30 روز قبل
fateme 007
عزیزممممم چقد استرس تو پیامات مشخصه، من درمورد اینا چیزی نمیدونم ولی دعا میکنم هرچه زودتر خوب بشه ، چون مریضی بچه خیلییییی سخته، واقعا از اینجا اشکم یهو دراومد وقتی پیاماتو خوندم، مشخصه چقدر اذیتی، انشاا... پسرت خیلییی زود خوب بشه🥺
1
30 روز قبل
فاطما نظرکرده
پری این پیام رو دادم به دکتر شاهان هر وقت جواب بده بهت خبر میدم
خیلی دکتر با تجربه ای هست
خیلی دکتر با تجربه ای هست
1
30 روز قبل
آتنا صالحی
سلام عزیزم نگران نباش طاهها همداره وبارها دکترای مختلف بردم میگن مشکلی نیست . موقع بیماری متورمتر میشه مثل نخودچی زیر انگشت میاد
2
30 روز قبل
momy niloo
عزیزم اون غده ها بخاطر عفونته و کم کم عفونت برطرف بشه از بین میره. واکنش طبیعیه بدنه یعنی سیستم ایمنیش داره خوب کار میکنه اصلا نگران نباش. منم خودم خیلی اینجوری میشم با ی عفونت گلو غده های لنفاوی گردنم مثه توپ میزنه بیرون بعد چن وقت خوب میشن
1
30 روز قبل
ماه بانو ،
برا پسرمنم هربار سرما بخوره میاد دوماه طول میکشه بره
1
29 روز قبل
سوال کننده
خیلییی حالم بده 😭
مرسی از دعای خوبت الهی آمین
دسته گل شمام همیشه سلامت باشه ❤️
مرسی از دعای خوبت الهی آمین
دسته گل شمام همیشه سلامت باشه ❤️
1
29 روز قبل
سوال کننده
فاطمه مرسی 😭😭😭😭
0
29 روز قبل
سوال کننده
مرسی آتنای مهربون ک اومدی
سونو همبردی سایزشون چقد بود؟اضافه هم شد یا نه ؟ اولین بار که فهمیدی چقد طول کشید کوچیک بشن ؟
سونو همبردی سایزشون چقد بود؟اضافه هم شد یا نه ؟ اولین بار که فهمیدی چقد طول کشید کوچیک بشن ؟
0
29 روز قبل
سوال کننده
مرسی اضافه هم شدن یا دقت نکردی ؟
1
29 روز قبل
فاطما نظرکرده
پری دکتر گفت آنتی بیوتیک هارو سر موقع میدی خیلی مهمه مثل اینکه
و گفت به احتمال زیاد جای نگرانی نیست
و گفت به احتمال زیاد جای نگرانی نیست
0
29 روز قبل
سوال کننده
دکتر سفیکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت ۵سی سی داد که بعضی روزها در حد یکی دو ساعت اینور اونور شد
مهم بوده ؟ پنج روزم مترونیدازول یک سیسی هر هشت ساعت خورد داروهاش ۴روزه تموم شده
مهم بوده ؟ پنج روزم مترونیدازول یک سیسی هر هشت ساعت خورد داروهاش ۴روزه تموم شده
0
29 روز قبل
سوال کننده
میشه اینو بهش بگی ببینم کافی بوده یا اشتباه کردم تاخیر کردم ؟
1
29 روز قبل
زینب خاکساری
سلام عزیزم ،ان شاالله زودی خوب خوب میشه،
اسهال به خاطر آنتی بیوتیک که دادید،پروبیوتبک مصرف کنه زود خوب میشه،،بهتره تا 3 ماه پروبیوتیک مثل کیدی لاکت مصرف کنه،،،
اسهال به خاطر آنتی بیوتیک که دادید،پروبیوتبک مصرف کنه زود خوب میشه،،بهتره تا 3 ماه پروبیوتیک مثل کیدی لاکت مصرف کنه،،،
1
29 روز قبل
سوال کننده
باشه ممنون اومدی
بله از داروشه دکتر اوما هم جواب داد
باشه حتمن میدم ♥️♥️🌹
بله از داروشه دکتر اوما هم جواب داد
باشه حتمن میدم ♥️♥️🌹
1
29 روز قبل
سوال کننده
سلین و فاطمه مرسی لایک کردین خدا خیرتون بده ❤️
1
28 روز قبل
آتنا صالحی
سلام عزیزم جانم؟
0
28 روز قبل
سوال کننده
مرسی اومدی عزیزم
میگم روند پی گیریتو میگی لطفا میخوام ببینم کم کاری نکرده باشم
من اول سی بی سی دادم و ادرار
ده روز سفیکسیم و پنج روز مترونیدازول خورد
یک هفته بعد شروع سفیکسیم سونو بردم چنتا داره
بزرگش22میله
البته یکم کوچیک شدن بجز بزرگه که متوجه نمیشم زیاد فرق نکرده
دکتر گفت صبر کنم اگ کوچیکتر نشد آزمایش ببرم
فردا هم میبرم باز cbc و esrبگیرم
آزمایشاتش خوب بود طاها؟ گلبول سفید و لنفوسیتش چطور بود ؟
سونو هم دادی؟ دارو چی مصرف کرد؟چقد طول کشید کوچیکتر بشه بعد دارو
لطفا از استرسم کم کن چون میدونم مامان پی گیری هستی و دقیق دنبالش رفتی ازت کمک میخوام لطفا
میگم روند پی گیریتو میگی لطفا میخوام ببینم کم کاری نکرده باشم
من اول سی بی سی دادم و ادرار
ده روز سفیکسیم و پنج روز مترونیدازول خورد
یک هفته بعد شروع سفیکسیم سونو بردم چنتا داره
بزرگش22میله
البته یکم کوچیک شدن بجز بزرگه که متوجه نمیشم زیاد فرق نکرده
دکتر گفت صبر کنم اگ کوچیکتر نشد آزمایش ببرم
فردا هم میبرم باز cbc و esrبگیرم
آزمایشاتش خوب بود طاها؟ گلبول سفید و لنفوسیتش چطور بود ؟
سونو هم دادی؟ دارو چی مصرف کرد؟چقد طول کشید کوچیکتر بشه بعد دارو
لطفا از استرسم کم کن چون میدونم مامان پی گیری هستی و دقیق دنبالش رفتی ازت کمک میخوام لطفا
0
27 روز قبل
آتنا صالحی
سلام قشنگم طاها از نوزادی هر بار مریض میشد این غده ها نشون میداد و هربار من از متخصص سوال میکردم گقتن مشکلی نیست. نه صرفا برای این غدد طاها ازمایش زیاد داده که خب ششکر خدا خوب بودن گفتن نیاز به سونو گردن نبست . دکتر گفت اکر تو حالتآت عادی هنوز بودن نیاز به بررسی داره
0
27 روز قبل
سوال کننده
آهان خب خداروشکر همیشه سلامت باشه اینکه کوچیک و بزرگ بشن مهم نیست
منم منتظرم کوچیک بشن توروخدا دعا کن زودتر کوچیک بشن خیلی تحت فشارم ♥️🌹
منم منتظرم کوچیک بشن توروخدا دعا کن زودتر کوچیک بشن خیلی تحت فشارم ♥️🌹
0
27 روز قبل
آتنا صالحی
فدات شم عزیزم ممنون انشالله نی نی شما هم زود زود خوب میشه .
0
27 روز قبل
آتنا صالحی
همین الانم حتی دست میزنم روی گردنش هست ولی بارهاوبارها پیش متخصصای مختلف حتی غدد بردم گفتن مشکلی نیست.
0
27 روز قبل
آتنا صالحی
البته من نمیگم چون طاها چیزی نبوده همه بچه ها اینطورن و مثل طاها باید حتما بررسی بشه ولی شما که دکتر بردی اگر چیزی بودپزشک میگفت دیگه
1
27 روز قبل
آتنا صالحی
حتی مادرشوهرم میگقتن این ارثیه شوهرم هم این شکلی بوده
0
27 روز قبل
سوال کننده
چقده اندازش عزیزم؟
0
27 روز قبل
سوال کننده
دکتر بهم گفت چیزی نیست از عفونته ولی من چون اولین باره متوجه شدم خیلی استرس دارم منتظرم کوچیک بشه خیالم راحت شه
0
27 روز قبل
آتنا صالحی
الان اندازه یه نخود چی و چندتا مروارید کنارش
0
27 روز قبل
آتنا صالحی
وقتی سرما میخوره یا مریض و بی حال میشه مثل فندق میشه
0
27 روز قبل
سوال کننده
یعنی وقتی مریض میشه بزرگتر میشن ؟ چقد طول میکشه برسه ب این اندازه؟ دقت کردی ؟
نخودچی یعنی حدود یکسانت یا یکم بیشتر آره ؟
نخودچی یعنی حدود یکسانت یا یکم بیشتر آره ؟
0
27 روز قبل
آتنا صالحی
راستش نمیدونم نخودچی چقدره گلم 😂
0
27 روز قبل
آتنا صالحی
ولی مریض میشه یکی دوماه طول میکشه تا خوب بشه
0
27 روز قبل
سوال کننده
فهمیدم خوب گفتی عزیم
0
27 روز قبل
سوال کننده
بدون دارو یا با دارو ؟
0
27 روز قبل
آتنا صالحی
وقتی مریض میشن دکتر دارو میده تایمش مثل ۱۰ روزه چرک خشک کن تمومه ولی این یکی دوماه میشه
0
27 روز قبل
سوال کننده
آهان یعنی ده روز چرک خشک کن میگیره ولی تا حدود دوماه میکشه کوچیک بشه ؟
0
27 روز قبل
آتنا صالحی
من اوایل مثل شما ترسیده بودم فکر کردم غده هست حتی پیش جراح رفتم پرفوسور ملائیان بهمخندید
1
27 روز قبل
آتنا صالحی
اره عزیزم یکی دوماه
1
27 روز قبل
سوال کننده
خیلی میترسه آدم واقعا
0
27 روز قبل
آتنا صالحی
گفت اینا اگه نباشه بچه طبیعی نیست همه دارن یکی مثل طاها اینشکلی یکی با لمس فقط مشخصه
0
27 روز قبل
آتنا صالحی
حق داری عزیزم
0
27 روز قبل
سوال کننده
عه چه جالب
0
27 روز قبل
آتنا صالحی
ببین شاید برای یه بچهای همین نگران کندده هم باشه نمیشه بگی کسی پیگیری نکنه ولی ماهایی که پزشک رفتیم چک شده طبیعیه دیگه
0
27 روز قبل
سوال کننده
اولین بار که فهمیدی بزرگه آنتی بیوتیک داد دکتر یکی دوماه طول کشید کوچیک بشه و آخرش اندازه نخودچی موند ؟
0
27 روز قبل
سوال کننده
آره امروزم آزمایششو تکرار کردم فاکتورهای التهابو بررسی کنن
میشه دعا کنی خوب باشه
همه چیش
میشه دعا کنی خوب باشه
همه چیش
0
27 روز قبل
آتنا صالحی
فدات شم طاها سرماخورده بود من متوجهش شدم خیلیییی کوچیک بود بعدش داروی سرماخوردگی داشت حتی بستری بود ولی برای غدد لنفاوی داروندادم برای سرماخوردگی بودش
1
27 روز قبل
آتنا صالحی
انشالله خیره
1
27 روز قبل
آتنا صالحی
ببین بعضی وقتا که مریضه قشنگ وقتی سرشو میچرخونه مشخصه ولی وقتی خوبه لمس کنی مشخصه
0
27 روز قبل
سوال کننده
غدد لنفاویش خیلی کوچیک بود یا خود طاها؟
ببخش میخوام ببینم اگر غدد اونقد کوچیک بودن و تو مریضی بزرگ شدن که سرشو میچرخونه دیده میشه پس مثل همیم
ببخش میخوام ببینم اگر غدد اونقد کوچیک بودن و تو مریضی بزرگ شدن که سرشو میچرخونه دیده میشه پس مثل همیم
1
27 روز قبل
سوال کننده
آره
مرسی اینقد دقیق گفتی همه چیو
مرسی اینقد دقیق گفتی همه چیو
0
27 روز قبل
آتنا صالحی
طاها کوچیکبود
1
27 روز قبل
سوال کننده
آهان مرسی
خیلی لطف کردی اومدی کمک کردی آتنای عزیز
همیشه سلامت باشه گل پسرت 😘😘😘❤️❤️❤️
خیلی لطف کردی اومدی کمک کردی آتنای عزیز
همیشه سلامت باشه گل پسرت 😘😘😘❤️❤️❤️
1
27 روز قبل
آتنا صالحی
فدات شم عزیزم. 🙏❤️
0
27 روز قبل
سوال کننده
سلامت باشید 😘❤️🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




