سلام دکتر عزیز ما خانوادگی همراه پسرم ۳۵روز پیش سرماخوردیم که خیلی سخت بود
یک هفته بعد از شروع مریضی بود حدودن که متوجه تورم غدد لنفاوی کنار گردن و پشت گردن قسمتی که مو رشد میکنه و یکم بالاترش شدیم که دکتر گفت یکی هم زیرگلوشه
ده روز طول کشید خوب بشیم که چند روز از خوب شدن دوباره پسرم و دخترم سرماخوردن
و تا حدود یکماه از رویت غدد که کوچیکتر نشده بودن رفتیم دکتر که آزمایش گرفتن و گفتن از عفونته دارو دادن و گفتن تا آخر ماه ورمش میخوابه
آزمایشات رو میفرستم شما بررسی بفرمایید چون دکتر خیلی سرسری نگاه کرد و برگه پشتو اصلا باز نکرد (دکتر داخلی و غدد بود)
و دکتر لمس کرد و پرسید درد داره که پسرم گفت نه ،
خودمم پرسیدم گفت درد نداره ،
درد نداشتنش خوبه یا بد چون تو گوگل هم سرچ کردم خیلی استرسی شدم
رشد هم نکرده تو این مدت
نرمه و لغزنده و بعد شروع دارو ها هم دکتر و هم خودمون احساس کردیم کوچیکتر شده ولی نه ب اون صورت که خیلی زیادباشه امروز چهار روزه دارو میخوره،اول گفتن سفیکسیم دوروز بعد که جواب آزمایشو برم گفتن مترونیدازول هم بدم برای محکم کاری
هر دو بچم همین دارو رو گفتن بدم چون تشخیص دادن دخترمم عفونت داره
و یه سوال دیگه تو گوگل نوشته بود همزمانی بثورات جلدی باهاش باید بررسی بشه
که پسرم ساق پاش به پایین انگار جای نیش حشره هست
هفته پیش یک پا بود و دو روز پیش پای دیگش و دیشب چنتا نقطه اضافه شده باز که میخاره و ورم میکنه دقیق مثل جای پشه
ولی فقط پسرمو نیش میزنن انگار
میخوام عکسشو ببینید و بهم بگید مهمه همزمانیش و میتونه ربط داشته باشه یا این مشکل ب تورم غدد ربط نداره؟
ببخشید خیلی نوشتم
پیشاپیش ممنونم مثل همیشه کمک میکنید ♥️
پرسش (1405/02/24):
دکتر راجب تورم غدد لنفاوی و تفسیر آزمایش خون بچه هام لطفا کمک کنید
382
96
1405/02/24
سوال کننده
0
1405/02/24
سوال کننده
مامانای مهربون کسی تجربه تورم غدد داره بگه
تا کی موند برا بچه شما
کم کم کوچیک شد؟هر چیزی که راجبش میدونید بهم بگید لطططفا😥❤️
تا کی موند برا بچه شما
کم کم کوچیک شد؟هر چیزی که راجبش میدونید بهم بگید لطططفا😥❤️
0
1405/02/24
سوال کننده

0
1405/02/24
سوال کننده

0
1405/02/24
سوال کننده

اینم آزمایش ادرار پسرم
0
1405/02/24
سوال کننده

این دخترم هست که یک هفته یا ده روز قبلش آخرای مریضیش بود
0
1405/02/24
سوال کننده

اینم بقیه آزمایش دخترم
0
1405/02/24
سوال کننده

جایی که خط کشیدم امروز میخارید
0
1405/02/24
سوال کننده

اینم پای دیگش که چند ذوز بعد اونطور شد خارونده روشون زخم شده فقط پاهاشه و جای دیگش نیست
1
1405/02/24
hana s m
آزمایش ها که مشکلی نداره.
1
1405/02/24
hana s m
پشه نیش میزنه. چرا انقدر نگرانی
1
1405/02/24
مامان رادمهر
سلام عزیزم چرا نگرانی؟
دکترم که تشخیص داده از عفونته.
من تقریبا ۶ ماه پیش یه روز دیدم غدد لنفاوی پشت گردنم متورم شده خیلی زیاد
رفتم دکتر ازمایش و سونو
در نهایت گفتن احتمالا ضربه خورده
یکم فکر کردم دیدم چند روز قبل از این تورم پسرم یهو پرید از پشت رو گردنم!
دارو بهم دادن اما چندین هفته طول کشید تا ورمش کامل بخوابه
دکترم که تشخیص داده از عفونته.
من تقریبا ۶ ماه پیش یه روز دیدم غدد لنفاوی پشت گردنم متورم شده خیلی زیاد
رفتم دکتر ازمایش و سونو
در نهایت گفتن احتمالا ضربه خورده
یکم فکر کردم دیدم چند روز قبل از این تورم پسرم یهو پرید از پشت رو گردنم!
دارو بهم دادن اما چندین هفته طول کشید تا ورمش کامل بخوابه
1
1405/02/24
مامان رادمهر
به نظرم جای گزیدگیه این
0
1405/02/24
سوال کننده
منم با توجه به رنج آزمایشگاه گفتم مشکلی نیس
ولی دکتر گفتwbcبالاس و عفونت داره
گفت برا بچه باید ۵هزار باشه
ولی دکتر گفتwbcبالاس و عفونت داره
گفت برا بچه باید ۵هزار باشه
0
1405/02/24
سوال کننده
چون تو گوگل سرچ کردم 🤦
0
1405/02/24
سوال کننده
آهان مرسی که گفتی من فک میکنم با مصرف دارو باید زودتر بره
0
1405/02/24
سوال کننده
مرسی عزیزم آره خودمم همین فکرو میکنم
0
1405/02/25
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
عزیزم عکس پاها گزیدگی است نگران نباشید این بثورات پوستی نیست و در آزمایش گل دخترمان عفونت بوده درمورد گل پسرمان هم مقداری ادرار مشکوک به عفونت بوده است، بنابراین درمان را کامل کنید تورم غدد لنفاوی هم در پی عفونت ها خصوصا سرماخوردگی رایج است با درمان تدریجی خوب میشود زمانبر هست و باید صبوری کرد ❤️😘
عزیزم عکس پاها گزیدگی است نگران نباشید این بثورات پوستی نیست و در آزمایش گل دخترمان عفونت بوده درمورد گل پسرمان هم مقداری ادرار مشکوک به عفونت بوده است، بنابراین درمان را کامل کنید تورم غدد لنفاوی هم در پی عفونت ها خصوصا سرماخوردگی رایج است با درمان تدریجی خوب میشود زمانبر هست و باید صبوری کرد ❤️😘
0
1405/02/25
سوال کننده
خیلی ممنونم خیالمو راحت کردید دکتر عزیز و مهربون 🥹😘😘❤️❤️🌹🌹
یه سوالم تکرار میشه تو مغزم
شما لطفا جواب بدین چون تو گوگل سرچ کردم بهم ریختم،
اینکه درد ندارن هم خوبه ؟
یه سوالم تکرار میشه تو مغزم
شما لطفا جواب بدین چون تو گوگل سرچ کردم بهم ریختم،
اینکه درد ندارن هم خوبه ؟
0
1405/02/25
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل مهربانم ❤️😘کلا تورم غدد لنفاوی وقتی بعد بیماری رخ میدهد غالبا بدون درد هست 😘
0
1405/02/25
پزشک اوما
ولی اگر خیلی دل نگران هستید یک سونوگرافی و چک esrو crp هم انجام دهید
0
1405/02/26
سوال کننده
چشم ممنون
0
1405/02/26
سوال کننده
خیلی لطف کردین خانم دکتر عزیز 🌹🌹❤️❤️😘😘😘
0
1405/02/26
سوال کننده
خانم دکتر
سفیکسیم و مترونیدازول مصرف میکنه
تاثیر تو جواب آزمایش داره ؟
سفیکسیم و مترونیدازول مصرف میکنه
تاثیر تو جواب آزمایش داره ؟
1
1405/02/26
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💓❤️💓جانم الان آزمایش ندهد 7 روز بعد اتمام داروها آزمایش بدهد
0
1405/02/26
سوال کننده
باشه ممنون دکتر
لازمه آزمایشه cbcهم تکرار کنیم چون دکتر داخلی گفتن wbc بچه باید 5هزار باشه و پسرم 10هزار بود
لازمه آزمایشه cbcهم تکرار کنیم چون دکتر داخلی گفتن wbc بچه باید 5هزار باشه و پسرم 10هزار بود
0
1405/02/26
سوال کننده
و اینکه از صبح که خوندم گفتید آزمایش و سونو بدم
قلبم داره از جاش کنده میشه
هی آروم دس میزنم پس چرا با وجود داروها خوب نمیشن 😭
دکتر داخلی گفتن مشکوک ب توکسوپلاسما هم هست
و لازم نیست کاری کنیم
دکتر تب و تعریق شبانه و کم شدن اشتها نداره
خداروشکر بعد از سرماخوردگی افزایش وزنم داشته توی این یکماه
میشه از نگرانیم کم کنید 🥺
قلبم داره از جاش کنده میشه
هی آروم دس میزنم پس چرا با وجود داروها خوب نمیشن 😭
دکتر داخلی گفتن مشکوک ب توکسوپلاسما هم هست
و لازم نیست کاری کنیم
دکتر تب و تعریق شبانه و کم شدن اشتها نداره
خداروشکر بعد از سرماخوردگی افزایش وزنم داشته توی این یکماه
میشه از نگرانیم کم کنید 🥺
0
1405/02/27
سوال کننده
دکتر امروزم میبرم سونو و جوابشو میفرستم همینجا براتون ♥️
0
1405/02/27
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💕نه نگران نباشید در کودکان در سن دوسالگی 10 هزار کاملا طبیعی است، در این سن تا 19 هزار طبیعی است
0
1405/02/27
پزشک اوما
نه جانم چرا دل نگران؟ گفتم صرفا جهت رفع نگرانی انجام دهید، اگر شک به توکسوپلاسموز داشتند در کل در تکرار آزمایشات آنتی بادی در برابر بیماری های رایج چک گردد
0
1405/02/27
سوال کننده
ممنونم ♥️
0
1405/02/27
سوال کننده
خانم دکتر
رفتیم سونوگرافی
جوابشو میفرستم ممنون میشم نظرتون رو بگید
بردم یه دکتر دیگه گفتش تا ده روز سفیکسیمو ادامه بدم و بعد یک هفته اگر کوچیکتر شد که هیچ
اگر نشد ببریم آزمایشات تکمیلی بنویسه
رفتیم سونوگرافی
جوابشو میفرستم ممنون میشم نظرتون رو بگید
بردم یه دکتر دیگه گفتش تا ده روز سفیکسیمو ادامه بدم و بعد یک هفته اگر کوچیکتر شد که هیچ
اگر نشد ببریم آزمایشات تکمیلی بنویسه
0
1405/02/27
سوال کننده

0
1405/02/28
پزشک اوما
عزیزم آفرین که مراجعه کردید فعلا یافته نگران کننده ای وجود ندارد همان لنف نودهای رب اکیتو هستند که در پی عفونت مشاهده میشوند اگر با سفیکسیم کوچک شد که بخاطر همان سرماخوردگی بوده نشد باید دنبال عفونت های دیگر در بدن باشیم
0
1405/02/28
سوال کننده
اندازش مهمه؟
باید زیر دو سانت باشن ؟
یه سوالم راجب سمت راست گردنش که ۲۲میلیمتره دارم
سه روز پیش دوبار بستنی خورد و هر دوبار دستشو گذاشت روی گردنش و گفت درد کرد احساس میکنم یکم بزرگتر شد
امکانش هست ؟ بهم ربط دارن ؟
ولی مطمعن نیستم درست حدس زده باشم شایدم از اول همین اندازه بوده
میدونید وسواس پیدا کردم مطالب گوگل رو خوندم گفته بود نباید بزرگتر بشه
نباید بالای دو سانت باشه اینا فکرمو بهم ریخته
خلاصه که دستتون رو میبوسم با آرامش جواب میدین و نگرانیمو کم میکنید 😓♥️
باید زیر دو سانت باشن ؟
یه سوالم راجب سمت راست گردنش که ۲۲میلیمتره دارم
سه روز پیش دوبار بستنی خورد و هر دوبار دستشو گذاشت روی گردنش و گفت درد کرد احساس میکنم یکم بزرگتر شد
امکانش هست ؟ بهم ربط دارن ؟
ولی مطمعن نیستم درست حدس زده باشم شایدم از اول همین اندازه بوده
میدونید وسواس پیدا کردم مطالب گوگل رو خوندم گفته بود نباید بزرگتر بشه
نباید بالای دو سانت باشه اینا فکرمو بهم ریخته
خلاصه که دستتون رو میبوسم با آرامش جواب میدین و نگرانیمو کم میکنید 😓♥️
0
1405/02/28
پزشک اوما
عزیزم توقع داریم با گذشت زمان به زیر 1.5 سانتی متر برسند ولی مامان گل این روند کاهشی خیلی تدریجی و زمان بر خواهد بود بنابراین اصلا نگران نباشید ، درمورد آنچه خواندید در حالت عادی بله ولی الان بحث بعد بیماری است که متورم شده اند بنابراین میتوانند بزرگتر شوند
درمورد بستنی هم چون حس التهاب دارد، دردناک شده بستنی یخی نخورد ولی بستنی های نرم تر که خیلی یخ نیستند مانند لیوانی و... مشکلی ندارد
روی ماهتون رو میبوسم عزیزم نگران نباشید فرصت بدهید بهتر نشد تست هایی که گفتم انجام گردد منتظر اخبارتان هستم 😘💓
درمورد بستنی هم چون حس التهاب دارد، دردناک شده بستنی یخی نخورد ولی بستنی های نرم تر که خیلی یخ نیستند مانند لیوانی و... مشکلی ندارد
روی ماهتون رو میبوسم عزیزم نگران نباشید فرصت بدهید بهتر نشد تست هایی که گفتم انجام گردد منتظر اخبارتان هستم 😘💓
0
1405/02/28
سوال کننده
باشه چشم خیلی ممنونم ازتون
ممنون انقد با حوصله و آرامش توضیح دادید
چشم اطلاع میدم بهتون ❤️❤️♥️♥️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
ممنون انقد با حوصله و آرامش توضیح دادید
چشم اطلاع میدم بهتون ❤️❤️♥️♥️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
1
1405/02/29
پزشک اوما
چشم هاتون بی اشک باشند مامان گل دوست داشتنی انجام وظیفه هست 💓😘💓😘
1
1405/02/29
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
1
1405/02/30
سوال کننده
stk: |~|11|~|138
1
1405/03/01
maryam now.yeganeh
سلام عزیزم. از نظر لوزه چک بشن. چون لوزه مدام التهاب داشته باشه نمیزاره غدد لنفاوی کوچیک بشن. و اینم بگم اصلا دستکاریشون نکن. فقط نگاه کن که ببینی کوچیک شدن یا نه..و اینم بگم اگه لغزنده و نرمه ینی خوش خیم. و منتظر نباش خیلی کوچیک بشن من خودم چندتا دارم سال هاس همون اندازه موندن. ممکنه خیلی کوچیک بشن. ممکنم هست فقط کمی کوچیک بشن. باز دوباره سرمابخوره همونا بزرگتر میشن. فقط تروخدا گوگل سرچ نکن. آدمو دیوانه میکنه.
1
1405/03/01
maryam now.yeganeh
درد علامت عفونته. ولی بعداز بیماری دیگه درد ندارن فقط قابل لمس. من ابله مرغان گرفتم غدد لنفاوی خیلی بزرگ شد ولی درد نداشت.
1
1405/03/01
maryam now.yeganeh
به مرور کوچیک میشن تا چند ماه خیلی طول میکشه ولی چون بچه ها زیاد سرمامیخورن بیشتر زمان میبره
0
حدود 1 ماه قبل
سوال کننده
مرسی جواب دادی
آره چک کرد فکر کنم لوزه هاشو
باز میگم ب دکتر ببینه
دستم آروم میزنم خیلی منتظرم کوچیک بشن
آره چک کرد فکر کنم لوزه هاشو
باز میگم ب دکتر ببینه
دستم آروم میزنم خیلی منتظرم کوچیک بشن
0
حدود 1 ماه قبل
سوال کننده
آهان مرسی
0
حدود 1 ماه قبل
سوال کننده
منم منتظرم واضح کوچیک بشن و
بعدش تو هر سرماخوردگی بزرگ بشن مهم نیس
بعدش تو هر سرماخوردگی بزرگ بشن مهم نیس
0
29 روز قبل
سوال کننده
سلام خانم دکتر پسرم تا چهارشنبه پیش سفیکسیم خورد
و از شنبه اسهال شد ،دفعش روزی یکبار ولی امروز خیلی حجمش بیشتر و آبکی بود آخراش و میگه میسوزونه
اثرات سفیکسیمه یا ویروسه جدید گرفته
خانم دکتر ب گردنش که دست میزدم فک کنم یه غده دیگم اضافه شده تو گردن دو تا بود ولی احساس میکنم بالاترش هم بزرگ شده
چیکار کنم خیلی استرس گرفتم حالم بده 😭😭😭
پشت سرش تو موهاش احساس میکنم یکم کوچیکتر و نرمتر شده ورمشون یکم خوابیده بود همشون
در حدی که قبلن با چشم دیده میشدن ولی الان با دیدن قابل تشخیص نیستن بجز اونی که تو گردنه
ولی اینی که اضافه شده چیه
توروخدا بگید خطرناکه؟ دارم از استرس میمیرم
و از شنبه اسهال شد ،دفعش روزی یکبار ولی امروز خیلی حجمش بیشتر و آبکی بود آخراش و میگه میسوزونه
اثرات سفیکسیمه یا ویروسه جدید گرفته
خانم دکتر ب گردنش که دست میزدم فک کنم یه غده دیگم اضافه شده تو گردن دو تا بود ولی احساس میکنم بالاترش هم بزرگ شده
چیکار کنم خیلی استرس گرفتم حالم بده 😭😭😭
پشت سرش تو موهاش احساس میکنم یکم کوچیکتر و نرمتر شده ورمشون یکم خوابیده بود همشون
در حدی که قبلن با چشم دیده میشدن ولی الان با دیدن قابل تشخیص نیستن بجز اونی که تو گردنه
ولی اینی که اضافه شده چیه
توروخدا بگید خطرناکه؟ دارم از استرس میمیرم
0
29 روز قبل
سوال کننده
از شنبه تا امروز میشه سومین روز که روزی یکبار آخر شب اسهال شده
0
29 روز قبل
سوال کننده
سفیکسیم ده روز خورد و در طی مصرف دفعش کمی نرم بود و اسهال نبود
ممکنه سه روز بعد قطع اسهال بشه و به دارو مربوط باشه ؟
ممکنه سه روز بعد قطع اسهال بشه و به دارو مربوط باشه ؟
0
29 روز قبل
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم در حین مصرف سفکسیم و بعد آن اسهال رایج است نگران نباشید کیدی لاکت زینک روزی دو ساشه بدهيد تا تغییرات را ببینیم بهتر نشد از نظر ویروس چک گردد
بابت غدد لنفاوی فرصت بدهید اگر تا یکی دو روز دیگر واقعا بزرگتر شده بود مراجعه مجدد داشته باشید
عزیزم در حین مصرف سفکسیم و بعد آن اسهال رایج است نگران نباشید کیدی لاکت زینک روزی دو ساشه بدهيد تا تغییرات را ببینیم بهتر نشد از نظر ویروس چک گردد
بابت غدد لنفاوی فرصت بدهید اگر تا یکی دو روز دیگر واقعا بزرگتر شده بود مراجعه مجدد داشته باشید
0
29 روز قبل
سوال کننده
ممنون زود جواب دادین دکتر عزیز
باشه چشم
اینکه یکی هم اضافه شده ولی همین اندازه بمونه مهم نیست ؟
خیلی حالم بد شد فهمیدم یکی هم بزرگ شده 😭😭
باشه چشم
اینکه یکی هم اضافه شده ولی همین اندازه بمونه مهم نیست ؟
خیلی حالم بد شد فهمیدم یکی هم بزرگ شده 😭😭
0
29 روز قبل
سوال کننده
دکتر الان که خواب عمیق بود دست زدم متوجه شدن چهارتاس دوتاش که تو سونو هم دیده شدن و بزرگترن
و دوتا ریز اندازه عدس که نمیدونم قبل سونو هم بوده یا جدید بزرگ شده ؟ ممکنه بخاطر اندازه کوچیک تو سونو ذکر نشن ؟
و اینکه خوابالو بود بیدار شد گفت میسوزه دست نزن گفتم درد میکنه گفت آره
نمیدونم واقعی بود یا نه
مهمه که درد داره یا کم جا بجا بشه ؟
خانم دکتر ببخشید اینقد میپرسم حالم خیلی بد شده 😭
و دوتا ریز اندازه عدس که نمیدونم قبل سونو هم بوده یا جدید بزرگ شده ؟ ممکنه بخاطر اندازه کوچیک تو سونو ذکر نشن ؟
و اینکه خوابالو بود بیدار شد گفت میسوزه دست نزن گفتم درد میکنه گفت آره
نمیدونم واقعی بود یا نه
مهمه که درد داره یا کم جا بجا بشه ؟
خانم دکتر ببخشید اینقد میپرسم حالم خیلی بد شده 😭
0
29 روز قبل
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم 😘💞مامان جان من حالتان را کاملا درک میکنم اصلا نیازی به عذرخواهی نیست من رو شرمنده خودتون نکنین ❤️قبلا هم در لمس همینطور اذیت بود؟
0
29 روز قبل
سوال کننده
ممنونم دکتر 🥺
در مورد قبلیا نه
الان باز چک کردم متوجه نشد تکونم میخوره
مثل قبلیاس
اگر درد میکرد میفهمید بیدار میشد
در مورد قبلیا نه
الان باز چک کردم متوجه نشد تکونم میخوره
مثل قبلیاس
اگر درد میکرد میفهمید بیدار میشد
0
29 روز قبل
سوال کننده
باز بیدار شد میپرسم ازش دقیقتر
0
29 روز قبل
سوال کننده
خانم دکتر لازمه سونو رو تکرار کنم ؟
چون تا شنبه تعطیله همه جا با استرس نمیتونم بمونم
اگر کوچیک شده باشه تا الان نشون میده یا زوده ؟ الان چیکار کنم ؟
چون تا شنبه تعطیله همه جا با استرس نمیتونم بمونم
اگر کوچیک شده باشه تا الان نشون میده یا زوده ؟ الان چیکار کنم ؟
0
29 روز قبل
سوال کننده
۹روز پیش سونو رفتیم
و ۶روزه سفیکسیمش تموم شده
و ۶روزه سفیکسیمش تموم شده
0
29 روز قبل
سوال کننده
دکتر الان پرسیدم ازش درد ندارن
حرکتم میکنن در حد یکسانت
حرکتم میکنن در حد یکسانت
0
29 روز قبل
سوال کننده
دکتر مراجعه کردم گفتن چیزایی که من تازه فهمیدم زیر یک سانته و مهم نیست شاید قبلن هم بوده و متوجه نبودم
غدد توی سر و انتهای گردن رو گفتن کوچیک شده فقط گردنش بزرگه که شاید کوچیکتر شده و متوجه نمیشیم
و گفتن منتظر بمونم گوارشش درست بشه و دوباره سفیکسیم شروع کنم چون احتمالا دندون خراب داره و یسری آزمایشات شامل دوتا آزمایشی که شما گفتین هم گفت بدیم اوایل هفته بعد اگر کوچیکتر نشد
من میخوام نظر شمارو هم بدونم چکار دیگه ای بکنم
غدد توی سر و انتهای گردن رو گفتن کوچیک شده فقط گردنش بزرگه که شاید کوچیکتر شده و متوجه نمیشیم
و گفتن منتظر بمونم گوارشش درست بشه و دوباره سفیکسیم شروع کنم چون احتمالا دندون خراب داره و یسری آزمایشات شامل دوتا آزمایشی که شما گفتین هم گفت بدیم اوایل هفته بعد اگر کوچیکتر نشد
من میخوام نظر شمارو هم بدونم چکار دیگه ای بکنم
0
29 روز قبل
سوال کننده
سفیکسیمو همراه کیدی لاکت بدم از امروز فردا ؟چون قبل سفیکسیم دهنش بو میداد و سفیکسیمو خورد خوب شد ،الان باز صبح از خواب پاشد دیدم بومیده ب دکترم گفتم گفت صبر کن گوارشش خوب شه بده باز ،
خانم دکتر اینکه بقیش کوچیکتر شده یکم و اینی که از همش بزرگتر بود هم ب نظرمون خیلی کم کوچیک شده خوب نیست؟
خیلی حالم بده میشه کمکم کنید 😭❤️🌹
خانم دکتر اینکه بقیش کوچیکتر شده یکم و اینی که از همش بزرگتر بود هم ب نظرمون خیلی کم کوچیک شده خوب نیست؟
خیلی حالم بده میشه کمکم کنید 😭❤️🌹
0
27 روز قبل
سوال کننده
دکتر ویزیت تخصصی شامل این سوالات منم میشه ؟ یا فقط زنان هست ؟
چون دکترو نتونستم تغییر بدم
میخوام تخصصی بگیرم
چون دکترو نتونستم تغییر بدم
میخوام تخصصی بگیرم
1
27 روز قبل
پزشک اوما
عزیزجانم پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم 💕💖😘
0
26 روز قبل
maryam now.yeganeh
سلام عزیزم چون چندتا باهم بزرگ شدن و سونو هم شدن واکنشی بودن ینی عفونتی بوده بزرگ شدن حالا بعضیاشون کوچیک شدن این خیلی خوبه چرا نگرانی. ممکنه یکی دوتاش اصن کوچیکتر نشن. به مرور زمان کوچیک بشه یا نشه. همینکه نرمه تکون میخوره خیلی خوبه. ولی لوزه و دندوناشو چک کن تا عفونته باشه اینام هستن
0
26 روز قبل
maryam now.yeganeh
اگه esr. Crp منفی شدن که دیگه کلا نگران هیچی نباش
ولشون کن بیخیال باش خودش کوچیک میشه
چون تکسوپلاسماهم داشته باشه این دوتا تست مثبت میشن
ولی لوزه رو حتما بررسی کن
ولشون کن بیخیال باش خودش کوچیک میشه
چون تکسوپلاسماهم داشته باشه این دوتا تست مثبت میشن
ولی لوزه رو حتما بررسی کن
0
26 روز قبل
maryam now.yeganeh
دست بزنی گردن من کلی پیدا میکنی 😁
0
26 روز قبل
maryam now.yeganeh
۱۴ تا صلوات برای آرامشت فرستادم که اینقدر فکر و خیال نکنی کوچولوت خوبه خوبه نگران نباش
0
26 روز قبل
سوال کننده
بله خییییلیییی ممنون خانم دکتر❤️
0
26 روز قبل
سوال کننده
مرسی دوست مهربونم جواب دادی
آره پیش دندونپزشکم میخوام ببرم چون چند بار گفته دندونم درد میکنه 👍👍
آره پیش دندونپزشکم میخوام ببرم چون چند بار گفته دندونم درد میکنه 👍👍
0
26 روز قبل
سوال کننده
آره دیروز این آزمایشو دادم موند شنبه جواب بدن یکم استرسشو دارم خداکنه منفی باشن
0
26 روز قبل
سوال کننده
خدا خیرت بده اومدی کمک کردی از نگرانیم کم کردی
مرسی بابت مهربونیت خدا گل پسرتو حفظ کنه همیشه سلامت باشید ❤️❤️🥹😘😘😘
مرسی بابت مهربونیت خدا گل پسرتو حفظ کنه همیشه سلامت باشید ❤️❤️🥹😘😘😘
1
26 روز قبل
maryam now.yeganeh
فدات عزیزم تو بچه ها یه مقدار شایع هستش بخاطر نوع سیستم ایمنی بدنشون
بزرگتر میشن کمتر میشه
بزرگتر میشن کمتر میشه
0
26 روز قبل
سوال کننده
آره همینطوره
خیلی ممنونم ازت عزیزم ❤️😘
خیلی ممنونم ازت عزیزم ❤️😘
1
26 روز قبل
maryam now.yeganeh
فدای شما
0
26 روز قبل
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
1
25 روز قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💜💓💜
1
25 روز قبل
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
0
25 روز قبل
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تورم بی دلیل غدد لنفاوی
- دلیل تورم غدد لنفاوی
- سلام خوشگل خانوما کسی بوده غدد لنفاویش ورم کرده باشه؟؟؟؟؟؟
- درد پشت گوش و گردن
- تورم غدد لنفاوی در کودک سه سال و نیمه
- مفهوم این جمله در mri راجب غدد لنفاوی
- غدد لنفاوی کودک سه ساله
- التماس دعا دارم میخوام بچمو باز ببرم دکتر
- لطفا آزمایش رو تفسیر کنین
- تفسیر آزمایش هورمونی و ناباروری




