Ooma
پرسش (1405/01/25):

علائم حساسیت به پروتیین گاوی

سلام و عرض ادب
خانم دکترعزیزم،دخترمن دقیقا 50 روزه هستش.
شیرخشک آپتامیل استفاده میکنه ( شیر من رو تقریبا 20 روز اول، همراه با کمک شیر خشک خورد و دیگه الان فقط داره شیر خشک میخوره )
چند روزی هست پوست صورتش خیلی بدجور ریخته بیرون و پر از جوش شده، پوست صورتش خشک هم شده ( تقریبا ده روزه)
شک کردم شاید حساسیت به پروتین گاوی داشته باشه،بردمش دکتر و ایشون چک کردن و گفتن اگزماست و صورتش خشک شده و باید شامپو و کرم و لوسیونش عوض بشه!
قبلا شامپو هیدروم و لوسیون فیروز استفاده میکردم
الان 3 روزه که از کرم الوینا طبق دستور دکتر استفاده میکنم

حالا با وجود چکاپ حضوری دکتر،من میترسم که همچنان دخترم حساست به شیرخشک داشته باشه. کرمشو استفاده کردم تو این سه روز تغییری حاصل نشده.
بعلاوه اینکه کولیک هم گرفته ( تقریبا یه هفته ست) دکتر برای کولیکش هم دارو داد که من عکسشون رو برای شما میفرستم که شماهم چک کنید.
در واقع من خیلی نگران پوست صورتش هستم، پوستش خیلی بد شده.
جسارتا میخواستم بدونم نظر شما چیه؟ ممکنه حساسیت باشه؟ لازمه شیر خشکشو عوض کنم؟ لازمه آزمایش بدم؟

وزن بدو تولدش 3500 بود که یه مقدار کم کرد و شد 3000
الان در حال حاضر 4700 شده
تو غربالگری یک ماهگیش 4200بود، تو دو هفته شده نیم کیلو
اضافه کرده تقریبا
قدشم بدو تولد 52بوده، الان شده 57

یه مورد دیگه ای هم که شاید لازم باشه بگم اینه که جدیدا همش دستاشو میبره سمت صورتش و کله اش و حسابی مشتشو بازو بسته میکنه حتی بیشتر خودشو با حرص چنگ میندازه، اینکار رو خیلی زیاد و با حرص انجام میده

دکتر چک کرد، درد گوش یا درد دیگه ای نداشت.

علائم حساسیت به پروتیین گاوی
علائم حساسیت به پروتیین گاوی
علائم حساسیت به پروتیین گاوی
علائم حساسیت به پروتیین گاوی
علائم حساسیت به پروتیین گاوی
علائم حساسیت به پروتیین گاوی
قبلا ویتامین آد، مارک ویوا میدادم
گفتن اسناس هلو داره و ممکنه کولیک رو تشدید کنه، عوض کردن و گفتن آد کاویت بدم.
پدی لاکت میدادم که اونم گفتن به جاش بی بی کیر بدم
علائم حساسیت به پروتیین گاوی
اینم برای صورتش دادن که سه روزه استفاده اش میکنم.
نمیدونم واقعا اگزما و حساسیت به شامپو هستش، یا حساسیت به شیرخشک
به نظرتون بخورد سرد خوبه براش بزارم؟
دستگاه بخور باعث تنگی نفس یا مشکلات تنفسی نمیشه برای نوزاد؟
voice:|~|639117630718410414|~|2026-04|~|0:30
voice:|~|639117631246932944|~|2026-04|~|0:48
voice:|~|639117632775670928|~|2026-04|~|0:50
با اجازه تون عکس براتون میفرستم. ممنون
علائم حساسیت به پروتیین گاوی
به صورت روتین این شکلیه
نه سفته، نه شل
یه وقتایی، معدود زمان هایی ممکنه در این حد شل باشه👇
علائم حساسیت به پروتیین گاوی
هیچ وقت خون تو مدفوعش نبوده
voice:|~|639117663940672479|~|2026-04|~|0:21
بخور سرد برای پوستش میخواستم بزارم که خشکی پوستش بهتر بشه
voice:|~|639117668129203633|~|2026-04|~|1:16
علائم حساسیت به پروتیین گاوی
voice:|~|639117668629892450|~|2026-04|~|0:30
voice:|~|639117669184922087|~|2026-04|~|0:49
بالا میاره دهنش اینجوری میشه
علائم حساسیت به پروتیین گاوی
voice:|~|639117697763996909|~|2026-04|~|1:51
voice:|~|639117698842838391|~|2026-04|~|1:19
ممنونم از راهنماییتون.
من خیلی نگران این بودم که حساسیت به پروتیین گاوی داشته باشه یا کلا نسبت به شیرخشکش حساسیت داشته باشه، که نظر شماهم اینه که فعلا با رعایت روتین پوستیش جلو بریم.
چشم، حتما طی این دو هفته موارد رو رعایت میکنم.
امیدوارم که با همین رعایتها خوب بشه و حساسیت خاصی نباشه.
ممنونم ازتون که وقت گذاشتید💐🙏
voice:|~|639117758288524591|~|2026-04|~|1:58
voice:|~|639117758504760249|~|2026-04|~|0:20
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.